Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 00:06


Tano írta:
Gyújtás ráadáskor bekapcsol egyből.


Várjunk, akkor ez normális nálam is? Hogy folyamatosan fűti a tükröt, ha kell, ha nem?

nem mintha zavarna, tetszik, hogy nem ködös... mondjuk mosás után a hab is rászárad pikk-pakk



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 00:02


Bero írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta:
Nem,de fél éve van meg a tükör és csak mostanában kellett csak bekapcsolni a fűtést! Ugye a hátsó ablak és a tükörfűtés együtt van,így most láttam csak,hogy nem fűt Megint rosszul fogalmaztam?!


Jól el vagy tévedve...



A szokásos egyszerű válasz Miért vagyok eltévedve? Magyarázd el légyszíves! Nekem nem fűt egyfolytában,és nem is kapcsol be magától 3 fok alatt,csak ha én manuálisan bekapcsolom!


A WDS-ben megtalálod a választ: http://wds.spaghetticoder.org/...010691.svg
Gyújtás ráadáskor bekapcsol egyből. Ezért kérdeztem, hogy mit is kapcsolgatsz te a tükörfűtésen?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 23:57


bmw320d4 írta:
Bero írta:
Nem,de fél éve van meg a tükör és csak mostanában kellett csak bekapcsolni a fűtést! Ugye a hátsó ablak és a tükörfűtés együtt van,így most láttam csak,hogy nem fűt Megint rosszul fogalmaztam?!


Jól el vagy tévedve...



A szokásos egyszerű válasz Miért vagyok eltévedve? Magyarázd el légyszíves! Nekem nem fűt egyfolytában,és nem is kapcsol be magától 3 fok alatt,csak ha én manuálisan bekapcsolom!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 23:45


Bero írta:
Tano írta:
Bero írta:
Tano írta: Mit kapcsoltál be Bero?


A tükörfűtést


Nocsak, neked külön kapcsolóval van megoldva ezek szerint?


Nem,de fél éve van meg a tükör és csak mostanában kellett csak bekapcsolni a fűtést! Ugye a hátsó ablak és a tükörfűtés együtt van,így most láttam csak,hogy nem fűt Megint rosszul fogalmaztam?!


nem úgy van, hogy 10 fok alatt automatikusan bekapcsol a tükörfűtés? Mert nekem mindig langyos, nyáron forró szokott lenni...

ha igazam van, és automatikusan kapcsolódik a tükörfűtés, akkor van tippetek, hogy melyik alkatrész szorul cserére?



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 23:41


Bero írta:
Nem,de fél éve van meg a tükör és csak mostanában kellett csak bekapcsolni a fűtést! Ugye a hátsó ablak és a tükörfűtés együtt van,így most láttam csak,hogy nem fűt Megint rosszul fogalmaztam?!


Jól el vagy tévedve...



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 23:28


Tano írta:
Bero írta: Mit kapcsoltál be Bero?


A tükörfűtést


Nocsak, neked külön kapcsolóval van megoldva ezek szerint?[/quote]

Nem,de fél éve van meg a tükör és csak mostanában kellett csak bekapcsolni a fűtést! Ugye a hátsó ablak és a tükörfűtés együtt van,így most láttam csak,hogy nem fűt Megint rosszul fogalmaztam?!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 23:13


Bero írta: Mit kapcsoltál be Bero?


A tükörfűtést [/quote]

Nocsak, neked külön kapcsolóval van megoldva ezek szerint?


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 23:11


Bero írta:
Nyáron,4-5en a kocsiban,klímával,18-as kerékkel! Na az mit fog a motoron,'jóisten'


Nyáron autópályán, klímával végig, 4-en, full csomagtartóval nem volt fickós az 1.9 se nyugodj meg



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 22:39


jons írta:
Bero írta: Úgy látom ez valami 1.6-os hiba lehet. Nekem is levesz a fordulatból/erőből amikor bekapcsolom a hátsó ablakfűtést Mondjuk ezzel a libakergető motorral nem is csodálom Hasonlót nekem is szokott amúgy csinálni,fene se tudja miért,ennyit bír a motor


Azért az hátsó ablakfűtés meg a többi cucc ami éppen be van kapcsolva tud azért felvenni áramot rendesen. Az alapjárat nekem is megmozdul, ha be van kapcsolva a lámpa + első szélvédő párátlanítás + ablakfűtés. Ez ilyen. Nem probléma.

Azonkívül a légtömegmérő párás időben, főleg ha van benne km, azért nem az igazi. Ezt szakértő is megerősítette már azért írom ilyen bátran.


Nyáron,4-5en a kocsiban,klímával,18-as kerékkel! Na az mit fog a motoron,'jóisten'

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 22:38


Bero írta: Úgy látom ez valami 1.6-os hiba lehet. Nekem is levesz a fordulatból/erőből amikor bekapcsolom a hátsó ablakfűtést Mondjuk ezzel a libakergető motorral nem is csodálom Hasonlót nekem is szokott amúgy csinálni,fene se tudja miért,ennyit bír a motor


Azért az hátsó ablakfűtés meg a többi cucc ami éppen be van kapcsolva tud azért felvenni áramot rendesen. Az alapjárat nekem is megmozdul, ha be van kapcsolva a lámpa + első szélvédő párátlanítás + ablakfűtés. Ez ilyen. Nem probléma.

Azonkívül a légtömegmérő párás időben, főleg ha van benne km, azért nem az igazi. Ezt szakértő is megerősítette már azért írom ilyen bátran.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 22:30


Úgy látom ez valami 1.6-os hiba lehet. Nekem is levesz a fordulatból/erőből amikor bekapcsolom a hátsó ablakfűtést Mondjuk ezzel a libakergető motorral nem is csodálom Hasonlót nekem is szokott amúgy csinálni,fene se tudja miért,ennyit bír a motor

petermover
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz petermover

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 21:47


gampetibor írta:
Bero írta:
gampetibor írta: Tegnap reggel hidegindításkor elég furcsa dolgot produkált a gép. Felvette a fordulatot majd esni kezdett vissza a normális inditás utáni 800 környékére és egyszercsak csönd lett megált az egész egy pillanatra mint ha leállitottam volna majd magátol ujraindult és azota is ok minden. Alapból is ingadozik néha az alapjáratom menet közben amikor lelassitok megállok egy lámpánál és kinyomott kuplungal állok kétszer háromszor leesik a fordulat 500 körülire aztán beáll normálra és minden ok. Ezt nagyon rendszertelenül csinálja van hogy napokig nem de van hogy naponta töbször is. De ilyen pillanatnyi leállás inditáskor még sosem volt. Hidegen amugy se csinálta sosem csak melegen. Pár hete volt olajcserém meg az összes szűrő is cserélve lett akkor több géppel is kiolvasták a komputert de semmi hiba minden érték tökéletes. Valakinek ötlete?


A gép lehet kidobta volna,de nekem is csinált hasonlót és akkor a légtömegmérőm volt a rossz. Kicseréltük és azóta nincs ilyen hiba. Persze ez nálam volt így,nálad lehet más a hiba,nekem ez volt a tapasztalatom!


a légtömegmérőm tavaly lett cserélve BMW szakszervizben gyári alkatrésszel két év garival de az a legmeglepőbb h semmi hibát nem irt be még eddig a kis hamis


Totál ugyanezt csinálja nekem is. Nekem novemberben kezdte el, nekem is volt olaj-, gyertya-, szűrőcsere kompletten, de biztos nem ez az oka.
Én már annyit próbálgattam, hogy kiokoskodtam az alábbiakat:

Hidegindításnál OK minden, egészen addig, amíg be nem melegszik üzemi hőfokra (amikor középen áll a mutató)

Az sem mindegy, hogy hogyan van felmelegítve az autó!
1. verzió: Ha nem pörgetem egész úton 2500-as fordulat fölé (kímélem, max 80-90-el megyek), akkor bármilyen meleg lehet a motor, nem csinálja, akárhányszor állok meg...

2. verzió: Ha akár csak egyszer is felpörgetem 3000 fölé, akkor már a következő kereszteződésben csinálja, hogy 500-550 közé esik a fordulat, beremeg a kasztni is, azt hiszem lefullad, de mégsem fullad le. Ha tekerem a kormányt, az még durvább, akkor még az is kínozza szegényt, még jobban erőlködik a motor, ezért inkább kettesben kiengedett kuplunggal gurulok be a kereszteződésekbe. (megjegyzés: ha a hátsó ablak fűtésed be van kapcsolva, az alapból 80-100 fordulatot levesz az alapjáratból - fene se tudja miért, de eléggé megerőlteti a motort)

3. verzió:
+5 fok fölött nyomhatom neki ahogy akarom, marad az alapjárat szépen 900-950 körül a kereszteződésekben is.

Tehát, nekem elsősorban +5 fok alatt csinálja (ezért jött elő november közepe felé először ez a hiba). Figyeld csak meg, te is mondod, hogy van hogy napokig nem csinálja, van hogy napjában többször is. Ez azért is lehet, mert enyhébb az idő, vagy mert nem nyomod neki annyira...

Mindenesetre leállítás-újraindítástól nem javul meg, a motor teljes kihűléséig (értsd másnap reggelig) csinálja nekem is, akárhányszor újraindíthatom az autót.

Légtömegmérő nem írt ki hibát nekem sem, igaz amikor megvettem az autót, le volt húzva a csatlakozója, tehát lehet, hogy tavaly télen már csinált pont ilyet, és így oldották meg...

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 21:39


hil írta:
Bero írta: Mi a teendő,ha nem a tükör és nem is elektromos a baj? Újra kéne vezetékelnem jobb oldalra? Így elég gáz,hogy csak az egyik oldal működik


Nagy valószínűséggel az autódba ugyan gyárilag volt elektromos tükör, de tükörfűtés nem. Lehetett ilyen változatot is venni. Ez tuti fix! Amennyiben nem Te, akkor az előző tulaj csinálta(tta) az utólagos tükör fűtést. Amit küldtem ajtó csatlakozó című dokut, abban jól látszik az ajtó átvezető egyik megoldása. Ha leveszed azon a képen látható csatlakozót (1db csavar kitekerése után), akkor már látni fogod, hogy milyen módszerrel oldották azt meg. Lehet, hogy úgy van, ahogyan a küldöttképen, akkor viszont amennyiben nem túl jól csinálták meg, az a kábel simán eltörhet. Első lépés feszultség mérés a tükörlap csatlakozon. Ha rendben, akkor a tükörlap rossz. Ha ott van feszej akkor, amikor kell, akkor azt a csatlakozót nézném meg. Ha ott sincs baj akkor megkeresném, hogy az a kábel hol van közösítve és a hátsó szélvédő fűtéssel ( mert gondolom azzal tudod bekapcsolni). Valahol csak meg fogod találni a bajság okát.



Így is teszek! Holnap nekiesek! Köszönöm


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 21:16


Bero írta: Mi a teendő,ha nem a tükör és nem is elektromos a baj? Újra kéne vezetékelnem jobb oldalra? Így elég gáz,hogy csak az egyik oldal működik


Nagy valószínűséggel az autódba ugyan gyárilag volt elektromos tükör, de tükörfűtés nem. Lehetett ilyen változatot is venni. Ez tuti fix! Amennyiben nem Te, akkor az előző tulaj csinálta(tta) az utólagos tükör fűtést. Amit küldtem ajtó csatlakozó című dokut, abban jól látszik az ajtó átvezető egyik megoldása. Ha leveszed azon a képen látható csatlakozót (1db csavar kitekerése után), akkor már látni fogod, hogy milyen módszerrel oldották azt meg. Lehet, hogy úgy van, ahogyan a küldöttképen, akkor viszont amennyiben nem túl jól csinálták meg, az a kábel simán eltörhet. Első lépés feszultség mérés a tükörlap csatlakozon. Ha rendben, akkor a tükörlap rossz. Ha ott van feszej akkor, amikor kell, akkor azt a csatlakozót nézném meg. Ha ott sincs baj akkor megkeresném, hogy az a kábel hol van közösítve és a hátsó szélvédő fűtéssel ( mert gondolom azzal tudod bekapcsolni). Valahol csak meg fogod találni a bajság okát.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 20:42


Mi a teendő,ha nem a tükör és nem is elektromos a baj? Újra kéne vezetékelnem jobb oldalra? Így elég gáz,hogy csak az egyik oldal működik