Elküldve: 2011. december 06. kedd, 14:10
Hali! Az ajtók körüli króm díszcsík,felül nem illeszkedik szépen,olyan mintha szét lenne kicsit csúszva. Hogy kezdjek neki? Pontosra akarom illeszteni,ebben kéne segítség! Köszi
Elküldve: 2011. december 06. kedd, 14:10
Elküldve: 2011. november 24. csütörtök, 18:37
Elküldve: 2011. november 15. kedd, 20:06
kempelen írta:anubisz írta: Azért köszi,hogy egy ilyen baromságra írtak egy páran
Nomeg benned van az 'x' faktor(330xi) és lehet a hajtáslánc miatt érzed keményebbnek, mint egy átlagos hátsókerekes.
Bár szerintem is csak túlaggódod.
Elküldve: 2011. november 15. kedd, 20:00
anubisz írta: Azért köszi,hogy egy ilyen baromságra írtak egy páran
Elküldve: 2011. november 15. kedd, 19:49
szeda írta:Szemy írta:anubisz írta: Elsősorban automataváltós márkatársaimat kérdezném,normális, ha ugye állok,és ugye fékre lépek,mikor beteszem D be,vagy R be és utána bemozdul a kaszni előre,vagy hátra a fék lenyomva tartása közben? (attól függ hova kapcsolok ) Lehet a gumibakjaim meg vannak kopva már a hátsó mindenségben? azért van már ennyi holtjáték?
Úgy elég látványosan,úgy fogalmaznák kajakra látszik,mintha indulni akarna a kocsi,csak ugye fékre van lépve,és nem engedi. Gondolom ahogy nekifeszül a kardán, a hátsó futóműnek,vagy mi. Volt automata Mercim de ott nem emlékszem ilyen érzésre.
Lehet,hogy a difitartó bakjaim már a végét járják?
Nekem most jelen pillanatban egy alomszep Mercedesem van, de az altalad leirt jelenseg nalam is jelentkezik, igaz csak nagyon finoman. Ha nem figyelnek erre az utasok, akkor nekik fel sem tünik es en is csak nagyon finoman erzekelem. Remelem tudtam valamennyit segiteni.
Szemy
Teljesen normális jelenség mivel sebességben van a kocsi és a motor igaz csak alapjáraton de hajtja a váltót.ezért van hogy amikor elengeded a féket elindul a kocsi.Ha ezt nem teszi sebesség váltáskor akkor szerintem ott már gond van.
Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 21:50
Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 21:15
Szemy írta:anubisz írta: Elsősorban automataváltós márkatársaimat kérdezném,normális, ha ugye állok,és ugye fékre lépek,mikor beteszem D be,vagy R be és utána bemozdul a kaszni előre,vagy hátra a fék lenyomva tartása közben? (attól függ hova kapcsolok ) Lehet a gumibakjaim meg vannak kopva már a hátsó mindenségben? azért van már ennyi holtjáték?
Úgy elég látványosan,úgy fogalmaznák kajakra látszik,mintha indulni akarna a kocsi,csak ugye fékre van lépve,és nem engedi. Gondolom ahogy nekifeszül a kardán, a hátsó futóműnek,vagy mi. Volt automata Mercim de ott nem emlékszem ilyen érzésre.
Lehet,hogy a difitartó bakjaim már a végét járják?
Nekem most jelen pillanatban egy alomszep Mercedesem van, de az altalad leirt jelenseg nalam is jelentkezik, igaz csak nagyon finoman. Ha nem figyelnek erre az utasok, akkor nekik fel sem tünik es en is csak nagyon finoman erzekelem. Remelem tudtam valamennyit segiteni.
Szemy
Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 20:46
anubisz írta: Elsősorban automataváltós márkatársaimat kérdezném,normális, ha ugye állok,és ugye fékre lépek,mikor beteszem D be,vagy R be és utána bemozdul a kaszni előre,vagy hátra a fék lenyomva tartása közben? (attól függ hova kapcsolok ) Lehet a gumibakjaim meg vannak kopva már a hátsó mindenségben? azért van már ennyi holtjáték?
Úgy elég látványosan,úgy fogalmaznák kajakra látszik,mintha indulni akarna a kocsi,csak ugye fékre van lépve,és nem engedi. Gondolom ahogy nekifeszül a kardán, a hátsó futóműnek,vagy mi. Volt automata Mercim de ott nem emlékszem ilyen érzésre.
Lehet,hogy a difitartó bakjaim már a végét járják?
Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 20:25
anubisz írta: Elsősorban automataváltós márkatársaimat kérdezném,normális, ha ugye állok,és ugye fékre lépek,mikor beteszem D be,vagy R be és utána bemozdul a kaszni előre,vagy hátra a fék lenyomva tartása közben? (attól függ hova kapcsolok ) Lehet a gumibakjaim meg vannak kopva már a hátsó mindenségben? azért van már ennyi holtjáték?
Úgy elég látványosan,úgy fogalmaznák kajakra látszik,mintha indulni akarna a kocsi,csak ugye fékre van lépve,és nem engedi. Gondolom ahogy nekifeszül a kardán, a hátsó futóműnek,vagy mi. Volt automata Mercim de ott nem emlékszem ilyen érzésre.
Lehet,hogy a difitartó bakjaim már a végét járják?
Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 08:58
Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 23:47
Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 22:37
Tano írta:Bero írta: Keresgettem itt a fórumon,de nem találtam. A kérdésem: hogy kell kiszedni a rádió,klíma alatti középkonzolt amiben a hamutartó van stb ? Holnap szét szeretném szedni,aki tudna segíteni azt megköszönném Rajz,info,video minden jöhet Köszi!
A váltótakaró alatti részen fogja 2 csavar. Az ETK ábrán látszik a helye. Ha jól emlékszem a fenti részén is van csavar, de ebben nem vagyok most biztos.
Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 22:13
Bero írta: Keresgettem itt a fórumon,de nem találtam. A kérdésem: hogy kell kiszedni a rádió,klíma alatti középkonzolt amiben a hamutartó van stb ? Holnap szét szeretném szedni,aki tudna segíteni azt megköszönném Rajz,info,video minden jöhet Köszi!
Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 21:49
Elküldve: 2011. november 09. szerda, 22:01
Bero írta:anubisz írta:Bero írta: Nekem nem változott a letakarós vagy megvilágítós módszertől
Neked az is rossz lassan te is átléped a milliós határt
Ehh,fasza lenne Mit tudna ott elromolni bármi is ? Az 1 milliót már rég átléptem