Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 19:39


YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Ma próbáltuk felrakni az új első m-packetes lökhárítót,de 1-2 helyen furán áll! párr millit kilóg,vagy nem illeszkedik stb... Valakinek tapasztalat? Mire kell figyelni és hogy kell jól felrakni? Nektek egyből felment patentosan ? köszi!


vettél, hozzá fehér színű tartókonzolt? mondjuk egy picit úgy is kilóghat, de azt lehet állítani egy cseppet, csak macerás.



Vettem igen,be is építettem,de mégis kilóg egy kicsit! Ugyebár utángyártottat vettem,de remélem ez nem gond! Te állítottál valamit a merevítő vason vagy valami máson? És amúgy,hogy lehet állítani ? Köszi!



hát azon a fehér tartón lehet éllítani. ugye egy csavar fogja, ha lazítot azon tud forulni egy picit, amivel bentebb lehet húzni a szélét, de lentebb kerül a lámpa takaróhoz képest, nagyobb lesz a rés. amúgy általában ha olyat vettél mint az enyém, az az M-tech II, akkor az inkább faceliftre való, ergó lehet eltérés. az egyik oldalon nekem is eláll, de a gyári is elállt a balon. valszeg ott lehetett valami bibi.


Nekem is a bal oldalon áll el,karosszériás amit mondott: ez egy szar,úgy áll rajta mint tehénen a gatya Szerintem nem áll olyan durván el,pár milli eltérés a két oldalon és ennyi! m-tech II es van nekem is,de nekem a fehér tartókonzol 2 csavar fogja amit vettem hozzá! Így ahogy írtad most nem nagyon értem,hogy lehet állítani,de majd megemlítem a szerelő tagnak Azért köszi a segítséget,Yellow!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 19:11


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Ma próbáltuk felrakni az új első m-packetes lökhárítót,de 1-2 helyen furán áll! párr millit kilóg,vagy nem illeszkedik stb... Valakinek tapasztalat? Mire kell figyelni és hogy kell jól felrakni? Nektek egyből felment patentosan ? köszi!


vettél, hozzá fehér színű tartókonzolt? mondjuk egy picit úgy is kilóghat, de azt lehet állítani egy cseppet, csak macerás.



Vettem igen,be is építettem,de mégis kilóg egy kicsit! Ugyebár utángyártottat vettem,de remélem ez nem gond! Te állítottál valamit a merevítő vason vagy valami máson? És amúgy,hogy lehet állítani ? Köszi!



hát azon a fehér tartón lehet éllítani. ugye egy csavar fogja, ha lazítot azon tud forulni egy picit, amivel bentebb lehet húzni a szélét, de lentebb kerül a lámpa takaróhoz képest, nagyobb lesz a rés. amúgy általában ha olyat vettél mint az enyém, az az M-tech II, akkor az inkább faceliftre való, ergó lehet eltérés. az egyik oldalon nekem is eláll, de a gyári is elállt a balon. valszeg ott lehetett valami bibi.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 18:59


YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Ma próbáltuk felrakni az új első m-packetes lökhárítót,de 1-2 helyen furán áll! párr millit kilóg,vagy nem illeszkedik stb... Valakinek tapasztalat? Mire kell figyelni és hogy kell jól felrakni? Nektek egyből felment patentosan ? köszi!


vettél, hozzá fehér színű tartókonzolt? mondjuk egy picit úgy is kilóghat, de azt lehet állítani egy cseppet, csak macerás.



Vettem igen,be is építettem,de mégis kilóg egy kicsit! Ugyebár utángyártottat vettem,de remélem ez nem gond! Te állítottál valamit a merevítő vason vagy valami máson? És amúgy,hogy lehet állítani ? Köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 04. péntek, 19:05

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 18:32


Bero írta: Hali! Ma próbáltuk felrakni az új első m-packetes lökhárítót,de 1-2 helyen furán áll! párr millit kilóg,vagy nem illeszkedik stb... Valakinek tapasztalat? Mire kell figyelni és hogy kell jól felrakni? Nektek egyből felment patentosan ? köszi!


vettél, hozzá fehér színű tartókonzolt? mondjuk egy picit úgy is kilóghat, de azt lehet állítani egy cseppet, csak macerás.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 16:44


Hali! Ma próbáltuk felrakni az új első m-packetes lökhárítót,de 1-2 helyen furán áll! párr millit kilóg,vagy nem illeszkedik stb... Valakinek tapasztalat? Mire kell figyelni és hogy kell jól felrakni? Nektek egyből felment patentosan ? köszi!


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 16:43


YELLOW írta:
laleeboy írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Olvasgatom itt a különböző olajszenzorok hibáiból adódó jelenségeket

Nekem is van egy hasonló hibajelenségem M52B20-nál
Indításkor az olajnyomás lámpa (piros) kb 2 másodperccel később alszik ki mint a töltés kijelzője
Szerintem ez nem OK

Olajat olajnyomás gombát sőt szűrőházat is cseréltem már

Lehet hogy van még valami szenzor amit nem cseréltem (egyáltalán ennél a motornál van-e)

Előre is köszönöm a segítséget


hát szerintem meg tök normális. akkor lenne gond, ha hosszabb időre nem aludna ki, vagy menetközben felvillanna.



Egyetértek


Akkor lehet hogy ez a motor ilyen?

Régebben amikor még E30-am volt ott az M20-nál egyszerre aludt ki a töltés és az olaj.

Ha meleg az olaj akkor is ez a jelenség

Ha áll egy félórát akor egyből kialszik indítás után

Azt is próbáltam hogy 5. ben lassítottam alapjárat alá addig míg a töltés már felvillant de az olaj nem ( szerintem a pumpa jó)

Indítás után egy kis "kaparászó" hang hallatszik de a lámpa kialvása után az is megszűnik




szerintem ne képzelj be betegségeket az autónak. nincs annak semmi baja. mint korábban írtam, akkor aggódj, ha folyamatosan világít, vagy menetközben bevillan, esetleg úgy marad. attól is viselkedhet másképp, mert az olajad viszkozitása megváltozott, és a nyomás lassabban épül fel, de ezek olyan kis értékek, hogy felesleges miatta aggódni.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 04. péntek, 16:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 13:07


laleeboy írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Olvasgatom itt a különböző olajszenzorok hibáiból adódó jelenségeket

Nekem is van egy hasonló hibajelenségem M52B20-nál
Indításkor az olajnyomás lámpa (piros) kb 2 másodperccel később alszik ki mint a töltés kijelzője
Szerintem ez nem OK

Olajat olajnyomás gombát sőt szűrőházat is cseréltem már

Lehet hogy van még valami szenzor amit nem cseréltem (egyáltalán ennél a motornál van-e)

Előre is köszönöm a segítséget


hát szerintem meg tök normális. akkor lenne gond, ha hosszabb időre nem aludna ki, vagy menetközben felvillanna.



Egyetértek


Akkor lehet hogy ez a motor ilyen?

Régebben amikor még E30-am volt ott az M20-nál egyszerre aludt ki a töltés és az olaj.

Ha meleg az olaj akkor is ez a jelenség

Ha áll egy félórát akor egyből kialszik indítás után

Azt is próbáltam hogy 5. ben lassítottam alapjárat alá addig míg a töltés már felvillant de az olaj nem ( szerintem a pumpa jó)

Indítás után egy kis "kaparászó" hang hallatszik de a lámpa kialvása után az is megszűnik




szerintem ne képzelj be betegségeket az autónak. nincs annak semmi baja. mint korábban írtam, akkor aggódj, ha folyamatosan világít, vagy menetközben bevillan, esetleg úgy marad. attól is viselkedhet másképp, mert az olajad viszkozitása megváltozott, és a nyomás lassabban épül fel, de ezek olyan kis értékek, hogy felesleges miatta aggódni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz sebes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 13:02


YELLOW írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Olvasgatom itt a különböző olajszenzorok hibáiból adódó jelenségeket

Nekem is van egy hasonló hibajelenségem M52B20-nál
Indításkor az olajnyomás lámpa (piros) kb 2 másodperccel később alszik ki mint a töltés kijelzője
Szerintem ez nem OK

Olajat olajnyomás gombát sőt szűrőházat is cseréltem már

Lehet hogy van még valami szenzor amit nem cseréltem (egyáltalán ennél a motornál van-e)

Előre is köszönöm a segítséget


hát szerintem meg tök normális. akkor lenne gond, ha hosszabb időre nem aludna ki, vagy menetközben felvillanna.



AZ én gondom megoldódott olajszint senzor halt be . a haver kimérte. Tehát csere.Köszönöm segítségeteket!!!!!

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 12:50


Bero írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Olvasgatom itt a különböző olajszenzorok hibáiból adódó jelenségeket

Nekem is van egy hasonló hibajelenségem M52B20-nál
Indításkor az olajnyomás lámpa (piros) kb 2 másodperccel később alszik ki mint a töltés kijelzője
Szerintem ez nem OK

Olajat olajnyomás gombát sőt szűrőházat is cseréltem már

Lehet hogy van még valami szenzor amit nem cseréltem (egyáltalán ennél a motornál van-e)

Előre is köszönöm a segítséget


hát szerintem meg tök normális. akkor lenne gond, ha hosszabb időre nem aludna ki, vagy menetközben felvillanna.



Egyetértek


Akkor lehet hogy ez a motor ilyen?

Régebben amikor még E30-am volt ott az M20-nál egyszerre aludt ki a töltés és az olaj.

Ha meleg az olaj akkor is ez a jelenség

Ha áll egy félórát akor egyből kialszik indítás után

Azt is próbáltam hogy 5. ben lassítottam alapjárat alá addig míg a töltés már felvillant de az olaj nem ( szerintem a pumpa jó)

Indítás után egy kis "kaparászó" hang hallatszik de a lámpa kialvása után az is megszűnik




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 11:57


YELLOW írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Olvasgatom itt a különböző olajszenzorok hibáiból adódó jelenségeket

Nekem is van egy hasonló hibajelenségem M52B20-nál
Indításkor az olajnyomás lámpa (piros) kb 2 másodperccel később alszik ki mint a töltés kijelzője
Szerintem ez nem OK

Olajat olajnyomás gombát sőt szűrőházat is cseréltem már

Lehet hogy van még valami szenzor amit nem cseréltem (egyáltalán ennél a motornál van-e)

Előre is köszönöm a segítséget


hát szerintem meg tök normális. akkor lenne gond, ha hosszabb időre nem aludna ki, vagy menetközben felvillanna.



Egyetértek

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 11:55


laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Olvasgatom itt a különböző olajszenzorok hibáiból adódó jelenségeket

Nekem is van egy hasonló hibajelenségem M52B20-nál
Indításkor az olajnyomás lámpa (piros) kb 2 másodperccel később alszik ki mint a töltés kijelzője
Szerintem ez nem OK

Olajat olajnyomás gombát sőt szűrőházat is cseréltem már

Lehet hogy van még valami szenzor amit nem cseréltem (egyáltalán ennél a motornál van-e)

Előre is köszönöm a segítséget


hát szerintem meg tök normális. akkor lenne gond, ha hosszabb időre nem aludna ki, vagy menetközben felvillanna.



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 11:19


Üdv mindenkinek

Olvasgatom itt a különböző olajszenzorok hibáiból adódó jelenségeket

Nekem is van egy hasonló hibajelenségem M52B20-nál
Indításkor az olajnyomás lámpa (piros) kb 2 másodperccel később alszik ki mint a töltés kijelzője
Szerintem ez nem OK

Olajat olajnyomás gombát sőt szűrőházat is cseréltem már

Lehet hogy van még valami szenzor amit nem cseréltem (egyáltalán ennél a motornál van-e)

Előre is köszönöm a segítséget

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 08:08


Sorry

Én arra gondoltam

hil írta:
pneurob írta: Egyetértek Attilával, az esetek 95%-ában ez okozza a hibajelzést, ami pár ezer forintból orvosolható, rosszabb esetben az olajszivattyú kopása okozza, mivel a megfelelő nyomás eléréséhez egy kis időre van szükség. Ez már kissé költségesebb.


http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com

m_attila írta: Olajnyomás érzékelő gond van

m_attila

sebes írta:
Bero írta:
sebes írta: Sziasztok.Van egy olyan gondom,hogy indítás után kb. 20mp után a kijelzőn sárga szinnel kigyullad az olajnyomás
ellenőrző lámpa ami kb.20mp folyamatosan világít majd elalszik.Most volt olajcsere és szűrő.Eredeti bmw olajjal .Az autóm 330d E46 tipusú.Ha valaki tud mondani valami okosságot nagyon megköszönném!



Üdv! Szerintem!!! Ne törődj vele,nekem is szokta csinálni bár nekem benzines van, és szaki azt mondta nem kell vele foglalkozni! ''pillanatnyi üzemzavar'' szerinte


Kösz.! Egy kicsit megnyugodtam!!!






Sziasztok! Azt gondolom, talán valamit elnéztetek: azt írta, hogy az olajnyomás jelző SÁRGÁN (tehát nem pirosan) világít kb 20sec-ig. Ez pedig nem az nem az olajnyomás érzékelő, hanem az olajszint szenzor hibája lehet. Korábban írtam erről (mert egyet szétszedtem), csak a csere segít, el van égve az érzékelő fűtött ága. Csak gyárit, vagy Hella gyártmányút vegyél!




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 06:26


pneurob írta: Egyetértek Attilával, az esetek 95%-ában ez okozza a hibajelzést, ami pár ezer forintból orvosolható, rosszabb esetben az olajszivattyú kopása okozza, mivel a megfelelő nyomás eléréséhez egy kis időre van szükség. Ez már kissé költségesebb.


http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com

m_attila írta: Olajnyomás érzékelő gond van

m_attila

sebes írta:
Bero írta:
sebes írta: Sziasztok.Van egy olyan gondom,hogy indítás után kb. 20mp után a kijelzőn sárga szinnel kigyullad az olajnyomás
ellenőrző lámpa ami kb.20mp folyamatosan világít majd elalszik.Most volt olajcsere és szűrő.Eredeti bmw olajjal .Az autóm 330d E46 tipusú.Ha valaki tud mondani valami okosságot nagyon megköszönném!



Üdv! Szerintem!!! Ne törődj vele,nekem is szokta csinálni bár nekem benzines van, és szaki azt mondta nem kell vele foglalkozni! ''pillanatnyi üzemzavar'' szerinte


Kösz.! Egy kicsit megnyugodtam!!!






Sziasztok! Azt gondolom, talán valamit elnéztetek: azt írta, hogy az olajnyomás jelző SÁRGÁN (tehát nem pirosan) világít kb 20sec-ig. Ez pedig nem az nem az olajnyomás érzékelő, hanem az olajszint szenzor hibája lehet. Korábban írtam erről (mert egyet szétszedtem), csak a csere segít, el van égve az érzékelő fűtött ága. Csak gyárit, vagy Hella gyártmányút vegyél!

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. március 04. péntek, 00:20


Bero írta: Hali! Pontosan ugyanilyen tükröt hol lehet venni/rendelni? Amit találtam neten azok hasonlók,de mégsem ilyen ''kecsesek'' http://www.google.hu/imgres?im...&ty=34 Bocs a hosszú linkért csak sietek Köszi a válaszokat!

Itt