szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 17. hétfő, 12:14


Sziasztok

320D-n tegnap előtt elszállt az EGR szelep alatt lévő téglatest alakú fém cuccban valami.belenyomja a hűtővizet a kipufogóba ahonnan hatalmas gőzzel távozik.
20km alatt egy liter vizet vesztek így el.Kérdésem az lenne hogy megoldható-e hogy a vízkörből egyszerűen lekötöm és ledugózom ezt a részt.Nekem az EGR egyébként is csak bosszúságot okozott.Kiirtanám a fenébe az egészet.A kocsi 2002 320D 150 lovas.

roka901
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1988

státusz roka901

Újonc

Elismertség: 40% (2 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 22:47


roka901 írta:
pneurob írta:
anubisz írta:
pneurob írta:
roka901 írta: Üdv az oldalon!még uj vagyok itt.olyan problémám lenne hogy amikor megyek a kocsival 1-2kört(üzemire bemelegszik) aztán ha leállitom utánna csak gázra indul be és ha beindult 1500-2000 az alapjáratom,emellett gázadásra alacsony fordulaton megtorpan!remélem jol fogalmaztam és érti valaki!a kocsi egyébként e36 318is!jah és cseréltem már rajta hőfokjeladókat,vez.teng.jeladót,föteng.jeladót,légtömegmérőt,folytószelep érzékelőt alapjárati motort..szoval mindent ...:/PLEASE!!


Amiket cseréltél fel is lettek programozva, vagy csak simán ki lett cserélve?



Ha beteszel egy alapjárati motort,azt fel is kell programozni?


Azt nem, de egy vezérműtengely jeladót igen.



nem lett programozva!egy bontós ismerősömtöl kaptam jó!csere alkatrészeket igy próbálgattam!


esetleg még landa szonda lehetséges??az csináhat ilyen problémát??

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 22:45


pneurob írta:
anubisz írta:
pneurob írta:
roka901 írta: Üdv az oldalon!még uj vagyok itt.olyan problémám lenne hogy amikor megyek a kocsival 1-2kört(üzemire bemelegszik) aztán ha leállitom utánna csak gázra indul be és ha beindult 1500-2000 az alapjáratom,emellett gázadásra alacsony fordulaton megtorpan!remélem jol fogalmaztam és érti valaki!a kocsi egyébként e36 318is!jah és cseréltem már rajta hőfokjeladókat,vez.teng.jeladót,föteng.jeladót,légtömegmérőt,folytószelep érzékelőt alapjárati motort..szoval mindent ...:/PLEASE!!


Amiket cseréltél fel is lettek programozva, vagy csak simán ki lett cserélve?



Ha beteszel egy alapjárati motort,azt fel is kell programozni?


Azt nem, de egy vezérműtengely jeladót igen.



Jó tudni,erre odafigyelek,ha véletlen cserélni kell.

roka901
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1988

státusz roka901

Újonc

Elismertség: 40% (2 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 22:44


pneurob írta:
anubisz írta:
pneurob írta:
roka901 írta: Üdv az oldalon!még uj vagyok itt.olyan problémám lenne hogy amikor megyek a kocsival 1-2kört(üzemire bemelegszik) aztán ha leállitom utánna csak gázra indul be és ha beindult 1500-2000 az alapjáratom,emellett gázadásra alacsony fordulaton megtorpan!remélem jol fogalmaztam és érti valaki!a kocsi egyébként e36 318is!jah és cseréltem már rajta hőfokjeladókat,vez.teng.jeladót,föteng.jeladót,légtömegmérőt,folytószelep érzékelőt alapjárati motort..szoval mindent ...:/PLEASE!!


Amiket cseréltél fel is lettek programozva, vagy csak simán ki lett cserélve?



Ha beteszel egy alapjárati motort,azt fel is kell programozni?


Azt nem, de egy vezérműtengely jeladót igen.



nem lett programozva!egy bontós ismerősömtöl kaptam jó!csere alkatrészeket igy próbálgattam!

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 22:37


anubisz írta:
pneurob írta:
roka901 írta: Üdv az oldalon!még uj vagyok itt.olyan problémám lenne hogy amikor megyek a kocsival 1-2kört(üzemire bemelegszik) aztán ha leállitom utánna csak gázra indul be és ha beindult 1500-2000 az alapjáratom,emellett gázadásra alacsony fordulaton megtorpan!remélem jol fogalmaztam és érti valaki!a kocsi egyébként e36 318is!jah és cseréltem már rajta hőfokjeladókat,vez.teng.jeladót,föteng.jeladót,légtömegmérőt,folytószelep érzékelőt alapjárati motort..szoval mindent ...:/PLEASE!!


Amiket cseréltél fel is lettek programozva, vagy csak simán ki lett cserélve?



Ha beteszel egy alapjárati motort,azt fel is kell programozni?


Azt nem, de egy vezérműtengely jeladót igen.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 22:29


pneurob írta:
roka901 írta: Üdv az oldalon!még uj vagyok itt.olyan problémám lenne hogy amikor megyek a kocsival 1-2kört(üzemire bemelegszik) aztán ha leállitom utánna csak gázra indul be és ha beindult 1500-2000 az alapjáratom,emellett gázadásra alacsony fordulaton megtorpan!remélem jol fogalmaztam és érti valaki!a kocsi egyébként e36 318is!jah és cseréltem már rajta hőfokjeladókat,vez.teng.jeladót,föteng.jeladót,légtömegmérőt,folytószelep érzékelőt alapjárati motort..szoval mindent ...:/PLEASE!!


Amiket cseréltél fel is lettek programozva, vagy csak simán ki lett cserélve?



Ha beteszel egy alapjárati motort,azt fel is kell programozni?

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 22:24


roka901 írta: Üdv az oldalon!még uj vagyok itt.olyan problémám lenne hogy amikor megyek a kocsival 1-2kört(üzemire bemelegszik) aztán ha leállitom utánna csak gázra indul be és ha beindult 1500-2000 az alapjáratom,emellett gázadásra alacsony fordulaton megtorpan!remélem jol fogalmaztam és érti valaki!a kocsi egyébként e36 318is!jah és cseréltem már rajta hőfokjeladókat,vez.teng.jeladót,föteng.jeladót,légtömegmérőt,folytószelep érzékelőt alapjárati motort..szoval mindent ...:/PLEASE!!


Amiket cseréltél fel is lettek programozva, vagy csak simán ki lett cserélve?




roka901
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1988

státusz roka901

Újonc

Elismertség: 40% (2 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 21:44


Üdv az oldalon!még uj vagyok itt.olyan problémám lenne hogy amikor megyek a kocsival 1-2kört(üzemire bemelegszik) aztán ha leállitom utánna csak gázra indul be és ha beindult 1500-2000 az alapjáratom,emellett gázadásra alacsony fordulaton megtorpan!remélem jol fogalmaztam és érti valaki!a kocsi egyébként e36 318is!jah és cseréltem már rajta hőfokjeladókat,vez.teng.jeladót,föteng.jeladót,légtömegmérőt,folytószelep érzékelőt alapjárati motort..szoval mindent ...:/PLEASE!!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 20:50


bmw320d4 írta:
jons írta:
bmw320d4 írta:
4 vezeték = 2 indító, 2 vezeték = 1 indító.
Semmi köze a csúszógyűrűnek a légzsákhoz és a multikormányhoz.


itt azért mégiscsak párhuzamot vonnak:
http://www.peakeresearch.com/srstool.htm
http://www.europeantransmissio...%20BMW.pdf

This fault is often stored during repair of other components (removal of steering wheel or instrumentcluster). Disconnect connector from generator module. Check wires from control unit pin 10 to contact ring pin 1 and pin 11 to contact ring pin 2 for continuity. Measure resistance of squib (detonator) at generator module (1.8 - 5.6 ohms). Replace if out of range. Check steering-wheel contact ring. Connect generator module and measure resistance at control-unit plug between pin 10 and pin 11 (1.8 - 5.6
ohms). Replace steering-wheel contact ring. If the fault code recurs, replace control unit.

Vagy rosszul fordítom a "contact ring" - et. És akkor most teljességgel beégtem.



A "contact ring" egy feltekercselt szalagkábel. A csúszógyűrű csak a kürtnek van.



Akkor nekem a légzsáknál lehet valami contact hibám..


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 20:48


jons írta:
bmw320d4 írta:
4 vezeték = 2 indító, 2 vezeték = 1 indító.
Semmi köze a csúszógyűrűnek a légzsákhoz és a multikormányhoz.


itt azért mégiscsak párhuzamot vonnak:
http://www.peakeresearch.com/srstool.htm
http://www.europeantransmissio...%20BMW.pdf

This fault is often stored during repair of other components (removal of steering wheel or instrumentcluster). Disconnect connector from generator module. Check wires from control unit pin 10 to contact ring pin 1 and pin 11 to contact ring pin 2 for continuity. Measure resistance of squib (detonator) at generator module (1.8 - 5.6 ohms). Replace if out of range. Check steering-wheel contact ring. Connect generator module and measure resistance at control-unit plug between pin 10 and pin 11 (1.8 - 5.6
ohms). Replace steering-wheel contact ring. If the fault code recurs, replace control unit.

Vagy rosszul fordítom a "contact ring" - et. És akkor most teljességgel beégtem.



A "contact ring" egy feltekercselt szalagkábel. A csúszógyűrű csak a kürtnek van.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 20:21


jons írta:
bmw320d4 írta:
4 vezeték = 2 indító, 2 vezeték = 1 indító.
Semmi köze a csúszógyűrűnek a légzsákhoz és a multikormányhoz.


itt azért mégiscsak párhuzamot vonnak:
http://www.peakeresearch.com/srstool.htm
http://www.europeantransmissio...%20BMW.pdf

This fault is often stored during repair of other components (removal of steering wheel or instrumentcluster). Disconnect connector from generator module. Check wires from control unit pin 10 to contact ring pin 1 and pin 11 to contact ring pin 2 for continuity. Measure resistance of squib (detonator) at generator module (1.8 - 5.6 ohms). Replace if out of range. Check steering-wheel contact ring. Connect generator module and measure resistance at control-unit plug between pin 10 and pin 11 (1.8 - 5.6
ohms). Replace steering-wheel contact ring. If the fault code recurs, replace control unit.

Vagy rosszul fordítom a "contact ring" - et. És akkor most teljességgel beégtem.



Jons! Tehát az enyém 2 indítós Mi a teendő ? Ez a google fordító elég gáz én meg németül tudok csak

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 20:17


bmw320d4 írta:
4 vezeték = 2 indító, 2 vezeték = 1 indító.
Semmi köze a csúszógyűrűnek a légzsákhoz és a multikormányhoz.


itt azért mégiscsak párhuzamot vonnak:
http://www.peakeresearch.com/srstool.htm
http://www.europeantransmissio...%20BMW.pdf

This fault is often stored during repair of other components (removal of steering wheel or instrumentcluster). Disconnect connector from generator module. Check wires from control unit pin 10 to contact ring pin 1 and pin 11 to contact ring pin 2 for continuity. Measure resistance of squib (detonator) at generator module (1.8 - 5.6 ohms). Replace if out of range. Check steering-wheel contact ring. Connect generator module and measure resistance at control-unit plug between pin 10 and pin 11 (1.8 - 5.6
ohms). Replace steering-wheel contact ring. If the fault code recurs, replace control unit.

Vagy rosszul fordítom a "contact ring" - et. És akkor most teljességgel beégtem.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 20:01


Zolee írta:

A fordulattal emelkedő sípoló hang földelési problémára utal (földhurok). Sztem is garos a téma, egyrészt illett volna csekkolniuk a beszerelést követően h minden oké e, másrészt a bluetooth-t is tuti h a bekötésnél cseszték el. Sztem minél hamarabb jelezd a dolgot ahol vetted ill. beszereltetted.


Így is tettem, és a bluetooth-bekötésre jövő héten kiagyalnak valami megoldást. Tuti, hogy hardveres megoldás kell.

A Dension support oldala kurvajó. Egy szoftverfrissítés megoldotta a hangerőproblémát a zajjal együtt. Eszméletlen a folyamat: letöltöttem egy speckó mp3-at, felment az ipodra, azon lejátszottam, gyújtás le/fel és kész a frissítés. Javult a hangminőség is.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 19:44


pneurob írta:
Bero írta:
pneurob írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne. Az önindítóm teljesen szétment,ma szerettük volna kicserélni. Hát nem ment Hogy álljunk neki? Felülről vagy alulról szedjük ki? Aki tud segíteni az legyen szíves írni A motorom 1.6 benzines M43-as. Köszi! Ja és még valami. Az új multikormányommal van baj,mégpedig azt írja ki,hogy ellenállás van,tehát szakadás van. A csúszógyűrűm lehet más? Vagy lehet a légzsákom a rossz? A régi kormányom 4 küllős volt multi nélküli a mostani M-es 3 ágú multis. Honnan tudjam meg,hogy a régi 1 vagy 2 indítós-e? Meg a mostani. Mi lehet a gond szerintetek,a gyűrű vagy a légzsák? Köszi!


Talán ez segít: http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/25/93



Ezt már azt hiszem Anubisz elküldte,de ez azért édes kevés PL: Az első képből semmi nem veszek ki. Gondolom a motor tetejétől kell megkezdeni a bontást,de semmi konkrétat nem ír,ha elolvastad. Azért köszönöm Légzsákra esetleg?


A haspáncélt kell levenni először, aztán az ott futó üzemanyagcsöveket és így tovább...
A légzsákra két link is van:
http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/44/01
http://tis.spaghetticoder.org/...1/05/30/44



Köszönöm! Bár ma nekünk alulról nem jött össze,föntről mintha könnyebb lett volna csak ránk sötétedett. Majd holnap megpróbáljuk



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 16. vasárnap, 19:46

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 19:42


Bero írta:
pneurob írta:
Bero írta: Hali! Segítség kéne. Az önindítóm teljesen szétment,ma szerettük volna kicserélni. Hát nem ment Hogy álljunk neki? Felülről vagy alulról szedjük ki? Aki tud segíteni az legyen szíves írni A motorom 1.6 benzines M43-as. Köszi! Ja és még valami. Az új multikormányommal van baj,mégpedig azt írja ki,hogy ellenállás van,tehát szakadás van. A csúszógyűrűm lehet más? Vagy lehet a légzsákom a rossz? A régi kormányom 4 küllős volt multi nélküli a mostani M-es 3 ágú multis. Honnan tudjam meg,hogy a régi 1 vagy 2 indítós-e? Meg a mostani. Mi lehet a gond szerintetek,a gyűrű vagy a légzsák? Köszi!


Talán ez segít: http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/25/93



Ezt már azt hiszem Anubisz elküldte,de ez azért édes kevés PL: Az első képből semmi nem veszek ki. Gondolom a motor tetejétől kell megkezdeni a bontást,de semmi konkrétat nem ír,ha elolvastad. Azért köszönöm Légzsákra esetleg?


A haspáncélt kell levenni először, aztán az ott futó üzemanyagcsöveket és így tovább...
A légzsákra két link is van:
http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/44/01
http://tis.spaghetticoder.org/...1/05/30/44