Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. december 06. kedd, 14:10


Hali! Az ajtók körüli króm díszcsík,felül nem illeszkedik szépen,olyan mintha szét lenne kicsit csúszva. Hogy kezdjek neki? Pontosra akarom illeszteni,ebben kéne segítség! Köszi

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. november 24. csütörtök, 18:37


Hali! Megvan már egy ideje a multikormányom,azonban idegesít a színe,mivel nem stimmel a díszlécek színével. A díszléceim szürke 'aludekor'-os,viszont tigrismintás (függőlegesen csíkos). A kormány díszléce meg sötétebb egy kicsit és 'sima mintás'. Valaki tudna segíteni hol találhatok ilyen kormány díszt? Nézegettem neten,de nem nagyon találok Köszi!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 15. kedd, 20:06


kempelen írta:
anubisz írta: Azért köszi,hogy egy ilyen baromságra írtak egy páran


Nomeg benned van az 'x' faktor(330xi) és lehet a hajtáslánc miatt érzed keményebbnek, mint egy átlagos hátsókerekes.
Bár szerintem is csak túlaggódod.


Azt hittem a hátsó difitartó,vagy bölcső,kivannak már öregedve a gumi cuccok,azért emeli ki ennyire,vagy mozdul be. A nagyobb holtjáték miatt.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. november 15. kedd, 20:00


anubisz írta: Azért köszi,hogy egy ilyen baromságra írtak egy páran


Nomeg benned van az 'x' faktor(330xi) és lehet a hajtáslánc miatt érzed keményebbnek, mint egy átlagos hátsókerekes.
Bár szerintem is csak túlaggódod.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 15. kedd, 19:49


szeda írta:
Szemy írta:
anubisz írta: Elsősorban automataváltós márkatársaimat kérdezném,normális, ha ugye állok,és ugye fékre lépek,mikor beteszem D be,vagy R be és utána bemozdul a kaszni előre,vagy hátra a fék lenyomva tartása közben? (attól függ hova kapcsolok ) Lehet a gumibakjaim meg vannak kopva már a hátsó mindenségben? azért van már ennyi holtjáték?
Úgy elég látványosan,úgy fogalmaznák kajakra látszik,mintha indulni akarna a kocsi,csak ugye fékre van lépve,és nem engedi. Gondolom ahogy nekifeszül a kardán, a hátsó futóműnek,vagy mi. Volt automata Mercim de ott nem emlékszem ilyen érzésre.
Lehet,hogy a difitartó bakjaim már a végét járják?


Nekem most jelen pillanatban egy alomszep Mercedesem van, de az altalad leirt jelenseg nalam is jelentkezik, igaz csak nagyon finoman. Ha nem figyelnek erre az utasok, akkor nekik fel sem tünik es en is csak nagyon finoman erzekelem. Remelem tudtam valamennyit segiteni.

Szemy


Teljesen normális jelenség mivel sebességben van a kocsi és a motor igaz csak alapjáraton de hajtja a váltót.ezért van hogy amikor elengeded a féket elindul a kocsi.Ha ezt nem teszi sebesség váltáskor akkor szerintem ott már gond van.



Úgy feltűnt mostanában,lehet én nem figyeltem ennyire a kocsit,mondom megkérdezem már,nem e durva a bemozdulás. Ez előtt csak a C Mercim volt,automata,de már nem is emlékszem. Olyan faszán,mondom na aki mögöttem áll az látja most raktam sebességbe ( D ) ge kiemeli a kocsit,amíg nyomva tartom a féket,mint egy versenyló ami ugrásra készül. Tudom automata persze csinálja, hiszen kocsi menne,fék meg fogja,csak kíváncsi voltam kinél,milyen mértékben.
Azért köszi,hogy egy ilyen baromságra írtak egy páran

autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1996

státusz bozse

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 21:50


Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Melegedés miatt nemrég a hengerfejpakolást kicseréltük. Azóta nem melegedik túl a motor. A gond az, hogy a turbónak sípoló hangja van. Jól is gyorsul úgy kb 110-120-ig, utána viszont padlógáz ellenére is csak nagyon cammogva lódul neki. Szerintetek mi lehet az erővesztés oka?
Köszönettel

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 21:15


Szemy írta:
anubisz írta: Elsősorban automataváltós márkatársaimat kérdezném,normális, ha ugye állok,és ugye fékre lépek,mikor beteszem D be,vagy R be és utána bemozdul a kaszni előre,vagy hátra a fék lenyomva tartása közben? (attól függ hova kapcsolok ) Lehet a gumibakjaim meg vannak kopva már a hátsó mindenségben? azért van már ennyi holtjáték?
Úgy elég látványosan,úgy fogalmaznák kajakra látszik,mintha indulni akarna a kocsi,csak ugye fékre van lépve,és nem engedi. Gondolom ahogy nekifeszül a kardán, a hátsó futóműnek,vagy mi. Volt automata Mercim de ott nem emlékszem ilyen érzésre.
Lehet,hogy a difitartó bakjaim már a végét járják?


Nekem most jelen pillanatban egy alomszep Mercedesem van, de az altalad leirt jelenseg nalam is jelentkezik, igaz csak nagyon finoman. Ha nem figyelnek erre az utasok, akkor nekik fel sem tünik es en is csak nagyon finoman erzekelem. Remelem tudtam valamennyit segiteni.

Szemy


Teljesen normális jelenség mivel sebességben van a kocsi és a motor igaz csak alapjáraton de hajtja a váltót.ezért van hogy amikor elengeded a féket elindul a kocsi.Ha ezt nem teszi sebesség váltáskor akkor szerintem ott már gond van.




Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 20:46


anubisz írta: Elsősorban automataváltós márkatársaimat kérdezném,normális, ha ugye állok,és ugye fékre lépek,mikor beteszem D be,vagy R be és utána bemozdul a kaszni előre,vagy hátra a fék lenyomva tartása közben? (attól függ hova kapcsolok ) Lehet a gumibakjaim meg vannak kopva már a hátsó mindenségben? azért van már ennyi holtjáték?
Úgy elég látványosan,úgy fogalmaznák kajakra látszik,mintha indulni akarna a kocsi,csak ugye fékre van lépve,és nem engedi. Gondolom ahogy nekifeszül a kardán, a hátsó futóműnek,vagy mi. Volt automata Mercim de ott nem emlékszem ilyen érzésre.
Lehet,hogy a difitartó bakjaim már a végét járják?


Nekem most jelen pillanatban egy alomszep Mercedesem van, de az altalad leirt jelenseg nalam is jelentkezik, igaz csak nagyon finoman. Ha nem figyelnek erre az utasok, akkor nekik fel sem tünik es en is csak nagyon finoman erzekelem. Remelem tudtam valamennyit segiteni.

Szemy

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 20:25


anubisz írta: Elsősorban automataváltós márkatársaimat kérdezném,normális, ha ugye állok,és ugye fékre lépek,mikor beteszem D be,vagy R be és utána bemozdul a kaszni előre,vagy hátra a fék lenyomva tartása közben? (attól függ hova kapcsolok ) Lehet a gumibakjaim meg vannak kopva már a hátsó mindenségben? azért van már ennyi holtjáték?
Úgy elég látványosan,úgy fogalmaznák kajakra látszik,mintha indulni akarna a kocsi,csak ugye fékre van lépve,és nem engedi. Gondolom ahogy nekifeszül a kardán, a hátsó futóműnek,vagy mi. Volt automata Mercim de ott nem emlékszem ilyen érzésre.
Lehet,hogy a difitartó bakjaim már a végét járják?


Az Audi(úgy általában), meg persze a saját 20D-m is csinálja. Szerintem normális, már alapjárati fordulaton is van olyan súrlódása az olajnak, hogy megmozdítja a kocsit. Ha elengeded a féket, akkor szép lassan el is indul


berencsiistvan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 1991

státusz berencsiistvan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 08:58


Sziasztok!
nemrég vettem egy e36 325i-t amiben gyárilag van riasztó, meg központi zár is...
a problémám az lenne vele, hogy egyik sem működik rajta... (a központi zár nem csak a távirányítójával, de még akkor sem ha a kulcsot a zárral használom)
továbbá nem működik még a tolatólámpám sem (cseréltem izzót, de az sem segített nah meg a beltéri világításom alap(közép) helyzetben csak ritkán világít...

Ezeknek a biztosítékait leellenőriztem, de nem voltak kiégve...

Ha valaki tud segíteni abban, hogy működésre bírjam őket, azt nagyon megköszönném

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 23:47


Elsősorban automataváltós márkatársaimat kérdezném,normális, ha ugye állok,és ugye fékre lépek,mikor beteszem D be,vagy R be és utána bemozdul a kaszni előre,vagy hátra a fék lenyomva tartása közben? (attól függ hova kapcsolok ) Lehet a gumibakjaim meg vannak kopva már a hátsó mindenségben? azért van már ennyi holtjáték?
Úgy elég látványosan,úgy fogalmaznák kajakra látszik,mintha indulni akarna a kocsi,csak ugye fékre van lépve,és nem engedi. Gondolom ahogy nekifeszül a kardán, a hátsó futóműnek,vagy mi. Volt automata Mercim de ott nem emlékszem ilyen érzésre.
Lehet,hogy a difitartó bakjaim már a végét járják?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 22:37


Tano írta:
Bero írta: Keresgettem itt a fórumon,de nem találtam. A kérdésem: hogy kell kiszedni a rádió,klíma alatti középkonzolt amiben a hamutartó van stb ? Holnap szét szeretném szedni,aki tudna segíteni azt megköszönném Rajz,info,video minden jöhet Köszi!


A váltótakaró alatti részen fogja 2 csavar. Az ETK ábrán látszik a helye. Ha jól emlékszem a fenti részén is van csavar, de ebben nem vagyok most biztos.


Köszi,Tano! Az a baj még,hogy az előző tulaj berakta a cd váltót és a kezelőjét (amint láttad a multkor) pont a középkonzolhoz,és elég szépen be van építve! Remélem valahogy kitudom varázsolni elég érdekesen lett berakva

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 22:13


Bero írta: Keresgettem itt a fórumon,de nem találtam. A kérdésem: hogy kell kiszedni a rádió,klíma alatti középkonzolt amiben a hamutartó van stb ? Holnap szét szeretném szedni,aki tudna segíteni azt megköszönném Rajz,info,video minden jöhet Köszi!


A váltótakaró alatti részen fogja 2 csavar. Az ETK ábrán látszik a helye. Ha jól emlékszem a fenti részén is van csavar, de ebben nem vagyok most biztos.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 21:49


Keresgettem itt a fórumon,de nem találtam. A kérdésem: hogy kell kiszedni a rádió,klíma alatti középkonzolt amiben a hamutartó van stb ? Holnap szét szeretném szedni,aki tudna segíteni azt megköszönném Rajz,info,video minden jöhet Köszi!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 09. szerda, 22:01


Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Nekem nem változott a letakarós vagy megvilágítós módszertől


Neked az is rossz lassan te is átléped a milliós határt


Ehh,fasza lenne Mit tudna ott elromolni bármi is ? Az 1 milliót már rég átléptem


Most néztem az enyémet 2 perce,csak a komputer,és a klíma kijelzőjét változtatja.