
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:54
Enkozpont74 írta:Raven írta: Én a casco miatt ülök nyugodtan a moziban
Egyébként fél éve futottam egy kört a váltózárral én is akkor elzavart a csávó hogy ebbe a típusba nem lehet normális váltózárat berakni....
Hozzáteszem egy 5ös BMW je van a gyereknek is és abba se rakott....
Mivel így elõjött a téma a héten visszamentem mondom hátha most kell neki a pénzem![]()
Megint elzavart hogy felesleges , de most el is mesélte miért....Ha igaz amit mond akkor pár másodperc a váltózár...akit érdekel majd talin elmesélem, ide nem akarom beírni....
Akkor nem olyannál voltál, aki ért ehhez.
Én láttam, hogy milyen pontokon rögzíti és azt hogyan.
Láttam, hogy hogyan zár be a váltózár. Mit fog a stift. Régebben a váltó rudat ha erõsen megtépték felfelé le lehetett húzni a váltózár egyik részével együtt. Láttam, hogy erre mi a megoldás.
Tehát engem már elég nehéz meggyõzni arról, hogy az E46-ba pénzkidobás váltózárat szereltetni. Persze az, ha elviszik trélerrel.
Ja... még 1 mellékes dolog, azért én nagyjából szakmai oldalról nézegettem a beszerelés menetét, mivel biztonságtechnikai mérnök vok.
A váltózár sztem nem csak BMW-be felesleges az eggyik legkönnyebben eltávolítható védelmi eszköz A váltózárat 2 perces továbbképzés után bárki ki tudja iktatni 1 perc alatt
