Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 22:48


Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


Nekem is igy kezdodott, hogy eloszor csak random, aztan csak nagy dugoban, aztan mostmar majdnem midnen elindulaskor, ha nem adok nagyobb gazt, akkor rangat.

Erre a szerelo annyit mondott, hogy kopott a tarcsa, cserelni kellene, en mondtam hogy majd akkor, ha csuszik is.

Viszont ez az utanallitasos dolog lehet nalam is veletlenul osszejott, megpedig egyik este asszony vezette az autot kb. 1 honapja (ritkan szokta), es azota egyertelmuen kellemesebb a kuplungom, lehet tudtan kivul (vagy tudatosan, ki tudja) elvegezte a muveletet


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:30


bmw320d4 írta:
Coyote írta: Ennyi? Mindegy hányasban, milyen hosszan? Ez automatikusan "aktiválja" az utánállítót?
Örülök, hogy segítesz, csak mindig félmondatokban szereted csinálni Nem hallottam még erről a megoldásról, azért kéne tudnom.


pl 2. gang, 3500, aztán motorfék 1500-ig. Ha van kedved, motorfék közben ki is nyomhatod párszor a kupplungot, úgy már biztosan visszaállítja magát.


Most már tiszta, köszi!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:23


Coyote írta: Ennyi? Mindegy hányasban, milyen hosszan? Ez automatikusan "aktiválja" az utánállítót?
Örülök, hogy segítesz, csak mindig félmondatokban szereted csinálni Nem hallottam még erről a megoldásról, azért kéne tudnom.


pl 2. gang, 3500, aztán motorfék 1500-ig. Ha van kedved, motorfék közben ki is nyomhatod párszor a kupplungot, úgy már biztosan visszaállítja magát.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:19


bmw320d4 írta:
Coyote írta:
bmw320d4 írta:
Coyote írta:
Óbasszus ezek szerint nem olyan egyértelmű a dolog, és kezdhetek kísérletezni...
sajnos úgy néz ki, tényleg random időközönként jön elő. Az már tuti, hogy a terheléshez nincs köze, mert régebben 2 személlyel is előjött (most 4 személy + 100 kg csomag volt), és ha durván, sportosan odarúgok, akkor is csinálja (persze rövidebb ideig, a kuplungmunka miatt), és ha finoman csúsztatom akkor is...

Aztán másnap reggel semmi, és tuti, hogy holnap elő sem fog jönni, mert ha jól számolom kb. hatszor kell csak megállnom/elindulnom mire eljutok melóba, és ez még nem olyan extrém sok, mint a pesti araszolás.

Azért eléggé idegesít, jó lenne kiiktatni!


Az utánállítót még nem próbáltátok működtetni? Sok gáz, nagy fordulat, motorfék és kész is.


Ezt picit részletezd! Mi a teendő? Mert a sok gáz, nagy fordulat oké, de a motorfék hogy jön ehhez?


Ezt most komolyan el kell magyráznom? Nagy fordulatról motorfék, ennyi.


Ennyi? Mindegy hányasban, milyen hosszan? Ez automatikusan "aktiválja" az utánállítót?
Örülök, hogy segítesz, csak mindig félmondatokban szereted csinálni Nem hallottam még erről a megoldásról, azért kéne tudnom.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:15


Coyote írta:
bmw320d4 írta:
Coyote írta:
Óbasszus ezek szerint nem olyan egyértelmű a dolog, és kezdhetek kísérletezni...
sajnos úgy néz ki, tényleg random időközönként jön elő. Az már tuti, hogy a terheléshez nincs köze, mert régebben 2 személlyel is előjött (most 4 személy + 100 kg csomag volt), és ha durván, sportosan odarúgok, akkor is csinálja (persze rövidebb ideig, a kuplungmunka miatt), és ha finoman csúsztatom akkor is...

Aztán másnap reggel semmi, és tuti, hogy holnap elő sem fog jönni, mert ha jól számolom kb. hatszor kell csak megállnom/elindulnom mire eljutok melóba, és ez még nem olyan extrém sok, mint a pesti araszolás.

Azért eléggé idegesít, jó lenne kiiktatni!


Az utánállítót még nem próbáltátok működtetni? Sok gáz, nagy fordulat, motorfék és kész is.


Ezt picit részletezd! Mi a teendő? Mert a sok gáz, nagy fordulat oké, de a motorfék hogy jön ehhez?


Ezt most komolyan el kell magyráznom? Nagy fordulatról motorfék, ennyi.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:13


bmw320d4 írta:
Coyote írta:
Óbasszus ezek szerint nem olyan egyértelmű a dolog, és kezdhetek kísérletezni...
sajnos úgy néz ki, tényleg random időközönként jön elő. Az már tuti, hogy a terheléshez nincs köze, mert régebben 2 személlyel is előjött (most 4 személy + 100 kg csomag volt), és ha durván, sportosan odarúgok, akkor is csinálja (persze rövidebb ideig, a kuplungmunka miatt), és ha finoman csúsztatom akkor is...

Aztán másnap reggel semmi, és tuti, hogy holnap elő sem fog jönni, mert ha jól számolom kb. hatszor kell csak megállnom/elindulnom mire eljutok melóba, és ez még nem olyan extrém sok, mint a pesti araszolás.

Azért eléggé idegesít, jó lenne kiiktatni!


Az utánállítót még nem próbáltátok működtetni? Sok gáz, nagy fordulat, motorfék és kész is.


Ezt picit részletezd! Mi a teendő? Mert a sok gáz, nagy fordulat oké, de a motorfék hogy jön ehhez?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:08


Coyote írta:
jencispy írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


lehet csak túlmelegszik a tárcsa.


Hi!

Ez a remegés néha nálam is előjön teljesen véletlenszerűen.
Van hogy hónapokig nem csinálja, aztán előjön pár napra.
Általában dugóban, aztán egyszer csak megszűnik.
Más 20d-knél is hallottam hogy néha előjön.
Valakinél pályázás után dugóban csinálja csak.
Rack autónál annyit mondtak, hogy vezetési stílus miatt
vagy a kuplungtárcsára kerül némi por(??) és az okozza, de ezt nem értettem...

Egyszer sikerült egy ilyen rángatós dugózás közben rendesen megcsúsztatni a kuplungot
(emelkedő nagyon lassú tempó...) és nem csinálta tovább jó darabig. Nem tudom mi az összefüggés.
Jó lenne valami megoldás, mert néha nagyon fel tud erősödni ez a remegés,
olyasmi mintha öngerjesztő folyamat lenne, amíg nem engeded fel teljesen a kuplungot
vagy nem nyomod ki.



Óbasszus ezek szerint nem olyan egyértelmű a dolog, és kezdhetek kísérletezni...
sajnos úgy néz ki, tényleg random időközönként jön elő. Az már tuti, hogy a terheléshez nincs köze, mert régebben 2 személlyel is előjött (most 4 személy + 100 kg csomag volt), és ha durván, sportosan odarúgok, akkor is csinálja (persze rövidebb ideig, a kuplungmunka miatt), és ha finoman csúsztatom akkor is...

Aztán másnap reggel semmi, és tuti, hogy holnap elő sem fog jönni, mert ha jól számolom kb. hatszor kell csak megállnom/elindulnom mire eljutok melóba, és ez még nem olyan extrém sok, mint a pesti araszolás.

Azért eléggé idegesít, jó lenne kiiktatni!


Az utánállítót még nem próbáltátok működtetni? Sok gáz, nagy fordulat, motorfék és kész is.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 21:05


jencispy írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


lehet csak túlmelegszik a tárcsa.


Hi!

Ez a remegés néha nálam is előjön teljesen véletlenszerűen.
Van hogy hónapokig nem csinálja, aztán előjön pár napra.
Általában dugóban, aztán egyszer csak megszűnik.
Más 20d-knél is hallottam hogy néha előjön.
Valakinél pályázás után dugóban csinálja csak.
Rack autónál annyit mondtak, hogy vezetési stílus miatt
vagy a kuplungtárcsára kerül némi por(??) és az okozza, de ezt nem értettem...

Egyszer sikerült egy ilyen rángatós dugózás közben rendesen megcsúsztatni a kuplungot
(emelkedő nagyon lassú tempó...) és nem csinálta tovább jó darabig. Nem tudom mi az összefüggés.
Jó lenne valami megoldás, mert néha nagyon fel tud erősödni ez a remegés,
olyasmi mintha öngerjesztő folyamat lenne, amíg nem engeded fel teljesen a kuplungot
vagy nem nyomod ki.



Óbasszus ezek szerint nem olyan egyértelmű a dolog, és kezdhetek kísérletezni...
sajnos úgy néz ki, tényleg random időközönként jön elő. Az már tuti, hogy a terheléshez nincs köze, mert régebben 2 személlyel is előjött (most 4 személy + 100 kg csomag volt), és ha durván, sportosan odarúgok, akkor is csinálja (persze rövidebb ideig, a kuplungmunka miatt), és ha finoman csúsztatom akkor is...

Aztán másnap reggel semmi, és tuti, hogy holnap elő sem fog jönni, mert ha jól számolom kb. hatszor kell csak megállnom/elindulnom mire eljutok melóba, és ez még nem olyan extrém sok, mint a pesti araszolás.

Azért eléggé idegesít, jó lenne kiiktatni!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 19:07


YELLOW írta:
Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


lehet csak túlmelegszik a tárcsa.


Hi!

Ez a remegés néha nálam is előjön teljesen véletlenszerűen.
Van hogy hónapokig nem csinálja, aztán előjön pár napra.
Általában dugóban, aztán egyszer csak megszűnik.
Más 20d-knél is hallottam hogy néha előjön.
Valakinél pályázás után dugóban csinálja csak.
Rack autónál annyit mondtak, hogy vezetési stílus miatt
vagy a kuplungtárcsára kerül némi por(??) és az okozza, de ezt nem értettem...

Egyszer sikerült egy ilyen rángatós dugózás közben rendesen megcsúsztatni a kuplungot
(emelkedő nagyon lassú tempó...) és nem csinálta tovább jó darabig. Nem tudom mi az összefüggés.
Jó lenne valami megoldás, mert néha nagyon fel tud erősödni ez a remegés,
olyasmi mintha öngerjesztő folyamat lenne, amíg nem engeded fel teljesen a kuplungot
vagy nem nyomod ki.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 17:22


Coyote írta: HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??


lehet csak túlmelegszik a tárcsa.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 17:12


HELP!!!
Tegnap Pesten bolyongtam, és a milliomodik indulástól kezdve minden induláskor a kuplung felengedésekor remegni, rángatni kezdett az autó. Próbáltam hosszabban vagy rövidebben csúsztatva, máshogy elindulni, de a remegés mindig jelentkezik, amikor engedem fel a kuplungot, de még nem szálltam le róla.
Ma reggelre úgy tűnt, hogy "megjavult" de Pestről indultam, és 200 kuplungozás után megint előjött a rángás.
Magasabb fokozatokban nem jelentkezik, csakis az indulásnál. Valamikor régen kijött már, akkor is ilyen városi derbi közben. Mivel elhagyta (többnyire autópályázok) nem fordítottam rá extra figyelmet.

Mire készüljek??

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 10:35


[quote="jrtom"]Szia!

Ismert a probléma. Ahogy bejön a kormányoszlop a tűzfalon keresztül ott egy gumi van körülötte és abban nyikorog. Lekell venni a lábtérburkolatot és ott látni fogod.
Befújod vagy szilikon vagy teflon sprével és ha az volt a baj akkor csönd lesz.

Habba írta: Sziasztok!

170000 km van az E90-es BMW-mben és idén tavasszal, amint megjött a jó idő elkezdett halkan nyöszörögni valami a kormánykerék mögött, közvetlenül. Mi lehet a probléma? Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
Sajnos, nem szeretnék rossz tapasztalatok miatt rögtön a szervizbe menni. Előre is köszi!

Ui.: kormányzásban nincs semmi változás, egyéb tünet.



Inkább teflon, vagy még profibb a portaszító olajzó szpré. Obiban nincs ilyen, de ha jársz rendes szerszámbolt felé, ajánlom. Kb2500-3000 HUF.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 02. szombat, 10:36

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 09:36


Szia!

Ismert a probléma. Ahogy bejön a kormányoszlop a tűzfalon keresztül ott egy gumi van körülötte és abban nyikorog. Lekell venni a lábtérburkolatot és ott látni fogod.
Befújod vagy szilikon vagy teflon sprével és ha az volt a baj akkor csönd lesz.

Habba írta: Sziasztok!

170000 km van az E90-es BMW-mben és idén tavasszal, amint megjött a jó idő elkezdett halkan nyöszörögni valami a kormánykerék mögött, közvetlenül. Mi lehet a probléma? Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
Sajnos, nem szeretnék rossz tapasztalatok miatt rögtön a szervizbe menni. Előre is köszi!

Ui.: kormányzásban nincs semmi változás, egyéb tünet.





autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Habba

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 22:57


Sziasztok!

170000 km van az E90-es BMW-mben és idén tavasszal, amint megjött a jó idő elkezdett halkan nyöszörögni valami a kormánykerék mögött, közvetlenül. Mi lehet a probléma? Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
Sajnos, nem szeretnék rossz tapasztalatok miatt rögtön a szervizbe menni. Előre is köszi!

Ui.: kormányzásban nincs semmi változás, egyéb tünet.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 01. péntek, 22:58

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz levy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 18:54


hello mindenkinek.lenne egy olyan jellegu problemam hogy hianyzik a kocsimbol a lamda szonda.hol keressem ra a konektort?ez lenne a kerdes mert az egesz motorteret atneztem es nem talalom. e36 1.8is rol van szo.kosz