státusz rojtos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2012. március 14. szerda, 13:34


rojtos írta:
InsectKiller írta:
rojtos írta: Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.


Sajnos rossz hírt kell veled közölnöm. Én 1x jártam így 530d-vel. Nem én vezettem, de a tünetek megegyezők. Ez biza turbó hiba. Gallyra ment!


Hát köszönöm szépen a megerősítést. Bíztam benne hogy mosás után esetleg valami beázott.
Reggel kiderül, hogy hulla-e?
Turbóst tudsz ajánlani?



Nos, A TURBÓ, VAGY HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ ELEKTRONIKAI KÜTYÜ IGENIS BEÁZHAT!
Kitettem a napra és 3 óra alatt kiszáradt (valami történt, amitől) újra erejében tombol a Grágaságom! Tanulság: eddig is ritkán mostam gépi mosóban, eztán pláne nem. Ez ráadásul olyan aral mosógép volt aminek a szárítófeje befordult a kocsi elejére 90 fokban, valószínűleg ekkor nyomott be vízpermetet oda ahol annak semmi helye. Ha mosás után butul a gép tedd ki a napra!
Köszönöm a gyors választ, remélem a gyógyulás tartós lesz!
Szép napot jó autózást!



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 22:44


bbubbuka írta:

Értem köszi hát majd figyelem a nívó pálcát, igen az a gomb szerü izénél szivárog
Olajlámpa már csak akkor gyullad ki ha nagyon kevés van ?


Szia! Igen, az olajoskanna a műszerfalon, de sárga színnel! Ha piros, akkor azonnal állítsd le a motort. Azért a sárga jelzésére mérget nem ennék......



bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 22:42


hil írta:
bbubbuka írta:


Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..



Szia! Majdnem jó! A szelepfedél az a bádog dobozszerű valami a motor tetején, amiből jön ki az a nyílás, ahol az olajat lehet beleönteni a motorba. Annak az alján van egy tömítés és úgy csatlakozik a hengerfejhez. Amit leírtál, az természetes, ho nagyobb fordulaton forog a motor, akkor nagyobb a kalimpa a szelepfedél alatt, és több olaj szivárog ki a rossz tömítés alól, ami rá a kipufogóra és onnan az olajszag. Baj nem lesz belőle, csak a bűz, meg fogyik az olaj, amire figyelni célszerű, meg mocskos a motor az olajtól és a beleült portól.



Értem köszi hát majd figyelem a nívó pálcát, igen az a gomb szerü izénél szivárog
Olajlámpa már csak akkor gyullad ki ha nagyon kevés van ?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 22:38


bbubbuka írta:


Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..



Szia! Majdnem jó! A szelepfedél az a bádog dobozszerű valami a motor tetején, amiből jön ki az a nyílás, ahol az olajat lehet beleönteni a motorba. Annak az alján van egy tömítés és úgy csatlakozik a hengerfejhez. Amit leírtál, az természetes, ho nagyobb fordulaton forog a motor, akkor nagyobb a kalimpa a szelepfedél alatt, és több olaj szivárog ki a rossz tömítés alól, ami rá a kipufogóra és onnan az olajszag. Baj nem lesz belőle, csak a bűz, meg fogyik az olaj, amire figyelni célszerű, meg mocskos a motor az olajtól és a beleült portól.



bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 22:23


hil írta:
bbubbuka írta: Valaki otthon van olajszag témában?
1 hét után most hozták meg a kocsim, sokáig nem volt nagy az örömöm..
Több probléma is van, amit már inkább fel se merek tenni a rokon szerelőmnek
16 tőkéből 9 cserélve, szivó oldalon 1, kipuff. mind.
Motornál volt valami olajszivárgásom,mert ha meglett kergetve az autó mindig olajszag volt olyan amit még az utastérbe is érezni lehetett.
Szerelőm azt mondta, hogy ez valami alsó tömítés mert ráég a kipufogóra az olaj és azt érzem bent..Szelepfedélnél is szar a tömítés ott is szivárog ott még nem lett cserélve, de elvileg azt az utastérbe nem érezhetem !!
Na most ennek ellenére, hogy ki lett cserélve ez az alsó még mindig olajszag van.. :@@
Sőt ma miután megkergettem a lámpánál még olaj gőzt is lehetett látni
Most ez vagy még a régi olaj nem lett rendesen letakarítva vagy még mindig szar !!!
Ez mekkora probléma? Igazából engem nem zavar ez az egész, de ebből nem lehet semmi komoly baja?
Azt már meg se említem, hogy amíg szar volt 3db hidrotőke jobban ment az autó mint ahogy most húz.. Lehet csak beképzelem már, de szerintem lassabb lett..
1hónapja van meg az autó eddig 220-at költöttem rá, úgyhogy munkadíjat nem kell fizetnem.. De egyenlőre csak a bánat ért..
Pedig nagyon szeretem mert jó kis autó, de hihetetlen hogy folyamatosan költök rá és még mindig nem tökéletes.. Valaki valami ötlet ?


Szia!
Ne keseredj el! Ha a szelepfedél tömítés rossz, mert ezt írtad, akkor esélyes, hogy onnan csurog az olaj a kipufogóra és az bizony az utastérben is jól érezhető! Az olajteknőről ritkán jut fel oda. Tapasztalatból írom, mert nálam is ez volt. A rokoni, baráti szerelőkről sajna nincs jó véleményem, mégha ingyért dolgozik is, de nem is biztos, hogy ért hozzá, hiába a jó szándék. Ha elhibáz valamit (merthát emberek vagyunk) kellemetlen számonkérni rajta.






Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 13. kedd, 22:26

státusz Robesz

Újonc

Elismertség: 11% (4 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 22:19


Mindenféleképp szelepfedél környékén kell keresni a szivárgást, mert csak fentről tud ráfolyni az olaj a kipufogócsőre. De lehet, hogy egy motormosás nem ártana szerelés után.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 22:18


bbubbuka írta: Valaki otthon van olajszag témában?
1 hét után most hozták meg a kocsim, sokáig nem volt nagy az örömöm..
Több probléma is van, amit már inkább fel se merek tenni a rokon szerelőmnek
16 tőkéből 9 cserélve, szivó oldalon 1, kipuff. mind.
Motornál volt valami olajszivárgásom,mert ha meglett kergetve az autó mindig olajszag volt olyan amit még az utastérbe is érezni lehetett.
Szerelőm azt mondta, hogy ez valami alsó tömítés mert ráég a kipufogóra az olaj és azt érzem bent..Szelepfedélnél is szar a tömítés ott is szivárog ott még nem lett cserélve, de elvileg azt az utastérbe nem érezhetem !!
Na most ennek ellenére, hogy ki lett cserélve ez az alsó még mindig olajszag van.. :@@
Sőt ma miután megkergettem a lámpánál még olaj gőzt is lehetett látni
Most ez vagy még a régi olaj nem lett rendesen letakarítva vagy még mindig szar !!!
Ez mekkora probléma? Igazából engem nem zavar ez az egész, de ebből nem lehet semmi komoly baja?
Azt már meg se említem, hogy amíg szar volt 3db hidrotőke jobban ment az autó mint ahogy most húz.. Lehet csak beképzelem már, de szerintem lassabb lett..
1hónapja van meg az autó eddig 220-at költöttem rá, úgyhogy munkadíjat nem kell fizetnem.. De egyenlőre csak a bánat ért..
Pedig nagyon szeretem mert jó kis autó, de hihetetlen hogy folyamatosan költök rá és még mindig nem tökéletes.. Valaki valami ötlet ?


Szia!
Ne keseredj el! Ha a szelepfedél tömítés rossz, mert ezt írtad, akkor esélyes, hogy onnan csurog az olaj a kipufogóra és az bizony az utastérben is jól érezhető! Az olajteknőről ritkán jut fel oda. Tapasztalatból írom, mert nálam is ez volt. A rokoni, baráti szerelőkről sajna nincs jó véleményem, mégha ingyért dolgozik is, de nem is biztos, hogy ért hozzá, hiába a jó szándék. Ha elhibáz valamit (merthát emberek vagyunk) kellemetlen számonkérni rajta.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 13. kedd, 22:19


bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 22:07


Valaki otthon van olajszag témában?
1 hét után most hozták meg a kocsim, sokáig nem volt nagy az örömöm..
Több probléma is van, amit már inkább fel se merek tenni a rokon szerelőmnek
16 tőkéből 9 cserélve, szivó oldalon 1, kipuff. mind.
Motornál volt valami olajszivárgásom,mert ha meglett kergetve az autó mindig olajszag volt olyan amit még az utastérbe is érezni lehetett.
Szerelőm azt mondta, hogy ez valami alsó tömítés mert ráég a kipufogóra az olaj és azt érzem bent..Szelepfedélnél is szar a tömítés ott is szivárog ott még nem lett cserélve, de elvileg azt az utastérbe nem érezhetem !!
Na most ennek ellenére, hogy ki lett cserélve ez az alsó még mindig olajszag van.. :@@
Sőt ma miután megkergettem a lámpánál még olaj gőzt is lehetett látni
Most ez vagy még a régi olaj nem lett rendesen letakarítva vagy még mindig szar !!!
Ez mekkora probléma? Igazából engem nem zavar ez az egész, de ebből nem lehet semmi komoly baja?
Azt már meg se említem, hogy amíg szar volt 3db hidrotőke jobban ment az autó mint ahogy most húz.. Lehet csak beképzelem már, de szerintem lassabb lett..
1hónapja van meg az autó eddig 220-at költöttem rá, úgyhogy munkadíjat nem kell fizetnem.. De egyenlőre csak a bánat ért..
Pedig nagyon szeretem mert jó kis autó, de hihetetlen hogy folyamatosan költök rá és még mindig nem tökéletes.. Valaki valami ötlet ?

státusz rojtos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 21:32


InsectKiller írta:
rojtos írta: Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.


Sajnos rossz hírt kell veled közölnöm. Én 1x jártam így 530d-vel. Nem én vezettem, de a tünetek megegyezők. Ez biza turbó hiba. Gallyra ment!


Hát köszönöm szépen a megerősítést. Bíztam benne hogy mosás után esetleg valami beázott.
Reggel kiderül, hogy hulla-e?
Turbóst tudsz ajánlani?



státusz rojtos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 21:31


InsectKiller írta:
rojtos írta: Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.


Sajnos rossz hírt kell veled közölnöm. Én 1x jártam így 530d-vel. Nem én vezettem, de a tünetek megegyezők. Ez biza turbó hiba. Gallyra ment!


Hát köszönöm szépen a megerősítést. Bíztam benne hogy mosás után esetleg valami beázott.
Reggel kiderül, hogy hulla-e?
Turbóst tudsz ajánlani?



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 20:06


rojtos írta: Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.


Sajnos rossz hírt kell veled közölnöm. Én 1x jártam így 530d-vel. Nem én vezettem, de a tünetek megegyezők. Ez biza turbó hiba. Gallyra ment!


státusz rojtos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2012. március 13. kedd, 19:39


Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 20:31


tompika írta:
szeda írta:
tompika írta: hali!kis segitségre lenne szükségem!nem olyan régóta vagyok egy 2001es 320d tulajdonosa?szeretnék gázolajszűrőt cserélni rajta!!valaki lenne olyan szives elmondani nekem hogy merre találom ezt a szűrőt?előre is köszönöm..



ezt keresed? http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/43/47



Nagyon király vagy,köszönöm szépen!még annyi kérdésem lenne hogy ez ugye nem igényel nagy szakértelmet!tehát csak kicsavarom becsavarom és kész??


Azért a gravitácót ne hagyd ki a számításból

tompika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz tompika

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 17:30


szeda írta:
tompika írta: hali!kis segitségre lenne szükségem!nem olyan régóta vagyok egy 2001es 320d tulajdonosa?szeretnék gázolajszűrőt cserélni rajta!!valaki lenne olyan szives elmondani nekem hogy merre találom ezt a szűrőt?előre is köszönöm..



ezt keresed? http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/43/47



Nagyon király vagy,köszönöm szépen!még annyi kérdésem lenne hogy ez ugye nem igényel nagy szakértelmet!tehát csak kicsavarom becsavarom és kész??


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 17:25


tompika írta: hali!kis segitségre lenne szükségem!nem olyan régóta vagyok egy 2001es 320d tulajdonosa?szeretnék gázolajszűrőt cserélni rajta!!valaki lenne olyan szives elmondani nekem hogy merre találom ezt a szűrőt?előre is köszönöm..



ezt keresed? http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/43/47