Dühöngő újszülött: RENM BMW E92 M3 Agitator

2010. november 05. péntek 22:43, vsop14


Egy újabb tuningolt M3 látott napvilágot: ezúttal a RenM cég dobott piacra egy vadállatot, amit RenM Agitator névre kereszteltek, és azt kell mondjam, a melbourne-i tuningcég által készített E92 M3-ra valóban valóban illik a név.

Dühöngő újszülött: RENM BMW E92 M3 Agitator

képek megtekintése

A cég nem csak külsőleg, de belsőleg is módosította azt ami alapból sem nevezhető szürke egérnek az utakon. Aki megveszi ezt a kocsit, az 23 lóerővel és 40Nm-rel tudhat többet magáénak, mint egy gyári M3 tulajdonos (gyárilag 420 lóerő és 400Nm). A teljesítménynövelést a motorvezérlő program átírásával, új légszűrővel, karbon szívósorral, valamint Inconel™-ből készült kipufogórendszerrel érték el. (Az Inconel™ a Special Metals Corporation nevű cég regisztrált márkája, amely egy nikkel-króm ötvözet. Ilyen anyagokat használnak az F1-es autók kipufogórendszerében is)

A külső változtatásokkal a kocsi új, karbonszálas lökhárítókat és csomagtérfedőt kapott, valamint új, 3 részes felnik kerültek alá és az egészet egy állítható futóművel koronázták meg.

Sajnos a gyártó oldalán nincs információ a kocsi áráról, de ha valaki ilyenre vágyik, az ne habozzon és vegye fel a kapcsolatot a gyártóval :)!


Dühöngő újszülött: RENM BMW E92 M3 Agitator Dühöngő újszülött: RENM BMW E92 M3 Agitator Dühöngő újszülött: RENM BMW E92 M3 Agitator


Komment írása



Még nincsenek kommentek ehhez a cikkhez.



Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
E46 Kerékfordulatszám-érzékelők tisztítása
E46 Kerékfordulatszám-érzékelők tisztítása

Ezúttal Robin68 küldött nekünk egy kitűnő képsorozatot arról, hogy hol is találjuk a kerékfordulatszám-érzékelőket az autónkban (legalábbis ha e46-ról van szó), és milyen mocskos tud lenni a drága, ami akár nagyobb problémát is okozhat, ha pont akkor nem üzemel megfelelően amikor kéne. tovább »


A 2009-es Audi A6 veri a 30 éves BMW E28-at
A 2009-es Audi A6 veri a 30 éves BMW E28-at

Jason Statham pedig nem tud vezetni. Bár már majd 3 éves reklámról van szó, én pl. csak most találkoztam össze ezzel az öngólnak bátran kikiáltható klippel, amiben az Audi 30 éves autókhoz hasonlítja az akkori legújabb modelljét. Miről is van szó? Kb. arról, hogy a nyolcadikos Attila sokkal stabilabban bringázik kitámasztókerekekkel, mint az Ovis Miki freestyle BMX-el. tovább »


Itt a lehetőség, segítsünk!
Itt a lehetőség, segítsünk!

Megkeresett minket a 13. Kerületi Tűzoltóság, hogy ha tudunk, segítsük a munkájukat. Na nem a lángok közé kéne beszaladni, ennél jóval egyszerűbb segítséget kértek tőlünk, ami nekünk nem kerül semmibe, de sok-sok örömet tudnánk okozni. Gyerekeknek. tovább »


1981-es BMW 733i: a hetes kombi
1981-es BMW 733i: a hetes kombi

7-es kombi? Vagy inkább hívjuk jó BMW-s módjára touringnak. Néhány BMW rajongó szerint istenkáromlás, és sok más ember szerint is. Nem is gondoltad volna, hogy létezett? Akkor itt az ideje, hogy megismerd. Bár már nem mai darab, de hozzá lehet jutni. Igaz, nem olcsó még most sem, igaz ez is nézőpont kérdése :) tovább »