- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2013. február 23. szombat, 12:24
InsectKiller írta: Meddig nyomjátok még a piramist??
Úgy látszik amíg le nem omlik magától, vagy Robinson szétrobbantja
Elküldve: 2013. február 23. szombat, 12:24
InsectKiller írta: Meddig nyomjátok még a piramist??
Elküldve: 2013. február 23. szombat, 10:58
Elküldve: 2013. február 23. szombat, 10:06
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 23:05
Milo írta:ervin35 írta:Milo írta:ervin35 írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm
persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.
DE az a ciki h a fedélzeti 7-8 nál nem mutat többet de még is 9 et beeszi
melyik feldizetit mondod? ami digitálisan jeleníti meg? dízeleknél sokat csal még annál is akinél nincs kiherélve a rendszer... a számítógép nem tudja, hogy ki van. ő egy előre beprogramozott algoritmus alapján számol, néhány jelet figyelembe véve. ezek tájékoztató műszerek, nem szentírás.
akkor lehet vissza teszem a katalizátort azt onnan üres csö hátra.igy fojtás lesz meg talán hang is
a digit is meg a másik is kevesebbet mutat.mondjuk azt hittem h jo erős hangja lesz,de épp hogy csak fütyül kicsit.lehet kár volt kiherélni végig.és mit érdemea visszatenni h visszaálljon?
hát a kakalizátor az sokat fog, igazából a legtöbbet az fogja vissza. ennek ellenére ezt tenném vissza.
dízeltől ne várj sport hangot... az egész ahng téma egy jól hangolt hátsó dobon múlik főleg. jó persze egy herélt rendszer is más, de csak a kipuff nyomása lesz más.
Csaó.Az én autóm is 9 körül eszik most városban télen!(persze nem úgy hogy egyhuzamban tekerem le a 100km,hanem kb 3 nap és 6-7 indítás van benne meg végig megy a kályha,meg nem nagypapás tempóval megyek)Viszont hosszútávon meg nagyon jól fogyaszt,430km 20 literből tettem meg,50-130km közt volt a sebesség! Én Mátyás Attilát kérdeztem meg hogy ez a 9 liter/100km ez normális 320d nél télen?Azt mondta hogy nyugodjak meg mert a 320d ennyit esznek télen városba!
Milo a csomagos mizériád a megoldódott? Meg kaptad vagy elérted az embert?
Szia.Köszönöm mindenkinek az infókat.
cak városba 8-9 közt mutat a fogyasztásjelzőm,hosszutávon/nekem a hosszutáv bnőmig 20km /ott 7-7.4 közt van.
Neked milyen rendszer van a kocsi alatt a turbotól?
Csomag ugy oldódott meg h irtam sms t h megyek a jardra,így egyből kaptam vissza sms t is meg egyből jött a csomag is másnap
De a csomagban jött 2 törött hátsó rugó,2 hátsó m-tech gátlo ami jó,egy jo első gátló-1 rossz,és 2 első rugó ami 1,5cm el rövidebb a gyárinál és zöld jelölése van.nem hinném h m-tech.na de mindegy.nem tudok már mit csinálni,ezt bebuktam.Most vmi ültetőrugót veszek ami biztosan jó lesz
Nekem gyári rendszer van alatta,annyi hogy a leghátsó dob le van véve és egy sport vég van fent így jobb morgósabb hangja van!Nekem is 9l körül mutat van hogy 9,6-9,8 mondjuk veszprém szar kicsi város sűrűn lámpákkal, meg dimbes dombos.Meg hát sokszor oda pörkölök neki 364 nm élvezem a nyomatékot)
Én lementem volna és a fejébe húztam volna a csomagját,ut meg kitapostam volna a belét!
ez van sajnos.tanultam belőle.
a fogyasztásra visszatérve-olvasgattam régebbi hozzászólásokat ide,ilyen 5L es fogyasztásokat írnak megy 6-6.5L városba.hát nem tudom h lehetséges.nekem hosszutávon pl pestre örültem ha 100-110 es temponál 6.9 re lement.
téli 6-6,5l városiban nem hiszek még úgy sem ha egyben van letekerve a 100km a városban!
Nekem a belső titkos menüben az átlag volt már 5,1-5,3 hosszú táv után, de én úgy szoktam hogy mikor indulok hosszabb útra megnézem hogy mennyi van a tankban pontosan,és az út végén is megnézem!Áprilisban a Veszprém-Baracska oda vissza távot kb 170 km mentem 8,3 l böl tetem meg.Kényelmesen 40-110 km közt volt a sebesség 3 személlyel. Veszprém Jászberényt most télen 20l böl megjártam durván 430km 3 személlyel meg végig ment a kályha,M7-en 130km volt a max sebesség odafelé, vissza egyedül jöttem meg nagy volt a köd az M7-nél és 90-100 közt jöttem csak.
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 22:08
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 21:08
Milo írta:ervin35 írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm
persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.
DE az a ciki h a fedélzeti 7-8 nál nem mutat többet de még is 9 et beeszi
melyik feldizetit mondod? ami digitálisan jeleníti meg? dízeleknél sokat csal még annál is akinél nincs kiherélve a rendszer... a számítógép nem tudja, hogy ki van. ő egy előre beprogramozott algoritmus alapján számol, néhány jelet figyelembe véve. ezek tájékoztató műszerek, nem szentírás.
akkor lehet vissza teszem a katalizátort azt onnan üres csö hátra.igy fojtás lesz meg talán hang is
a digit is meg a másik is kevesebbet mutat.mondjuk azt hittem h jo erős hangja lesz,de épp hogy csak fütyül kicsit.lehet kár volt kiherélni végig.és mit érdemea visszatenni h visszaálljon?
hát a kakalizátor az sokat fog, igazából a legtöbbet az fogja vissza. ennek ellenére ezt tenném vissza.
dízeltől ne várj sport hangot... az egész ahng téma egy jól hangolt hátsó dobon múlik főleg. jó persze egy herélt rendszer is más, de csak a kipuff nyomása lesz más.
Csaó.Az én autóm is 9 körül eszik most városban télen!(persze nem úgy hogy egyhuzamban tekerem le a 100km,hanem kb 3 nap és 6-7 indítás van benne meg végig megy a kályha,meg nem nagypapás tempóval megyek)Viszont hosszútávon meg nagyon jól fogyaszt,430km 20 literből tettem meg,50-130km közt volt a sebesség! Én Mátyás Attilát kérdeztem meg hogy ez a 9 liter/100km ez normális 320d nél télen?Azt mondta hogy nyugodjak meg mert a 320d ennyit esznek télen városba!
Milo a csomagos mizériád a megoldódott? Meg kaptad vagy elérted az embert?
Szia.Köszönöm mindenkinek az infókat.
cak városba 8-9 közt mutat a fogyasztásjelzőm,hosszutávon/nekem a hosszutáv bnőmig 20km /ott 7-7.4 közt van.
Neked milyen rendszer van a kocsi alatt a turbotól?
Csomag ugy oldódott meg h irtam sms t h megyek a jardra,így egyből kaptam vissza sms t is meg egyből jött a csomag is másnap
De a csomagban jött 2 törött hátsó rugó,2 hátsó m-tech gátlo ami jó,egy jo első gátló-1 rossz,és 2 első rugó ami 1,5cm el rövidebb a gyárinál és zöld jelölése van.nem hinném h m-tech.na de mindegy.nem tudok már mit csinálni,ezt bebuktam.Most vmi ültetőrugót veszek ami biztosan jó lesz
Nekem gyári rendszer van alatta,annyi hogy a leghátsó dob le van véve és egy sport vég van fent így jobb morgósabb hangja van!Nekem is 9l körül mutat van hogy 9,6-9,8 mondjuk veszprém szar kicsi város sűrűn lámpákkal, meg dimbes dombos.Meg hát sokszor oda pörkölök neki 364 nm élvezem a nyomatékot)
Én lementem volna és a fejébe húztam volna a csomagját,ut meg kitapostam volna a belét!
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 20:50
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 19:52
Milo írta:YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm
persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.
DE az a ciki h a fedélzeti 7-8 nál nem mutat többet de még is 9 et beeszi
melyik feldizetit mondod? ami digitálisan jeleníti meg? dízeleknél sokat csal még annál is akinél nincs kiherélve a rendszer... a számítógép nem tudja, hogy ki van. ő egy előre beprogramozott algoritmus alapján számol, néhány jelet figyelembe véve. ezek tájékoztató műszerek, nem szentírás.
akkor lehet vissza teszem a katalizátort azt onnan üres csö hátra.igy fojtás lesz meg talán hang is
a digit is meg a másik is kevesebbet mutat.mondjuk azt hittem h jo erős hangja lesz,de épp hogy csak fütyül kicsit.lehet kár volt kiherélni végig.és mit érdemea visszatenni h visszaálljon?
hát a kakalizátor az sokat fog, igazából a legtöbbet az fogja vissza. ennek ellenére ezt tenném vissza.
dízeltől ne várj sport hangot... az egész ahng téma egy jól hangolt hátsó dobon múlik főleg. jó persze egy herélt rendszer is más, de csak a kipuff nyomása lesz más.
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 18:55
YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm
persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.
DE az a ciki h a fedélzeti 7-8 nál nem mutat többet de még is 9 et beeszi
melyik feldizetit mondod? ami digitálisan jeleníti meg? dízeleknél sokat csal még annál is akinél nincs kiherélve a rendszer... a számítógép nem tudja, hogy ki van. ő egy előre beprogramozott algoritmus alapján számol, néhány jelet figyelembe véve. ezek tájékoztató műszerek, nem szentírás.
akkor lehet vissza teszem a katalizátort azt onnan üres csö hátra.igy fojtás lesz meg talán hang is
a digit is meg a másik is kevesebbet mutat.mondjuk azt hittem h jo erős hangja lesz,de épp hogy csak fütyül kicsit.lehet kár volt kiherélni végig.és mit érdemea visszatenni h visszaálljon?
hát a kakalizátor az sokat fog, igazából a legtöbbet az fogja vissza. ennek ellenére ezt tenném vissza.
dízeltől ne várj sport hangot... az egész ahng téma egy jól hangolt hátsó dobon múlik főleg. jó persze egy herélt rendszer is más, de csak a kipuff nyomása lesz más.
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 16:54
YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm
persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.
DE az a ciki h a fedélzeti 7-8 nál nem mutat többet de még is 9 et beeszi
melyik feldizetit mondod? ami digitálisan jeleníti meg? dízeleknél sokat csal még annál is akinél nincs kiherélve a rendszer... a számítógép nem tudja, hogy ki van. ő egy előre beprogramozott algoritmus alapján számol, néhány jelet figyelembe véve. ezek tájékoztató műszerek, nem szentírás.
akkor lehet vissza teszem a katalizátort azt onnan üres csö hátra.igy fojtás lesz meg talán hang is
a digit is meg a másik is kevesebbet mutat.mondjuk azt hittem h jo erős hangja lesz,de épp hogy csak fütyül kicsit.lehet kár volt kiherélni végig.és mit érdemea visszatenni h visszaálljon?
hát a kakalizátor az sokat fog, igazából a legtöbbet az fogja vissza. ennek ellenére ezt tenném vissza.
dízeltől ne várj sport hangot... az egész ahng téma egy jól hangolt hátsó dobon múlik főleg. jó persze egy herélt rendszer is más, de csak a kipuff nyomása lesz más.
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 16:50
Milo írta:YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm
persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.
DE az a ciki h a fedélzeti 7-8 nál nem mutat többet de még is 9 et beeszi
melyik feldizetit mondod? ami digitálisan jeleníti meg? dízeleknél sokat csal még annál is akinél nincs kiherélve a rendszer... a számítógép nem tudja, hogy ki van. ő egy előre beprogramozott algoritmus alapján számol, néhány jelet figyelembe véve. ezek tájékoztató műszerek, nem szentírás.
a digit is meg a másik is kevesebbet mutat.mondjuk azt hittem h jo erős hangja lesz,de épp hogy csak fütyül kicsit.lehet kár volt kiherélni végig.és mit érdemea visszatenni h visszaálljon?
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 16:41
YELLOW írta:Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm
persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.
DE az a ciki h a fedélzeti 7-8 nál nem mutat többet de még is 9 et beeszi
melyik feldizetit mondod? ami digitálisan jeleníti meg? dízeleknél sokat csal még annál is akinél nincs kiherélve a rendszer... a számítógép nem tudja, hogy ki van. ő egy előre beprogramozott algoritmus alapján számol, néhány jelet figyelembe véve. ezek tájékoztató műszerek, nem szentírás.
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 16:38
Milo írta:YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm
persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.
DE az a ciki h a fedélzeti 7-8 nál nem mutat többet de még is 9 et beeszi
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 16:34
YELLOW írta:Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm
persze, hogy ehet.. hisz kevesebb a motor folytása, ha túlzottan kevés akkor sem jó, mert túl öblít a motor. ugye gyorsabban felpörög a motor, mivel kipuff oldalon kisebb az ellenállás, és ha tud beszívni több levegőt, márpedig tud, akkor ugye több üzemanyag is kell neki.
Elküldve: 2013. február 22. péntek, 16:17
Milo írta: Sziasztok.
320d 136Le motor attól ehet többet ha levetem a 2 katalizátort,hátsó dobot?Igazából a turbo utáni katalizátor ki lett ürítve,onnan hátra üres cső és hátul egy átmenő sportdob.
Köszönöm