- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90 LCI
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 01:19
Ennek darabja 58k?
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 28. csütörtök, 01:20
Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 01:19
Elküldve: 2011. április 28. csütörtök, 00:19
Bero írta:kabec írta: Sziasztok! Szeretnék a kocsimra Mes befordulós, fűthetős, elektromosan állíthatós visszapillantót. Ki is néztem egy ilyet-> http://www.autoalkatresz.hu/au...rok-256679 A mostani tükröm fűthető elektromosan állítható viszont nem befordulós, mikre lesz szükségem, hogy beforduljon illetve van valakinek tapasztalata ezekkel a tükrökkel? Mennyire macerás, kényes stb? Valami tapasztalatot osszatok meg velem pls! Köszi előre is a válaszokat.
Hali! Amit kinéztél Tükör nagyon jó,ugyanilyenem van! Orosházára mentem érte,a srác (Attila) nagyon segítőkész volt és teljesen jól működik,csak ajánlani tudom! A tükör rámegy a kocsidra,ajtó belsőt szétszeded a gyári csatlakozóra rákötöd és működik is! Ha ebben a szerelésben kéne segítség akkor írj nyugodtan,saját tapasztalatom már megvan 1 képet fel is tettem már az új tükrökről róla! Nekem sem működik a beforduló funkció,mert macerás megcsinálni és drága is ( kb: 35 ezer Ft) Rhantos kollega biztos megtudja neked csinálni és segíteni is tud a bekötésben,
de így kell megcsinálni a beforduló funkciót: Kell hozzá egy modul, aztán kell egy másik tükörkapcsoló, aztán kell pár csatlakozóház, kell egy nagy csatlakozó a modulhoz. Ezekbe a csatlakozóházakba kellenek érintkezők. Kell némi kábel, meg némi munka.
A modul a kesztyűtartó alá kerül, a kapcsoló bele van építve a tükörállító
kapcsolójába, ezért kell kicserélni. Mind a két ajtóból a kesztyűtartó alá
kell elvezetni a vezetékeket, illetve kell a dobozkának némi táp, meg I-BUS. By: Tano
Remélem tudtam segíteni!
Bero
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 19:15
kabec írta: Sziasztok! Szeretnék a kocsimra Mes befordulós, fűthetős, elektromosan állíthatós visszapillantót. Ki is néztem egy ilyet-> http://www.autoalkatresz.hu/au...rok-256679 A mostani tükröm fűthető elektromosan állítható viszont nem befordulós, mikre lesz szükségem, hogy beforduljon illetve van valakinek tapasztalata ezekkel a tükrökkel? Mennyire macerás, kényes stb? Valami tapasztalatot osszatok meg velem pls! Köszi előre is a válaszokat.
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 18:52
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 18:35
YELLOW írta: ha a tök forró motorra, és egyéb alkatrészekre, amik tök melegek, hírtelen hideg víz megy, az okozhat gondot. és sterimoval verettem már a motorterem, és semmi nem ázott be, rögtön be is indítottam, hogy a melegtől száradjon ki.
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 15:29
InsectKiller írta:miniyakuza írta: Elvittem szerelőhöz azt gyanítja túrbó baja van!Estére szétkapja és kiderül!
200ért tudnak új turbót már érdeklődtem!Ha valaki tud jobb árat elfogadom
Bár remélem jó hírrel szolgál majd a szerlőm...Stofi írta:Technoise írta:miniyakuza írta: Sziasztok!
Lemostam ma a verdát és a veséken belocsoltam mivel anno kapott egy madarat és gondoltam kimosom a beragadt tollakat!Elindultam majd leállítottam 10 perc után újra elindultam és gázadásra sípoló ill kattogó hangok jöttek ki a kocsiból mikor megálltam picit gőzölgött valami de amire felpattintottam semmit nem láttam!
Lehet túl sok víz ment a hűtőbe? Remélem reggelre kiszárad!
Ha van ötletetek akkor figyelek...
Ha a vesén belocsolsz, annak nem szabadna gondot jelentenie, még magasnyomásúval sem nagyon.. Már ha csak abból indulsz ki, h ha szakadó esőben autózol mennyi vizet kap..
Elméletileg nem okoz gondot,de ha rendesen betolta neki a vizet,és érzékelőt fogott vagy hasonlót,akkor az okozhatta ezt a tünetet neki. Aztán meg a motor melege kiszárította.
De ez biztos hogy nem a madár vagy a víz miatt van!
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 14:29
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 14:27
miniyakuza írta: Elvittem szerelőhöz azt gyanítja túrbó baja van!Estére szétkapja és kiderül!
200ért tudnak új turbót már érdeklődtem!Ha valaki tud jobb árat elfogadom
Bár remélem jó hírrel szolgál majd a szerlőm...Stofi írta:Technoise írta:miniyakuza írta: Sziasztok!
Lemostam ma a verdát és a veséken belocsoltam mivel anno kapott egy madarat és gondoltam kimosom a beragadt tollakat!Elindultam majd leállítottam 10 perc után újra elindultam és gázadásra sípoló ill kattogó hangok jöttek ki a kocsiból mikor megálltam picit gőzölgött valami de amire felpattintottam semmit nem láttam!
Lehet túl sok víz ment a hűtőbe? Remélem reggelre kiszárad!
Ha van ötletetek akkor figyelek...
Ha a vesén belocsolsz, annak nem szabadna gondot jelentenie, még magasnyomásúval sem nagyon.. Már ha csak abból indulsz ki, h ha szakadó esőben autózol mennyi vizet kap..
Elméletileg nem okoz gondot,de ha rendesen betolta neki a vizet,és érzékelőt fogott vagy hasonlót,akkor az okozhatta ezt a tünetet neki. Aztán meg a motor melege kiszárította.
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 14:24
Stofi írta:Technoise írta:miniyakuza írta: Sziasztok!
Lemostam ma a verdát és a veséken belocsoltam mivel anno kapott egy madarat és gondoltam kimosom a beragadt tollakat!Elindultam majd leállítottam 10 perc után újra elindultam és gázadásra sípoló ill kattogó hangok jöttek ki a kocsiból mikor megálltam picit gőzölgött valami de amire felpattintottam semmit nem láttam!
Lehet túl sok víz ment a hűtőbe? Remélem reggelre kiszárad!
Ha van ötletetek akkor figyelek...
Ha a vesén belocsolsz, annak nem szabadna gondot jelentenie, még magasnyomásúval sem nagyon.. Már ha csak abból indulsz ki, h ha szakadó esőben autózol mennyi vizet kap..
Elméletileg nem okoz gondot,de ha rendesen betolta neki a vizet,és érzékelőt fogott vagy hasonlót,akkor az okozhatta ezt a tünetet neki. Aztán meg a motor melege kiszárította.
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 14:14
Technoise írta:miniyakuza írta: Sziasztok!
Lemostam ma a verdát és a veséken belocsoltam mivel anno kapott egy madarat és gondoltam kimosom a beragadt tollakat!Elindultam majd leállítottam 10 perc után újra elindultam és gázadásra sípoló ill kattogó hangok jöttek ki a kocsiból mikor megálltam picit gőzölgött valami de amire felpattintottam semmit nem láttam!
Lehet túl sok víz ment a hűtőbe? Remélem reggelre kiszárad!
Ha van ötletetek akkor figyelek...
Ha a vesén belocsolsz, annak nem szabadna gondot jelentenie, még magasnyomásúval sem nagyon.. Már ha csak abból indulsz ki, h ha szakadó esőben autózol mennyi vizet kap..
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 00:36
miniyakuza írta: Sziasztok!
Lemostam ma a verdát és a veséken belocsoltam mivel anno kapott egy madarat és gondoltam kimosom a beragadt tollakat!Elindultam majd leállítottam 10 perc után újra elindultam és gázadásra sípoló ill kattogó hangok jöttek ki a kocsiból mikor megálltam picit gőzölgött valami de amire felpattintottam semmit nem láttam!
Lehet túl sok víz ment a hűtőbe? Remélem reggelre kiszárad!
Ha van ötletetek akkor figyelek...
Elküldve: 2011. április 27. szerda, 00:17
Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 19:58
Prof írta:YELLOW írta:Prof írta:YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás
nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra
nem pont ide kapcsolódik, csak infó
ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom
EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13
azt nem tudom azok a számok mit jelentenek, de nekem 6-os van annál a pontnál.
A számok a környezetvédelmi osztály sorolását jelenti a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelete alapján
egy kis infó érthető nyelven.
http://www.euvonal.hu/index.ph...asz_id=786
Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 19:35
YELLOW írta:Prof írta:YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás
nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra
nem pont ide kapcsolódik, csak infó
ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom
EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13
azt nem tudom azok a számok mit jelentenek, de nekem 6-os van annál a pontnál.
Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 19:06
Prof írta:YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás
nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra
nem pont ide kapcsolódik, csak infó
ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom
EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13