Jason Statham pedig nem tud vezetni. Bár már majd 3 éves reklámról van szó, én pl. csak most találkoztam össze ezzel az öngólnak bátran kikiáltható klippel, amiben az Audi 30 éves autókhoz hasonlítja az akkori legújabb modelljét. Miről is van szó? Kb. arról, hogy a nyolcadikos Attila sokkal stabilabban bringázik kitámasztókerekekkel, mint az Ovis Miki freestyle BMX-el.
Miért a hasonlat? A reklámban először Statham egy w108-as Mercedest tör össze, amit 1965 - 1972 között gyártottak, majd egy BMW E28 erejével nem tud megbírkózni, amit 1981-ben kezdtek el gyártani, és 1988-ban gurult le az utolsó darab a szalagról. Ezek az autók vajon milyen kiegészítő elektronikákkal voltak felszerelve? Volt ott nekünk a nyers erő, a benzingőz és egy ABS. Semmi cifra DSC vagy hasonlók, a sofőrön múlt minden. Egy 2009-es A6 ezzel szemben...? 4-kerék ABS (blokkolásgátló), ESP (menetstabilizátor), ASR (kipörgésgátló), csak hogy a futóművet említsük. (Ne felejtsük el, hogy a BMW 2001-ben a ráncfelvarrott E46-ban már olyan DSC-t (alias ESP: menetstabilizátor) adott a vásárlóknak, amit mai napig nem tud az Audi utolérni)
A merci fonalat félretesszük most, és feldobjuk a kérdést: Miért nem egy kortárs? Teszemazt egy E92 M3, ami még mindig öregebb két évvel. Tovább megyek, egy 97-es E39 is jöhet, amiben már volt DSC (infóim szerint az első két évben még nem lehetett bele rendelni), és egy ilyen kanyarban amit a filmben láthatunk, már azt is ciki elhajítani :)
És milyen egy igényes reklám, amiben poén is és teljesítmény is van? Kedvenc reklámom a BMW-től:
Ezúttal Robin68 küldött nekünk egy kitűnő képsorozatot arról, hogy hol is találjuk a kerékfordulatszám-érzékelőket az autónkban (legalábbis ha e46-ról van szó), és milyen mocskos tud lenni a drága, ami akár nagyobb problémát is okozhat, ha pont akkor nem üzemel megfelelően amikor kéne. tovább »
A frankfurti nemzetközi autókiállításon (IAA) debütált az ACS által begorombított 1M kupé. A tuningcég komolyan hozzányúlt az autóhoz, aminek köszönhetően aerodinamika, teljesítmény és kezelhetőség szempontjából is egy teljesen új járműről beszélhetünk, ami az amúgy sem kevés 340 helyett immáron 400 lovat rejt a géptető alatt. Természetesen most is teleszórták a bömöst szénszálas cuccokkal, ezúttal sem úszta meg a karbonozást a diffuzor, az első koptató a hátsó szárny, a motorháztető diszkrét szellőzőnyílásai stb. tovább »
Hosszas titkolózás és jól felépített reklámkampány után - amiben a rajongókat teljesen felcsigázták és kíváncsivá tették még talán a nem-BMW rajongókat is – végre bemutatták teljes egészében a BMW 1-es M coupét! 1-es M coupé. Merthogy erre a névre hallgat. Nem, ez nem M1, azt a nevet már egy másik legendás bajor viseli: 1978-tól 81-ig gyártották ízig-vérig sportautó volt (ahogy az 1-es M coupé is). tovább »
Nem tudok várni. Ez a rövid, de lényegretörő szöveg látható a BMW Welt oldalára vetítve, fölötte pedig a visszaszámlálás, ami már kevesebb mint 1 napot mutat. Egyébként az új iránynak nemes egyszerűséggel a "Projekt i" nevet adták, és regisztráltak is neki egy domain-t, ahol jelenleg a visszaszámláló animációnál többet nem láthatunk :) http://www.project-i.comtovább »