anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 20:01


sebes írta: Sziasztok , nem rég vettem egy 330d e46 bmw-t azt vettem észre éjszakai vezetés közben, hogy ha felkapcsolom a fényszórót elkezd villogni de nem szabályosan a tompított.Nem tudom mi lehet a baj. Kérlek titeket segítsetek!Köszi!


Azt nem írtad,hogy mind a kettő, vagy csak az egyik. Nem mindegy mert ha csak az egyik akkor az Xenon égőd elfáradt. nekem is mindig így kezdi. De ha meg cseréled az égőt és a másik oldalt villog, már ki is szűrted a hibát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz sebes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 19:18


Sziasztok , nem rég vettem egy 330d e46 bmw-t azt vettem észre éjszakai vezetés közben, hogy ha felkapcsolom a fényszórót elkezd villogni de nem szabályosan a tompított.Nem tudom mi lehet a baj. Kérlek titeket segítsetek!Köszi!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 18:50


pali316 írta: így vettem az autót hogy nem volt már meleg levegő a fűtőmotor szerintem megy mert volt amikor valamitől nyomta a meleg levegőt aztán abba hagyta volt már benne olyan is hogy nagyon meleg volt de ez elég ritka volt inkább az jellemző h csak a hideg levegőt fújja.
Ki szerel ilyeneket vagy ki foglalkozik ilyennel mert már úgy vagyok vele hogy csinálja meg valaki nem érdekel mennyibe kerül...
E36 coupe-val foglalkozok adok veszek bontok minden de ilyen problémám soha nem volt még a hátsó plexivel nem rendelkező cabriomba nincs ennyire hideg mint ebben a coupeban.


A motort, hogy működik-e hallani és érezni is lehet, hogy fúj-e levegőt. Pollen szűrő nem túl retek? Az e36-ban, mivel rossz helyen van, nehéz kiszedni, ezért biztosan el van hanyagolva, lehet, annyira koszos, hogy egyszerűen nem megy át rajta a levegő, hiába működik a motor. Ha mindez rendben, akkor lehet, hogy az előző tulaj nemes egyszerűséggel, valami bajság okán kiiktatta az utastér fűtést, esetleg a csöve el van dugulva valami évezredes kosztól.



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 18:47


pali316 írta: müködnie kell de ha mégsem müködik mi a leggyorsabb lehetőség h megnézzem hogy müködik e vagy hogy kicseréljem ???

Köszönöm!!!


Keresd Hantos Ricsit (20/454-0830). Szerintem ha valaki akkor ő tud megoldást találni a problémádra .

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 18:46


kleroo írta: Sziasztok!
Nem kaptam választ egy elhagyottabb topikban.
Eléggé láma,alap kérdés,de kedveskedni szeretnék az ismerősömnek,és ki akarom cserélni a kiégett féklámpáját és a rendszámtábla világítást.
Mit és hol kell vennem?
Tudom,hogy izzót Ilyen választ nem várok.
De mifélét,és hol(gondolom márkaszervízben "ocsó" )

2000es e46 320d jobb hátsó féklámpa

Rendszám világítás 12V 5W Sofita izzó. A búrát a szélénél benyúlva ki lehet pattintani.
Féklámpa izzó azt hiszem 12V 21W két izzószálas.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 18:42


SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Ha a féktárcsa peremes már, akkor megeshet, hogy a még elég vastagnak tűnő betét ellenére a tárcsa pereme átvágja a kopásjelzőt. Az tulajdonképpen egy rövidzár, ami a kopás hatására átszakad. Ha nem attól jelzett be, hogy leesett a csatlakozó, akkor az már nem vissza fordítható folyamat. Persze kis ügyességgel meg lehet forrasztani, aztán jó lesz. Persze az a gyakorlat, hogy a betét cserét nem szokta túl élni, mert berohad a helyére és kiszedéskor általában el is törik.



státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 18:40


Sziasztok!
Nem kaptam választ egy elhagyottabb topikban.
Eléggé láma,alap kérdés,de kedveskedni szeretnék az ismerősömnek,és ki akarom cserélni a kiégett féklámpáját és a rendszámtábla világítást.
Mit és hol kell vennem?
Tudom,hogy izzót Ilyen választ nem várok.
De mifélét,és hol(gondolom márkaszervízben "ocsó" )

2000es e46 320d jobb hátsó féklámpa


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 18. péntek, 18:41


státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 18:09


Hát, Robin, abszolút BMW-jártas a pasas, nem hinném, hogy ilyet benézne. Persze ilyenkor mindig felüti a fejét a kétely az emberben...
Felhívtam, azt mondja, lehet, hogy az érzékelőnek a kábele lazult le, amikor esetleg belementem egy gödörbe...
Nem tudom, nem lettem nyugodtabb. Remélem, nem lesz igazad, de köszi!
Legjobban az idegesít, hogy megint mehetek szerelőhöz és a bankba.
Tényleg, nektek két olajszerviz között milyen gyakorisággal vannak mindenféle idegesítő hibáitok a kocsival???


Robin68 írta:
SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!


Ha minél hamarabb (mondjuk azonnal ) kicseréled a fékbetéteket akkor talán (de csak talán) még meg lehet menteni a kopásjalzőket és nem kell azokat is újakat venned.
A szerelő akire a kocsidat bízod mennyire jártas a BMW világában? Csak azért gondolkozom ezen mert az a betét vastagság ami más autónál még elég 10-20 ezerre, az itt már necces és csereérett.




pali316
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz pali316

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 17:59


müködnie kell de ha mégsem müködik mi a leggyorsabb lehetőség h megnézzem hogy müködik e vagy hogy kicseréljem ???

Köszönöm!!!

pali316
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz pali316

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 17:57


így vettem az autót hogy nem volt már meleg levegő a fűtőmotor szerintem megy mert volt amikor valamitől nyomta a meleg levegőt aztán abba hagyta volt már benne olyan is hogy nagyon meleg volt de ez elég ritka volt inkább az jellemző h csak a hideg levegőt fújja.
Ki szerel ilyeneket vagy ki foglalkozik ilyennel mert már úgy vagyok vele hogy csinálja meg valaki nem érdekel mennyibe kerül...
E36 coupe-val foglalkozok adok veszek bontok minden de ilyen problémám soha nem volt még a hátsó plexivel nem rendelkező cabriomba nincs ennyire hideg mint ebben a coupeban.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 17:55


SAS írta: Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!


Ha minél hamarabb (mondjuk azonnal ) kicseréled a fékbetéteket akkor talán (de csak talán) még meg lehet menteni a kopásjalzőket és nem kell azokat is újakat venned.
A szerelő akire a kocsidat bízod mennyire jártas a BMW világában? Csak azért gondolkozom ezen mert az a betét vastagság ami más autónál még elég 10-20 ezerre, az itt már necces és csereérett.

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 17:14


Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 15:42


Hali! Mi a vélemények a gyorsító sportközépdobról? Tapasztalat? Van ennek valami értelme vagy egy újabb parasztvakítás?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 13:58


fury írta:

Megnéztem! Hallani hogy megy a szivattyú,sőt még az üzemanyagot is hallom ahogy folyik!



Hogy hallod búgni, attól még nem biztos, hogy szállítja a megfelelő mennyiséget. Emiatt még szivathatja is a nagynyomású oldalt. Hibakódot nem ír? Sárga motorellenörző nem világít?

vagy

Az üzemanyagszűrőd nem vagy alig enged át, bár ez a nyomásveszteség miatt szintén hibakóddal járna.

Ha minden rendben itt, akkor tovább kell menned a hibakereséssel.



fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 12:07


Macsek írta:
fury írta:
Bero írta:
fury írta:
Bero írta:
fury írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond? Egyszerűen leált az autó menet közben és nem indul! Üzemanyag nem fogyott ki! Semmi előzménye nem volt,nem rángatott semmi! Mintha leálítottam volna kulcsal!

Köszönöm!



Talán AC-pumpa,de nem biztos!



Annyit indítóztam hogy most töltöm az aksit! Megnézem mindenesetre! Köszönöm!


Remélem semmi nagy gond,de ha esetleg AC akkor az hamar kiderül, tedd a füled a hátsó ülésre és kérj meg valakit,hogy indítozzon és ha nem hallasz semmi hangot az ülés alól akkor tuti AC. Esetleg,ha hallasz akkor elkezdünk tovább gondolkodni


Ok,kösz! De van a kocsi alatt is szivattyú nem?



Nekem 320d van annak van a vezető ülés alatt is!Nekem az adta meg magát és úgy állt le mint ahogy mondod!De ha szerencséd van és meg kocogtatod alulról akkor lehet még elindul és mindjárt többet tudsz!


Megnéztem! Hallani hogy megy a szivattyú,sőt még az üzemanyagot is hallom ahogy folyik!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 18. péntek, 12:32