Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2015-10-29 14:38 Csomagtartó nyitás

TSR írta:
hurkaracer írta: Sziasztok!
e46 cabrio (2002) csomagtér ajtaja nem nyílik kézzel a mikrokapcsolóval. A motorja jó, mert a távirányító nyitja.
A mikrokapcsoló is jó elvileg, mert amikor computerre dugták nyomkodásra aktívnak írta a jelet. Így gondolom a kábel sem szakadt a kapcsolónál.
Mi lehet a gond?

Előre is köszi!


Ugyanez a problémám 2002.12 cabrio !!!
Nekem néha megjavul 1hónapig rossz utána jó lesz...



E46 típushiba, a mikrokapcsoló hibás, még akkor is, ha "hallásra" működik. Nekem kompletten cseréltük rendszámvilágítással együtt bontott alkatrésszel, ez volt a legjobb megoldás.

Coyote Elküldve: 2015-10-28 13:50 Nem indul el

Atika113 írta: Üdv!
Új vagyok itt a fórumon. Átolvastam minden - a problémámat érintő - hibát és megoldási javaslatot, de nem jutottam előre, ezért bátorkodtam írni.
A hibajelenség:
Leejtős a garázslejárónk, és ezen pihent a 2002. 11. havi 318d touringom.
Reggel az asszon ment (volna) vele. Izzítás, majd pöcc-röff, de nem várt, hanem lendületből elindult felfelé tolatva a lejáróból. Természetesen lefulladt, de azóta nem indul az autó.
Gázolaj negyed és fél között van benne. Felhúztuk, majd megpróbáltuk behúzni, de nem indult. Majd akku töltőre került, és egy másikkal INPA hibakód olvasás. A hiba az izzító relé a gép szerint (Ma megyek érte). Ha kitörlöm, a hiba visszajön. A relé behúz, viszont a gyertyák felé menő vezetékeken 11,89V, 4V 0,1V 2 V, mérhető.
Első kérdés: Ez Relé, vagy gyertya lehet? Ha gyertya cseréhez le kell venni a szívósort?
A másik jelenség, hogy a résolajcsövek eltörtek levétel közben, uh. azokat cserélem.
Viszont az Üzemanyagpumpa nagyon csekély mértékben szállít szemre. (a TIS szerint 0,4 bar a gyári érték - nekem ez is kevésnek tűnik-). A gázolaj úgy jön gyújtásra, mint a csordogáló csapvíz. Nem tudom, hogy ez normális-e.
Gázolajszűrő most lett cserélve, gyújtás ráadásakor a résolajcső lehúzásával megjelenik minden csúcsnál a gázolaj.
Az INPA nem ír más hibát.
A motor továbbra sem indul. Nincs több ötletem. Mi lehet még a hiba, hol keressek? Semmi előjele nem volt a leállásnak.
Valami ötlet?


Ez egy eléggé gyakori, nem BMW-specifikus probléma: ha túl sokáig parkolsz túl meredek lejtőn, a tankból nem tudja felszívni a cuccot a pumpa, levegősödik a rendszer. Valamelyik autónál előre, valamelyiknél hátra döntve jön ez a jelenség inkább. Ráguglizva olyan megoldásokat találni, hogy:
1. ha meredek lejtőre álltál, akkor indítás előtt gurulj le sík terepre, várj pár percet, utána indíts.
2. töltsd tele a tankot (már fél tanknál is jelentkezhet ez a probléma)

Szerintem az indítás miatt neked ezek már nem segítenek, levegős lett a rendszer...

B lehetőség, hogy semmi köze a meredek lejtőhöz, csak az izzításod fosott be.

Coyote Elküldve: 2015-10-26 15:36 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

bmw320d4 írta:
jokerface írta: Helo.
Automata váltó reset
Mondjuk én is próbáltam,de nem vettem észre semmit. Jól müködik és kész



Ezzel a módszerrel nem lehet teljesen üresre törölni a tanult dolgokat.


Én is szkeptikus voltam, de két dolog tény, és nem placebo:
- jobban elkeni a felváltásokat, korábban volt olyan, hogy 4-5 között rántott egyet, ez eltűnt
- a fogyasztásom 7,1 helyett 6,4. (a 7,1-et nyári melegben csináltam, a mostanit az októberi hűvös reggelekkel együtt, napi két hidegindítással úgy, hogy a klíma mindig megy - tehát magasabbnak kellene lennie most).

A teljes reset gondolom csak gépre kötve menne. Az elején azt is tapasztaltam, hogy fürgébben indul el ha félgázt nyomok neki lámpánál, mintha sport módba váltottam volna, de az inkább placebonak, vagy pillanatnyi eseménynek bizonyult, az induláskor a gázreakció maradt a régi.

Coyote Elküldve: 2015-10-23 21:44 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Lizardman írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem és javaslatot is szeretnék kérni egy BMW E91 (320D Touring) típusú autóval kapcsolatban.

Amit tudni kell az autóról (a könnyebb válaszadás érdekében):
- 2006-os évjáratú
- 165.000km van benne
- Szervizkönyv sajnos nincs, viszont nagyon patent a gép, és szépen is megy (húz rendesen, szépen vált az automata, stb...).


Kérdések:
- Néha amikor balra tekerem a kormányt (csak balra tekerésnél!), halk ciripelést hallok (ehhez tudnám a legjobban hasonlítani), ez mitől lehet?
- A kocsiban egy szivargyújtó vég, viszont 3db szivargyújtó bemenet van, viszont egyik sem működik. Vagyis működik, de nem tudja még járó motornál sem felhevíteni a szivargyújtó végét több perc után sem. Lehet kéne vennem új végeket?


A tanács, amit pedig kérni szeretnék az az, hogy így, ennyi km után, 0 szerviz előélet tudatában mi az, amit MINDENKÉPP érdemes lenne lecserélni/megnézni a kocsiban? Minden érdekel, amitől növelhető az élete a kicsikének.

Köszönöm előre is!


Szia!
Nekem is ilyen van, csak faceliftes.

A fékek állapotára figyelj, tengelyenként 100.000 ft feletti összeg a tárcsa+betét csere. Nekem 130.000 km-nél már cserélni kellett őket.
A futómű gyenge pontjai a szilentek és a lengéscsillapítók, ez az E46 óta hagyomány, a magyar utakat nem szeretik.
A szivargyújtók közül a két hátsó vakdugós, inkább töltésre használatosak, nem dohányzáshoz. Az enyémben mindhárom foglalat vakdugós, mert nem dohányzócsomagos a kocsi. Ha a tiédben sincs hamutartó, akkor még az is lehet, hogy ezek direkt nem melegítik a szivargyújtót?! Bár sztem ez nem a foglalaton múlik, hanem a gyújtón.
Annyi tanács még: a motort ne kínozd adalékokkal, az automata váltót reseteld (hogy újratanuljon), váltóolajcserét ráérsz 200ezernél, így is csak egy részét tudják cserélni.

Amúgy a 165ezret felejtsd el, az elveszett szervízkönyv és 9 éves kor egy 320d-nél kb 250ezres futást jelent. De ez ne zavarjon egy percig sem, ha jó tulajai voltak akkor neked sem okoz majd csalódást!

Coyote Elküldve: 2015-06-12 10:48 Márkakereskedések

BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


Siófok, BMW Tóth. Ha ők nem jönnek rá mi a baja, akkor senki
Az én exkocsimat (2004 E46) végig ők szervízelték, egyszer sem hibáztak.

Coyote Elküldve: 2015-06-12 09:02 Mi lehet a baj?

Rorybreaker írta:

Ezek fényében elég vicces az avatarod


takarodj máshova trollkodni, te szerencsétlen

Coyote Elküldve: 2015-06-11 09:52 Fóliázás

Superman86 írta:
Coyote írta:
Coyote írta: Tud valaki olyan fóliát, fóliázót vagy fóliázási technikát, amivel megoldható, hogy a szélvédő fekete peremén levő fekete pöttyök alatt ne maradjon levegő?


Erre valaki?


Hali!
Nekem is ugyanígy van megcsinálva...a fóliázóm elég jól dolgozik és mondta, hogy sajnos amiatt a pöttyök miatt ott levegős lesz, mert nem olyan hajlékony a fólia, hogy kitöltse azt...
Nekem több mint 1 éve lett megcsinálva, még mindig tökéletesen a helyén van
Szerintem annyira nem zavaró az


Annyit olvastam, hogy három megoldás lehet:
1. homokfuvóval eltávolítják a pöttyöket (legjobb eredmény de legnagyobb meló és kockázat)
2. fóliázás után feketére fújják belülről azt a sávot (tehát ott nincs rajta fólia, utána viszont ügyesen kell maszkolni)
3. ragasztóval kenik be, és ráerőltetik a fóliát, ez egész jól működik, de idővel a fólia keménysége miatt és az UV segítségével újra levegőssé válhat.

Coyote Elküldve: 2015-06-11 09:10 Fóliázás

Coyote írta: Tud valaki olyan fóliát, fóliázót vagy fóliázási technikát, amivel megoldható, hogy a szélvédő fekete peremén levő fekete pöttyök alatt ne maradjon levegő?


Erre valaki?

Coyote Elküldve: 2015-06-10 14:07 tank ajtó

YELLOW írta:
ultras1885 írta: Én is ezt tapasztalom,de érdekes a dolog,mert ha távirányítóval zárom akkor nem mozog a tüske. Viszont ha kulccsal zárom be akkor működik rendesen Szerintem a riasztó körül lehet valami bibi,az talán nincs bekötve vagy valami hasonló Persze én csak laikus vagyok


annak nem nagyon kellene, hogy köze legyen hozzá. szerintem apöcök nyitott tankajtónál ki sem jön. gyanítom van annak egy mikrokapcsolója, ami érzékeli nyitva van-e vagy sem. másképp könnyű lenne eltörni a zárt, ha nyitott állapotban kijönne és úgy zárnád rá.
viszont mint írtam be tud gyógyulni, kell neki egy kis kenés. ha akkor sme megy, akkor relé baja lesz a GM-en. nekem volt olyan, nagy nehezen kinyitott minden ajtó, kivéve a vezető oldali és a tankajtó. benzinkútnál szoptam vele egy darabig. de ha csak a tankajtó zárja rosszalkodik, ott inkább mechanikai szorulás lesz. vagy kontakt hiba esetleg a zár környékén.


nekem E46-nál távirányítóval záródott a pöcök nyitott ajtónál is, utána nem tudtam becsukni. Tehát le is törhettem volna.

Coyote Elküldve: 2015-06-10 13:59 Fóliázás

Tud valaki olyan fóliát, fóliázót vagy fóliázási technikát, amivel megoldható, hogy a szélvédő fekete peremén levő fekete pöttyök alatt ne maradjon levegő?

Coyote Elküldve: 2015-06-08 22:27 Autóvásárlás

Sok baleset- és problémamentes kilométert kívánok, remélem a sok baljós ómen ellenére szerencséd lesz vele!

Coyote Elküldve: 2015-06-08 19:01 Klíma gondok

Fanok, valaki találkozott már hasonlóval?

E91-ben a hétvégén hosszú forró autópályázás közben észrevettem, hogy nem eléggé hűt a klíma. Belső keringetésre átkapcsoltam, semmi javulás. Kézzel feljebb nyomtam a ventit, semmi javulás, sőt, mintha a venti is gyengélkedett volna, a légbefúvótól 30 centire nem lehetett érezni, hogy áramlana a levegő. Ha egészen közel tettem a kezem, éreztem, hogy jéghideg jön. Olyan mintha nem ment volna a klíma ventilátora, pedig ahogy feljebb nyomtam a fokozatokat, hallottam, ahogy megjön a süvítő hangja. De hatása mégsem volt sok, épp csak lehelt valami hidegfélét.
Utána benyomtam a "MAX HŰTÉS" gombot, 16 fokra próbálta így hűteni a levegőt, de persze nem sikerült, továbbra is 27 fok körül főttünk a levünkben. Megálltam egy benzinkútnál, láttam, hogy a klímacsöveken VASTAG JÉG VAN, ami csak lassan olvadozik (kinn 33 fok volt, plusz ez a forró motortérben van ugye).


Hazajöttem lehúzott ablakkal (200 km-t). Egyszer megálltam 20 percre, mire újra felnyitottam az elejét, leolvadt róla a jég, majd ettől kezdve hazáig normálisan hűtőtt, és azóta is jó.

Mi a franc történhetett? Hallottatok már ilyen jelenségről?

Coyote Elküldve: 2015-06-06 07:36 Autóvásárlás

semirke írta: Hellóó!
Jó hírek vannak (legalább látszólag).
Eladó elment vele Wallishoz, ahol rögtön mondták, hogy keddre van időpont XD de így is sikerült rávennie egy szervizest, hogy nézzen rá. Megnézte, mondta, hogy szerinte felesleges a BMW-től (sox X ezer Ft-ért) véleményezést kérni, vigyük rögtön hivataloshoz, mert OKénak tűnik a kocsi.
Ez után hirtelen jött ötletből felhívta a tulaj a márkaszervizt németben, akik készségesen elmondták, hogy náluk történt az alvázszám javítása és átküldi emailben a munkalapokat
Uh hamarosan megy majd vizsgázni

Volt ma egy check-engine lámpa, de elmúlt. Átnéztük, töröltük a mostani üziket (akku merülés miatt sok fals volt), legközelebb kiderül, hogy mi volt. Ja, meg a klíma nem akar mozdulni, de működik, csak a jelet nem kapja meg végül is.

Egyébként igen patent az autó

Köszi minden hozzászólást!

Üdv:
Semirke


Amiket írogatsz, azok alapján egyre inkább kétségeim támadnak. Én már vettem úgy kocsit, hogy volt check engine, de nyugi már el is tűnt, valamelyik szenzor rosszalkodik csak, aztán a végén 800ezres javítás ment rá, és sosem lett tökéletes. Legalább azt nézd meg, nincs-e kékes füstje, és tiszta-e a hűtővíz, esetleg habos-e az olaj a nívón.
A klíma se olcsó mulatság, anélkül meg eladhatatlan lesz.

Gondold át mégegyszer, biztos megéri? Nem csak ki lett nyalva, és megtéveszt a csillogás meg a picit olcsóbb ár? Problémamentes, napi használatban levő kocsinak nem merül le az akkuja, vagy esetleg indítani nehézkes, de a számítógépek nem zavarodnak meg.

Nem paráztatni akarlak, csak a tapasztalatomból tanulj te is,mielőtt felszállsz egy szopórollerre.


Coyote Elküldve: 2015-06-05 10:13 Autóvásárlás

semirke írta:
YELLOW írta:
nem hiszem, hogy gond lenne. bár kérdéses mitől sérült meg ott. esetleg kép nincs róla? lehet valami nagy motorjavítás közben sérült ott meg.


Szia!

Nálam sajna most nincs kép.
Szerelők és egy vizsgáztató is azt mondja, hogy szokásos javítás Német o.ban. (Akár gyárban, akár márkaszervizben.) Én nagyon bizakodó vagyok az ügyben.
Mondjuk számomra érthetetlen, hogy miért nincs egy kasznin legalább 2 helyen azonosító

Ha lesz fejlemény, majd leblogolom

Üdv:
Semirke


Ha együttműködő az eladó, meg bele vagy buzulva a kocsiba (megértjük ) akkor vigyétek el eredetvizsgára és nyugodtan vedd meg UTÁNA.

Coyote Elküldve: 2015-06-04 11:17 Autóvásárlás

semirke írta: Sziasztok!

Egy E46-ost vásárolnék épp (2002-es, 320Ci), de az alvázszám láthatóan kézileg javított. Az elektronika és a hátsó ülés alatti matrica szerint az autó az, amit a papírok mondanak rajta, és a javított alvázszám alatt látszik a gyári is, egyetlen karakternél van kis "maszatolás".

Tudtok-e még bárhol bármilyen azonosítót a karosszérián?

Nagyon nagy segítség lenne!

Köszönöm!
Semirke


UI: nem tudtam topicot létrehozni még, de ez nagyon sürgős és fontos nekem
Esetleg betenné valaki olyan témába, ahol többen megtalálják? Köszönöm!




A helyedben bevinném a tulajdonosával együtt egy eredetiségvizsgáló műhelybe, nézzenek rá (esetleg egy ezresért) és mondjanak véleményt, hogy meg szabad-e venni, vagy fenn fog-e akadni.
Ezt csak akkor tedd meg, ha nagyon jó üzletnek tűnik az autó és bele vagy buzulva, ha nem annyira, akkor ezt a jelenlegi tulajdonossal végeztesd el, esetleg egyezzetek meg, hogy ő fizeti ki a komplett eredetvizsgát, de ha sikeres a vizsga, megveszed a kocsit mindenképp (vagy osztozzatok meg a költségen). Ha a tulajdonos nagyon tiltakozik, akkor MINDENKÉPP hagyd ott a kocsit, ne menj bele.

Ha nem életed szerelme az autó, akkor hagyd ott, ami neked feltűnt az fel fog tűnni másnak is, vagy bajod lesz belőle, vagy nem tudod majd te sem eladni, stb.

Elcsépelt duma, de jobb félni, mint megijedni.