YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17577

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 20:16


anubisz írta:
Jaj,Beró, ne legyél már kiborulva Nem is mérettél nyomást,akkor most kicseréled a fél kocsit? olyan szerelőt találni még,akinek nincs benzinnyomásmérője? Még mindig nem mérettél,de mondod,hogy rossz. Ezt nem hiszem el. Cseréld ki,persze,ha nem lesz jó,mi következik? Újabb üzemanyag pumpa? lehet megint elromlott,nem mérjük,de biztos. Hozzatok egy másikat Azóta se tudtál méretni egy rohadt üzemanyagnyomást?
Lényeg,hogy Gondolattal diagnosztizálsz autót Tátom szoktad nézni a TV2 a Jósok,médiumok műsort. Szólj nekik,küldjenek benzinnyomás energiát,percenként 450 ért.


Bero már csak ilyen. nem jöttél még rá? M3-ast épít, csak szép fokozatosan. annyi minden ki lesz cserélve, hogy új autója lesz.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 20:05


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
Robin68 írta:
Bero írta: Hali! Mivel még nem kaptam választ így még egyszer leírom Az üzemanyag nyomásszabályzó hol található a kocsimban? Van valami speckó neve? Mennyibe kerülhet kicserélni kb? köszi


Feltételezem az a motor van a tiédben mint az enyémben ahogy látom. A nyomásszabályzót a motortérben keresd 8-as alkatrész. Nem tudom pontosan de olyan 5-6 ezres tétel talán. Ha több akkor bocsi.



Köszi! akkor ez tehát nem valami elektromos szerkezet! Érdekes Ez a 8-as alkatrész szokott tönkremenni? Olyan indításnál a kocsim mintha valahol 'elveszne' a nyomás,így nem is indul egyből! Szerelő meg csak széttárta a kezét,hogy nem tudja mi lehet a baj... Gyertyáknak,ha bajuk van mi a jele? 1 éve cseréltem mindet Bosch-ra (nembiztos,hogy erre a márkára) Köszi


Miért? Rossz a nyomásod? Nézem a rajzot,azt akartad a múltkor lecsavarni,a 8-ast mikor nyomást akartál mérni.


Hát gondolom rossz a nyomásom,mert nem mindig indul a kocsi! Tudod,amit írtam eddig is,teker-köszörül és 2,3ik indításra pedig indul. Olyan mintha nem lenne benne nyomás ami nyomatná belé a benzint! AC pumpám már ment szét tavaly gondolom nem az lesz a gond és az nem is viselkedett. Ezért gondoltam a benzinnyomást,hogy rossz!


Jaj,Beró, ne legyél már kiborulva Nem is mérettél nyomást,akkor most kicseréled a fél kocsit? olyan szerelőt találni még,akinek nincs benzinnyomásmérője? Még mindig nem mérettél,de mondod,hogy rossz. Ezt nem hiszem el. Cseréld ki,persze,ha nem lesz jó,mi következik? Újabb üzemanyag pumpa? lehet megint elromlott,nem mérjük,de biztos. Hozzatok egy másikat Azóta se tudtál méretni egy rohadt üzemanyagnyomást?
Lényeg,hogy Gondolattal diagnosztizálsz autót Tátom szoktad nézni a TV2 a Jósok,médiumok műsort. Szólj nekik,küldjenek benzinnyomás energiát,percenként 450 ért.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 30. péntek, 20:08

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 19:57


anubisz írta:
Bero írta:
Robin68 írta:
Bero írta: Hali! Mivel még nem kaptam választ így még egyszer leírom Az üzemanyag nyomásszabályzó hol található a kocsimban? Van valami speckó neve? Mennyibe kerülhet kicserélni kb? köszi


Feltételezem az a motor van a tiédben mint az enyémben ahogy látom. A nyomásszabályzót a motortérben keresd 8-as alkatrész. Nem tudom pontosan de olyan 5-6 ezres tétel talán. Ha több akkor bocsi.



Köszi! akkor ez tehát nem valami elektromos szerkezet! Érdekes Ez a 8-as alkatrész szokott tönkremenni? Olyan indításnál a kocsim mintha valahol 'elveszne' a nyomás,így nem is indul egyből! Szerelő meg csak széttárta a kezét,hogy nem tudja mi lehet a baj... Gyertyáknak,ha bajuk van mi a jele? 1 éve cseréltem mindet Bosch-ra (nembiztos,hogy erre a márkára) Köszi


Miért? Rossz a nyomásod? Nézem a rajzot,azt akartad a múltkor lecsavarni,a 8-ast mikor nyomást akartál mérni.


Hát gondolom rossz a nyomásom,mert nem mindig indul a kocsi! Tudod,amit írtam eddig is,teker-köszörül és 2,3ik indításra pedig indul. Olyan mintha nem lenne benne nyomás ami nyomatná belé a benzint! AC pumpám már ment szét tavaly gondolom nem az lesz a gond és az nem is így viselkedett. Ezért gondoltam a benzinnyomás szabályzóra,hogy rossz vagy valahol az egyik csövembe ereszt a nyomásom stb..! A hűtővizem is folyik,de sehol se találom a lyukat,folyást ami okozná! A csövem puha meleg állapotba,nem bugyborékol tehát nem is hengerfejes. Ezzel se tudom mi lehet a gond,és a szerelőm se tudja ez a nagyobbik baj..



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 30. péntek, 19:59

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 18:51


Bero írta:
Robin68 írta:
Bero írta: Hali! Mivel még nem kaptam választ így még egyszer leírom Az üzemanyag nyomásszabályzó hol található a kocsimban? Van valami speckó neve? Mennyibe kerülhet kicserélni kb? köszi


Feltételezem az a motor van a tiédben mint az enyémben ahogy látom. A nyomásszabályzót a motortérben keresd 8-as alkatrész. Nem tudom pontosan de olyan 5-6 ezres tétel talán. Ha több akkor bocsi.



Köszi! akkor ez tehát nem valami elektromos szerkezet! Érdekes Ez a 8-as alkatrész szokott tönkremenni? Olyan indításnál a kocsim mintha valahol 'elveszne' a nyomás,így nem is indul egyből! Szerelő meg csak széttárta a kezét,hogy nem tudja mi lehet a baj... Gyertyáknak,ha bajuk van mi a jele? 1 éve cseréltem mindet Bosch-ra (nembiztos,hogy erre a márkára) Köszi


Miért? Rossz a nyomásod? Nézem a rajzot,azt akartad a múltkor lecsavarni,a 8-ast mikor nyomást akartál mérni.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 18:01


Robin68 írta:
Bero írta: Hali! Mivel még nem kaptam választ így még egyszer leírom Az üzemanyag nyomásszabályzó hol található a kocsimban? Van valami speckó neve? Mennyibe kerülhet kicserélni kb? köszi


Feltételezem az a motor van a tiédben mint az enyémben ahogy látom. A nyomásszabályzót a motortérben keresd 8-as alkatrész. Nem tudom pontosan de olyan 5-6 ezres tétel talán. Ha több akkor bocsi.



Köszi! akkor ez tehát nem valami elektromos szerkezet! Érdekes Ez a 8-as alkatrész szokott tönkremenni? Olyan indításnál a kocsim mintha valahol 'elveszne' a nyomás,így nem is indul egyből! Szerelő meg csak széttárta a kezét,hogy nem tudja mi lehet a baj... Gyertyáknak,ha bajuk van mi a jele? 1 éve cseréltem mindet Bosch-ra (nembiztos,hogy erre a márkára) Köszi

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 17:34


Bero írta: Hali! Mivel még nem kaptam választ így még egyszer leírom Az üzemanyag nyomásszabályzó hol található a kocsimban? Van valami speckó neve? Mennyibe kerülhet kicserélni kb? köszi


Feltételezem az a motor van a tiédben mint az enyémben ahogy látom. A nyomásszabályzót a motortérben keresd 8-as alkatrész. Nem tudom pontosan de olyan 5-6 ezres tétel talán. Ha több akkor bocsi.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 30. péntek, 15:57


Hali! Mivel még nem kaptam választ így még egyszer leírom Az üzemanyag nyomásszabályzó hol található a kocsimban? Van valami speckó neve? Mennyibe kerülhet kicserélni kb? köszi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17577

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 21:16


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hátsó ülést,hogy vehetem ki ?



írtam már lentebb, hogy fel kell "tépni". a háttámla dettó, csak azt még nehezebb. az ülőlap szélén kell benyúlni és felrántani. nagy patent fogja.


Feltépni? Az szép lesz Csak az AC-t akarom megnézni Köszi,Yellow


én eccer majdnem az AC-t is kitéptem még anno írtam, amikor az akksi miatt nem indult az autó és azt hittem AC... az ülés alatt volt egy gumi valami, amiből kilógótt egy vastagabb madzag. azt hittem azzal lehet kihúzni a gumit. oszt a fenéket a másik oldalon láttam, hogy az vezeték, csak körbe van bandázsolva

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 21:07


Ilyen témát nem találtam,így ide írok. Az üzemanyag nyomásszabályzó hol található a kocsimban? Van valami speckó neve? Mennyibe kerülhet kicserélni kb? köszi

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 20:59


YELLOW írta:
Bero írta: Hátsó ülést,hogy vehetem ki ?



írtam már lentebb, hogy fel kell "tépni". a háttámla dettó, csak azt még nehezebb. az ülőlap szélén kell benyúlni és felrántani. nagy patent fogja.


Feltépni? Az szép lesz Csak az AC-t akarom megnézni Köszi,Yellow

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17577

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 20:55


Bero írta: Hátsó ülést,hogy vehetem ki ?



írtam már lentebb, hogy fel kell "tépni". a háttámla dettó, csak azt még nehezebb. az ülőlap szélén kell benyúlni és felrántani. nagy patent fogja.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 20:25


hil írta:
Bero írta:

Hát köszi Másik kérdés: Hátsó ülést,hogy lehet kivenni? Megszeretném nézni az AC-t




Szia Bero!
Előre is bocs a következőért: régóta figyelem az átalakításaidat, amire nem sajnálsz semmi pénzt, a biztonsággal meg most filléreskedsz, nem kicsit.
Semmi közöm hozzá valóban, de azért elgondolkoztató.
Mégegyszer elnézést megjegyzésemért, vélemémnyemért!



Ja,de hallod azért kérdeztem,mert a szerelőm akit hívtam (szarvasi) mondta,hogy ez a megoldás nem a legbiztonságosabb. Én ezért fogom kicserélni a komplett szettet. Viszont azért érdekelt a véleményetek,mert egyik srácnak is ez a problémája és mondtam neki ezt a módszert,ő is betette ezt a diódás dolgot,csak mivel tudom,hogy így nem biztonságos fel is hívtam,hogy vegye ki. Ennyi a story Én csak attól félek,hogy megcsinálom és valamelyik nagyobb haverom beül előre és már megy is szét,vagy véletlen elfelejtem,hogy nem térdelhetek a kocsiba ( ami kész röhej egy ilyen autónál),na ennyi Hátsó ülést,hogy vehetem ki ?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 23. péntek, 20:26

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 20:21


Bero írta:

Hát köszi Másik kérdés: Hátsó ülést,hogy lehet kivenni? Megszeretném nézni az AC-t




Szia Bero!
Előre is bocs a következőért: régóta figyelem az átalakításaidat, amire nem sajnálsz semmi pénzt, a biztonsággal meg most filléreskedsz, nem kicsit.
Semmi közöm hozzá valóban, de azért elgondolkoztató.
Mégegyszer elnézést megjegyzésemért, vélemémnyemért!



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 20:12


bmw320d4 írta:
Bero írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta: Üdv! Mivel nekem ég a lufilámpa így gondoltam kipróbálom ezt a diódás módszert. Ugyebár eltűnik a piros lámpa,de itt sokan azt írtátok,hogy így úgy fogja érzékelni a rendszer,hogy mindig ül rajta valaki és bármi van akkor az össze lufi robbanni fog. Ez szimpatikusan hangzott,DE! Felhívtam a szarvasi szerelőm és ő azt mondta,hogy ismeri ezt a diódás rendszert,de épp az ellenkezőleg működik,hogy berakja a diódát így a rendszer úgy fogja érzékelni mindig,hogy senki nem ül rajta így nem is fog nyílni !! Erről valami vélemény,igaz lehet-e? Mondta,hogy be lehet építeni egy elektromos rendszert kb 20 rugóért és úgy fog működni a légzsák (persze ezzel minden esetben nyílni fognak),de ennyi pénzért inkább kicserélem az ü.foglaltság érzékelőt. Nos,vélemény?


Kétféle kapcsolás létezik, az egyik foglalt, a másik nem foglalt üzenetet küld a légzsákvezérlőnek.
Mindkettőben dióda és ellenállások vannak, különbözően kapcsolva.

Van itt még egy tévedés! Mindenki(!)az érzékelőágat köti át, miközben annak nagyon-nagyon ritkán van baja, amivel baj szokott lenni, azt ellenőrzőágnak hívják...







Az elsőt értem,de a második írásod nem nagyon! Te ezzel a megoldással oldottad meg,vagy csak tudod?


4 megoldás van

Én a 3. és 4.-et alkalmazom.
3. - Kikapcsolás
4. - Csere


Hát köszi Másik kérdés: Hátsó ülést,hogy lehet kivenni? Megszeretném nézni az AC-t




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 23. péntek, 20:16

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 19:34


Bero írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta: Üdv! Mivel nekem ég a lufilámpa így gondoltam kipróbálom ezt a diódás módszert. Ugyebár eltűnik a piros lámpa,de itt sokan azt írtátok,hogy így úgy fogja érzékelni a rendszer,hogy mindig ül rajta valaki és bármi van akkor az össze lufi robbanni fog. Ez szimpatikusan hangzott,DE! Felhívtam a szarvasi szerelőm és ő azt mondta,hogy ismeri ezt a diódás rendszert,de épp az ellenkezőleg működik,hogy berakja a diódát így a rendszer úgy fogja érzékelni mindig,hogy senki nem ül rajta így nem is fog nyílni !! Erről valami vélemény,igaz lehet-e? Mondta,hogy be lehet építeni egy elektromos rendszert kb 20 rugóért és úgy fog működni a légzsák (persze ezzel minden esetben nyílni fognak),de ennyi pénzért inkább kicserélem az ü.foglaltság érzékelőt. Nos,vélemény?


Kétféle kapcsolás létezik, az egyik foglalt, a másik nem foglalt üzenetet küld a légzsákvezérlőnek.
Mindkettőben dióda és ellenállások vannak, különbözően kapcsolva.

Van itt még egy tévedés! Mindenki(!)az érzékelőágat köti át, miközben annak nagyon-nagyon ritkán van baja, amivel baj szokott lenni, azt ellenőrzőágnak hívják...







Az elsőt értem,de a második írásod nem nagyon! Te ezzel a megoldással oldottad meg,vagy csak tudod?


4 megoldás van

Én a 3. és 4.-et alkalmazom.
3. - Kikapcsolás
4. - Csere