Pitykoo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv
én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.
szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.
fejlemény: nos valóban, ha átírtam US-re, akkor volt US jelző, de csak helyzetjelző kapcsolás esetén és tompított világítás esetén. az a probléma, hogy úgy szeretnénk, ha tompított esetén nem világítana. annyit tudtam csak megcsinálni, hogy helyzetjelzőn nem kapcsol az index, viszont tompított esetén akkor is. egy órát kínlódtam vele, mire próbálgattam dolgokat. hiába van DRL kapcsolva, az index akkor sem világít gyújtáson. az én FL-esem gyújtáson adja DRL + US index, de tompítottra lekapcsolnak. na ezt úgy tűnik FL előttire nem akarja.
esetleg ötlet?
Hali!
Ezek szerint ha ennyit átírok benne akkor menni fog az irányjelző alapból?
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
A másik fele a refis az mire jó vagy hogy kell elképzelni mert most nem esik le valahogy
Előre is köszi!
az a baj a sidemarkre_us-szel, ha az aktív, akkor gyújtáson a hátsó lámpa is világít, méghozzá hülye módon. már régen írtam. a hátsó lámpán a helyzetjelző világít, de ugye nekünk több részre van osztva. így nekünk a bal lámpának az alsó csíkjának a szélső izzója ég, míg a jobb oldalon a középső. ugye ez lenne a szélességjelző.
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT ezzel csak az index megy elől.
a refis rész főleg, xenon-osoknak jó, mint DRL. gyújtáson kapcsol 5-6 V-on megy a refi, mint nappali fény. nem égeted nappal a drága xenon-t (de sokszor leírtam már istenem), hátul nem ég semmi, és szabályos. kevesebbet fogyaszt, mintha helyzetjelzőt vagy tompítottat kapcsolnál. én megszerettem. most húsvétkor sem szólt egyik közeg sem.
rosszabb időben is elég helyzetjelzőt kapcsolni, mert a DRL még megy és lesz hátul is fényed, pl esőben, vagy szürkület felé. bár én szürkületben már lefelé állítom a lámpát, mivel tudom manuálisan, no xenon.