státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 15:03


Raven írta: Sztem mind1 hogy diesel vagy benzines...
Mennyire ingadozik neked? Mert az enyém éppen hogy egy mutató szélességnyit mozdul néha le néha fel...
alig észrevehetõ..

Amúgy melegen atomstabil...


Az eddigi benzines autóim amíg nem érte el az üzemi fokok ingadozott, most a dizel fordulatszáma meg sem moccan.

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 13:13


Nálam nem hullámzik. Amióta megvan idõjárástól függetlenül kb 800 a fordulat.
fok: -15 tõl +35-ig tesztelve

üdv:
BBali

státusz jpinter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 13:00


Barátnõm Édesapja most vett 1 hónapja egy 0km-es 530xi-t. Indításkor 1000rpm felett a fordulat, és szép lassan esik vissza, ahogy melegszik. Benzinesnél ez teljesen normális, dieselnél hidegen-melegen 780-800rpm között van, és nem változik.


Raven írta: Sztem mind1 hogy diesel vagy benzines...
Mennyire ingadozik neked? Mert az enyém éppen hogy egy mutató szélességnyit mozdul néha le néha fel...
alig észrevehetõ..

Amúgy melegen atomstabil...


Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 12:56


Sztem mind1 hogy diesel vagy benzines...
Mennyire ingadozik neked? Mert az enyém éppen hogy egy mutató szélességnyit mozdul néha le néha fel...
alig észrevehetõ..

Amúgy melegen atomstabil...

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 12:16


Légtömegmérõ nem lehet :
Vagy hülyeséget kérdeztem

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 11:02


InsectKiller írta: Nálam is hullámzik. Amikor bent vagyunk a garázsban és beindítom a vasat 1000fölötti az alapjárat. Aztán kiállok vele és kb 1000. Néha megnõ, aztán megy le. Folyamatosan állítja magát ahogy melegszik.
Én úgy tudom, hogy ez normális. Ha meg már meleg a motor nem csinálja.


Benzinesnél ok. De sztem diesel nem szokta ezt csinálni...

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 11:01


Télen hidegen nálam is ingadozik egy kicsit...amig be nem melegszik. Én annak tudom be hogy a víz hõmérsékletét is figyelembe veszi alapjárat állításnál és a hõérzékelõ elõtt elképzelhetõ hogy hol melegebb víz hol hidegebb jön ,ezért hol kicsit magasabbra állítja hol kicsit alacsonyabra... Szerintem ez egyáltalán nem probléma... de lehet tévedek.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 10:18


Nálam is hullámzik. Amikor bent vagyunk a garázsban és beindítom a vasat 1000fölötti az alapjárat. Aztán kiállok vele és kb 1000. Néha megnõ, aztán megy le. Folyamatosan állítja magát ahogy melegszik.
Én úgy tudom, hogy ez normális. Ha meg már meleg a motor nem csinálja.

státusz 320DE46

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 230

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 09:56


Zotyi30d írta: Sziasztok!

Azt tapasztaltam,mikor -5 alá megy a külsõ hõmérséklet és a paripa nem melegedett még felüzemi hõfokra akkor egy nagyon minimálisan hullámzik az alapjárat

Ötlete vkinek ?


Azzal tudlak nyugtatni hogy sajnos ez nálam is így megy, de ha valaki tudna rá megoldást az jó lenne.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2009. január 07. szerda, 08:58


Sziasztok!

Azt tapasztaltam,mikor -5 alá megy a külsõ hõmérséklet és a paripa nem melegedett még felüzemi hõfokra akkor egy nagyon minimálisan hullámzik az alapjárat

Ötlete vkinek ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. december 04. csütörtök, 18:33


BarG írta: Nem egy atombiztos konstrukció, nekem garanciába cserélték, mert az ablakhuzogatásban nem nyújtott elégségest ...

Ez meg hulyesegeket mond. Pl. nincs nyitva ajto, de visszajelez az auto, h szerinte ki nyitva van. Ekozben viszont a belso vilagitas nem vilagit, tehat valami nagyon nem stimmel. Kinyit-becsuk, ugyanugy marad. Szal viccelodik. Ujrainditom az autot, akkor meg hiaba nyitom ki az ajtot, a vilagitas felkapcsolodik, viszont a muszerfalon nem jelzi, h nyitva lenne. Aztan csinal olyant, h van, amikor rendesen ~10km/h-nal zarja az ajtokat (ez a normalis), van, amikor rogton gyujtas raadasanal. Van, amikor ha leallitom az autot es kihuzom a kulcsot, felkapcsolja a vilagitast (ez a normalis), van amikor nem. Szoval erdekes dolgokat muvel neha... Mivel 10 eves az auto, ketlem, h garanciaban cserelnek...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. december 04. csütörtök, 18:15


Woockie írta:
bmw320d4 írta: Õ tekeri az ablakot, nyitja-zárja az ajtókat, kapcsolgatja a belsõ világítást, mossa a fényszórót, törli az ablakot, stb...
Nálunk komfortelektronikának is szokták becézni.

Koszi! Tehat gyakorlatilag a vilagon semmi koze a 'ground'-hoz, mint test/foldponthoz, ha jol ertem... Valami azt sugja, nalam ez rosszalkodik...


Nem egy atombiztos konstrukció, nekem garanciába cserélték, mert az ablakhuzogatásban nem nyújtott elégségest ...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. december 04. csütörtök, 17:06


bmw320d4 írta: Õ tekeri az ablakot, nyitja-zárja az ajtókat, kapcsolgatja a belsõ világítást, mossa a fényszórót, törli az ablakot, stb...
Nálunk komfortelektronikának is szokták becézni.

Koszi! Tehat gyakorlatilag a vilagon semmi koze a 'ground'-hoz, mint test/foldponthoz, ha jol ertem... Valami azt sugja, nalam ez rosszalkodik...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2008. december 04. csütörtök, 16:45


Õ tekeri az ablakot, nyitja-zárja az ajtókat, kapcsolgatja a belsõ világítást, mossa a fényszórót, törli az ablakot, stb...
Nálunk komfortelektronikának is szokták becézni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. december 04. csütörtök, 15:54


Bar nem egeszen ujonc vagyok mar, a kerdesem eleg kezdo lenne, szal inkabb nem nyitok uj topicot neki az elektronika reszbe. Mi a francot csinal a ground modul? Konkretan erdekelne. Az egesz kaszni igye "test pont", szoval miert is kell ehhez egy modul?