steve01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz steve01

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2008. szeptember 22. hétfő, 00:35


Nekem is búg vmi hátul!! DE csak akkor ha kanyarban (éles kanyarban) mondjuk odarúgok neki és kipörgetem és akkor kib.sz.ott nagy búgás jön hátulról olyan hogy még a talpam is beremeg tõle, de csak intezzív kanyarvételkor ha nyomom a gázt közbe tövig Mitõl van?

státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. július 02. szerda, 12:54


Ha nem múlik ela zúgás akkor akkor xartak utoljára.
Gumit megcseréltük attól sem mult el a hiba.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. július 01. kedd, 21:35


Az nt autónál hány autót is néztek át díjmentesen? Pontosan nem tudom, de elég sokat. Az más kérdés, hogy sokan oda vitték vissza megcsináltatni...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. július 01. kedd, 21:14


díjmentes megnézés? az kb. annyit jelent, hogy ráfogják, hogy a csapágy, úgyis ott csináltatod meg, aztán majd akkor fiteted azt a díjmentes dolgot is+hogy megfogtad a kilincset,stb... nem azt mondom, hogy nem az a baja... de ha valamit gíjmentesen néznek meg, az gyanús vagy lehúzás lesz belõle

Vangelis írta: Ma voltam bent BMw szerivzben és megnézték díjmentesen a gépet

bal hátsó csapágy.


Még mindig jobb mint difi vagy féltengely


státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. július 01. kedd, 21:07


Remerk... itton ennek nem akarok nekikezdeni...
Mert ha féluton elakadunk..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. július 01. kedd, 17:38


Vangelis írta: Ma voltam bent BMw szerivzben és megnézték díjmentesen a gépet bal hátsó csapágy.
Még mindig jobb mint difi vagy féltengely

Vicces. Nekem is ma cserelik a bal hatso csapagyat. Meg akkor mar a jobboldalit is, bar azon meg csak kezdodo problemanak tunik, de francnak van kedve parezer km mulva ujra menni... A bal mar annyira szet volt, h centiket lotyogott, orulhetek, h nem allt be es szedte szet a diffit.. ~175k km van benne, 98/11 320i.

státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. július 01. kedd, 17:18


Ma voltam bent BMw szerivzben és megnézték díjmentesen a gépet

bal hátsó csapágy.


Még mindig jobb mint difi vagy féltengely


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. július 01. kedd, 08:47


paircraft:

Koszonom a pontos magyarazatot..........ezekszerint jol "ugatom" a gumis temat,......

- asszimetrikus halkabb, kisebb ellenallas, gazdasagosabb, nem kopik annyira

- szimmetrikus jobb vizelvezetes , stb


Igaz Yellow ?

Attol hogy te nem hiszel benne es vered a tamtamdobot hogy marpedig akkor is neked van igazad.......attol meg nem ugy van.

Komoly fejlesztesek vannak , nem a sarkon vajkaljak bele a mintakat. Mernoki csapat, kiserletek stb stb.

"te dícséred agyon azt a gumit ami neked van, vedd észre magad...
te dolgod mit csinálsz nem értesz hozzé kész, már bizonyítottál... "


End.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz paircraft

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2008. július 01. kedd, 08:22


A szimmetrikus - aszimmetrikus vitához...

Kezdetben voltak a minta nélküli gumik, majd a valamilyen göröngyös felületûek. Ezeknél tökmindegy volt, hogy hogyan teszed fel, így is, úgy is szar. Aztán elkezdtek különféle mintákat rárakni, hátha jobban ki tudja szorítani a vizet maga alól. És tényleg. Aztán eljutottak az egyenes V mintáig, ami nagyon jó vízkiszorítással, de nagyon nagy zajjal, illetve mechanikai igénybevétellel járt. (a kettõ együtt jár - akkor zajos, ha kopik és rezonál) A legújabb fejlesztésekhez már szükség volt a számítógépes szimulációra, hogy olyan mintázatokat tudjanak kitalálni, ami nem zajos, nem kopik, de mégis jó a vízen. Szükség volt olyan gyártástechnológiára is, amivel különbözõ mélységû mintákat tudnak kialakítani. Az aszimmetrikus gumik ugyanis nem oldalra szorítják ki a vizet, hanem több mély, hosszanti "árokba", onnan pedig hátrafelé. A különbség az egyes koncepciók között egyre csökken, de még mindig meg van. A mostani ívelt V mintázatok már nem olyan hangosak, egy jól szigetelt autóban (pl. e46 )szinte nem is hallani a különbséget. A gördülési ellenállásuk és ezért a kopás, elhasználódás mértéke még mindig ezeknek a legnagyobb. Az aszimmetrikus abroncsokat drágább gyártani, pont az eltérõ profilmélységek miatt szükséges erõsebb belsõ szerkezet miatt. Drágábbak is, viszont élettartamban, fogyasztásban ezt kompenzálhatják. A computeres tervezésnél elsõrendû szempont, hogy a gumi teljes felületén egyforma legyen a gördülési ellenállás, tehát a gumi ne "húzzon" egyik irányba se. Ezen a mérnökök sokat dolgoznak, de nem eredménytelenül. Ha valakinek van ilyen gumija, próbáljon elengedett kormánnyal egyenesen menni. Ha sikerül, akkor jól dolgoztak a mérnök urak.
Jó példa a mintázat különbségekre a Forma 1, ahol az Intermediate gumik néha aszimmetrikusak (kisebb ellenállás, kisebb kopás), az Heavy Rain abroncsok szinte mindig V mintásak (nagyobb ellenállás, nagyobb kopás, nagyobb vízkiszorítás)

státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. július 01. kedd, 07:27


Valakinek nincs véletlenül MIskolcpn a BMW ben ismerõse, jó volna azért ránézetni a kicsikére...

De egy csapágy cserét 36ezer/oldal- ra mondtak... az meg már durva amikor 8-9 ezer a csapágy./oldal

Hátha akad valakinek.

csak megnézni kellene... thx

státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. június 30. hétfő, 21:28


A zúgás nem lankad.
Esõben is próbáltam de semmi változás
Ugyanúgy zúg a taliga.

státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. június 29. vasárnap, 17:15


Hát igen nekem nagyon érzékeny a fülem.. mert féltem a kicsikémet

,,, ezért ia akarok rájönni hogy hol a bibi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. június 29. vasárnap, 17:09


ezzel akkor is vitázok...
itt ez a gumi alant, egy havernak úgy tették fel, hogy mindkét oldalon az ível elõre néztek, és a jobbos irányba kanyarodtak ki...azaz a vizet a bal oldalon a kocsi alá verte, a jobb oldalon meg az út szélére... namármost azt mondta a gumis ezt direkt így kell feltenni, a vízkiverés miatt... a bibi ott van, hogy ezeknek a gumiknak minden szektora más összetétel, tahát a baloldalon a kemény rész kivülre esik, a másik oldalon belülre... tehát a tapadás már nem jó, de ha úgy teszi fel a gumis, hogy a kemény részek kifelé álljanak, akkor ugye a jobb oldalon a minta fordított lesz, tehát a vizet nem veri ki sehova... én nem hiszek az asszimetrikus mintába... egy átlag ember nem veszi észre, de komoly tempónál és igénybevételnél kiadja magát



Vangelis írta: Azt olvastam viszont hogy nincs jobbos meg balos gumi.....

Tehát úgy jó hoyg ha ellenkezõleg van


státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. június 29. vasárnap, 17:01


Azt olvastam viszont hogy nincs jobbos meg balos gumi.....

Tehát úgy jó hoyg ha ellenkezõleg van

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. június 29. vasárnap, 16:57


erre gondoltam:

Wanli S1088, sõt az Infinity-nek is van nagyon hasonló mintázatú gumija