autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2008. augusztus 29. péntek, 15:21


Sziasztok!
Tudnátok mondani hivatalos márkaszervízet kecskeméten vagy szolnokon?
MErt hétfõn ha minden jól megy megveszem életem elsõ e46-ját és szeretném felmérettetni, meg lekérdeztetnini a kortörténetét.
KÉrlek segítsetek !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2008. augusztus 28. csütörtök, 19:59


csak azé cserélem, mert érzem a vátón, hogy nem 100-as... és ma láttam, hogy a leeresztõ csavarnál csöpög... igaz a garázsba sosem láttam olajfoltot, de ott olyan a váltó

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. augusztus 28. csütörtök, 19:43


Fogdossa a nyavaja. Megnéztem, 110ezer km után is gyári színe volt az olajnak a váltóban. Így én nem cseréltettem ki mert minek. De ettõl még akinek van rá fölösleges lóvja, kicserélheti, ártani biztos nem árt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2008. augusztus 28. csütörtök, 16:19


peetie írta: Nekem azt mondták a váltóolajra, hogy ott nincs hõterhelés, ezért nem érdemes cserélni. De ez csak a kézi váltósra igaz!


nem a hõterhelés a lényeg mellesleg tutti van, csak nem nagy... a kenés a lényeg, mivel forgó alkatrészek vannak benne, ezért kell a kenés neki


jah mellesleg menj vele 10 kilómétert, állj alá és fogd meg a váltót... majd meglátod milyen hõ van ott

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. augusztus 28. csütörtök, 15:40


Nekem azt mondták a váltóolajra, hogy ott nincs hõterhelés, ezért nem érdemes cserélni. De ez csak a kézi váltósra igaz!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 23:15


Burns írta: Nekem mindig az jut eszembe, hogy bevállalna a BMW esetleg egy per sorozatot a beszart difik és váltók miatt??? Szerintem nem.

Miert ne vallalna? A hatso futomunel is van vmi resz, ami konnyebben szetmegy, mint kellene, megsem hivtak vissza es csinaltak meg rendesen. Per is volt belole asszem, bar nem vagyok benne biztos, ujra utana kellene olvasni.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 22:35


Nekem mindig az jut eszembe, hogy bevállalna a BMW esetleg egy per sorozatot a beszart difik és váltók miatt??? Szerintem nem.


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 22:32


YELLOW írta: igen az elején kopnak,, csak úgye az olajban ott úszkálnak a fémrészek, és azok nem tesznek jót egy-két alkatrésznek


A leeresztõ csavarok mágneses kivitelûek, tehát nem úszkál ott semmi.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 22:30


YELLOW írta: inkább a futásteljesítmény a meghatározó... olyan 60-80 ezrenként érdemes cserélni, a szervóban meg 40 ezrenként...


Az elõzõ autómban 108E volt és soha nem cseréltem szervó olajat. Az olaj tiszta volt benne mint a patyolat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 22:19


YELLOW írta: igen az elején kopnak,, csak úgye az olajban ott úszkálnak a fémrészek, és azok nem tesznek jót egy-két alkatrésznek

A fem az nehez, mint olyan, elobb-utobb leulepszik szerintem es szepen kiul az aljara, utana hiaba mozog az olaj, nagy resze -szerintem- ottmarad. Gyanitom azok a mernokok nem teljesen hulyek es ugy oldottak meg, h ha ra merik irni, h lifetime, akkor az valoban birjon ki annyit, amennyit a valto kibir, vagy legalabbis ne latvanyosan kevesebbet. Na de mint irtam, nem lebeszelni akarok a csererol en sem, hisz en is csereltetem, csak van abban valami, aki azt mondja, h nem kell cserelni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 22:04


igen az elején kopnak,, csak úgye az olajban ott úszkálnak a fémrészek, és azok nem tesznek jót egy-két alkatrésznek

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 21:59


markooo írta: nekem az volna a kérdésem, hogy egy 4 éves autónál a bmw szervíz javasolja-e a diffiolaj vagy váltóolaj cseréjét? Mert ugye van ez a LONGLIFE hülyeség, és ugye azt elvileg nem kell cserélni, de hát tudjuk olyan nincs ami örökké tartana!!!

Megoszlanak a velemenyek, korbekerdeztem tobb olyant is, akinek adok ilyenben a szavara. Azt meg senki nem mondta, hogy art, de tobben is, hogy felesleges. A osszekopnak a fem reszek, addig van nagyobb kopas csak, utana mar jelentosen kevesebb. Nincs korom es egyeb kosz, ami bekerul es rontana az olajat. En ugy vagyok vele, h nem egy nagy osszeg, egyebkent pont holnap csereltetem valtoban is, diffiben is, kozel 10 eves az auto, ha nem rohadtak bele a csavarok, akkor megerdemel egy kicsit.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 21:29


inkább a futásteljesítmény a meghatározó... olyan 60-80 ezrenként érdemes cserélni, a szervóban meg 40 ezrenként...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 21:26


hali!
nekem az volna a kérdésem, hogy egy 4 éves autónál a bmw szervíz javasolja-e a diffiolaj vagy váltóolaj cseréjét? Mert ugye van ez a LONGLIFE hülyeség, és ugye azt elvileg nem kell cserélni, de hát tudjuk olyan nincs ami örökké tartana!!!

üdv.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. augusztus 27. szerda, 18:22


Megvolt a hegesztés, csak a sarukat vettem le. Nem a gyári lett visszarakva, hanem csináltam 5mm-es laposvasból egy konzolt. Ez biztos nem törik le többet.