E46 Kerékfordulatszám-érzékelők tisztítása

2014. február 22. szombat 23:30, Robinson


Ezúttal Robin68 küldött nekünk egy kitűnő képsorozatot arról, hogy hol is találjuk a kerékfordulatszám-érzékelőket az autónkban (legalábbis ha e46-ról van szó), és milyen mocskos tud lenni a drága, ami akár nagyobb problémát is okozhat, ha pont akkor nem üzemel megfelelően amikor kéne.

E46 Kerékfordulatszám-érzékelők tisztítása

képek megtekintése

"A kerékérzékelők (szenzorok) a korszerű elektronikus fékrednszerekben, mint az ABS, ASR, EDS és ESP dolgoznak. Feladatuk minden egyes kerék pillanatnyi fordulatszámának az érzékelése és továbbítása a vezérlőkészülék felé. Minél pontosabbak a szolgáltatott jelek, annál eredményesebb és komfortosabb a szabályozás és ezzel a mindenkori fékrendszer."
forrás: http://autotechnika.hu/



Ezt a képet kaptuk azzal a felirattal, hogy "Az autó megemelése". Robin68, remélem egyszer élőben is megmutatod, hogy ebből hogy lesz autó emelés :D



A zöld nyíllal jelölt helyen találod a szenzort. Őt kell kivenni, egy darab csavar meglazítását követően.



Robin68 még azt is berajzolta nekünk, hogyan mozgassuk a szenzort óvatosan jobbra-balra, ha az meg lenne szorulva, és nem akarna egyszerűen kicsusszanni a helyéről. Köszi! :D




Komment írása



raul227 2014. december 05. 13:28
gondolom kontaktsprézni kellene
raul227
Robin68 2014. február 23. 23:13
Csak megjegyzem, hogy a képeket nem én csináltam, nekem is küldte egy barátom így ahogy vannak.... ami igazolja is a tényt, hogy ez az autó jobbkormányos ha valakinek elkerülte volna a figyelmét... .
Azt meg én is alá tudom támasztani, hogy hajlamos törni a jeladó. Utána meg jön az anyukák prostituáltá nyilvánítása.
Robin68
szotakdavid 2014. február 23. 18:54
Vagy épp lefurkálni.
szotakdavid
jons 2014. február 23. 18:22
Jók a képek, viszont magával a művelettel csak annyi baj van, hogy képes a szenzor kettétörni, amikor az ember elkezdi mozgatni.
Folyhat a WD40 patakokban, ha nincs szerencséje az embernek akkor a sz*pórollert ki lehet a garázsból gurítani és menni egy kört.. Ugyanis mivel nehezen hozzáférhető, ezért a beletört részt a másik oldalról kell megtámadni. Sokkal több bontás árán.
Saját tapasztalat, nem csak úgy hallottam
jons


Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást

A forradalmian innovatív, maximálisan személyre szabható BMW M xDrive a dinamikus menetstabilizáló rendszerrel öt különböző hajtáslánc-konfiguráció lehetőségét kínálja fel, az állandó összkerékhajtástól egészen az abszolút hátsókerék-meghajtásig. A technológia még idén bemutatkozik, az új BMW M5 világpremierjével párhuzamosan. Az új BMW M5 (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 241 gramm / km) a BMW M divízió valaha készített legizgalmasabb és legintenzívebb sportlimuzinjaként érkezik meg az utakra. tovább »


Paraszt vagyok, és büszke. Béemvé póva! PRO
Paraszt vagyok, és büszke. Béemvé póva! PRO

Na nem én, hanem a magyar BMW-s társadalom egyre nagyobb százaléka. Nagyon régóta érik ez a cikk, de valahogy mindig erőt vettem magamon. Nem akartam az "enyéim" ellen fordulni, illetve el akartam kerülni a konfliktusokat. Tekintve, hogy akinek szólna ez a szösszenet, úgysem fogja fel, és csak harag gyúl benne, aki nem tartozik bele az említett körbe, meg úgysem tud vele mit kezdeni. tovább »


A sosem látott családi M: BMW E46 M3 Touring
A sosem látott családi M: BMW E46 M3 Touring

Mélyen a BMW M hadiszállásának garázsában egy különleges M3 típus bújik meg, ami sosem látott napfényt. A titkon épített BMW E46 M3 Touring sosem került a piacra, pusztán jövedelmezőségi megfontolások okán. A BMW ugyanis úgy gondolta, nem lenne rá akkora igény, hogy megérje gyártani. Vajon tévedtek? tovább »


Az új BMW 740e, 740Le és BMW 740Le xDrive iPerformance
Az új BMW 740e, 740Le és BMW 740Le xDrive iPerformance

A BMW i modellek számára kifejlesztett BMW eDrive hajtáslánc-technológia egy forradalmi plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modelltrió képében immáron a vadonatúj BMW 7-es sorozatba is megérkezett. A kivételes adottságokkal felvértezett luxuslimuzin-hármas meghajtásáról egy BMW TwinPower Turbo technológiával dolgozó soros négyhengeres benzinmotor és egy elektromos motor kettőse gondoskodik tovább »