Jason Statham pedig nem tud vezetni. Bár már majd 3 éves reklámról van szó, én pl. csak most találkoztam össze ezzel az öngólnak bátran kikiáltható klippel, amiben az Audi 30 éves autókhoz hasonlítja az akkori legújabb modelljét. Miről is van szó? Kb. arról, hogy a nyolcadikos Attila sokkal stabilabban bringázik kitámasztókerekekkel, mint az Ovis Miki freestyle BMX-el.
Miért a hasonlat? A reklámban először Statham egy w108-as Mercedest tör össze, amit 1965 - 1972 között gyártottak, majd egy BMW E28 erejével nem tud megbírkózni, amit 1981-ben kezdtek el gyártani, és 1988-ban gurult le az utolsó darab a szalagról. Ezek az autók vajon milyen kiegészítő elektronikákkal voltak felszerelve? Volt ott nekünk a nyers erő, a benzingőz és egy ABS. Semmi cifra DSC vagy hasonlók, a sofőrön múlt minden. Egy 2009-es A6 ezzel szemben...? 4-kerék ABS (blokkolásgátló), ESP (menetstabilizátor), ASR (kipörgésgátló), csak hogy a futóművet említsük. (Ne felejtsük el, hogy a BMW 2001-ben a ráncfelvarrott E46-ban már olyan DSC-t (alias ESP: menetstabilizátor) adott a vásárlóknak, amit mai napig nem tud az Audi utolérni)
A merci fonalat félretesszük most, és feldobjuk a kérdést: Miért nem egy kortárs? Teszemazt egy E92 M3, ami még mindig öregebb két évvel. Tovább megyek, egy 97-es E39 is jöhet, amiben már volt DSC (infóim szerint az első két évben még nem lehetett bele rendelni), és egy ilyen kanyarban amit a filmben láthatunk, már azt is ciki elhajítani :)
És milyen egy igényes reklám, amiben poén is és teljesítmény is van? Kedvenc reklámom a BMW-től:
Megkeresett minket a 13. Kerületi Tűzoltóság, hogy ha tudunk, segítsük a munkájukat. Na nem a lángok közé kéne beszaladni, ennél jóval egyszerűbb segítséget kértek tőlünk, ami nekünk nem kerül semmibe, de sok-sok örömet tudnánk okozni. Gyerekeknek. tovább »
...érkezett a kérdés e-mailben. Hát milyen oldal ez, hogy erről nem írtok?! Olyan, ami nem jelentet meg sajnálkozó cikket egy olyan ember korántsem meglepő halálával kapcsolatban, akinek a munkásságával egyáltalán nem ért egyet. Tudjuk, pont nem Ő vezetett, de ez még nem változtat a tényen, hogy örömmel láttuk volna, ha bevonják a jogosítványát. tovább »
Bevetésre készek a BMW M6 GT3 és BMW M6 GTLM versenyautók
A Daytona-i 24-órás megmérettetés január 30-án elrajtoló, immáron 54. felvonása, amely idén is az Észak-Amerikai IMSA WeatherTech SportsCar Championship (WTSCC) versenysorozat szezonnyitó rangadójaként állítja rajtrácsra a pilótákat, történelmi mérföldkőként nyit új fejezetet a BMW Motorsport sikertörténetében: a BMW M6 Coupé műszaki alapjaira épített versenyautók premierjével új korszak veszi kezdetét. tovább »
Augusztus 10–11-én nagyszabású autós rendezvényt tartanak a tököli reptéren: hat verseny, látványos bemutatók, tuningautók és szakmai kiállítók várják az érdeklődőket. A rendezvényre közel 60 versenyautó érkezik, melyek fele külföldi; sztárversenyzők és a királynői koronáért ádáz aszfaltszaggatásra és szédítő keresztbe autózásra elszánt, nem mellesleg csodaszép hölgyek is rajthoz állnak. tovább »