autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 13:58


+még 1 dolog azt mondták, hogy az AGR szelepet érdemes lezárni, de minek?
Lezártuk azonnal elõjött a motorhiba, kiszedtük eltünt.

Miért is jó lezárni az agr-t? Azon kívûl,hogy a sok ganét nem szívja vissza?!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 13:57


kerezsijoc írta: amit kihagytam voltam kiolvastatni az agyát
és semmi hibát nem találtak.Egyszer egy régi hiba maradt meg a fõtengelyjeladó hiba (63000km)nel amit kitöröltünk és újra visszajött de szintén az elõbbi km nél pedig már 165evan benne. A fogyasztásra gyanakodva pedig megnéztük a porlasztókat és tökéletesek azaz a korrekciós eltérés max. 0,6 ami elvileg tökéletes (mivel az eltérésmax+- 4.0lehet) alapjáraton meg 0.


Olyan nincs, hogy semmi hibát nem találtak, ha az autó "rossz". Hibakód lehet, hogy nem volt, de hibás értékek biztosan akadnak.
Az alapjárati 0 korrekciót nem értem, szerintem fordítva volt: alapjáraton 0.6, fordulaton 0, mivel itt nem is korrigál.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 13:31


amit kihagytam voltam kiolvastatni az agyát
és semmi hibát nem találtak.Egyszer egy régi hiba maradt meg a fõtengelyjeladó hiba (63000km)nel amit kitöröltünk és újra visszajött de szintén az elõbbi km nél pedig már 165evan benne. A fogyasztásra gyanakodva pedig megnéztük a porlasztókat és tökéletesek azaz a korrekciós eltérés max. 0,6 ami elvileg tökéletes (mivel az eltérésmax+- 4.0lehet) alapjáraton meg 0.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. december 05. szombat, 13:25


Sziasztok!

Nem tudom, hogy hova írjam:

Az egyik nagy problémám,hogy zabál a kocsim közel 10l es mindenki szerint sok szerintem is. Pedig lepkefinggal nyomom a gázt 320d autómatám van. akár 80km/h- val akár 160nalmegyek. És a fedélzeti meg azt hazuja, hogy 80-nál 4,3l 160 nál 6,0 az átlag

Másik nagy problémám és a szerelõk sem tudják mi lehet a baj, hogy 1500-1700 fordulat között rázkódik és búg az egész kocsi. Szétszedték a kardánt meg a difit és azt mondták,hogy tökéletes nincs se sérülés nincs semmi baja.Elvittem egy autómata váltó istenhez és õnálla is produkálta a hibát de szerinte ne a váltó a hibás mert hidegen is csinálja.Azaz 40 C fokig nincs look up azaz nincs direkt hajtás.
Ha valaki találkozott ilyen hibával kérem szóljon vagy ha bármi ötlete van. Már sajnos a kipufogom egyik rezgéscsillapítója is eltört a rászkódás miatt (elvileg) .
Köszönöm a segítséget

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. december 04. péntek, 10:52


Tano írta:
bmw320d4 írta:
Ez egy jellegzetes 204d1 hiba. kell neki egy torok és légtömegmérõtakarítás, turbóbeállítás, vákuumrendszerellenõrzés, adagolóreset és szoftverfrissítés.
Ha ezek megvannak, menni fog mint a golyó még jó sokáig.


Pontosan, ezt én is tanusíthatom, nálam is hasonló jelenség volt és a szoftverfrissítés óta semmi ilyesmi nem jelentkezett...


És a szoftverfrissítést hol lehet csináltatni?
Rack Székesfehérvár?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zsitvayb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2009. december 04. péntek, 09:27


Sziasztok,
történet tegnap este. Haladok nyugisan 60-nal, majd egyszercsak kigyullad a töltésvisszajelzõ lámpa, és leáll alattam az autó. Majd mire bármit is tudtam volna csinálni, újra beindult a motor, és látszólag minden rendben is volt. Kivéve, hogy égve maradt a DSC visszajelzõ lámpája, plusz egy sárga felkiáltójel. Majd leállítottam az autót, beindítottam, és azóta is minden rendben.

Mi lehet ez? Mi történhetett? Kezdjek el komolyabban aggódni?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. december 04. péntek, 01:04


bmw320d4 írta:
Ez egy jellegzetes 204d1 hiba. kell neki egy torok és légtömegmérõtakarítás, turbóbeállítás, vákuumrendszerellenõrzés, adagolóreset és szoftverfrissítés.
Ha ezek megvannak, menni fog mint a golyó még jó sokáig.


Pontosan, ezt én is tanusíthatom, nálam is hasonló jelenség volt és a szoftverfrissítés óta semmi ilyesmi nem jelentkezett...


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 03. csütörtök, 23:51


ute107 írta: Üdv Mindenkinek....

Egy "kis" problémám lenni, ami már egyre jobban idegesít és elviselhetetlenné teszi napjaim.
Ami a következõ:

Az autó 2500 forulat környékén gyorsításkor torpan egyet, de azt követõen hiba nélkül gyorsul tovább.
A jelenség minden sebességi fokozatban érezhetõ, de 3-5-ig már nem torpanásnak tûnik, hanem mintha a turbótöltése "hullámozna", de sajnos csökkent a kocsi nyomatéka, de lehet utóbbit csak beképzelem.

Nem volt még erõm/idõm bekötni egy nyomásmérõt, ami elvileg kiszûrné a turbóhibáját.


A másik dolog az, hogy 5.seb.fok. 50km/h padlógáz....a fogyasztásmérõ 1800 fordulatig 15l-nél van, 1800-2100 11 l-nél...majd újra 15 liter...
Arra lennék kíváncsi ez másnál hogyan van, mivel akár itt is lehetne keresni az fenti dolgot okozó hibát?



: :


Ez egy jellegzetes 204d1 hiba. kell neki egy torok és légtömegmérõtakarítás, turbóbeállítás, vákuumrendszerellenõrzés, adagolóreset és szoftverfrissítés.
Ha ezek megvannak, menni fog mint a golyó még jó sokáig.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. december 03. csütörtök, 22:51


Üdv Mindenkinek....

Egy "kis" problémám lenni, ami már egyre jobban idegesít és elviselhetetlenné teszi napjaim.
Ami a következõ:

Az autó 2500 forulat környékén gyorsításkor torpan egyet, de azt követõen hiba nélkül gyorsul tovább.
A jelenség minden sebességi fokozatban érezhetõ, de 3-5-ig már nem torpanásnak tûnik, hanem mintha a turbótöltése "hullámozna", de sajnos csökkent a kocsi nyomatéka, de lehet utóbbit csak beképzelem.

Nem volt még erõm/idõm bekötni egy nyomásmérõt, ami elvileg kiszûrné a turbóhibáját.

A másik dolog az, hogy 5.seb.fok. 50km/h padlógáz....a fogyasztásmérõ 1800 fordulatig 15l-nél van, 1800-2100 11 l-nél...majd újra 15 liter...
Arra lennék kíváncsi ez másnál hogyan van, mivel akár itt is lehetne keresni az fenti dolgot okozó hibát?



: :

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 22:53


Ment privát üzi?
bmw320d4 írta: Azt nem szeretném leírni, hogy merre-mikor-hol, csak privátban.
Ez érdekes helyzet, hogy a dunántúli márkaszervíz a vidéki alá került, magyarúl, ami Szfváron nem megy, az Nyíregyen igen.
A BMW Magyarország mit szól pl egy garis CCC cserénél az eszközhiányra? A garis csere feltétetele a programozás, mégám, ha van rá PUMA infó, akkor arra, vagy egy újabb standra.

Nekem már itthon is megy az új stand

jrtom írta: Pontosan. Volt már egy e70-es meg egy e60-as is amit nem tudtunk mert már levolt frissítve, szóval szopás. Amúgy te hol dolgozol, mert elég jól képben vagy?
bmw320d4 írta: Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.

jrtom írta: Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 22:41


Azt nem szeretném leírni, hogy merre-mikor-hol, csak privátban.
Ez érdekes helyzet, hogy a dunántúli márkaszervíz a vidéki alá került, magyarúl, ami Szfváron nem megy, az Nyíregyen igen.
A BMW Magyarország mit szól pl egy garis CCC cserénél az eszközhiányra? A garis csere feltétetele a programozás, mégám, ha van rá PUMA infó, akkor arra, vagy egy újabb standra.

Nekem már itthon is megy az új stand

jrtom írta: Pontosan. Volt már egy e70-es meg egy e60-as is amit nem tudtunk mert már levolt frissítve, szóval szopás. Amúgy te hol dolgozol, mert elég jól képben vagy?
bmw320d4 írta: Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.

jrtom írta: Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 22:32


Pontosan. Volt már egy e70-es meg egy e60-as is amit nem tudtunk mert már levolt frissítve, szóval szopás. Amúgy te hol dolgozol, mert elég jól képben vagy?
bmw320d4 írta: Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.

jrtom írta: Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 22:26


Az szép! Akkor ha én felprogramozok pl egy E90-et E89X-09-09-516- standra, ti semmit nem tudtok vele kezdeni.
Egy egyszerû kódolás is lehetetlen nálatok, ha az autón V32 utáni szoft van.
Az F széria esys rendszert kapott, azért nem lehet a régi eszközökkel kezelni.

jrtom írta: Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 22:16


Talált. Nem nagyon akartam reklámozni.
A Norbi 2 hete nincs a cégnél. Visszatérve az ISIS-re az F-es szériát úgy értettem, hogy azt csak azzal lehet diagnosztizálni és a többihez használják a GT1-et mert az még mindig gyorsabb. Egyépként nálunk ott van az ISIS szerver csak nincs még üzembehelyezve sajna. Meg van 2 db ISID is már vagy 1 éve a raktárban, de mostmár azt mondják 1-2 hét és menni fog, egyépként ez szégyen, hogy nem képesek üzembehelyezni.

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Az OPS az jó mert az már tudja az optikát is. Van még DIS is mert az ISIS elég labilis meg sokkal lassubb, azt csak az F szériás kocsikhoz használják, GT1 az gyorsabb . Majd kiforja magát az új gép is.
Mennyiért vetted az OPS-t?

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Nekünk nincs INPA csak DIS ami ugye a szakszervízekben mükszik.
Csak nálunk laptopon megy . Neked van hozzá DK fej?


Szakszervizekben már 1 éve nem DIS müxik.

Nincs DK fejem, OPS-el használom az összes programot.


Én már tényleg nem értelek... Van szervizes ismerõsöd, és nem tudjátok megoldani az autód problémáját, na de mindegy.
Az ISIS az egy szerver, az ISID-del lehet diagot csinálni, és nem csak az F-eshez használják, mivel az ISTA/P nélkül elég nehéz lenne programozni, már csak azért is mert a progman támogatottsága több mint 1 éve megszünt.
1700 európai pénz volt...


Most nézem, hogy BMW szervízben dolgozol.... Rack?
Rónaszéki és társai?


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 21:52


bmw320d4 írta:
kempelen írta:
bmw320d4 írta: Rónaszéki és társai?


Rónaszéki kollega sajnos már neeeem ott tölti a munkaidejét. De jól informált vagy egyházáról....


Na mi lett Norbival?

Szfvári voltam még 1 éve.


Jah így könnyû

Neem igazán publikus, de már nem ott van sajnos.