Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2016-03-16 16:59 Futómû és hibái

Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta: Kellene egy jó futóműves Budapesten vagy környékén.

Sajnos az első futóműben vmi úgy kopog mint a stabpálca, de csere után sem lett jobb..Az összes lengőkar szinte új. A szerelők arra hivatkoznak, hogy ha felemelik akkor súly nélkül nehéz meghatározni...Sokan meg azt mondják szimplán csak hangosítsam fel a zenét. Nekem olyan kell aki megoldja a problémát. F11-es.


A teleszkóp ill. a toronycsapágy is tud zörögni rendesen....


Bevizsgálva...az is...


Hmm.... ez ismerős!
Nekem hátul zörgött, bevizsgáltattam, azt mondták tökéletes!
Csak zörgött továbbra is...
Kiszedtem a teleszkópokat ill. a toronycsapágyat.
A teleszkóp szárat ha kihúztam magától visszaesett ill. a toronycsapágyak ki voltak szakadva, el volt érve a gumi.
Kicseréltem őket és azóta semmi hang!!
Ezzel csak arra célzok, hogy ez a bevizsgálás sajna elég lutri, legalább is az én tapasztalataimmal....

Pitykoo Elküldve: 2016-03-16 16:02 Futómû és hibái

Pistamann írta: Kellene egy jó futóműves Budapesten vagy környékén.

Sajnos az első futóműben vmi úgy kopog mint a stabpálca, de csere után sem lett jobb..Az összes lengőkar szinte új. A szerelők arra hivatkoznak, hogy ha felemelik akkor súly nélkül nehéz meghatározni...Sokan meg azt mondják szimplán csak hangosítsam fel a zenét. Nekem olyan kell aki megoldja a problémát. F11-es.


A teleszkóp ill. a toronycsapágy is tud zörögni rendesen....

Pitykoo Elküldve: 2016-03-16 15:55 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

lantika írta:
Doctore írta: Sziasztok
Alapjárati problémával szenvedek, diagnosztika nem ír semmi hibát. Az autó egy 3000 benzin manuális bmw e46,a hiba pedig hogy az alapjáratom rendes üzem meleg állapotban kuplungolásnál leesik 500 vagy alá sokszor volt hogy le is állt. Kipróbáltam hogy lehúzott légtömegmérő csatlakozóval úgy rengeteget javult ezért vettem hozzá egy új vdo légtömegmérőt amivel beszereles után ugyan azt a hibát produkálta..erről is lehúztam a csatit és ismét jó. Valakinek valami ötlete?


Vezermütengely jelado is tud ilyen hibät okozni.


Nekem csak a gyári légtömegmérővel lett jó. Viszont nekem hibát is hozott!
Lehet csak ki kéne pucolni az alapjárati motort!!??

Pitykoo Elküldve: 2016-03-05 16:59 Ültetés

szotakdavid írta:
csatis1 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mennyire van értelme vagy mennyire érdemes ültetés céljából vágni a rugóból?! Mi lehet az előnye avagy hátránya ha van?!
A következő miatt kérdezem. Én ahol járok vele sajna elég hosszú részen (napi 10km) elég rossz az út. A mostani rugókeménységgel is eléggé rázza zörgeti a kocsit! Viszont ha veszek alá ültettet az ugye még keményebb lesz és félek, hogy jobban szétrázza a kocsit!
Viszont ha maradna a mostani keménység csak alacsonyabbá téve akkor megúszhatnám.
Szerintetek érdemes ezt megjátszani vagy hagyjam...
Köszi!


Hagyd!


Rövid,tömör válasz. Tetszik


Aham... értem!
Tud valaki olyan ültetőrugót ami jó lenne nekem előre,ami még ésszerű határok között van?!
R18 225/45-ös gumival 8 col.

Pitykoo Elküldve: 2016-03-04 18:04 Ültetés

Hali!
Mennyire van értelme vagy mennyire érdemes ültetés céljából vágni a rugóból?! Mi lehet az előnye avagy hátránya ha van?!
A következő miatt kérdezem. Én ahol járok vele sajna elég hosszú részen (napi 10km) elég rossz az út. A mostani rugókeménységgel is eléggé rázza zörgeti a kocsit! Viszont ha veszek alá ültettet az ugye még keményebb lesz és félek, hogy jobban szétrázza a kocsit!
Viszont ha maradna a mostani keménység csak alacsonyabbá téve akkor megúszhatnám.
Szerintetek érdemes ezt megjátszani vagy hagyjam...
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-29 18:28 Társalgó

Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tud valaki olyan bontóst aki nem ver át és nem egy törött szart fog elküldeni hanem normális, olyan állapotút amit szeretnék?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-28 11:26 Mi lehet a baj?

KGR írta:
szotakdavid írta:
KGR írta: Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Adva van egy E46 325xi, automata.
Pár hónapja egy bizonyos fordulaton, terhelés mellett (tehát csak menet közben) elkezdett egy visító hangot kiadni. Most hoztam el szerelőtől, ahol feszítő görgőt cseréltek, mert keresztbe állt. Minden egyéb görgő, szíj 1 éve lett cserélve. A szerelő széttárta a kezét sajnos. Van ötletetek, hogy mi lehet ez a hang? 3000-es fordulatnál, adja ki. Csak melegen és csak gázadásra.

Ha bármi ötletetek van, szívesen fogadom.

Én egyértelműen elölről hallom, viszont a szerelő azt mondta, hogy osztómű illetve váltó irányában keresgélne tovább....


Viscot vegyétek le,menj vele úgy egy kört.


Szia! Köszönöm a tanácsod! Ez egy nagyon jó ötletnek tűnik.


Hali! Nekem is ugyan így volt a szerelővel, aztán itthon kiderítettem, hogy a vízpumpám adta a hangot...
Esetleg less rá arra is...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 20:05 Mi lehet a baj?

hil írta:
Pitykoo írta:
Tano írta: Van hozzá gyári javítókészlet. Igaz sok forrasztással jár. Cikkszáma: 61128387186
Link 1
Link 2


Köszi! Így lehet könnyebb lesz...

Vannak ám árak pár drótért: RealOm 550 Dezső, még jó, hogy lehet kapni, és a másik is sok pénz, a végeken roppantós sarukkal és szinte csak az átvezetés, amit a régihez kell toldozgatni. Van modoruk.....



Hát ennyi pénzért az egész csomagtér kábelkötege rajta lehetne és csak a belső oldalon kellene toldani...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 19:47 Mi lehet a baj?

Tano írta: Van hozzá gyári javítókészlet. Igaz sok forrasztással jár. Cikkszáma: 61128387186
Link 1
Link 2


Köszi! Így lehet könnyebb lesz...

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 19:42 Csomagtartó nyitás

kzste írta:
Pitykoo írta:
kzste írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Sajnos megadta magát a mikrokapcsoló a csomagtér ajtón!
Alkatrészestől érdeklődtem azt mondta 12000ft lesz.
Ez tényleg ilyen drága vagy valaki tud olcsóbbat, vagy más megoldást?!
Előre is köszönöm!


Gyárilag külön azt a kapcsolót nem lehet kapni, egyben van az egész borítóelemmel, azért ennyi. Szerintem ezt az árat értette az eladód. Házilag lehet be lehetne műteni egy kapcsolót, de inkább keress bontottat.


Köszi! Úgy már szimpatikusabb az ár!
Közben volt időm megnézni rendesen és sajna nem a kapcsoló a baj hanem az átvezető gumiban szinte az összes kábel el van törve!
Ezt hogy lehet cserélni vagy lehet hozzá kapni csoportkábelt és csak cserélni kell?!


Szia! Van egy sedan-hoz való csaomagtartó kábelkötegem a saroktól levágva, ha esetleg szükséged lenne rá. Én anno vettem egy komplett csomagtartóajtót amiben ez is benne volt.


Hali!
A saroktól az pontosan honnan érted? Milyen állapotban van?!


Ott ahol kiér a kasztniból. Attól a saroktól. Kicsivel még több is van mert úgy vágták le, hogy ki lett húzva a kaszniból kb 5-10 cm-et.


Köszi! Még szétnézek pár helyen, hogy tudok e új vezetékeket beszerezni hozzá. Ha nem akkor kereslek majd, mert így nem maradhat!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 19:40 Mi lehet a baj?

hil írta:
Pitykoo írta:

Hali!
Hil a kábeleket honnan szerezted be? Ugyan olyan színkódú kábelekkel csináltad meg mint a mi benne van?! Előre is köszi!

Szia!
Én úgy emlékszem, nekem csak barna és szürke spagik voltak benne, meg talán fekete is. A vezeték otthon volt korábbi munkából, katonai minőség, tehát rossz nem lehet. Szilikon kábel felejtős, mert a szigetelése eléggé sérülékeny.



Köszi, majd akkor szerválok bele valami stabilabb vezetékeket!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 17:44 Csomagtartó nyitás

kzste írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Sajnos megadta magát a mikrokapcsoló a csomagtér ajtón!
Alkatrészestől érdeklődtem azt mondta 12000ft lesz.
Ez tényleg ilyen drága vagy valaki tud olcsóbbat, vagy más megoldást?!
Előre is köszönöm!


Gyárilag külön azt a kapcsolót nem lehet kapni, egyben van az egész borítóelemmel, azért ennyi. Szerintem ezt az árat értette az eladód. Házilag lehet be lehetne műteni egy kapcsolót, de inkább keress bontottat.


Köszi! Úgy már szimpatikusabb az ár!
Közben volt időm megnézni rendesen és sajna nem a kapcsoló a baj hanem az átvezető gumiban szinte az összes kábel el van törve!
Ezt hogy lehet cserélni vagy lehet hozzá kapni csoportkábelt és csak cserélni kell?!


Szia! Van egy sedan-hoz való csaomagtartó kábelkötegem a saroktól levágva, ha esetleg szükséged lenne rá. Én anno vettem egy komplett csomagtartóajtót amiben ez is benne volt.


Hali!
A saroktól az pontosan honnan érted? Milyen állapotban van?!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 17:28 Mi lehet a baj?

hil írta:
osman írta:
hil írta:
osman írta: üdv mindenkinek!
elég furcsa dolog történt velem tegnap este, kíváncsi vagyok h találkozott-e már vki ilyen problémával...
céges kocsi lévén elég sokat pihen otthon imádott e46-om.
mindig is voltak elektronikai anomáliái, de a tegnapit már tényleg nem tudtam hova tenni.

leparkolok a cégessel, megérkezvén akkor veszem észre, h az e46 féklámpái égnek és a műszerfal is (!) kb. mint a karácsonyfa...
kinyitom, beindítom. pöc röf indul, volt még benne energy... leállítom, megint minden világít.
akkusaru lecsatlakoztatás, vissza... megint minden kigyullad.
kocsikáztam egy kicsit, párszor meg megállva és leállítom. erre minden ok, semmi gond.
hazamegyek, leparkolok, kulcs kivesz...megint minden világít.
most akksiról lecsatlakozva pihen inkább...

találkozott már vki ilyesmivel? milyen elektronikai gubancra vezethető ez vissza?

előre is köszi a választ\válaszokat :}


Szia!
Csak egy ötlet: a csomagtartó átvezető zárlata tud érdekes dolgokat művelni. Sajnos azt nem elég a gumi harmonika egyik oldaláról nézni, teljes hosszban érdemes, viszont így már eléggé macerás. Elég hülyén van megoldva, mert a karosszéria felől nehéz kihúzni (pontosabban nem is lehet) a harmonikát ott hülye módon van rögzítve. Nekem a sedánomba, jó régen a vezetékekben törések, zárlatok voltak, jelenség az volt, hogy a csomitartó világítás nem működött+hátsó lámpa hibajelzések voltak. Vettem egy új harmonikát (a régi már el is volt szakadva) újra kábeleztem mindent (nem bontott kábel köteggel)behúzta és a harmonikába nem kevés szilikon olajat öntöttem, mert ugye szűk az a cső, a vezeték mindig mozog benne, így azt könnyebben tegye.Utána már soha nem volt bajom vele, pedig a csomitartót nagyon sokszor nyitogattam a használatból adódóan.

Lehet azonban, hogy Nálad más a bajság, és tudom, sokan fikázzák a szilikon olajat (ez nem spay volt, hanem színes másológép fixáló olaja), nem tudom miért.....



köszi hil!
megeshet, h ez a baj.
és vhogy én is azt érzem, hogy az ilyen jellegű problémák zátlatokból adódnak, ami pedig az e46 rossz vízelvezetéséből fakadóan alakulhatnak ki.
volt már harmiónika cserém kb. 1 éve, már akkor is gebaszok voltak a kábelekkel...de boritékolom, h nekem nem úgy cserélték ki, ahogy Neked sikerült.

Magam csináltam, magamnak és nagyon jóra, tartósra akartam (úgy is sikerült) ezért a látszólag egyszerű munka igen sokáig eltartott, de a jó eredmény mindenért kárpótolt



Hali!
Hil a kábeleket honnan szerezted be? Ugyan olyan színkódú kábelekkel csináltad meg mint a mi benne van?! Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 15:09 Csomagtartó nyitás

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Sajnos megadta magát a mikrokapcsoló a csomagtér ajtón!
Alkatrészestől érdeklődtem azt mondta 12000ft lesz.
Ez tényleg ilyen drága vagy valaki tud olcsóbbat, vagy más megoldást?!
Előre is köszönöm!


Gyárilag külön azt a kapcsolót nem lehet kapni, egyben van az egész borítóelemmel, azért ennyi. Szerintem ezt az árat értette az eladód. Házilag lehet be lehetne műteni egy kapcsolót, de inkább keress bontottat.


Köszi! Úgy már szimpatikusabb az ár!
Közben volt időm megnézni rendesen és sajna nem a kapcsoló a baj hanem az átvezető gumiban szinte az összes kábel el van törve!
Ezt hogy lehet cserélni vagy lehet hozzá kapni csoportkábelt és csak cserélni kell?!

Pitykoo Elküldve: 2016-02-25 13:32 Csomagtartó nyitás

Hali!
Sajnos megadta magát a mikrokapcsoló a csomagtér ajtón!
Alkatrészestől érdeklődtem azt mondta 12000ft lesz.
Ez tényleg ilyen drága vagy valaki tud olcsóbbat, vagy más megoldást?!
Előre is köszönöm!