bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 21:51


kempelen írta:
bmw320d4 írta: Rónaszéki és társai?


Rónaszéki kollega sajnos már neeeem ott tölti a munkaidejét. De jól informált vagy egyházáról....


Na mi lett Norbival?

Szfvári voltam még 1 éve.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 21:49


bmw320d4 írta: Rónaszéki és társai?


Rónaszéki kollega sajnos már neeeem ott tölti a munkaidejét. De jól informált vagy egyházáról....

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 21:32


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 21:27


jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 21:15


Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 20:28


jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 20:24


Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 15:31


Légyszi nézzétek meg INPA val (ISID) híjján) vagy kössetek egy szkópot a jeladókra.
A rendszerteszteket már megcsináltátok?

jrtom írta: Hát ez az, egyszerûen nincs semmi hiba a DME-ben!!! Szóval akkor nincs semmi a háttértárolóban se, igaz? Egyépként te arra gondolsz amikor lefut a Kurztest és továbblépek a jobb nyíllal és kiválasztom az aktuális hibát és belemegyek???
bmw320d4 írta: Igen, nekem is németre van állítva.
Ha már DIS-el törölted a hibatárolót, nem lesz a háttértárolóban semmi, meg kell várni amíg újra produkálja a hibát.

A legegyszerûbb: Inpa start, DMExx, error, read is.
Ott benne is lesz, hogy értelmezhetetlen jel a vezérmûtengely jeladótól.

Oks?

jrtom írta: Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta: Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 15:27


Hát ez az, egyszerûen nincs semmi hiba a DME-ben!!! Szóval akkor nincs semmi a háttértárolóban se, igaz? Egyépként te arra gondolsz amikor lefut a Kurztest és továbblépek a jobb nyíllal és kiválasztom az aktuális hibát és belemegyek???
bmw320d4 írta: Igen, nekem is németre van állítva.
Ha már DIS-el törölted a hibatárolót, nem lesz a háttértárolóban semmi, meg kell várni amíg újra produkálja a hibát.

A legegyszerûbb: Inpa start, DMExx, error, read is.
Ott benne is lesz, hogy értelmezhetetlen jel a vezérmûtengely jeladótól.

Oks?

jrtom írta: Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta: Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 15:22


Igen, nekem is németre van állítva.
Ha már DIS-el törölted a hibatárolót, nem lesz a háttértárolóban semmi, meg kell várni amíg újra produkálja a hibát.

A legegyszerûbb: Inpa start, DMExx, error, read is.
Ott benne is lesz, hogy értelmezhetetlen jel a vezérmûtengely jeladótól.

Oks?

jrtom írta: Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta: Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 15:09


YELLOW írta: és ezek közül melyiket érdemes megvenni? mi az ami nekem tutti jó?

jrtom írta: Szeva!

Itt nézd meg: www.fulldiag.fw.hu ,
YELLOW írta: én csak szeretnék képben lenni... de azt sem tudom mi az amit meg kell vennem, és mennyibe fáj, hogy tudjak is valamit csinálni az autóval...


Ez a fulldiagos gyerek egy kicsit el van tévedve a protokollokkal kapcsolatban. Azért megnézném, hogy hogy kezeli a "CANBUSZT".

Az E60-ban tényleg van CAN, de a diag ugyanolyan k vonalon megy mint az E39, vagy E46 esetén (Ezekben is van CAN). A BMW 2007/3-al váltott D-CAN-re amit ez az interfész 1000%, hogy nem kezel le.
A "vezérlõ eprom tartalom kiolvasása"-rõl nem is beszélve.

Ez a cucc egy általános KL interfész INPA-van párosítva, ami diagra éppen megfelel (még ha vannak is kommunkációs hibák élõ adatok esetén) de programozásra használhatatlan.

Kis ügyességgel a GT is elmegy vele, de szintén csak diag, esetleg a kódolás is , ha kezeli a KL a Kl15-öt.
Létezik gyári ADS interfész, ami tényleg támogatja sz összes BMW-nél használt protokolt a DCAN kivételével, amivel már stabilan lehet diagnosztizálni, kódolni és programozni is.

Én 45-öt nem adnék érte

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 15:01


Egy ismerõsömmel vettünk közösen egyet, végülis az 1/3-a az enyém.
Már kapizsgáljuk a lényeges dolgokat, csak ezzel a háttértárolóval szöget ütöttél a fejembe . Te is németül használod? Csak valami irányt mondjál, hogy merre induljak el. Köszi!
bmw320d4 írta: Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 14:32


és ezek közül melyiket érdemes megvenni? mi az ami nekem tutti jó?

jrtom írta: Szeva!

Itt nézd meg: www.fulldiag.fw.hu ,
YELLOW írta: én csak szeretnék képben lenni... de azt sem tudom mi az amit meg kell vennem, és mennyibe fáj, hogy tudjak is valamit csinálni az autóval...


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 14:23


Most a szerelõdnek van GT-je, vagy neked? Ha a szerelõdnek, akkor õ nem BMW szerelõ...

jrtom írta: Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 14:21


Köszi, és hol?
bmw320d4 írta: Nem titok, meg kell keresni...

jrtom írta: Naggyából képben vagyok én is a progival, vagy esteleg titok, hogy hol van ez a háttértároló?

bmw320d4 írta: Igen, van GT-m. Aki szervizes, az tudja, hogy hol kell keresni a háttértárolót.

jrtom írta: Az a háttér tároló hol van, mert amikor volt benne hiba akkor tovább mentünk egy úgynevezett tesztmodulba ahol kapcsolási rajzok meg hibalehetõségeket írt le meg milyen vezérlõ egységhez tartozik az a bizonyos hiba. Amúgy neked van GT1-ed?


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Mit csináltassak még szerinted velük, mert ha nincs hiba akkor ilyenkor mitlehet? Ma is elindítottam reggel a garázsban ahol 20 fok van és pöcc-re indult, de ha kint lett volna akkor ajaj , lehet kidobom a gyertyákat belõle, végülis már 60 ezer van bennük.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Gyári BMW géppel ( GT1) van kiolvasva mindig a kocsi és nincs hiba.
vez. tengely jeladó is kilõve mert akkor nem is röffenik a kocsi ha szar.
Ne nagyon keverjük be a DIESEL bömbiket ide mert ott tök más dolgokon alapulnak a dolgok.


A dieselnél se totál szar a jeladó, csak a jelalak és a jelerõsség szar, ezért indul nehezen, de bocsi, hogy idekevertem.....
Gondolom csináltak a GT-vel egy kurztesztet, 'oszt jónapot'.


A háttértárolóban mindig benne van egy sikertelen indítás oka...
Nézzétek meg szkóppal a vez.tengelyjeladó jelalakját és amplitudóját indítózás közben.
Gondolom az üzemanyagrendszerteszt már megvolt, a hibatároló üres, tehát már csak ez maradt.