YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 21:38


lelkespeter írta: Kinek mi a véleménye az utólagos xenon HID 6000k beszereléséről,trafót persze el kell dugni.Hallottam,hogy mostanában figyelnek erre a szervek és gondom lehet belőle.Biztos jobban látnék vele,de azért nem minden áron akarom berakni!


kell lámpamodul, automata magasságállítás szenzor, lámpamosó, meg persze a lámpa. bontóból tudsz olcsóbban szerezni. ha így megvan, akkor nem lehet gond.


lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 21:33


Kinek mi a véleménye az utólagos xenon HID 6000k beszereléséről,trafót persze el kell dugni.Hallottam,hogy mostanában figyelnek erre a szervek és gondom lehet belőle.Biztos jobban látnék vele,de azért nem minden áron akarom berakni!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 21:21


YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


az indexről.


Nézd az évjáratot! A facelift utáni a csavaros! Megint benézted. (most lehet visszalapátolni a sz@rt a lóba)


ez így van. a lényeg az összegyógyuláson van...


Egyszer nem ismernéd el,hogy valamit szarul tudtál ?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 29. vasárnap, 21:21

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 20:29


hancurozo írta:
pomzi írta:
K_Gergo írta:
zoliika írta: Ezt tiszta való világ meg sem nézem a párbajt maradok itt a fórumon!


az a baj, hogy a szaftosabb részeket törli Robinson...


Légyszi légyszi térjünk vissza az eredeti témára
szval trafó bajom van, de még sose volt ilyenem, milyet hol, kb milyen árban vannak, gyári xenonos egyébként, nem utólagos, néztem google-t de a véleményetek is érdekel


Kaszát kérdezd meg. Szerintem van neki bontott. Sajna nem tudom hol kapni újat, de ha holnapig nem sikerül szerezned akkor megkérdezem (kolléga most cserélt).


Írtam neki, remélem jó helyre, de megköszönném a te infódat is


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 20:17


pomzi írta:
K_Gergo írta:
zoliika írta: Ezt tiszta való világ meg sem nézem a párbajt maradok itt a fórumon!


az a baj, hogy a szaftosabb részeket törli Robinson...


Légyszi légyszi térjünk vissza az eredeti témára
szval trafó bajom van, de még sose volt ilyenem, milyet hol, kb milyen árban vannak, gyári xenonos egyébként, nem utólagos, néztem google-t de a véleményetek is érdekel


Kaszát kérdezd meg. Szerintem van neki bontott. Sajna nem tudom hol kapni újat, de ha holnapig nem sikerül szerezned akkor megkérdezem (kolléga most cserélt).

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 20:13


K_Gergo írta:
zoliika írta: Ezt tiszta való világ meg sem nézem a párbajt maradok itt a fórumon!


az a baj, hogy a szaftosabb részeket törli Robinson...


Légyszi légyszi térjünk vissza az eredeti témára
szval trafó bajom van, de még sose volt ilyenem, milyet hol, kb milyen árban vannak, gyári xenonos egyébként, nem utólagos, néztem google-t de a véleményetek is érdekel

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 20:06


zoliika írta: Ezt tiszta való világ meg sem nézem a párbajt maradok itt a fórumon!


az a baj, hogy a szaftosabb részeket törli Robinson...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 20:05


hancurozo írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


az indexről.


Nézd az évjáratot! A facelift utáni a csavaros! Megint benézted. (most lehet visszalapátolni a sz@rt a lóba)


ez így van. a lényeg az összegyógyuláson van...

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 19:56


hancurozo írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


az indexről.


Nézd az évjáratot! A facelift utáni a csavaros! Megint benézted. (most lehet visszalapátolni a sz@rt a lóba)


Ezt tiszta való világ meg sem nézem a párbajt maradok itt a fórumon!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 19:55


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


az indexről.


Az indexnél csavar? Nekem semmit nem kellett csavarozni,pedig szedtem már szét párszor! Csak össze kellett nyomni és kijött! Nem lehet,hogy a faceliftesnek van becsavarozva az index?


Nem volt csavar, de lehet arra gondolt, h először szedjem ki a csavarokat a lámpából, h tudjon kicsit mozogni az egész, h meginduljon,
Trafóval kapcsolatban egyébként van valami tanácsotok, h hol, milyet, mennyiért? Most tanulom a dolgokat

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 19:54


YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


az indexről.


Nézd az évjáratot! A facelift utáni a csavaros! Megint benézted. (most lehet visszalapátolni a sz@rt a lóba)

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 19:53


YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


az indexről.


Az indexnél csavar? Nekem semmit nem kellett csavarozni,pedig szedtem már szét párszor! Csak össze kellett nyomni és kijött! Nem lehet,hogy a faceliftesnek van becsavarozva az index?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 19:48


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


Sikerült, kis anyázás mellett, kicsit össze volt szorulva nem akartam eltörni de aztán szépen kijött, köszi a segítségeket


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 19:47


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


az indexről.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 19:37


YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?