YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 13:28


paci87 írta: Ha az EGR hűtő átlyukad, akkor is olyan tünetek vannak, mintha hengerfejes lenne, sűrű fehér "füst" a kipufogóból, vízfogyasztás...


igaz

paci87
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2002

státusz paci87

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 13:25


Ha az EGR hűtő átlyukad, akkor is olyan tünetek vannak, mintha hengerfejes lenne, sűrű fehér "füst" a kipufogóból, vízfogyasztás...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 11:26


kecsurobi írta:
hát nem nagyon veszem észre hogy fogyik menyinek kéne egy hónap alatt fogynia?



nem igazán kéne neki.... inkább km-re vetítve... mondjuk 10ezrenként ha egy decit rá kell önteni, az nem gáz.
mondjuk ahhoz, hogy a kipuffból kijöjjön az összes kondenz víz, kipárologjon, ahhoz legalább egy 100km kell mondjuk autópályán. főleg így télen.... meg ugye a meleg levegő miatt is csalóka lehet a kipuffból kijövő füst. olyan mint amikor te fújod ki.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 11:01


[quote="kecsurobi"]
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
paci87 írta:
kecsurobi írta: nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

Maximum elolvad egy-két dugattyú. Általában oka van annak, hogy kormol az autó, itt azért elég jól szabályzott dízelmotorokról beszélünk, elsősorban a kormolás okát kell elhárítani, ez általában légtömegmérő, vagy porlasztó probléma. Ezután lehet a kormot kitakarítani a kipufogóból, de a VNT-t nem fogod kitakarítani adalékkal, ahhoz le kell venni a turbót, de ezt se mindegy ki csinálja... Én Protec rendszer tisztítót használok, ez nem csak az üzemanyag rendszert tisztítja jól, de tömény alkalmazáskor (2 flakon 10 liter gázolajhoz) a kormot is takarítja főleg a dugattyú tetejéről és a katalizátorból vagy DPF-ből.




de nem mindig kormol és nem feketétt szerintem fehér füst vagy azért mert hideg van és kicsapodik a pára?



vagy a kondenzvíz, vagy hengerfejes hűtővized nem fogy? mondjuk ilyenkor télen hidegben szar ezt megállapítani... de ha nyáron is fehéren nyomja, akkor gyanús a hengerfej téma. ha beindítás után, akkor elvileg normális.

mint pl itt:

YouTube videó

Hát nyáron semmi füst nem jött ugy tudom


hát nem nagyon veszem észre hogy fogyik menyinek kéne egy hónap alatt fogynia?



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 10:56


[quote="YELLOW"]
kecsurobi írta:
paci87 írta:
kecsurobi írta: nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

Maximum elolvad egy-két dugattyú. Általában oka van annak, hogy kormol az autó, itt azért elég jól szabályzott dízelmotorokról beszélünk, elsősorban a kormolás okát kell elhárítani, ez általában légtömegmérő, vagy porlasztó probléma. Ezután lehet a kormot kitakarítani a kipufogóból, de a VNT-t nem fogod kitakarítani adalékkal, ahhoz le kell venni a turbót, de ezt se mindegy ki csinálja... Én Protec rendszer tisztítót használok, ez nem csak az üzemanyag rendszert tisztítja jól, de tömény alkalmazáskor (2 flakon 10 liter gázolajhoz) a kormot is takarítja főleg a dugattyú tetejéről és a katalizátorból vagy DPF-ből.




de nem mindig kormol és nem feketétt szerintem fehér füst vagy azért mert hideg van és kicsapodik a pára?



vagy a kondenzvíz, vagy hengerfejes hűtővized nem fogy? mondjuk ilyenkor télen hidegben szar ezt megállapítani... de ha nyáron is fehéren nyomja, akkor gyanús a hengerfej téma. ha beindítás után, akkor elvileg normális.

mint pl itt:

YouTube videó

Hát nyáron semmi füst nem jött ugy tudom



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 10:19


kecsurobi írta:
paci87 írta:
kecsurobi írta: nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

Maximum elolvad egy-két dugattyú. Általában oka van annak, hogy kormol az autó, itt azért elég jól szabályzott dízelmotorokról beszélünk, elsősorban a kormolás okát kell elhárítani, ez általában légtömegmérő, vagy porlasztó probléma. Ezután lehet a kormot kitakarítani a kipufogóból, de a VNT-t nem fogod kitakarítani adalékkal, ahhoz le kell venni a turbót, de ezt se mindegy ki csinálja... Én Protec rendszer tisztítót használok, ez nem csak az üzemanyag rendszert tisztítja jól, de tömény alkalmazáskor (2 flakon 10 liter gázolajhoz) a kormot is takarítja főleg a dugattyú tetejéről és a katalizátorból vagy DPF-ből.




de nem mindig kormol és nem feketétt szerintem fehér füst vagy azért mert hideg van és kicsapodik a pára?



vagy a kondenzvíz, vagy hengerfejes hűtővized nem fogy? mondjuk ilyenkor télen hidegben szar ezt megállapítani... de ha nyáron is fehéren nyomja, akkor gyanús a hengerfej téma. ha beindítás után, akkor elvileg normális.

mint pl itt:

YouTube videó

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 10:13


paci87 írta:
kecsurobi írta: nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

Maximum elolvad egy-két dugattyú. Általában oka van annak, hogy kormol az autó, itt azért elég jól szabályzott dízelmotorokról beszélünk, elsősorban a kormolás okát kell elhárítani, ez általában légtömegmérő, vagy porlasztó probléma. Ezután lehet a kormot kitakarítani a kipufogóból, de a VNT-t nem fogod kitakarítani adalékkal, ahhoz le kell venni a turbót, de ezt se mindegy ki csinálja... Én Protec rendszer tisztítót használok, ez nem csak az üzemanyag rendszert tisztítja jól, de tömény alkalmazáskor (2 flakon 10 liter gázolajhoz) a kormot is takarítja főleg a dugattyú tetejéről és a katalizátorból vagy DPF-ből.




de nem mindig kormol és nem feketétt szerintem fehér füst vagy azért mert hideg van és kicsapodik a pára?




paci87
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2002

státusz paci87

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 23:55


kecsurobi írta: nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?

Maximum elolvad egy-két dugattyú. Általában oka van annak, hogy kormol az autó, itt azért elég jól szabályzott dízelmotorokról beszélünk, elsősorban a kormolás okát kell elhárítani, ez általában légtömegmérő, vagy porlasztó probléma. Ezután lehet a kormot kitakarítani a kipufogóból, de a VNT-t nem fogod kitakarítani adalékkal, ahhoz le kell venni a turbót, de ezt se mindegy ki csinálja... Én Protec rendszer tisztítót használok, ez nem csak az üzemanyag rendszert tisztítja jól, de tömény alkalmazáskor (2 flakon 10 liter gázolajhoz) a kormot is takarítja főleg a dugattyú tetejéről és a katalizátorból vagy DPF-ből.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 07. péntek, 23:57

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 16:34


kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
xlzx írta:
szotakdavid írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: Az mit jelent hogy kormolás?


Pontosabban mondva kikormolás. Kicsit meghajtani az autót, magasabb fordulaton járatni egy ideig hogy felhevüljön, kicsit kiégeti a kormot az alkatrészekből.


Ha már nagyon ragad geoja,nem szokott segteni a kormolás elvileg 300 fokon ég a korom 4.-be 3000-es fordulaton menj vele egy 10 percet.


miről beszélsz??? 5ben menjen 4ezernél, ott pont 200at megy


halotatok már eröl a botyoról FFi EUROPE LTD üzemanyagba kel önteni és kikormolja a kocsit kitisztitja a szelepeket meg halkabb lesz a kocsi egy kapszula 50 literhez elég meg a kompresziót is növeli



Ne haragudj,de nem hiszek a mesékben,sajnos ez a rendszer kicsit bonyolúltabb annál hogy egy kapszula megoldja a turbonak a geo problémáját.


Én nem a turbora értetem hogy megjavitja csak nem halot még eröl senki sem?

nagyon füstöl ugy akkor mi van nyugodtan nyomjam neki nem lessz baj a motornak?



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 18:02


szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
xlzx írta:
szotakdavid írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: Az mit jelent hogy kormolás?


Pontosabban mondva kikormolás. Kicsit meghajtani az autót, magasabb fordulaton járatni egy ideig hogy felhevüljön, kicsit kiégeti a kormot az alkatrészekből.


Ha már nagyon ragad geoja,nem szokott segteni a kormolás elvileg 300 fokon ég a korom 4.-be 3000-es fordulaton menj vele egy 10 percet.


miről beszélsz??? 5ben menjen 4ezernél, ott pont 200at megy


halotatok már eröl a botyoról FFi EUROPE LTD üzemanyagba kel önteni és kikormolja a kocsit kitisztitja a szelepeket meg halkabb lesz a kocsi egy kapszula 50 literhez elég meg a kompresziót is növeli



Ne haragudj,de nem hiszek a mesékben,sajnos ez a rendszer kicsit bonyolúltabb annál hogy egy kapszula megoldja a turbonak a geo problémáját.


Én nem a turbora értetem hogy megjavitja csak nem halot még eröl senki sem?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 13:00


kecsurobi írta:
xlzx írta:
szotakdavid írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: Az mit jelent hogy kormolás?


Pontosabban mondva kikormolás. Kicsit meghajtani az autót, magasabb fordulaton járatni egy ideig hogy felhevüljön, kicsit kiégeti a kormot az alkatrészekből.


Ha már nagyon ragad geoja,nem szokott segteni a kormolás elvileg 300 fokon ég a korom 4.-be 3000-es fordulaton menj vele egy 10 percet.


miről beszélsz??? 5ben menjen 4ezernél, ott pont 200at megy


halotatok már eröl a botyoról FFi EUROPE LTD üzemanyagba kel önteni és kikormolja a kocsit kitisztitja a szelepeket meg halkabb lesz a kocsi egy kapszula 50 literhez elég meg a kompresziót is növeli



Ne haragudj,de nem hiszek a mesékben,sajnos ez a rendszer kicsit bonyolúltabb annál hogy egy kapszula megoldja a turbonak a geo problémáját.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 04. kedd, 20:45


xlzx írta:
szotakdavid írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: Az mit jelent hogy kormolás?


Pontosabban mondva kikormolás. Kicsit meghajtani az autót, magasabb fordulaton járatni egy ideig hogy felhevüljön, kicsit kiégeti a kormot az alkatrészekből.


Ha már nagyon ragad geoja,nem szokott segteni a kormolás elvileg 300 fokon ég a korom 4.-be 3000-es fordulaton menj vele egy 10 percet.


miről beszélsz??? 5ben menjen 4ezernél, ott pont 200at megy


halotatok már eröl a botyoról FFi EUROPE LTD üzemanyagba kel önteni és kikormolja a kocsit kitisztitja a szelepeket meg halkabb lesz a kocsi egy kapszula 50 literhez elég meg a kompresziót is növeli



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 04. kedd, 20:14


szotakdavid írta:
Tano írta:
kecsurobi írta: Az mit jelent hogy kormolás?


Pontosabban mondva kikormolás. Kicsit meghajtani az autót, magasabb fordulaton járatni egy ideig hogy felhevüljön, kicsit kiégeti a kormot az alkatrészekből.


Ha már nagyon ragad geoja,nem szokott segteni a kormolás elvileg 300 fokon ég a korom 4.-be 3000-es fordulaton menj vele egy 10 percet.


miről beszélsz??? 5ben menjen 4ezernél, ott pont 200at megy

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 04. kedd, 17:42


Tano írta:
kecsurobi írta: Az mit jelent hogy kormolás?


Pontosabban mondva kikormolás. Kicsit meghajtani az autót, magasabb fordulaton járatni egy ideig hogy felhevüljön, kicsit kiégeti a kormot az alkatrészekből.


Ha már nagyon ragad geoja,nem szokott segteni a kormolás elvileg 300 fokon ég a korom 4.-be 3000-es fordulaton menj vele egy 10 percet.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 04. kedd, 16:35


kecsurobi írta: Az mit jelent hogy kormolás?


Pontosabban mondva kikormolás. Kicsit meghajtani az autót, magasabb fordulaton járatni egy ideig hogy felhevüljön, kicsit kiégeti a kormot az alkatrészekből.