G-Power M6 Hurricane RR: 800 lóerő 370km/h-val

2010. november 13. szombat 23:39, Robinson


Miután a G-Power Hurricane RS bi-kompresszoros 750 lóerős 551kW-os szörnye rekordot állított fel, és a világ leggyorsabb szalonautójának kiáltották ki 2008-ban 367,4 km/h száguldozásával, a tuningcég továbblépett, és mentek egy kört 372-vel.

G-Power M6 Hurricane RR: 800 lóerő 370km/h-val

képek megtekintése

A v10-es 507 lóerős motorba belegyömöszöltek még közel 300 pacit, így most 800 lovat kell kordában tartanunk, ha beülünk a volán mögé. Túl sokat nem kell gondolkodni, ha az autó teljesítménye után érdeklődnek, mivel a nyomaték is kereken 800 Nm-re sikerült. A mostani technika egyébként a 750 lovas RS továbbfejlesztett kisöccse, ami a legnagyobb teljesítményét 7500 és 8000-es fordulat között adja le.

0-ról 100-ra 4,35; 200-ra 9,5; 300-ra 24,9 másodperc alatt tudunk felgyorsulni az M6 RR-el, ha nagyon sietünk haza a melóból. Mindezt úgy tehetjük, hogy biztos nem fogunk felröppenni, hiszen a G-Power nem csak a motor teljesítményét növelte, de adott hozzá egy igen szemrevaló aerodinamikai csomagot is, ami megfelelően szorítja az autót az útra 20"-os 255/35-ös első és a 20"-os 285/30 ZR hátsó gumijai segítségével, amik 9x20 illetve 10,5 x 20 inches Clubsport kovácsolt könnyűfém kerekekre vannak rápattintva.

Amennyiben tetszik az ötlet, hogy legyen egy ilyened, az átalakítást megcsinálják a fiúk 56.000 euróért, ami jelenleg mindössze körülbelül 15.000.000 forint. :D


G-Power M6 Hurricane RR: 800 lóerő 370km/h-val G-Power M6 Hurricane RR: 800 lóerő 370km/h-val G-Power M6 Hurricane RR: 800 lóerő 370km/h-val G-Power M6 Hurricane RR: 800 lóerő 370km/h-val G-Power M6 Hurricane RR: 800 lóerő 370km/h-val G-Power M6 Hurricane RR: 800 lóerő 370km/h-val


Komment írása



InsectKiller 2010. november 14. 12:08
Na ez GÉP!
InsectKiller
InsectKiller 2010. november 14. 12:07
InsectKiller
YELLOW 2010. november 14. 05:25
hujjujjj!
YELLOW


Legfrissebb
Az új BMW M5 mutatja be a valaha készült legintelligensebb összkerékhajtást
Exkluzív különkiadást kap a BMW 6-os sorozat
Az új BMW 5-ös Touring - képek, videók
Átadták az első állami támogatású elektromos BMW i3-ast
BMW 530e iPerformance plug-in hibrid
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
BMW Dingolfing: Jöhet az új 5-ös sorozat
Íme a vadonatúj BMW M5 Competition Edition




További cikkeink
A Maróti könyvkiadó baszogatja az autósokat
A Maróti könyvkiadó baszogatja az autósokat

Rendben, értem, hogy valaki dolgozott a BMW szervizelési könyvekkel, és illene megvenni őket. Viszont úgy gondolom, hogy amit a Maróti könyvkiadó csinál, az több mint gusztustalan. Vigyázz, mert csőbe húznak, aztán meg pénzt követelnek, ha megosztod velük a birtokodban lévő digitális útmutatókat. Gondolom le vannak csórósodva, és nem tudnak már máshonnan pénzt beszedni. tovább »


Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition
Kétszáz példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition

A BMW exkluzív limitált szériával ünnepli Marco Wittmann második DTM-bajnoki címét. A mindössze kétszáz darabban készülő BMW M4 DTM Champion Edition különleges kiadást a BMW M4 GTS csúcsteljesítményével és a legkorszerűbb motorsport-technológiákkal vértezi fel a bajor gyártó. 2014-es abszolút győzelme után a BMW Motorsport német pilótája, Marco Wittmann a Hockenheimringen megrendezett idei szezonzáró futamon ismét elhódította a Német Túraautó Bajnokság egyéni bajnoki címét, amelyet a BMW M divízió egy exkluzív limitált szériával ünnepel. tovább »


Miért nem cikkeztünk Giorgi Tevzadze haláláról?
Miért nem cikkeztünk Giorgi Tevzadze haláláról?

...érkezett a kérdés e-mailben. Hát milyen oldal ez, hogy erről nem írtok?! Olyan, ami nem jelentet meg sajnálkozó cikket egy olyan ember korántsem meglepő halálával kapcsolatban, akinek a munkásságával egyáltalán nem ért egyet. Tudjuk, pont nem Ő vezetett, de ez még nem változtat a tényen, hogy örömmel láttuk volna, ha bevonják a jogosítványát. tovább »


Keresd az újat, válaszd a jobbat!
Keresd az újat, válaszd a jobbat!

Mi, akik részei voltunk az igazinak és megalkotói az eredetinek, idén a megújulást tűztük ki zászlónkra. Azért pedig, hogy mindenki megtudja, mire számíthat, vegyük szépen sorba, mitől is lehet jobb az új felállás. Először is visszatérünk a 2008-as rendszerhez, azaz a profi és az amatőr versenyek külön helyszínen, külön időpontokban lesznek megrendezve. tovább »