
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: 320Cd
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2010. január 09. szombat, 14:00
Én amióta elolvastam a cikket, autómata váltóval 1 litert csökkent a városi fogyasztásom úgy, hogy a vezetes élményébõl semmit nem vesztettem.
Egyébként szerény velményem szerint, nem csak abban rejlik egy BMW vezetési élménye, hogy tövig nyomod a gázt.

Szóval nekem hasznos volt, de mindennel én sem értek egyet benne.
BarG írta:jencispy írta: A spórolós vezetés:
http://totalcar.hu/magazin/tec...s_hazilag/
kb tisztában voltam eddig is ezekkel, de nem igazán tudok ezeket betartva vezetni.
szerintem:
- pályán nem fogok 90-el menni hogy 5l alá vigyem a fogyasztást...
- a lehetõ leghamarabb elérni a kívánt sebeeséget (lendületesen de ésszel)
- felkapcsolni a legnagyobb fokozatba (1500 fordulat alá nem érdemes?)
- motorféket használom
- klímán nem spórolok
- jo gumik, de nem virsli
Igen, ma már sokan sejtik, hogy a fogyasztás alapvetõen a sofõr fejében dõl el. Csak még nem hajlandóak ennek megfelelõen közlekedni, mert minek is? A nagyon spórolós sofõrök nem BMW-ket vesznek, mert a BMW nem errõl szól. Meg összességében kocsival olcsóbban lehet közlekedni, mint a tömegközlekedés bármelyik válfajával.
Csakhogy ez nem lesz mindig így. 5-600 Ft-l -es benzin meg gázolaj ár mellett (mai ár és kereset arányokra visszaszámolva) az hiszem, kicsit átértékelõdnek majd ezek a "hülyeségek".