szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 08:32


Sziasztok,


150 lovas 320D-nél kéne hogy hibakódom legyen ha nem jó az izzítógyertyáim?
Amióta reggelente ilyen hideg van elég szarul indul a gép.Megnézettem és egy izzítóm sem működik!
update a kipufogóhűtő problémához: lekötöttem, ledugóztam a vízcsöveket, kistermosztátot leszedtem.A jelenség annyi hogy nehezebben melegszik be.Működik rendesen minden.novemberi fizuig most már így marad.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 06:23


lalada írta: Sziasztok!
Kerékőr témában kéne segítség. A lényeg hogy a gumis nem tudta leszedni a kerekemet mert a már kopott kerékőr-kulcsom elnyírta sajnos a kis recéket az őrben és így a légkulccsal nem bírja már leszedni mert forog körbe-körbe. Van vkinek ötlete hogy tudnám leszedni? a gumis tanácstalanul néz..


Okosságom nincs ehhez, de azt nem írtad, hogy gyári a kerékőröd, vagy valami más. Csak jó tanácsként: kerékőrt soha ne engedd légkulccsal meghúzni, levenni.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 06:08


anubisz írta: Amúgy azt a recés belsejű fost én is leszedtem mind a 4 et,csak egyre vettem ujjat.
Megzabálja a rozsda,és nekem is kitörtek sorba a recék. Az adapter is egy fos,az is szétkopik. Nem is értem a BMW,bár lehet az újabb típusoknál már nem ezt a fost rakják rá.

Pont kilépett mire leírtam,pedig még bent volt.
Lehet holnapra darabokra fúrja a felnit


Nem hiszem. Lalada kollega nem olyan. Még visszanéz ide mit írtunk neki. Aztán ha mégsem, akkor is a felninek nem lesz baja, csak a csavart szedeti le rendesen. A csavarnak így is, úgy is konyec.
Meg nem gondolom hogy a gumis lalada tanácsára hirtelen elszalad csavarleszedőért.
Szóval kiderül majd hamarosan mire jutott lalada a gumissal.

Ami a recéket illeti a fejen és a csavaron, nekem mivel 2004-es már szériába tették fel a kerékőrt és egyáltalán nem kezdte ki a rozsda. A fej fényes, mint a Salamon tök... a csavar pedig igaz fekete, de semmi rozsdafolt.
Az is kiderült nemrég, hogy ez már nem az a fajta amit korábban gyártottak. Valahol 2003-2004 környékén más fajtákat forgalmaztak már.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 02:55


Bero írta: Az én légzsák problémámra senki nem tud megoldást? Vagy menjek BMW szervízbe? Köszi


Nem hiszem,hogy valaki itt tud rá gyógymódot,mivel ki tudja,ki,mikor,mit,és hogyan kötött be oda. Szerintem vidd szakszervizbe,ahol csak értenek valamit hozzá.
Főleg,hogy életmentő alkatrészről van szó,és rád is veszélyt jelenthet,ha össze,vissza bütykölöd. Vagy nem fog működni,amikor kell,vagy akkor fog működni amikor nem kell,vagy tönkreteszed,és ugye nem kel mondani menyi egy légzsák.
Azt se fogod már tudni,most jó,vagy nemjó a rendszer.
Csak egy kis viccet csempészek bele. Lomini mágust felhívod a RTL-en ő azt mondta mindenkinek tud segíteni,315 ért percenként

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 01:17


Az én légzsák problémámra senki nem tud megoldást? Vagy menjek BMW szervízbe? Köszi

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:46


Amúgy azt a recés belsejű fost én is leszedtem mind a 4 et,csak egyre vettem ujjat.
Megzabálja a rozsda,és nekem is kitörtek sorba a recék. Az adapter is egy fos,az is szétkopik. Nem is értem a BMW,bár lehet az újabb típusoknál már nem ezt a fost rakják rá.

Pont kilépett mire leírtam,pedig még bent volt.
Lehet holnapra darabokra fúrja a felnit

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 18. kedd, 23:49

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:39


kempelen írta:
anubisz írta: Azt tényleg nehezen hiszem,hogy mondjuk Pesten egypár komolyabb műhelybe nincsen.Ha ez így van,akkor tényleg nagyon szarrági a magyar maszek,és vállalkozó.


Akkor majd lalada kollega fizetség gyanánt visz a gumisnak egy kerékőr leszedő készletet és pár évre ingyen cserélni neki a felnit/gumit, mint munkadíj.


Jobban jár ha vesz magának,éjjel meg eljár vele maszekba



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:37


kempelen írta:
anubisz írta:

És borzasztó,hogy ők javasolnak sokszor fúrást,és évek óta gumisok és ennyire nulla a tájékozottságuk.


...még jó hogy nem vagyok gumis. Most elsüllyedhetnék szégyenemben. Nekem is a legősibb módszer jutott az eszembe. De ma is tanultam valamit.


Jó,azt a srácnak írtam,a Googlt,te csak próbáltál tanácsolni valamit,ami szintén járható út lenne.
De néha tényleg nem értem,hogy a net korszakába,már kíváncsiságból is rákeres az ember,hátha van megoldás. Mint a Turbós is,akinek 250 ezerért újítottak fel turbót,és azt mondták neki 450 ezer egy új.
azt mondta végig telefonálta az Országot
Hancurozo meg az első linkel berakott neki fél kamion új turbót már 190 ezertől,de ő 250 ezerért újította fel.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:37


anubisz írta: Azt tényleg nehezen hiszem,hogy mondjuk Pesten egypár komolyabb műhelybe nincsen.Ha ez így van,akkor tényleg nagyon szarrági a magyar maszek,és vállalkozó.


Akkor majd lalada kollega fizetség gyanánt visz a gumisnak egy kerékőr leszedő készletet és pár évre ingyen cserélni neki a felnit/gumit, mint munkadíj.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:32


Azt tényleg nehezen hiszem,hogy mondjuk Pesten egypár komolyabb műhelybe nincsen.Ha ez így van,akkor tényleg nagyon szarrági a magyar maszek,és vállalkozó.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:32


anubisz írta:

És borzasztó,hogy ők javasolnak sokszor fúrást,és évek óta gumisok és ennyire nulla a tájékozottságuk.


...még jó hogy nem vagyok gumis. Most elsüllyedhetnék szégyenemben. Nekem is a legősibb módszer jutott az eszembe. De ma is tanultam valamit.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:29


kempelen írta:
anubisz írta:
Sajnos sok filléresjancsi gumis sajnál 9 ezret egy készletre,inkább okoskodik. Szinte minden gumisnál alap,egy ilyen készlet.


Ha ez így lenne, hogy lenne minden gumisnál, - ahogy mondod - akkor már ez a probléma is meg lett volna oldva.



És borzasztó,hogy ők javasolnak sokszor fúrást,és évek óta gumisok és ennyire nulla a tájékozottságuk.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:26


anubisz írta:
Sajnos sok filléresjancsi gumis sajnál 9 ezret egy készletre,inkább okoskodik. Szinte minden gumisnál alap,egy ilyen készlet.


Ha ez így lenne, hogy lenne minden gumisnál, - ahogy mondod - akkor már ez a probléma is meg lett volna oldva.

Látod el vagyok ebben a témában maradva valahol a honfoglalásnál...jah nem is inkább az ősrobbanásnál ragadtam le és közben tálcán kínálják már a kerékcsavar kiszedőt...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 18. kedd, 23:29

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:26


kempelen írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
anubisz írta: Ez ebben a formában nem teljesen igaz,mivel minden komoly gumisnál van kerékőr leszedő készlet,amivel le lehet szedni.
Csak 1 példa.
http://www.tmtrade.hu/shop/ker...p-324.html
Kivéve ha nem elforgós a külső pereme a kerékőrnek,de nem hiszem,mert nekem is a gyári recés volt fent.
http://www.lincos.eu/hu/specia...o-ka-2716a
McGard és társainak van olyan típusa,amiken kelforgó perem van,és hiába kapatod rá elforog,de azért azt is le lehet szedni,ugyanis abba kizárt,hogy valaki belefúrjon.
Hívjál fel egy pár gumist,valakinek biztos lesz ilyen.


No ezt én sem tudtam. Akkor ez ilyen egyszerű. A probléma meg is van oldva.


Tudod beszűkülő menetes a belseje,csak rá kapassák ellentétesen,és rászorul,és kitekeri a csavart


Hasonló, mint a csavarkiszedő a beszakadt csavaroknál, csak ott előbb lyukat kell fúrni a csavarba... Az elv akkor itt is ugyanaz.

Jah és ezzel elérkeztünk oda, hogy tök felesleges a kerékőr. Mert ugye csak egy készlet a felnitolvajoknak...




Hát ezeket simán leszedik,a fenti linkest azt már nem könnyen,de az se lehetetlen,de éjjel már inkább otthagyják.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 18. kedd, 23:24


Ezekre már nem lehet ráfogni,mert elpörög a csavar külső pereme.
http://www.mcgard.de/de/home/a...urity.html