Hát, Robin, abszolút BMW-jártas a pasas, nem hinném, hogy ilyet benézne. Persze ilyenkor mindig felüti a fejét a kétely az emberben...
Felhívtam, azt mondja, lehet, hogy az érzékelőnek a kábele lazult le, amikor esetleg belementem egy gödörbe...
Nem tudom, nem lettem nyugodtabb. Remélem, nem lesz igazad, de köszi!
Legjobban az idegesít, hogy megint mehetek szerelőhöz és a bankba.
Tényleg, nektek két olajszerviz között milyen gyakorisággal vannak mindenféle idegesítő hibáitok a kocsival???
Robin68 írta:
SAS írta:
Ma jövök haza a szerelőtől (jó messziről), már majdnem itthon vagyok, amikor kigyullad a fékbetét gondjelző lámpa.
De a szerelő a betéteket is megnézte, és állítólag van bennük még vagy 10-20 ezer kilcsi...
Akkor mi lehet a gond, szerintetek???
(Illetve, ha tényleg fékbetét lenne, a lámpa kigyulladása után mennyit enged menni a gyári előírás?)
Köszi!
Ha minél hamarabb (mondjuk azonnal ) kicseréled a fékbetéteket akkor talán (de csak talán) még meg lehet menteni a kopásjalzőket és nem kell azokat is újakat venned.
A szerelő akire a kocsidat bízod mennyire jártas a BMW világában? Csak azért gondolkozom ezen mert az a betét vastagság ami más autónál még elég 10-20 ezerre, az itt már necces és csereérett.