autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz csepelismg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. szeptember 07. péntek, 09:23


Sziasztok!
Most regisztráltam, még új vagyok itt! 1 hónapja vettem meg első BMW. 325i autómat smg váltóval!
Másodjára csinálja meg velem, hogy beindítom és lefullad.Aztán 10-15 perc múlva beindult. Na tegnap nem indult be, de elötte semmi nyoma nem volt ennek, mert hibátlanul indult az autó! Amúgy semmi baja az autónak, volt szervízben mondták minden okés! Sokat gondolkoztam, és mindkétszer akkor csinálta, amikor nem D-ben akartam elindulni, hanem tolatva! Ha valaki tudna valami okosat mondani megköszönném!

david88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz david88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. szeptember 06. csütörtök, 23:41


Üdv!

Robesz segítségével kiolvastuk a hibakódot.



A hiba:
"99 DME Activation ox. -sensor heater after cat.conv. (EUIII code: P0141)"
Electrical fault
Currently present
--
1. at engine speed 840 rpm
1. at coolant temperature 92 C
1. at voltage at main relay 13.7 V
1. at km reading (mileage) 270220 km

Valaki találkozott már hasonló problémával?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Fecc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. szeptember 06. csütörtök, 20:07


Thony írta:
Fecc írta: Hello!
Tegnap előtt elfolyt a víz a hűtő tartályomból külföldi utam során.kb 5km vezettem vele víz nélkül,közben figyeltem a hőfokjelzőt végig középen állt
hétvégének köszönhetően a bmw szerviz zárva volt,ezért újra töltöttem majd 400kmert 140el levezettem hazáig gond nélkül aztán egyszer csak a hűtővíz kiegyenlítő tartály menet közben kidurrant,azonnal megálltam,eközben a motor hőfok jelzője háromnegyedig ment csak fel.szerencsére egyszer sem sikerült kiakasztanom a hőfokjelző mutatót még véletlenül sem
haza vontattuk!...szerintetek?hengerfejes lett?
bmw 320i 2000-es!előre is köszi!

Hengerfejesnek vannak még jelei, fehér takony az olajsapkán, úszkáló takony a víz tetején... nem a hűtőd vagy egy cső adta meg magát? Az elég durva, hf ha pity puty átfolyik a víz, eddig csak apránkénti szivárgást láttam csak.










Azota mar irtam,hogy a tartaly oregedett el a szervizben mondtak,h ezek 6-7evig birjak alt. Nekem meg a gyari volt benne,az oldalan szetrepedt es ezert folyt el a viz!2szerelovel beszeltem telefonon ,egybol ravagtak hengerfejes!ezert irtam ide hogy van e valami jele...

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2012. szeptember 06. csütörtök, 10:40


Fecc írta: Hello!
Tegnap előtt elfolyt a víz a hűtő tartályomból külföldi utam során.kb 5km vezettem vele víz nélkül,közben figyeltem a hőfokjelzőt végig középen állt
hétvégének köszönhetően a bmw szerviz zárva volt,ezért újra töltöttem majd 400kmert 140el levezettem hazáig gond nélkül aztán egyszer csak a hűtővíz kiegyenlítő tartály menet közben kidurrant,azonnal megálltam,eközben a motor hőfok jelzője háromnegyedig ment csak fel.szerencsére egyszer sem sikerült kiakasztanom a hőfokjelző mutatót még véletlenül sem
haza vontattuk!...szerintetek?hengerfejes lett?
bmw 320i 2000-es!előre is köszi!

Hengerfejesnek vannak még jelei, fehér takony az olajsapkán, úszkáló takony a víz tetején... nem a hűtőd vagy egy cső adta meg magát? Az elég durva, hf ha pity puty átfolyik a víz, eddig csak apránkénti szivárgást láttam csak.










YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. szeptember 06. csütörtök, 06:48


habos írta: Sziasztok.
Szivat az autom nem kicsit.A problema megy,megall,megy megall,nem indul,indul,hidegen megy szepen,indul szepen.Magyarorszagrol hazafele 300-km semmi problema van hogy 10-km en keresztul 20 megall.Magyarorszagon radugtak a varazsdobozt es azt mondtak ugy ki nyult a vezermulanc hogy egyszer megy egyszer nem.de a vezermutengely jelado is adott hibajelet de az csak az inditasert felel.Letezik hogy kinyult a lanc es azert nem megy meg,megy?Ilyet meg nem halottam.Mit gondoltok a problemarol?A futesem megjavult,koszonom a sok tanacsot vegul mindent probaltam sunit is meg panelt is de nem segitett vegul kiszedtem a motort es ugy beragadt a sok por kosz hogy kezzel is alig mozdult .Vegeztem egy nagytakaritast es szuperul megy.


lehet a vez.mű tengely bütyke elkopott, pl rossz olajtól, vagy elégtelen olajzástól. vagy rossz üzemanyagot tankolsz, de maga a jeladó is lehet akár. szerintem.

habos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz habos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. szeptember 05. szerda, 19:26


Sziasztok.
Szivat az autom nem kicsit.A problema megy,megall,megy megall,nem indul,indul,hidegen megy szepen,indul szepen.Magyarorszagrol hazafele 300-km semmi problema van hogy 10-km en keresztul 20 megall.Magyarorszagon radugtak a varazsdobozt es azt mondtak ugy ki nyult a vezermulanc hogy egyszer megy egyszer nem.de a vezermutengely jelado is adott hibajelet de az csak az inditasert felel.Letezik hogy kinyult a lanc es azert nem megy meg,megy?Ilyet meg nem halottam.Mit gondoltok a problemarol?A futesem megjavult,koszonom a sok tanacsot vegul mindent probaltam sunit is meg panelt is de nem segitett vegul kiszedtem a motort es ugy beragadt a sok por kosz hogy kezzel is alig mozdult .Vegeztem egy nagytakaritast es szuperul megy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Fecc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. szeptember 05. szerda, 18:24


b_imi írta:
Fecc írta:
jrtom írta: Szerintem Te azon voltál, hogy hengerfejes legyen.
Bazzz ha egyszer elfosta a vizet valamiért akkor nem 140-el kéne menni.

Fecc írta: Hello!
Tegnap előtt elfolyt a víz a hűtő tartályomból külföldi utam során.kb 5km vezettem vele víz nélkül,közben figyeltem a hőfokjelzőt végig középen állt
hétvégének köszönhetően a bmw szerviz zárva volt,ezért újra töltöttem majd 400kmert 140el levezettem hazáig gond nélkül aztán egyszer csak a hűtővíz kiegyenlítő tartály menet közben kidurrant,azonnal megálltam,eközben a motor hőfok jelzője háromnegyedig ment csak fel.szerencsére egyszer sem sikerült kiakasztanom a hőfokjelző mutatót még véletlenül sem
haza vontattuk!...szerintetek?hengerfejes lett?
bmw 320i 2000-es!előre is köszi!






Mivel nem ertek hozza,es te nem voltal ott,hogy elmond nem kellene vele 140el jonni,ezert lajikuskent en csak azt tudtam hogy nincs semmi baja mivel megy!gondoltam biztos valamelyik cso ereszt vagy hasonlo,most mikor haza ertem
Mondtak hogy lehet hengerfejes,ennyi!ha valaki szolt volna akkor nem megyek annyival sot haza se jovok vele,elso utam egy szerviz volt ami zarva volt....raadasul tobbszor megalltam,megneztem van e viz stb...







Mivel laikus vagy (j nélkül), így szerintem keress egy hozzáértő havert, mert kurva drága lesz a javítás, ha ezt egy szervizben így előadod...


Koszi a "segitseget"!a kiegyenlito tartaly oregedett csak el!mivel nem mentem viz nelkul nem lett hengerfejes!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 05. szerda, 18:26


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. szeptember 02. vasárnap, 18:36


Fecc írta:
jrtom írta: Szerintem Te azon voltál, hogy hengerfejes legyen.
Bazzz ha egyszer elfosta a vizet valamiért akkor nem 140-el kéne menni.

Fecc írta: Hello!
Tegnap előtt elfolyt a víz a hűtő tartályomból külföldi utam során.kb 5km vezettem vele víz nélkül,közben figyeltem a hőfokjelzőt végig középen állt
hétvégének köszönhetően a bmw szerviz zárva volt,ezért újra töltöttem majd 400kmert 140el levezettem hazáig gond nélkül aztán egyszer csak a hűtővíz kiegyenlítő tartály menet közben kidurrant,azonnal megálltam,eközben a motor hőfok jelzője háromnegyedig ment csak fel.szerencsére egyszer sem sikerült kiakasztanom a hőfokjelző mutatót még véletlenül sem
haza vontattuk!...szerintetek?hengerfejes lett?
bmw 320i 2000-es!előre is köszi!






Mivel nem ertek hozza,es te nem voltal ott,hogy elmond nem kellene vele 140el jonni,ezert lajikuskent en csak azt tudtam hogy nincs semmi baja mivel megy!gondoltam biztos valamelyik cso ereszt vagy hasonlo,most mikor haza ertem
Mondtak hogy lehet hengerfejes,ennyi!ha valaki szolt volna akkor nem megyek annyival sot haza se jovok vele,elso utam egy szerviz volt ami zarva volt....raadasul tobbszor megalltam,megneztem van e viz stb...






Mivel laikus vagy (j nélkül), így szerintem keress egy hozzáértő havert, mert kurva drága lesz a javítás, ha ezt egy szervizben így előadod...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Fecc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. szeptember 02. vasárnap, 17:40


jrtom írta: Szerintem Te azon voltál, hogy hengerfejes legyen.
Bazzz ha egyszer elfosta a vizet valamiért akkor nem 140-el kéne menni.

Fecc írta: Hello!
Tegnap előtt elfolyt a víz a hűtő tartályomból külföldi utam során.kb 5km vezettem vele víz nélkül,közben figyeltem a hőfokjelzőt végig középen állt
hétvégének köszönhetően a bmw szerviz zárva volt,ezért újra töltöttem majd 400kmert 140el levezettem hazáig gond nélkül aztán egyszer csak a hűtővíz kiegyenlítő tartály menet közben kidurrant,azonnal megálltam,eközben a motor hőfok jelzője háromnegyedig ment csak fel.szerencsére egyszer sem sikerült kiakasztanom a hőfokjelző mutatót még véletlenül sem
haza vontattuk!...szerintetek?hengerfejes lett?
bmw 320i 2000-es!előre is köszi!






Mivel nem ertek hozza,es te nem voltal ott,hogy elmond nem kellene vele 140el jonni,ezert lajikuskent en csak azt tudtam hogy nincs semmi baja mivel megy!gondoltam biztos valamelyik cso ereszt vagy hasonlo,most mikor haza ertem
Mondtak hogy lehet hengerfejes,ennyi!ha valaki szolt volna akkor nem megyek annyival sot haza se jovok vele,elso utam egy szerviz volt ami zarva volt....raadasul tobbszor megalltam,megneztem van e viz stb...






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 02. vasárnap, 17:42

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. szeptember 02. vasárnap, 16:22


Szerintem Te azon voltál, hogy hengerfejes legyen.
Bazzz ha egyszer elfosta a vizet valamiért akkor nem 140-el kéne menni.

Fecc írta: Hello!
Tegnap előtt elfolyt a víz a hűtő tartályomból külföldi utam során.kb 5km vezettem vele víz nélkül,közben figyeltem a hőfokjelzőt végig középen állt
hétvégének köszönhetően a bmw szerviz zárva volt,ezért újra töltöttem majd 400kmert 140el levezettem hazáig gond nélkül aztán egyszer csak a hűtővíz kiegyenlítő tartály menet közben kidurrant,azonnal megálltam,eközben a motor hőfok jelzője háromnegyedig ment csak fel.szerencsére egyszer sem sikerült kiakasztanom a hőfokjelző mutatót még véletlenül sem
haza vontattuk!...szerintetek?hengerfejes lett?
bmw 320i 2000-es!előre is köszi!











autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Fecc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. szeptember 02. vasárnap, 11:58


Hello!
Tegnap előtt elfolyt a víz a hűtő tartályomból külföldi utam során.kb 5km vezettem vele víz nélkül,közben figyeltem a hőfokjelzőt végig középen állt
hétvégének köszönhetően a bmw szerviz zárva volt,ezért újra töltöttem majd 400kmert 140el levezettem hazáig gond nélkül aztán egyszer csak a hűtővíz kiegyenlítő tartály menet közben kidurrant,azonnal megálltam,eközben a motor hőfok jelzője háromnegyedig ment csak fel.szerencsére egyszer sem sikerült kiakasztanom a hőfokjelző mutatót még véletlenül sem
haza vontattuk!...szerintetek?hengerfejes lett?
bmw 320i 2000-es!előre is köszi!









Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2012. szeptember 02. vasárnap, 12:21

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. augusztus 17. péntek, 19:48


habos írta: Sziasztok.
A klimas forumon probalkoztam,de senki nem szolt ezert itt probalok segitseget kerni.
Megallt a futesem.Digit klima a kijelzo mukodik de a motor nem megy.Ma probaltam masik sunit de semmi.Esetleg biztositek lehet,vagy a futomotor megadta magat?Neztem a biztositek tablat de fogalmam nincs melyik lehet a rele esetleg a biztositek..


A biztosítéktábla kiosztását le tudod tölteni innen. A jelszó "bmwklub". Ez alapján megnézheted a biztit, hogy jó-e.

habos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz habos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. augusztus 17. péntek, 18:02


Sziasztok.
A klimas forumon probalkoztam,de senki nem szolt ezert itt probalok segitseget kerni.
Megallt a futesem.Digit klima a kijelzo mukodik de a motor nem megy.Ma probaltam masik sunit de semmi.Esetleg biztositek lehet,vagy a futomotor megadta magat?Neztem a biztositek tablat de fogalmam nincs melyik lehet a rele esetleg a biztositek..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 12. vasárnap, 11:02


sattila11 írta: Sziasztok!

Az alábbi problémával kapcsolatban kérném a segítségeteket.
Van egy E46 318ti Compactom, N42-es motorral.
A problémám a következő: Ha hidegen úgy indítom be az autót, hogy egyből a gyújtásra adást követően indítom, akkor rendszeresen előfordul, hogy dadog a motor majd leáll. Olyan, minthe nem menne egy henger. De nincs hibaüzenet.A trafókat és gyertyákat már cseréltem, az üzemanyagnyomás minden hengerbe ok, azt gyanítjuk, hogy légtömegmérő szórakozik.Még a gyári van benne. Illetve amikor alapjáraton járatom, akkor szerintem a kelleténél jobban remeg az autó. Az alapjárat olyan 700körül van. Ezen kívül még menet közben intenzív gázadásnál előfordul, hogy egy pillanatra megtorpan az autó.

Várom az ötleteket!

köszi
Atti


nekem pont ma reggel csinálta ezt, este kint állt az esőben. én megvártam az időt gyújtás után, inkább nem indítóztam eleget.
mielőtt a trafóm beszart csinálta ezt, de akkor is az egyik autómosás után volt, és az tutti a trafó miatt volt.
szerintem ne indíts rögtön, hagy álljon fel a nyomás az üzemanyag rendszerben rendesen. nekünk nem izzításra kell várni hanem erre. szerintem ha várás után csinálja akkor kezdj el aggódni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz sattila11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. augusztus 12. vasárnap, 10:57


Sziasztok!

Az alábbi problémával kapcsolatban kérném a segítségeteket.
Van egy E46 318ti Compactom, N42-es motorral.
A problémám a következő: Ha hidegen úgy indítom be az autót, hogy egyből a gyújtásra adást követően indítom, akkor rendszeresen előfordul, hogy dadog a motor majd leáll. Olyan, minthe nem menne egy henger. De nincs hibaüzenet.A trafókat és gyertyákat már cseréltem, az üzemanyagnyomás minden hengerbe ok, azt gyanítjuk, hogy légtömegmérő szórakozik.Még a gyári van benne. Illetve amikor alapjáraton járatom, akkor szerintem a kelleténél jobban remeg az autó. Az alapjárat olyan 700körül van. Ezen kívül még menet közben intenzív gázadásnál előfordul, hogy egy pillanatra megtorpan az autó.

Várom az ötleteket!

köszi
Atti