Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2013-11-12 20:05 Társalgó

dbtibi írta: Sziasztok,
nem tudom ki hogy áll vele, nálam már felnik-gumik lecserélve télire (Nokian WRD3-at vettem végül, 195/65 R15), fagyálló ellenőrizve -35°-ig jó. Gumiszőnyegekre cserélve a velúrok.


Nálam -40, a héten megkapja a mamuszokat is.

Neo954 Elküldve: 2013-11-12 09:32 320d Motor

toki24 írta: Sziasztok!

néha az öndinditóm már tulforog vagy kerreg hogy mondjam, na vettem én egy másikat ami jó,kérdés hogy nehéz nagyon lecserélni? olvashattam én olyat hogy szivotorok le

köszi a választ!


Szia!
Nem hiszem, hogy le kell venni a szívósort, mert ha jól láttam pont az ellenkező oldalon van a starter. Viszont ha alulról nem férsz hozzá akkor felülről kell lejutni, az meg elég sok bontogatás igénylő feladat.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-11 22:42 Ennyit a szervízekrõl!!!

haka írta:
Grifi írta: Beszéltem a szervizvezetővel a 150 km-es betanitásròl.
Szerinte náluk egy leltári számon van a NOX és a lamdaszonda, azért volt a munka NOXcsere, a felhasznált alkatrész a lamdaszonda.
Ha akarom kikukázzák nekem a kivett alkatrészt és megnézhetem a számát. Meg kérdeztem meg egyezik-e a régi és az új alkatrész száma vagy évjárat vagy valami megkülöndözteti. Ha megegyezik a száma akkor mi bizonyitja, hogy kicserélték.
A 150 km-es próbaut azért kellett mert, tejesen elvolt koszolodva az auto. (még nincs benne 19e km) Hosszasan magyarázta a dizelkocsiknál mekkora gond ez. A nagy légszennnyezettség miatt van. Többször jeleztem, hogy az én autom benzines és alig van benne km, zöldövezetben és garázsban van.
Szóval nem győztük meg egymást. Elnézést kért, hogy nem szóltak a próbaútról (bár beszélgetés közben pròbálta elsütni az ellenkezőjét, de utána visszakozott) Szerinte jogos volt a 150 000Ft és a 150 km, én pedig a beszélgetés után teljesen biztos vagyok benne, hogy nagyon átvágtak.


Egyszerűen nem értem miért csinálják ezt, és sajnos a legtöbb szerelő, szerviz ilyen akivel én találkoztam. Nem hiszem el, hogy nem hozna többet, ha nem vernék át az embert és visszajárna.


Ezt azért csinálják, mert nem ahhoz vannak szokva, hogy valaki számonkéri őket, hanem ahhoz hogy bemegy a manus lecsenget 20 millát egy új BMW-ért, aztán ha javítanak valamit neki akkor ő úgysem ért hozzá szóval bármennyit elkérhetünk....
Sajnos ez van, és ezért is van az ,hogy nagyon rövid ideig van csak vezetve (márkaszervizben)a szervizkönyv is.
Mondhatnám azt is, hogy nem nekünk találták ki ezeket a szervizeket, mert én tuti nem fogom odavinni a félmilliós autómat.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-11 19:20 kopogó/kattogó hang

hancurozo írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
nobi03 írta: sziasztok!
segitséget szeretnék kérni mert nekem is kopog motornál valami de csak hidegen és kicsit zavaró hogy mi lehet egy e46 318i ről van szó de itt a video nekem is ugyan ilyen hangot ad ki a segitséget előre is köszönöm!!!

A link neve


Hát elég borzacskó hang. Vezérlés, netán a szelepek, hidrotőke? Én leginkább a legutóbbira gyanakodnék. B@sszus ehhez képest az én blokkom gyönyörűen duruzsol, hála...


Nem vennék rá mérget, hogy vezérlés vagy szelep mert elég csendes volt mikor odatette a kamerát. Viszont ami ijesztő, a kommentek között szerepelt egy főtengelycsapágyas tipp is, és nemrég az egyik traktorunknál ez történt (15000 üó után) és kísértetiesen hasonlított rá a hangja.


Hát a "csendes" az relatív. Viszont ha igazad van, akkor zsebbenyúlós lesz a mutatvány viszont lesz egy teljesen felújított blokkja. Mert ugye ha rendesen meg kell bontani, akkor már illendő cserélni mindent ami csere érett.


Ha hajtókar csapágya lenne oda, akkor melegen is nagy hangja lenne.


Ez igaz!
És a kipufogón jól hallani a szelep/hidrotőke problémát, a hajtókarcsapágynál nem hiszem, hogy így pöfögne, mint ahogy a videón.

Neo954 Elküldve: 2013-11-11 19:03 kopogó/kattogó hang

Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
nobi03 írta: sziasztok!
segitséget szeretnék kérni mert nekem is kopog motornál valami de csak hidegen és kicsit zavaró hogy mi lehet egy e46 318i ről van szó de itt a video nekem is ugyan ilyen hangot ad ki a segitséget előre is köszönöm!!!

A link neve


Hát elég borzacskó hang. Vezérlés, netán a szelepek, hidrotőke? Én leginkább a legutóbbira gyanakodnék. B@sszus ehhez képest az én blokkom gyönyörűen duruzsol, hála...


Nem vennék rá mérget, hogy vezérlés vagy szelep mert elég csendes volt mikor odatette a kamerát. Viszont ami ijesztő, a kommentek között szerepelt egy főtengelycsapágyas tipp is, és nemrég az egyik traktorunknál ez történt (15000 üó után) és kísértetiesen hasonlított rá a hangja.


Hát a "csendes" az relatív. Viszont ha igazad van, akkor zsebbenyúlós lesz a mutatvány viszont lesz egy teljesen felújított blokkja. Mert ugye ha rendesen meg kell bontani, akkor már illendő cserélni mindent ami csere érett.


Bizony, nálunk ez fűzött blokk meg új hengerfejjel végződött 9e ajróba fájt.
De ne legyen igazam...

Neo954 Elküldve: 2013-11-11 18:33 kopogó/kattogó hang

Pocses írta:
nobi03 írta: sziasztok!
segitséget szeretnék kérni mert nekem is kopog motornál valami de csak hidegen és kicsit zavaró hogy mi lehet egy e46 318i ről van szó de itt a video nekem is ugyan ilyen hangot ad ki a segitséget előre is köszönöm!!!

A link neve


Hát elég borzacskó hang. Vezérlés, netán a szelepek, hidrotőke? Én leginkább a legutóbbira gyanakodnék. B@sszus ehhez képest az én blokkom gyönyörűen duruzsol, hála...


Nem vennék rá mérget, hogy vezérlés vagy szelep mert elég csendes volt mikor odatette a kamerát. Viszont ami ijesztő, a kommentek között szerepelt egy főtengelycsapágyas tipp is, és nemrég az egyik traktorunknál ez történt (15000 üó után) és kísértetiesen hasonlított rá a hangja.

Neo954 Elküldve: 2013-11-11 07:54 Most vettem BMW-t

Petes írta: Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, és viszonylag uj bmw tulajdonos is Egy 2002-es 530 D-m van.(E39)
2 kérdésem lenne. Az egyik, hogy van nekem gyári tv az autóba, és tökéletesen működött is egészen október végéig, amig át nem kapcsolták a mi megyénket is a digitális műsorszórásra. Az lenne a kérdés, hogy van-e megoldás erre, esetleg vmiféle átalakító segítségével, hogy fogni tudja a digitális jelet is.? Korábban beszéltem a Schmiedmannosokkal, ők 250.000 Ft-ot mondtak az átalakítóra
A másik kérdés, hogy gyári xenonnal szerelt az autó, és elég sok por lerakódott a plexi belső felére mindkét lámpában. Szét lehet szedni ezeket a lámpákat, hogy ki lehessen takarítani a belsejüket?


Köszönöm a segítségeteket!
Üdv


Szia!
Gratulálok az autóhoz!

A lámpákat ennyire lehet szétszedni.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-11 00:19 Vicces :)

YELLOW írta:


Ma ismerőseimre én is így vigyorogtam, kérdezték mivan. Mondtam nekik várom a havat!
Persze nem értették....

Neo954 Elküldve: 2013-11-10 16:08 Elsõ lámpák

tupac961 írta: Sziasztok!Kéne egy kis segitség!Nem világit a bal első lámpám,már ki is cseréltem az izzót de valahogy semmi.Nemtudom hogy van e még valami lehetőség amit én is megtudnék oldani,vagy vigyem szervizbe?!Nem vagyok egy nagy autószerelő de ha nem muszály nem vinném mindjárt szerelőhöz mert már az autó nevét is meg kell fizetni csak hogy megnézni.Olvastam hogy valami trafót is meg lehetne nézni.Hol található ez a trafó?!
Köszi előre is


Szia!
A trafóról nem tudok infót adni, de szerintem kezd a biztosítékokkal, ha van multimétered mérd meg a lámpa csatlakozóját, eljut-e odáig a delej.
Kezdetnek ennyit tudok segíteni.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-10 11:08 Belsõ

toki24 írta: Sziasztok!

Szerintetk nagyon látszana ha a szürke könyöklőt lefujnám matt fekete festékkel?! kcsim belülje fekete,de tudnék jó áron egy komplett szürkét.. A könyöklőt részét 2e. ftrt huznák át itt nálunk feketére és még igyis jelentösen ólcsobban jönnék ki mintha vadásznék feketére.

Szerintetek?


Ha szövet borítású akkor a festék összecsomósodna kis szálakon, és nagyon ronda lenne.
Szerintem 2ezer forint nem a világ, és új lenne rajta a "kopórész".
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-10 10:41 help:)

mokussska írta: kösz kösz kösz
hogyan lehetne ezt "jóváhagyni" otthon,a drótos, 7-19 összezárós verzión kívül?


Szia!
De van E36-on is, mert nekem is van.
A jobb oldalon (azthiszem neked ott van az akksid) a motortérben van egy körcsati ott van az a bűvös 7-es lyuk, azt a toronycsavarokon letesteled, gyújtás 10mp és kész. Olajcsere után kell elvégezni. A menüben utána megtudod nézni, hogy (LESE02)mennyi kilométert mentél már vele olajcsere óta, illetve a következő (LESE03) hogy mennyi üzemóra van a motorban olajcsere óta.
Ha a képet te csináltad, és most voltál olajcserén akkor minden rendben van.
Üdv.:Neo

Szerk.:
Galériámba tettem fel képeket a menükről, és hogy mit kell mivel összekötni.


Neo954 Elküldve: 2013-11-10 09:02 Motorolaj

Sziasztok!

Jó ez az eszmefuttatás.
Részemről: Nekem öreg dieselem van, rengeteg rémtörténet van a neten a TDS motorokról, és van nagyon sok ismerősöm is akiknek 25TDS-e van (E34,E36,E39) mindegyik már megélt jó néhány dolgot.
Én azt az infót kaptam tőlük, hogy amíg nem áll középen a víz addig 2000 max, de ami még fontosabb, ha megküldöd az autót hagyni kell visszahűlni üzemi hőfokra, mert a forró motor leállítása egyenlő a halállal (blokkban felforr a víz mivel megáll a cirkuláció, és szétnyomja a tömítéseket, rosszabb esetben elreped a hengerfej).
Úgyhogy én inkább elszívok egy cigit indulás előtt, had ketyeregjen, aztán míg be nem áll a víz addig ésszel, utána meg lehet vele menni mind állat.
Ami nálam jó, hogy kb 1700-nál dobja a következő fokozatot a váltó így simán megyek 60-70-el ha kell 2000 alatt.
Leállításnál már eleve nem pörgetem szét, miután beérek a cél-lakott területre, aztán parkolok, összeszedem a motyómat, lekapcsolgatok minden elektromos kütyüt és csak utána állítom le.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-09 20:34 Fûtés - Klíma

Tano írta:
Neo954 írta: Szia!
A válasz az automataklíma!
Mikor a belső hőmérője bizonyos hőfok alatt érzékel, ráadja a ventilátor fordulatszámot, és ezzel felfűti az autót az általad beállított értékre. Mikor eléri azt visszaveszi a fordulatot, hogy ne legyen melegebb.
Üdv.:Neo


De ő írta, hogy manuális beállításon volt neki a ventije, akkor nem fogja megnövelni az automata.


Időközben leesett nekem is...

Neo954 Elküldve: 2013-11-09 17:40 Fûtés - Klíma

drhecker írta: Sziasztok, nemrégiben tulajdonosa lettem egy 320D nek. Mint használtautó ennek is vannak kondjai, ovlasgattam de talán én nem vagyok elég ügyes, és nem kaptam rá magyarázatot.
Mikor a bekapcsolom az autoamtaklimát, a fokozatot manuálison 1-2 esre teszem egy idő után egyet gondol és felhuzza maximumra, és úgy nyomassa be.
Eltelik kis idő és vissza áll az álltalam beállitottra, és folyamatosan ez van van mikor egy fél napig nem is huzza fel maximumra.
Mi lehet a probléma, esetleg orvosolni mivel kellene ?
Köszönöm szépen előreiis a válaszokat.


Szia!
A válasz az automataklíma!
Mikor a belső hőmérője bizonyos hőfok alatt érzékel, ráadja a ventilátor fordulatszámot, és ezzel felfűti az autót az általad beállított értékre. Mikor eléri azt visszaveszi a fordulatot, hogy ne legyen melegebb.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-11-09 17:32 Motorolaj

jons írta:
anubisz írta:
a fűtést se kapcsolom be amíg nem 90 fokos a víz. ( mivel olaj hőfokot nem tudok nézni)
inkább megfagyok a kocsiba, de minél előbb üzemi hőfokon legyen.


Én is ráálltam erre a gyakorlatra, bár ezzel együtt eszembe jutott valami. A fűtőkör jéghideg, a hűtővízkör pedig igen forró. Elindul a keveredés. Nem okoz ez hosszútávon problémát? A gyors hőtágulásra gondolok. Ha kezdetektől nyitva a csap, akkor együtt melegszenek az alkatrészek, nem hirtelen.
Csak egy kérdés. Az sem biztos, hogy van értelme, csak úgy eszembe jutott.


Ha nem a motor vízkörébe küldi be a hideg vizet akkor nem okozhat gondot szerintem, a hűtőben elkeveredik.