bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 21:21


Bero írta:
Na ez az! Nem lóg ki belőle semmi drót! Szerintem jól működik,nincs sértve,nincs kilógó drót stb.. De a szarvasi szerelőmnél a gép mégis kiírta,hogy nem okés valami vele... Ötlet ?


Ülés alatti csatlakozónál vagy a patronnál kontakthiba. Ezek elég gyakoriak.


Zsoltinál voltál diagon?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 19. szombat, 21:22

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 21:19


Hori írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Felraktuk gépre a vasat és övfeszítő gondot ír ki... Lehet ezt javítani/szerelni vagy csere? Ha csere akkor mennyibe fáj ez? Köszi!


hát vazze az gáz... lehet törve volt a gép. azaz csattant a lufi is. ha lent van az övcsat nagyon szinte beszorulva az ülés és a kardánközép közé, akkor működött az övfeszítő, és nem lett kicserélve.



Át lett nézve a gép szervizben és nem volt törve... Ami írsz azt nem nagyon értem most,ne haragudj! A gép írja ki hogy rossz,de semmi ''égés'' nyom az övön,és ha megrántom akkor működik,úgyhogy ezt most nem értem! Nézzek meg valami esetleg ?


az övfeszítő nem az... az ott van ahol a csatt... amibe beledugod... a harmónikás gumi részben. ha nagyon össze van rántva, akkor működött...



Most egy kicsit beparáztam Főleg,hogy úgy tudtam nem volt törve... Megnézem mindenképp! Köszi





ha lóg kifelé belőle a drót akkor az eldurrant, KaszaMester tud neked adni ebből jó áron bontottat


Na ez az! Nem lóg ki belőle semmi drót! Szerintem jól működik,nincs sértve,nincs kilógó drót stb.. De a szarvasi szerelőmnél a gép mégis kiírta,hogy nem okés valami vele... Ötlet ?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 21:11


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Felraktuk gépre a vasat és övfeszítő gondot ír ki... Lehet ezt javítani/szerelni vagy csere? Ha csere akkor mennyibe fáj ez? Köszi!


hát vazze az gáz... lehet törve volt a gép. azaz csattant a lufi is. ha lent van az övcsat nagyon szinte beszorulva az ülés és a kardánközép közé, akkor működött az övfeszítő, és nem lett kicserélve.



Át lett nézve a gép szervizben és nem volt törve... Ami írsz azt nem nagyon értem most,ne haragudj! A gép írja ki hogy rossz,de semmi ''égés'' nyom az övön,és ha megrántom akkor működik,úgyhogy ezt most nem értem! Nézzek meg valami esetleg ?


az övfeszítő nem az... az ott van ahol a csatt... amibe beledugod... a harmónikás gumi részben. ha nagyon össze van rántva, akkor működött...



Most egy kicsit beparáztam Főleg,hogy úgy tudtam nem volt törve... Megnézem mindenképp! Köszi





ha lóg kifelé belőle a drót akkor az eldurrant, KaszaMester tud neked adni ebből jó áron bontottat

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 21:00


YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Felraktuk gépre a vasat és övfeszítő gondot ír ki... Lehet ezt javítani/szerelni vagy csere? Ha csere akkor mennyibe fáj ez? Köszi!


hát vazze az gáz... lehet törve volt a gép. azaz csattant a lufi is. ha lent van az övcsat nagyon szinte beszorulva az ülés és a kardánközép közé, akkor működött az övfeszítő, és nem lett kicserélve.



Át lett nézve a gép szervizben és nem volt törve... Ami írsz azt nem nagyon értem most,ne haragudj! A gép írja ki hogy rossz,de semmi ''égés'' nyom az övön,és ha megrántom akkor működik,úgyhogy ezt most nem értem! Nézzek meg valami esetleg ?


az övfeszítő nem az... az ott van ahol a csatt... amibe beledugod... a harmónikás gumi részben. ha nagyon össze van rántva, akkor működött...



Most egy kicsit beparáztam Főleg,hogy úgy tudtam nem volt törve... Megnézem mindenképp! Köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 20:31


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Felraktuk gépre a vasat és övfeszítő gondot ír ki... Lehet ezt javítani/szerelni vagy csere? Ha csere akkor mennyibe fáj ez? Köszi!


hát vazze az gáz... lehet törve volt a gép. azaz csattant a lufi is. ha lent van az övcsat nagyon szinte beszorulva az ülés és a kardánközép közé, akkor működött az övfeszítő, és nem lett kicserélve.



Át lett nézve a gép szervizben és nem volt törve... Ami írsz azt nem nagyon értem most,ne haragudj! A gép írja ki hogy rossz,de semmi ''égés'' nyom az övön,és ha megrántom akkor működik,úgyhogy ezt most nem értem! Nézzek meg valami esetleg ?


az övfeszítő nem az... az ott van ahol a csatt... amibe beledugod... a harmónikás gumi részben. ha nagyon össze van rántva, akkor működött...



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 19:21


YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Felraktuk gépre a vasat és övfeszítő gondot ír ki... Lehet ezt javítani/szerelni vagy csere? Ha csere akkor mennyibe fáj ez? Köszi!


hát vazze az gáz... lehet törve volt a gép. azaz csattant a lufi is. ha lent van az övcsat nagyon szinte beszorulva az ülés és a kardánközép közé, akkor működött az övfeszítő, és nem lett kicserélve.



Át lett nézve a gép szervizben és nem volt törve... Ami írsz azt nem nagyon értem most,ne haragudj! A gép írja ki hogy rossz,de semmi ''égés'' nyom az övön,és ha megrántom akkor működik,úgyhogy ezt most nem értem! Nézzek meg valami esetleg ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 19:09


Bero írta: Hali! Felraktuk gépre a vasat és övfeszítő gondot ír ki... Lehet ezt javítani/szerelni vagy csere? Ha csere akkor mennyibe fáj ez? Köszi!


hát vazze az gáz... lehet törve volt a gép. azaz csattant a lufi is. ha lent van az övcsat nagyon szinte beszorulva az ülés és a kardánközép közé, akkor működött az övfeszítő, és nem lett kicserélve.




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 18:37


Senkinek sem volt még ilyen gondja ?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 10:49


Hali! Felraktuk gépre a vasat és övfeszítő gondot ír ki... Lehet ezt javítani/szerelni vagy csere? Ha csere akkor mennyibe fáj ez? Köszi!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 17. csütörtök, 11:30


kempelen írta:
Tano írta:
Bero írta: Hali! A belső konzolt (ahol a kézifék van, pohártartó),hogy kell kiszedni ? Köszi!


Az oldalán körben benyúlva ki tudod pattintani felfelé. Kis fülek tartják a helyén.


Kiegészíteném Tano kollega amúgy helyes írását.
A kézifék és a pohártartó valóban egy pattintással jön fel, de írásodból az jön le, hogy te a nagy konzolt akarod kiszedni.

Ahhoz viszont elötte a váltó szoknyát fel kell húzni, kicsavarni a két csavart, ami a váltó körüli borítást tartja, majd ezt kiszedni. Utána a nagy konzol hátulján a hátsó hamutartót is ki kell pattintani és alatta lesz két műanyag csavar. Azt is kiszedni, a felső borítást kiemelni. Majd szintén találsz még két fémcsavart. Azt is kicsavarni és akkor már kijön a nagy konzol is.

Ha mégis csak a kéziféktakarót akartad kipattintani, akkor feleslegesen járattam a számat.


Nem-nem,jól gondoltad az egész konzolt akarom kiszedni! Az egészet le szeretném karbon fóliázni,mert kezd lejönni az a műanyag ''matrica'' vagy mi és így elég csúnya :S Tehát így már menni fog,köszönöm a segítséget!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 17. csütörtök, 11:28


Tano írta:
Bero írta: Hali! A belső konzolt (ahol a kézifék van, pohártartó),hogy kell kiszedni ? Köszi!


Az oldalán körben benyúlva ki tudod pattintani felfelé. Kis fülek tartják a helyén.


Köszönöm!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 17. csütörtök, 07:01


Tano írta:
Bero írta: Hali! A belső konzolt (ahol a kézifék van, pohártartó),hogy kell kiszedni ? Köszi!


Az oldalán körben benyúlva ki tudod pattintani felfelé. Kis fülek tartják a helyén.


Kiegészíteném Tano kollega amúgy helyes írását.
A kézifék és a pohártartó valóban egy pattintással jön fel, de írásodból az jön le, hogy te a nagy konzolt akarod kiszedni.

Ahhoz viszont elötte a váltó szoknyát fel kell húzni, kicsavarni a két csavart, ami a váltó körüli borítást tartja, majd ezt kiszedni. Utána a nagy konzol hátulján a hátsó hamutartót is ki kell pattintani és alatta lesz két műanyag csavar. Azt is kiszedni, a felső borítást kiemelni. Majd szintén találsz még két fémcsavart. Azt is kicsavarni és akkor már kijön a nagy konzol is.

Ha mégis csak a kéziféktakarót akartad kipattintani, akkor feleslegesen járattam a számat.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. március 17. csütörtök, 02:19


Bero írta: Hali! A belső konzolt (ahol a kézifék van, pohártartó),hogy kell kiszedni ? Köszi!


Az oldalán körben benyúlva ki tudod pattintani felfelé. Kis fülek tartják a helyén.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 23:43


Hali! A belső konzolt (ahol a kézifék van, pohártartó),hogy kell kiszedni ? Köszi!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 16. szerda, 20:48


anubisz írta:
Prof írta: hy All

egy idióta kérdés. bi-xenon esetében a belső h7 izzó mire jó ? "normál halogénes lámpa esetében, ugye az a refi"


ezt én se értem bár nem is akartam nagyon utána nézni,bár az enyém xenon, de hogy a BI Xenon miben más? kíváncsi leszek mit írnak.


Kiegészítő fényszóró és fénykürt.

Távolsági módban az is világít, illetve fénykürt módban a belső villan fel, aminek van is értelme, mert mire a xenon begyújtana, már el is engednéd a bajuszkapcsolót...