autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 18:36


vivaladiesel írta: Sziasztok! S.O.S segítsgére lenne szükségem. Gondoltam kicserélem a vason a gázolajszűrőt (képen), de megakadtam. Nem tudom kiszedni a helyéről... :vazzefém henger) Mit tegyek?! Köszi!


Húzd erősen, miközben valaki tartja a tartályát, vagy mi annak a neve, elég passzos, kicsit csavargatod közben és ki fog jönni


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 18:28


YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
Egyébként sokan nem tudják, hogy a légtömegmérő meghibásodásának leggyakoribb oka az eltömődött légszűrő!



na neee... azért romlik el a légtömegmérő, mert eltömődik a légszűrő? ha nem tud elég levegőt megmérni, akkor megfullad légszomjban?
"a dircsiszürcsi "


Baszki... Te vagy itt az ügyeletes okostojás?!





vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 18:10


Sziasztok! S.O.S segítsgére lenne szükségem. Gondoltam kicserélem a vason a gázolajszűrőt (képen), de megakadtam. Nem tudom kiszedni a helyéről... :vazzefém henger) Mit tegyek?! Köszi!


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. január 31. kedd, 18:12

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 14:13


vivaladiesel írta:
Egyébként sokan nem tudják, hogy a légtömegmérő meghibásodásának leggyakoribb oka az eltömődött légszűrő!



na neee... azért romlik el a légtömegmérő, mert eltömődik a légszűrő? ha nem tud elég levegőt megmérni, akkor megfullad légszomjban?
a légtömegmérő azért megy tönkre, mert a szenzor része elöregszik, elpattan, akármi. vagy a dircsiszürcsi olaja belepi, azán a finom por, majd emiatt nem mér rendesen.
vagy esetleg elejti a légtömegmérőt és elpattan benne valami.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 14:09


YELLOW írta:
tibi0414 írta:

Szia most vettem az autót 2 hete elméletileg a fogyasztásom olyan 6-7 liter között mozog amio nem tudom jó vagy rossz. Annyit tudok h a légtömegmárömet kiszedtem megpucoltam de az elektronikai résznék a gyári ami be van öntve a gyanta részbe ott van rajta egy repedés és amikor a féktisztitzót fujtam onnan ömlött kifele a féktisztitó


szerintem mint írtam másik topic-ban, menj vele úgy, hogy a csati nincs rádugva. ha nem produkálja a hibát, akkor ott lesz a gond, mármint a légtömegmérőnél. az a repedés akkor gáz, ha oda oylan foyladék is bejut ami vezeti az áramot. az a baj az ilyennel, hogy könnyen bemegy a nedvesség, de kifelé nehezebben. én azt mondom, hogy tedd rá a radiátorra, hagy száradjon, akár több napig is. aztán azt a repedést két komponensű ragasztóval kend be. ha nem segít, akkor csere.


Valóban érdemes lenne teljesen kiszárítani (+ megragasztani), majd menni egy próbakört. Végül lehet a csere vagy egy számítógépes hibatároló lekérdezés fog segíteni. /NE márkaszervizbe vidd! A fórumon segítenek./
A fogyasztásod optimálisnak mondható.
Egyébként sokan nem tudják, hogy a légtömegmérő meghibásodásának leggyakoribb oka az eltömődött légszűrő!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 13:07


tibi0414 írta:

Szia most vettem az autót 2 hete elméletileg a fogyasztásom olyan 6-7 liter között mozog amio nem tudom jó vagy rossz. Annyit tudok h a légtömegmárömet kiszedtem megpucoltam de az elektronikai résznék a gyári ami be van öntve a gyanta részbe ott van rajta egy repedés és amikor a féktisztitzót fujtam onnan ömlött kifele a féktisztitó


szerintem mint írtam másik topic-ban, menj vele úgy, hogy a csati nincs rádugva. ha nem produkálja a hibát, akkor ott lesz a gond, mármint a légtömegmérőnél. az a repedés akkor gáz, ha oda oylan foyladék is bejut ami vezeti az áramot. az a baj az ilyennel, hogy könnyen bemegy a nedvesség, de kifelé nehezebben. én azt mondom, hogy tedd rá a radiátorra, hagy száradjon, akár több napig is. aztán azt a repedést két komponensű ragasztóval kend be. ha nem segít, akkor csere.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz tibi0414

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 12:58





Szia! Szerintem a légtömegmérőd döglött meg. Amúgy kartergáz-szűrőd volt cserélve mostanában? A fogyasztásod nem nőtt meg?[/quote]

Szia most vettem az autót 2 hete elméletileg a fogyasztásom olyan 6-7 liter között mozog amio nem tudom jó vagy rossz. Annyit tudok h a légtömegmárömet kiszedtem megpucoltam de az elektronikai résznék a gyári ami be van öntve a gyanta részbe ott van rajta egy repedés és amikor a féktisztitzót fujtam onnan ömlött kifele a féktisztitó



Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 10:10


vivaladiesel írta:
tibi0414 írta: Sziasztok

Van egy 2001-es 330d és azt a tünetet tapasztaltam hogy ha lepadlózom akkor szépen gyorsul egészen 3000rpm -ig majd utána mintha visszafognák megtorpan de lepörgi azt a fordulatot amit le kell neki(magasabb fokozatokban pl 3-4 ben jobban érezhető ez a teljesítmény csökkenés). Most volt rajta általános szerviz ( olajcsere,szívócsonk tisztítás ,üzemanyagszűrő csere,stb). Az autó nem füstöl még amikor nyomom akkor sem nagyon kormol.
Esetleg ha valaki tud segítsen.

Köszönöm Tibi


Szia! Szerintem a légtömegmérőd döglött meg. Amúgy kartergáz-szűrőd volt cserélve mostanában? A fogyasztásod nem nőtt meg?


Én is tapasztaltam ilyesmit. Nálam jellemzően az van, hogy egyik nap érezhetően jobban húz az autó, máskor kevésbé...plusz, főleg hidegen, sebességből kivéve,üresben gurulásnál keresi az alapjárati fordulataszámot. Előfordult már, hogy közel lefulladásig lecsökkent a fordulat, majd onnan hirtelen vissza a normálra. Ez is légtömegmérő lenne?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 08:39


tibi0414 írta: Sziasztok

Van egy 2001-es 330d és azt a tünetet tapasztaltam hogy ha lepadlózom akkor szépen gyorsul egészen 3000rpm -ig majd utána mintha visszafognák megtorpan de lepörgi azt a fordulatot amit le kell neki(magasabb fokozatokban pl 3-4 ben jobban érezhető ez a teljesítmény csökkenés). Most volt rajta általános szerviz ( olajcsere,szívócsonk tisztítás ,üzemanyagszűrő csere,stb). Az autó nem füstöl még amikor nyomom akkor sem nagyon kormol.
Esetleg ha valaki tud segítsen.

Köszönöm Tibi


Szia! Szerintem a légtömegmérőd döglött meg. Amúgy kartergáz-szűrőd volt cserélve mostanában? A fogyasztásod nem nőtt meg?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz tibi0414

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. január 31. kedd, 08:07


Sziasztok

Van egy 2001-es 330d és azt a tünetet tapasztaltam hogy ha lepadlózom akkor szépen gyorsul egészen 3000rpm -ig majd utána mintha visszafognák megtorpan de lepörgi azt a fordulatot amit le kell neki(magasabb fokozatokban pl 3-4 ben jobban érezhető ez a teljesítmény csökkenés). Most volt rajta általános szerviz ( olajcsere,szívócsonk tisztítás ,üzemanyagszűrő csere,stb). Az autó nem füstöl még amikor nyomom akkor sem nagyon kormol.
Esetleg ha valaki tud segítsen.

Köszönöm Tibi

lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 21:57


Szerintem is egész jó,csak van egy ilyen szettem,de akkor eladom valakinek!


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 21:42


lelkespeter írta: Kinek mi a véleménye az utólagos xenon HID 6000k beszereléséről,trafót persze el kell dugni.Hallottam,hogy mostanában figyelnek erre a szervek és gondom lehet belőle.Biztos jobban látnék vele,de azért nem minden áron akarom berakni!


A maganvelemenyem az, hogy hulyegyerektuning kategoria, ami felesleges, es mindemellett veszelyes, mert keptelenseg ugy beallitani hogy ne vakitsa a szembejovot. Suzukis belerakja az autojaba occsoert, es veri a mellet, hogy a Swiftbol Passat lett. Egy BMW nem melto ilyenekre SZVSZ.
Mindezt ugy mondom, hogy en az elozo automba evekkel ezelott rakattam ilyet...

Az E46 halogan lampaja egyebkent egesz jo, szerintem hagyd ugy, ahogy van, vagy vegyel bele bontott, gyari xenont.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 21:39


lelkespeter írta: Kinek mi a véleménye az utólagos xenon HID 6000k beszereléséről,trafót persze el kell dugni.Hallottam,hogy mostanában figyelnek erre a szervek és gondom lehet belőle.Biztos jobban látnék vele,de azért nem minden áron akarom berakni!


Hátha a gyári foncsoros pl H7-es izzó helyére szeretnéd rakni akkor felejtős! Szór össze vissza fény,vakítod a többit,elég bunkó dolog. Maradj a gyárinál! Van gyári xenon is én csak is azt ajánlom! Én is most raktam bele a gyárit,120-130ból kijön lámpamosóval,állítóval,tartállyal stb.. Így a rendőr urak se szólhatnak egy szót se

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 21:39


Bero írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi


azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.


Te mi a szarról beszélsz?


az indexről.


Nézd az évjáratot! A facelift utáni a csavaros! Megint benézted. (most lehet visszalapátolni a sz@rt a lóba)


ez így van. a lényeg az összegyógyuláson van...


Egyszer nem ismernéd el,hogy valamit szarul tudtál ?



te is kezded? nekem csavaros. de tök mindegy, mert az is összegyógyul. most ezen kell felakadni?

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. január 29. vasárnap, 21:38


lelkespeter írta: Kinek mi a véleménye az utólagos xenon HID 6000k beszereléséről,trafót persze el kell dugni.Hallottam,hogy mostanában figyelnek erre a szervek és gondom lehet belőle.Biztos jobban látnék vele,de azért nem minden áron akarom berakni!


szerintem ezt egy általános topik helyett jobb lenne itt megbeszélni:
XENON utólag