Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó

2011. április 03. vasárnap 13:09, Robinson


Követve a BMW M3 Coupé-t, az M3 Kabriót és az M3-as Sedan-t, egy negyedik karosszéria variáns készül feltűnést kelteni ebből a világszerte magas színvonalú sportautó csoportból. A legszigorúbb titoktartás mellett készült el a világon első magas színvonalú pickup a BMW M GmbH fejlesztési központjában. Ez az eddigi legsportosabb példa ebben a jármű kategóriában.

Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó

képek megtekintése

Az M3 Pickup a teljesítmény iránti mély elismerést társítja a gyakorlat iránti heves hajlammal, mely minden autós képzeletét feltüzeli. 309kW/420hp mely a motorháztető alatt lapul és a 450 kg-ig terhelhető hátsótengely a verseny-orientált vezetési élmény és a mindennapi használat kapcsolatát az M-es fémjellel egy teljesen új szintre emeli. Ez az egyedi jármű már átesett egy alapos teszten és megtett utakat előzetesen a nürburgring-i Nordschleife-n a 2011. április 1-jei globális leleplezés előtt.

A BMW M GmbH ismét bizonyítja kivételes hozzáértését ezzel a járművel a kiváló minőségű, egyedi álomautók tervezésében. Egy magas fordulatszámú V8 motorral elől, tágas raktérrel hátul, rajta egy levehető Targa tetővel a vezetőben és az utasokban egyaránt példátlan figyelmet kelt majd az M3-as Pickupban ülve.

De ez a látványos új fejlesztés félreérthetetlenül felismerhető mint az M3-as modell család egyik tagja. Ezt a rokonságot nem csupán az utánozhatatlan motorteljesítménynek köszönheti, hanem a finoman hangolt aerodinamikának és a testreszabott futómű beállításoknak is. Mint minden M-es BMW modell, a Pickup is bizonyította dinamikai képességét a Nürburgring északi kanyarában. hivatalos köridő még nem látott napvilágot, de a km órán lévő felosztás 300 km/h csúcssebességet ígér.

A világ leggyorsabb pickup össztömege alul múlja az M3 cabrioét kb. 50 kg-mal. Eltávolítva a Targa tetőt további 20 kg-ot hámoz le róla, míg ezzel egyidőben csökkenti az autó súlypontját. Ez a top-down vezetési élmény a legszokatlanabb tapasztalat egy M3-asban, de kéz a kézben megfér a tovább optimalizált dinamikus kezeléssel.

Az M3 Pickup gyakorlati funkciói sem kevésbé lenyűgözőek. Maximális terhelőkapacitását 450 kg-ra növelték. A rakodóteret kiváló minőségű almínium lemezzel borították, így a legnagyobb teher kapacitással rendelkezik, melyet az M-esek valaha kínáltak. A prémium kategóriájú járműveknél általánosan alkalmazott mértékegység szerint rakodótere képes 20 normál 46 inch nagyságú golftáskát szállítani. Sőt mi több, a Pickup az M3-asok törénelmében az első variáns, melyet vonóhoroggal is ellátnak.

Ezen megkérdőjelezhetetlen kiemelkedő jellemzők ellenére, a Pickup nem célozza meg a golfpályákat vagy a sorozatgyártást, hanem megtartja egyszeri exkluzív státuszát. A BMW M GmbH üzemi szállító járműként jelölte meg, mint használati eszköz. Ezt észben tartva, a jelenlegi M3 Pickup - ellentétben az 1980-as években gyártott elődjével - átment a szükséges eljárásokon, hogy megszerezze közúti minősítését. Emiatt hivatalosan teherautó - de olyan, mely teljsesen új irányba sodorja a szó jelentését.


Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó Világpremier: M3 Pickup az új sport-teherautó


Komment írása



YELLOW 2011. április 03. 21:58
az enyémhez képest minden az....
YELLOW
Hori 2011. április 03. 21:20
na yellow a tiedhez képest a 20d is egy versenyautó
szélesítés nélkül elfér max 2 kerék a szélén van a plató meg nincs felcsukva
Hori
Qucsy 2011. április 03. 21:06
én csak a csajokat vinném rajta..
Qucsy
YELLOW 2011. április 03. 20:39
jah amúgy szerintem nem férne el egy quad a platón... de egy jetski igen
YELLOW
YELLOW 2011. április 03. 20:29
Horikám ezzel a 20d-t is húzhatnád még plusszba, annyi erő van benne
YELLOW
Hori 2011. április 03. 20:21
ez tök jó! tudnám vele vinni a quadot és nem kéne futót húzni
Hori
Qucsy 2011. április 03. 18:01
figyeljetek..nézzük kicsit pozitívan.. a hátsó ajtót megcsinálni úgy hogy nem lenyítható..televágni x liter pezsgővel+ 3szőkével,2 feketével és 1 kis cukor barna csajszíval..és mehet az Rnb..yes
Qucsy
InsectKiller 2011. április 03. 17:58
Én imádnám!!
InsectKiller
gampetibor 2011. április 03. 16:05
Ezen mennyit gondolkodhatott valaki mire kitalálta, viszont a komolyságát jelzi h nem készülnek sorozatgyártásra. Bár ezen a reklamálók száma lehet változtathat. Mindenestre csodálatos alkotás!
gampetibor
Qucsy 2011. április 03. 15:09
Hát igen..ez elég beteg....hogy merre lenne keletje??szerintem A GTA SAN Andreas-ban ott talán..
Qucsy
Robinson 2011. április 03. 13:33
igen, ezért írtam az előző cikknél, hogy bizonyos helyeken biztos nagy igény lesz rá, de itthon kétlem
Robinson
YELLOW 2011. április 03. 13:26
hát az! ennek max amcsiban lesz keletje, vagy egy-két őrült face fogja megvenni nyugat európában...
YELLOW
Robinson 2011. április 03. 13:25
na Qucsy, ez elég beteg?
Robinson


Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
Drift Gp: Készülődés Tökölre - Galacs Gábor
Drift Gp: Készülődés Tökölre - Galacs Gábor

Tökölre és az idényre is egy E30-as 4000 ccm-es V8-as motorral rendelkező szörnyeteggel fogunk indulni. Nagyjából 330 LE lehet most a szörny szíve....! :) Az autó télen épült és mindent a bátyám, Laci és Én csináltunk, kivéve a kábelezést és a kipufogó rendszert. Még nem debütált a közönség előtt és majd csak a versenyen szeretnénk felfedni a kocsit! :) tovább »


Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel
Hamann BMW X5 Flash Evo M 670 lóerővel

A széria BMW X5 M 555 lova az átlag embernek több mint elég, de a Hamann természetesen ezzel sem éri be, így megszületett a Flash Evo M. A német tuner cég mint mindig, most is összeállított egy igen komoly body kit-et is a járgányhoz, amit 2 féle motortuninggal rendelhetünk meg, akár 670 lóerőig feldühítve a vasat. tovább »


Titokzatos BMW weboldal
Titokzatos BMW weboldal

A BMW által bejegyzett http://www.dontblogaboutthis.com/ weboldalon egy fura fekete masináról láthatunk fényképeket és videót. Az autó amúgy szemmel láthatóan a hatos alapjaira épül, de ha szemből nézzük, az EfficientDynamics tanulmány juthat róla eszünkbe. tovább »


Nem új hír, de cseréltesd ki a légzsákodat!
Nem új hír, de cseréltesd ki a légzsákodat!

Nem zárható ki, hogy a magas páratartalmú területeken hosszú időtartamig fennálló hatások miatt, a levegő páratartalma összegyűlhet az első utas légzsák gázgenerátorának házában. Ebben az esetben az utasoldali légzsák kinyílásakor nagymértékben megnövekedhet a belső nyomás. Így szól az utasoldali légzsákok cseréjére felszólító levél első bekezdése. tovább »