YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 25. szombat, 22:22


zzole írta:
YELLOW írta:
zzole írta: Sziasztok, egy 1000 km-es táv utolsó 100 km-én egyszer csak elkezdett a digitklímás ventillátor maximális fordulatszámmal fújni. Leállítani csak úgy tudom, hogy a szabályozót teljesen 0-ra leveszem, amúgy a szabályozóra nem reagál, csak mikor kikapcsolom. Érdekesség viszont, hogy a hőmérsékletet és a befújás helyét (ablak, láb, fej) szabályozza. Sőt mint ahogy kell, amíg hideg a motor nem fúj, viszont utána maxon és úgy is marad. Ha valakinek van valami ötlete kérem ossza meg velem!
Eddig nagyon elégedett voltam, semmi gondom nem volt az autómmal E39 520i. 2003-as kb 80000 km-el.

Üdv mindenkinek, ja és Boldog Karácsonyt!


1. előbb szét kellett volna nézned, van sok ilyen topic, ami ezzel a hibával foglalkozik (VAN KERESŐ)

2. a sünivel lesz gond. venti szabályzó végfoka.



Hát nem gondoltam volna hogy ilyen gyorsan választ kapok. Az igazat megvallva fogalmam sincs mi az a süni. Először van BMW-m eddig egy öreg mercedesem volt, azon majdnem mindent meg tudtam javítani, de ez... még hozzá sem mertem eddig nyúlni a motorháztetőhöz. Ezt a sünis problémát hogy kell orvosolni?


cserélni kell!!! kb ehhez hasonló:


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz zzole

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. december 25. szombat, 21:49


YELLOW írta:
zzole írta: Sziasztok, egy 1000 km-es táv utolsó 100 km-én egyszer csak elkezdett a digitklímás ventillátor maximális fordulatszámmal fújni. Leállítani csak úgy tudom, hogy a szabályozót teljesen 0-ra leveszem, amúgy a szabályozóra nem reagál, csak mikor kikapcsolom. Érdekesség viszont, hogy a hőmérsékletet és a befújás helyét (ablak, láb, fej) szabályozza. Sőt mint ahogy kell, amíg hideg a motor nem fúj, viszont utána maxon és úgy is marad. Ha valakinek van valami ötlete kérem ossza meg velem!
Eddig nagyon elégedett voltam, semmi gondom nem volt az autómmal E39 520i. 2003-as kb 80000 km-el.

Üdv mindenkinek, ja és Boldog Karácsonyt!


1. előbb szét kellett volna nézned, van sok ilyen topic, ami ezzel a hibával foglalkozik (VAN KERESŐ)

2. a sünivel lesz gond. venti szabályzó végfoka.



Hát nem gondoltam volna hogy ilyen gyorsan választ kapok. Az igazat megvallva fogalmam sincs mi az a süni. Először van BMW-m eddig egy öreg mercedesem volt, azon majdnem mindent meg tudtam javítani, de ez... még hozzá sem mertem eddig nyúlni a motorháztetőhöz. Ezt a sünis problémát hogy kell orvosolni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 25. szombat, 21:40


zzole írta: Sziasztok, egy 1000 km-es táv utolsó 100 km-én egyszer csak elkezdett a digitklímás ventillátor maximális fordulatszámmal fújni. Leállítani csak úgy tudom, hogy a szabályozót teljesen 0-ra leveszem, amúgy a szabályozóra nem reagál, csak mikor kikapcsolom. Érdekesség viszont, hogy a hőmérsékletet és a befújás helyét (ablak, láb, fej) szabályozza. Sőt mint ahogy kell, amíg hideg a motor nem fúj, viszont utána maxon és úgy is marad. Ha valakinek van valami ötlete kérem ossza meg velem!
Eddig nagyon elégedett voltam, semmi gondom nem volt az autómmal E39 520i. 2003-as kb 80000 km-el.

Üdv mindenkinek, ja és Boldog Karácsonyt!


1. előbb szét kellett volna nézned, van sok ilyen topic, ami ezzel a hibával foglalkozik (VAN KERESŐ)

2. a sünivel lesz gond. venti szabályzó végfoka.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz zzole

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. december 25. szombat, 21:39


Sziasztok, egy 1000 km-es táv utolsó 100 km-én egyszer csak elkezdett a digitklímás ventillátor maximális fordulatszámmal fújni. Leállítani csak úgy tudom, hogy a szabályozót teljesen 0-ra leveszem, amúgy a szabályozóra nem reagál, csak mikor kikapcsolom. Érdekesség viszont, hogy a hőmérsékletet és a befújás helyét (ablak, láb, fej) szabályozza. Sőt mint ahogy kell, amíg hideg a motor nem fúj, viszont utána maxon és úgy is marad. Ha valakinek van valami ötlete kérem ossza meg velem!
Eddig nagyon elégedett voltam, semmi gondom nem volt az autómmal E39 520i. 2003-as kb 80000 km-el.

Üdv mindenkinek, ja és Boldog Karácsonyt!