hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 20:17


PTOMI írta:
blasekati írta:
PTOMI írta: Sziasztok. Új vagyok még itt,de azt tudom hogy a mostani teljesítménye az autómnak nagyon nagyon gyenge. 1.6-os benzines. Szeretném erősebbé tenni. Motorcsere kizárva,autót se szeretnék cserélni mostanában. turbó,kompresszor? Esetleg szívócsonk csere,sport vezérműtengely csere,plusz chip tuning? Akinek van normális ötlete az írjon,köszönöm.


Hello!

nézz körül itt:http://www.atc.hu/



De ez csak plusz 10-15 lóerő! Az nem valami sok! Valami jobb megoldás? Amúgy köszönöm a segítséget!

Szia!
Sajnos nem, benzinesnél kevesebb, 5-10% és nem lóerő. Ha turbót akarsz (nem fusi módon), akkor ott jelentősebb módosítások is szükségesek, ami már egy motorcsere árába is kerülhet.
Legjobb, ha beletörődsz abba, ami van. Chiptuning téren olvasd el Robinson nemrég leírt tapasztalatát. Pedig az Övé öngyújtós.



Motorok22
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Motorok22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 20:11


zoliika írta:
Motorok22 írta: Sziasztok!Még új vagyok Segítséget szeretnék kérni,hogy tudja valaki miért iszonyatosan büdös a E46 320d verdám kipufogó gáza???Köszönöm előre is mindenkinek!


Nekem is ez volt az egyik első kérdésem egyike anno 2 éveKATALIZÁTOR Szokd meg ez ilyen büdös, a régi diesel füst szagát meg töröld ki az emlékezetedből.


De miért szétment vagy te mit csináltál vele?


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 20:10


Motorok22 írta: Sziasztok!Még új vagyok Segítséget szeretnék kérni,hogy tudja valaki miért iszonyatosan büdös a E46 320d verdám kipufogó gáza???Köszönöm előre is mindenkinek!


Nekem is ez volt az egyik első kérdésem egyike anno 2 éveKATALIZÁTOR Szokd meg ez ilyen büdös, a régi diesel füst szagát meg töröld ki az emlékezetedből.

Motorok22
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Motorok22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 20:06


Sziasztok!Még új vagyok Segítséget szeretnék kérni,hogy tudja valaki miért iszonyatosan büdös a E46 320d verdám kipufogó gáza???Köszönöm előre is mindenkinek!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 20:03


blasekati írta:
PTOMI írta: Sziasztok. Új vagyok még itt,de azt tudom hogy a mostani teljesítménye az autómnak nagyon nagyon gyenge. 1.6-os benzines. Szeretném erősebbé tenni. Motorcsere kizárva,autót se szeretnék cserélni mostanában. turbó,kompresszor? Esetleg szívócsonk csere,sport vezérműtengely csere,plusz chip tuning? Akinek van normális ötlete az írjon,köszönöm.


Hello!

nézz körül itt:http://www.atc.hu/



De ez csak plusz 10-15 lóerő! Az nem valami sok! Valami jobb megoldás? Amúgy köszönöm a segítséget!

blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 19:17


PTOMI írta: Sziasztok. Új vagyok még itt,de azt tudom hogy a mostani teljesítménye az autómnak nagyon nagyon gyenge. 1.6-os benzines. Szeretném erősebbé tenni. Motorcsere kizárva,autót se szeretnék cserélni mostanában. turbó,kompresszor? Esetleg szívócsonk csere,sport vezérműtengely csere,plusz chip tuning? Akinek van normális ötlete az írjon,köszönöm.


Hello!

nézz körül itt:http://www.atc.hu/



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 19:07


Sziasztok. Új vagyok még itt,de azt tudom hogy a mostani teljesítménye az autómnak nagyon nagyon gyenge. 1.6-os benzines. Szeretném erősebbé tenni. Motorcsere kizárva,autót se szeretnék cserélni mostanában. turbó,kompresszor? Esetleg szívócsonk csere,sport vezérműtengely csere,plusz chip tuning? Akinek van normális ötlete az írjon,köszönöm.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 17:06


kempelen írta:
Coyote írta:
ETK linket amúgy találtam, de ez Windows 7-en nem fut, illetve kell hozzáférés az adatbázishoz is, nem?


A Win7-en is fut az ETK...

Adatbázishoz hozzáférés mi? Hát a ...m nem kéne?

Legyen elég ha megmondja alvázszám alapján az évet, hónapot és ki tudod keresni az alkatrész cikkszámát...



na jó

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 15:30


Coyote írta:
ETK linket amúgy találtam, de ez Windows 7-en nem fut, illetve kell hozzáférés az adatbázishoz is, nem?


A Win7-en is fut az ETK...

Adatbázishoz hozzáférés mi? Hát a ...m nem kéne?

Legyen elég ha megmondja alvázszám alapján az évet, hónapot és ki tudod keresni az alkatrész cikkszámát...



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 12:41


Coyote írta: Persze, hiszen mindenkinek ott van a polcán az ETK, a TIS és a WDS, így ABC sorrendben Az ember minek jár orvoshoz is, ha le van írva minden a tankönyvekben?

Egyébként ha a fenti szoftverekhez van letöltési linked, akkor nagyon örülne neki mindenki. Ha nincs, de neked van hozzáférésed, akkor árassz el minket hasznos infókal - mert nekünk (legalábbis nekem) csak a fórum jutott, ahol infót kaphatok. Csóringer megoldás, de ez van.

ETK linket amúgy találtam, de ez Windows 7-en nem fut, illetve kell hozzáférés az adatbázishoz is, nem?


Ennyire azért nem kell misztifikálni a helyzetet. Csak minimális hétköznapi leleményesség, keresgélés kell.
Ezek elérhetk online is: van kint a főoldalon link alul, vagy a fórumban a hasznos oldalak témában is szerepelnek. Természetesen ha nem online kell, akkor egyszerűen le is lehet tölteni őket pl. torrenten keresztül.
Tehát semmi akadálya, hogy mindenkinek ott legyen a "polcán" ahogy írod.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 10:45


hil írta:
Olyan (gyári)variáció, hogy a hátsó ablakfűtés kapcsolná a tükörfűtést, tudomásom szerint nem volt, bár szerintem így volna logikus.



Az enyém 2004.09 havi, elvileg utolsó szériás - és úgy nézem folyamatosan megy benne a tükörfűtés. Jobb oldalon nincs kapcsoló, se érzékelő, de a helye ott van...

Én mondjuk örülök neki, hogy nem a hátsó ablakfűtéssel együtt működik, mert azt ritkán kapcsolom be a rádióantenna miatt. Elmebeteg egy megoldás odarakni az antennát...

ha valaki tud erre jó megoldást (másodlagos antenna?) akkor szóljon!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 10:39


Tano írta: Skacok!

Amikor ilyen kérdés felmerül bennetek, legegyszerűbb, ha belenéztek a TIS-be, ETK-ba, vagy WDS-be, és garantálom, hogy nagy valószínűséggel megtaláljátok a biztos választ a kérdésre. Főleg, hogy sok dolog évjárat valamint felszereltség függő. Ezekben a dokumentációkban a saját autótok specifikációi szerint megtalálható a gyári leírás.
Ez a tükörfűtés dolog is feketén-fehéren le van írva, és akkor nem azon kell lovagolni, hogy ki mikor mit hallott ilyen-olyan forrásból.


Persze, hiszen mindenkinek ott van a polcán az ETK, a TIS és a WDS, így ABC sorrendben Az ember minek jár orvoshoz is, ha le van írva minden a tankönyvekben?

Egyébként ha a fenti szoftverekhez van letöltési linked, akkor nagyon örülne neki mindenki. Ha nincs, de neked van hozzáférésed, akkor árassz el minket hasznos infókal - mert nekünk (legalábbis nekem) csak a fórum jutott, ahol infót kaphatok. Csóringer megoldás, de ez van.

ETK linket amúgy találtam, de ez Windows 7-en nem fut, illetve kell hozzáférés az adatbázishoz is, nem?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 04. szerda, 10:56

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 07:41


Skacok!

Amikor ilyen kérdés felmerül bennetek, legegyszerűbb, ha belenéztek a TIS-be, ETK-ba, vagy WDS-be, és garantálom, hogy nagy valószínűséggel megtaláljátok a biztos választ a kérdésre. Főleg, hogy sok dolog évjárat valamint felszereltség függő. Ezekben a dokumentációkban a saját autótok specifikációi szerint megtalálható a gyári leírás.
Ez a tükörfűtés dolog is feketén-fehéren le van írva, és akkor nem azon kell lovagolni, hogy ki mikor mit hallott ilyen-olyan forrásból.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 06:48


Coyote írta:
Tano írta:
Gyújtás ráadáskor bekapcsol egyből.


Várjunk, akkor ez normális nálam is? Hogy folyamatosan fűti a tükröt, ha kell, ha nem?

nem mintha zavarna, tetszik, hogy nem ködös... mondjuk mosás után a hab is rászárad pikk-pakk



Szia!
Akkor mégegyszer, ahogyan azt tegnap írtam:


Úgy emlékszem, a gyári tükörfűtés 1 verzió: mindig működik, 2 verzió: +4 fok alatt működik.


Olyan (gyári)variáció, hogy a hátsó ablakfűtés kapcsolná a tükörfűtést, tudomásom szerint nem volt, bár szerintem így volna logikus.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 04. szerda, 06:57

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 00:44


bmw320d4 írta:
Bero írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta:
huha,ezt nem értem! ablakmosó fúvókában is van hőkapcsoló? Minek ?


A jobb első dobbetét-toldatban találod meg a kapcsolót.



Nekem csak a bal elsőben van egy hőmérő,gondolom ez a külső hőmérsékletet méri! Jobb oldalt nekem nem volt semmi! Ez a kapcsoló mire jó amúgy ?


Arra jó, hogy bekapcsolja a ablakmosófúvóka fűtését.


Ja értem! Köszönöm a válaszod! Az ilyen megoldás engem is érdekelt csak hát az enyémbe sajnos nincs Pedig néha jól jönne,mikor befagy a fúvóka! Még 1x köszi a válaszod!