autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 20:20


fandor írta:
edemsm3 írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........


Nah majd megmérem mekkora töltés van az aksin, és megirom. Kb 14 volt körül kell mérjek igaz....Minden ötletnek örülök...


Megmértem, 14,.02... Vagy Ettől még lehet rossz a fesz szab?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 16:46


edemsm3 írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........


Nah majd megmérem mekkora töltés van az aksin, és megirom. Kb 14 volt körül kell mérjek igaz....Minden ötletnek örülök...

edemsm3
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz edemsm3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 16:37


fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 16:16


Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 21. szerda, 22:40


Megoldodótt.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 21. szerda, 23:12

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. március 21. szerda, 06:03


laci320d írta: Sziasztok!

Tud valaki abban segíteni milyen anyaggal célszerű a hátsó sárvédő ív peremét lekenni, ugyanis beleért a gumi és lenyomta róla azt a gumis cuccost. Nem szeretném hogy rohadjon az ív.

Köszi


Pl:
http://kohazy.hu/index.php?id=...;nyelv=hun



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 21:32


Sziasztok!

Tud valaki abban segíteni milyen anyaggal célszerű a hátsó sárvédő ív peremét lekenni, ugyanis beleért a gumi és lenyomta róla azt a gumis cuccost. Nem szeretném hogy rohadjon az ív.

Köszi


blasekati
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz blasekati

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 20:23


Sziasztok!
Szerintetek mit jelent indításkor műszarfalon a vízhőfokmérőn felvillan a piros sáv?

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 14. szerda, 18:13


Csak az alsó tömítés jött meg első körben és azt lett kicserélve kezdésnek.
A szelepfedeles csak ezen a héten v jövő héten kerül rá sor.
Természetesen szét volt szedve az egész motor a tőkék miatt.. 1 hétig állt az autóm emiatt, csak ma már nem tudtam nélkülözni sehogy.
Amúgy nem csöpög ennyire durván, hogy motor alatt olaj folyt vagy ilyesmi.



hancurozo írta:
bbubbuka írta:
hil írta:
bbubbuka írta:


Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..



Szia! Majdnem jó! A szelepfedél az a bádog dobozszerű valami a motor tetején, amiből jön ki az a nyílás, ahol az olajat lehet beleönteni a motorba. Annak az alján van egy tömítés és úgy csatlakozik a hengerfejhez. Amit leírtál, az természetes, ho nagyobb fordulaton forog a motor, akkor nagyobb a kalimpa a szelepfedél alatt, és több olaj szivárog ki a rossz tömítés alól, ami rá a kipufogóra és onnan az olajszag. Baj nem lesz belőle, csak a bűz, meg fogyik az olaj, amire figyelni célszerű, meg mocskos a motor az olajtól és a beleült portól.



Értem köszi hát majd figyelem a nívó pálcát, igen az a gomb szerü izénél szivárog
Olajlámpa már csak akkor gyullad ki ha nagyon kevés van ?


Azt nem értem, hogy cserélt hidrotőkét a szelepfedél leszedése nélkül? Ha pedig levette (anélkül még nőgyógyász sem tudja cserélni) akkor miért nem cserélt tömítést? Soha nem rakunk vissza használt tömítést!
Ne figyeld a nívót, hanem cseréltesd ki a tömítést. Hidd el, nem kell utána agódni, hogy tönkre teszed-e a motort, nem kell félni, hogy meggyullad az olajgőz, és nem esik el miattad a motoros az elcsöpögött olajon.




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. március 14. szerda, 18:03


hancurozo írta:
Bero írta: Sziasztok! Elkezdtem hallani a menetzajt a vezető ülés melletti ablaknál! Nagyon idegesítő! Kinézetre semmi baja,a tömítések jók kívülről,helyén vannak! Ami érdekes,hogy belülről ha az ablak felső=bal sarkához oda teszem a kezem,ott érzem hogy jön a levegő és ha oda rakom pont a sarokba az ujjam akkor elmúlik! Mitől lehet ez ? Mégis csak tömítés? Vagy az ablaküveg nem megy fel rendesen vagy a helyére? 1 hónapja cseréltem zsír újra az egész emelő szerkezetet... Aki tud segítsen,köszi!


Van 1 pici játéka a szerkezetnek amikor beszereled. Be kell állítani, hogy az ablakod egyenesen menjen fel és végig érintkezzen a gumival a zár felöli oldalán.


Akkor szedjem szét az ajtót megint ? Már a szerelés előtt is csinálta ezt a hibát! Köszönöm!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. március 14. szerda, 17:46


Bero írta: Sziasztok! Elkezdtem hallani a menetzajt a vezető ülés melletti ablaknál! Nagyon idegesítő! Kinézetre semmi baja,a tömítések jók kívülről,helyén vannak! Ami érdekes,hogy belülről ha az ablak felső=bal sarkához oda teszem a kezem,ott érzem hogy jön a levegő és ha oda rakom pont a sarokba az ujjam akkor elmúlik! Mitől lehet ez ? Mégis csak tömítés? Vagy az ablaküveg nem megy fel rendesen vagy a helyére? 1 hónapja cseréltem zsír újra az egész emelő szerkezetet... Aki tud segítsen,köszi!


Van 1 pici játéka a szerkezetnek amikor beszereled. Be kell állítani, hogy az ablakod egyenesen menjen fel és végig érintkezzen a gumival a zár felöli oldalán.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. március 14. szerda, 17:36


Sziasztok! Elkezdtem hallani a menetzajt a vezető ülés melletti ablaknál! Nagyon idegesítő! Kinézetre semmi baja,a tömítések jók kívülről,helyén vannak! Ami érdekes,hogy belülről ha az ablak felső=bal sarkához oda teszem a kezem,ott érzem hogy jön a levegő és ha oda rakom pont a sarokba az ujjam akkor elmúlik! Mitől lehet ez ? Mégis csak tömítés? Vagy az ablaküveg nem megy fel rendesen vagy a helyére? 1 hónapja cseréltem zsír újra az egész emelő szerkezetet... Aki tud segítsen,köszi!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 14. szerda, 16:11


BMW_0902 írta:


bbubbuka!

Nekem is a tömítés miatt volt olyan gethás a motorom + az olajfolt a kocsi alatt! A tömítés kb 17.000 Ft + az óradíj.

De kérdezem én is: hogyan cserélt hidrotőkét leszedés nélkül????

Sok sikert!


Sziasztok! Gondolom cserélte valóban a hidrotőkéket (én elhiszem, mert jó ember vagyok....), a szelepfedél tömítésre meg úgy gondolta, hogy nincs semmi baja.



BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. március 14. szerda, 15:48


hancurozo írta:
bbubbuka írta:
hil írta:
bbubbuka írta:


Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..



Szia! Majdnem jó! A szelepfedél az a bádog dobozszerű valami a motor tetején, amiből jön ki az a nyílás, ahol az olajat lehet beleönteni a motorba. Annak az alján van egy tömítés és úgy csatlakozik a hengerfejhez. Amit leírtál, az természetes, ho nagyobb fordulaton forog a motor, akkor nagyobb a kalimpa a szelepfedél alatt, és több olaj szivárog ki a rossz tömítés alól, ami rá a kipufogóra és onnan az olajszag. Baj nem lesz belőle, csak a bűz, meg fogyik az olaj, amire figyelni célszerű, meg mocskos a motor az olajtól és a beleült portól.



Értem köszi hát majd figyelem a nívó pálcát, igen az a gomb szerü izénél szivárog
Olajlámpa már csak akkor gyullad ki ha nagyon kevés van ?


Azt nem értem, hogy cserélt hidrotőkét a szelepfedél leszedése nélkül? Ha pedig levette (anélkül még nőgyógyász sem tudja cserélni) akkor miért nem cserélt tömítést? Soha nem rakunk vissza használt tömítést!
Ne figyeld a nívót, hanem cseréltesd ki a tömítést. Hidd el, nem kell utána agódni, hogy tönkre teszed-e a motort, nem kell félni, hogy meggyullad az olajgőz, és nem esik el miattad a motoros az elcsöpögött olajon.



bbubbuka!

Nekem is a tömítés miatt volt olyan gethás a motorom + az olajfolt a kocsi alatt! A tömítés kb 17.000 Ft + az óradíj.

De kérdezem én is: hogyan cserélt hidrotőkét leszedés nélkül????

Sok sikert!


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. március 14. szerda, 14:48


bbubbuka írta:
hil írta:
bbubbuka írta:


Szelepfedél az az ugye, amely a olajbeöntő nyílás mellett középen?
Mert az a tömítő még nem lett cserélve, és ott ugye szabad szemmel is látom a pici szivárgást, akkor ez nem olyan nagy probléma ugye? Felesleges ennyire rástresszelnem..
Azt nem értem miért van az , hogy ha elkezdem hajtani és pörgetem 5e a motort, akkor érzem jobban a szagot, ha szép kényelmesen 2-3e alatt váltogatok akkor nuku..


Érteni amúgy biztos ért hozzá, mert nagyon jó szerelő és nem a béna computeren nevelkedett. Nem is Magyarországon dolgozik, egyedül ami kínos, hogy már nem merem minden szarért zargatni..



Szia! Majdnem jó! A szelepfedél az a bádog dobozszerű valami a motor tetején, amiből jön ki az a nyílás, ahol az olajat lehet beleönteni a motorba. Annak az alján van egy tömítés és úgy csatlakozik a hengerfejhez. Amit leírtál, az természetes, ho nagyobb fordulaton forog a motor, akkor nagyobb a kalimpa a szelepfedél alatt, és több olaj szivárog ki a rossz tömítés alól, ami rá a kipufogóra és onnan az olajszag. Baj nem lesz belőle, csak a bűz, meg fogyik az olaj, amire figyelni célszerű, meg mocskos a motor az olajtól és a beleült portól.



Értem köszi hát majd figyelem a nívó pálcát, igen az a gomb szerü izénél szivárog
Olajlámpa már csak akkor gyullad ki ha nagyon kevés van ?


Azt nem értem, hogy cserélt hidrotőkét a szelepfedél leszedése nélkül? Ha pedig levette (anélkül még nőgyógyász sem tudja cserélni) akkor miért nem cserélt tömítést? Soha nem rakunk vissza használt tömítést!
Ne figyeld a nívót, hanem cseréltesd ki a tömítést. Hidd el, nem kell utána agódni, hogy tönkre teszed-e a motort, nem kell félni, hogy meggyullad az olajgőz, és nem esik el miattad a motoros az elcsöpögött olajon.