Robin68 fórum hozzászólásai

Robin68 Elküldve: 2011-01-24 20:11 Szervíz kilóméteróra nullázás

Tano írta:
Robin68 írta: Ha jól tudom 99' májusától vezették be


Ennél biztos később, mert az enyém '99 nyári, és ez a funkció még nem működik.


Nem vitatom ezt a tényt, nem emlékszem, hogy pontosan hol bukkantam erre az infóra . Akkor kutattam utána mikor én is ki akatram ütni. Pl. az én verdám januárban gyártották és májusban adták el. Ahogy emlékszem a május utáni modellekbe kezdték ezt a funkciót alkalmazni.
Szerintem 320d4 klubtársunk tudna erről pontos infót adni


Robin68 Elküldve: 2011-01-24 16:40 Szervíz kilóméteróra nullázás

Tano írta:
DnielCool írta:
Tano írta:
Csum írta: ez lenne a le írása ezek szerint a oil service óra nullázásának??
http://sacred.uw.hu//bmw/bmwe46201.jpg


Pontosan Aki keres az talál


Szia! neked ezt beütve lenullázódott az oil service km óra állás? köszönöm a válaszodat .


Ez évjárattól is függ. Szóval neked a 2000-es évjáratú autódban nem biztos hogy működik, mert lehet hogy csak utána volt a váltás hogy ezt bevezették. Pontosan nem emléxem mikor volt ez, megnézni most nem tudom, de korábban le volt írva ez is.


Ha jól tudom 99' májusától vezették be

Robin68 Elküldve: 2011-01-21 16:10 Elsõ lámpák

Bero írta: Üdv,Tano! Köszi a segítséget,életet mentettél! Úgy döntöttem magam szerelem be a AE-t,mert a szervízekbe vagy nem tudják megcsinálni,vagy 20-30 ezerért vállalják ami kicsit durva,mert 20ért vettem Az indexel kell kezdeni a beszerelést,és már megakadtam,de úgyis megcsinálom ha bele halok is



Még egy kis infó.... nem kell kiszerelned az egész lámpát, elég ha a plexit pattintod csal le és onnan már hozzáférsz mindenhez
Felül és alul fülek rögzítik a lámpatesthez



Robin68 Elküldve: 2011-01-20 21:43 Ennyit a szervízekrõl!!!

hil írta: Műszaki vizsga előtt álltam és a kéziféket akartam beállítatni padon a vizsgára, azért volt az NT látogatásom, meg ABS jeladó csere miatt. Takarítás után magam állítottam be a kéziféket mérőórás nyomaték kulccsal és teljesen jó is volt, egyformán fogott mindkettő. A vizsga is megtörtént, az emissziós értékek szerint a legjobb kategóriába kéne kerülnie az autómnak, dehát nem kaphat csak kék matricát, mert ugye ez magyarország. Ebből kifolyólag, új forgalmiért mehetek az okmány irodába, mert tisztelt hatóság elírta a forgalmiban a környezetvédelmi kategória besorolást. Vajon más vizsgahelyen is szóltak volna ezért, vagy feltették volna a pirosat, aztán vigye a paraszt. Az NT Autó a mai látogatásom alkalmával nálam csillagos 5-re vizsgázott, pedig még csak kétszer voltam náluk.


Én tegnap voltam érdeklődni vizsga ügyben ott ahol vizsgázni szokott és nekem is azt mondták, hogy ha kérem akkor át minősítik majd amikor vizsgázik, vagy lesz piros matricám. Igaz, hogy okmányirodás macera de ezt is megkérdeztem..... a hátsó rendszámtábla kell hozzá, 580 Forintocska és át írják a forgalmiban. Ennyi az össz költség. Szerintem ennyit megér.... (nekem mindenképp )

Robin68 Elküldve: 2011-01-16 23:11 Olajzabálás

kolica írta: sziasztok! a segitségeteket szeretném kérni a problémám megoldásában! a kocsim olajcserétől olajcseréig szinte még egyszer annyi olajat megeszik mint amennyi benne van. mi lehet ennek az oka? egyes szerelők azt mondták hogy ez ennél a motornál természetes amit én erősen kétlek! egy e46 320i 170 lóerös gépem van. előre is kössz a segitségért!


Találtam egy cikket ahol ezzel foglalkoznak.

Idézet egy cikkből:
Olvasom pár ítéletben, hogy másoknál az autó "eszi az olajat". Ez így is van....A 320i-ben levő M54B22-es motor, az "olajérzékeny" motorok családjába tartozik. Egy teljesen rendben levő motor az "intenzív" autózás és nem megfelelő olaj használatával akár 5 ezer kilóméterenként is megehet egy liter olajat. Létezik azonban egy olaj, amit kifejezetten ehhez a motorhoz fejlesztettek ki, és használatával minimálisra csökkenthető az olajfogyasztás (kb. 1 liter/25.000 km). Ez az olaj nem más, mint a gyári BMW Quality Longlife-04 5w/30-as (egy picit módosított Castrol) olaj, ami ugyan drága (majd 6.000 Ft/liter), de megéri használni. Segítségével nemcsak az olajfogyasztás-problémák szűnnek meg, de a motor élettartalma is nagy mértékben növelhető. (Hátránya, hogy viszonylag kevés helyen lehet kapni...)

Lehet érdemes utána járni ennek a fajta olajnak ha tényleg nagy az étvágya

Robin68 Elküldve: 2011-01-01 17:21 Autóvásárlás

Metacska írta: Kedves BMW Tulajok és Fanok!

Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és .............
Paraméterek és fontosabb infók:

-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi..........


Ha valóban így van és ismered is akkor ne habozz! Én 200 ezerrel vettem meg és nincs okom panaszra.

Robin68 Elküldve: 2010-12-31 17:12 Boldog Új Évet

Mikor 365 óvszert elhasználtunk, majd beolvasztottuk és autóabroncsot formáztunk belőle, boldogan ráírhatjuk, hogy \GOOD YEAR\!
Mindenkinek Boldog Új Évet!

Robin68 Elküldve: 2010-12-31 10:55 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

balagebmw írta:
YELLOW írta:
Csum írta:
YELLOW írta:
Csum írta: sziasztok az utóbbi pár napban nekem is elő jött ez a jelenség reggeli első indíásnál
kulcs be rak elfordít műszerfalon minden kis fény ki villan mint bármikor máskor viszont nem indít az auto aksinak semmi baja mert világítás rádió és minden más elektronikai kütyü müködik csak maga az auto nem indul sokadik próbálkozásra sem majd egyszer csak mintha semmi se történt volna kulcs fordul és be indul!! onnantól kezdve napközben bármikor indítom pöc röf indul majd jön a köv reggel mint a mai és megint csak tucatnyi kulcsel fordításra reagál aztán napközben rendesen indúl!!
mi lehet a baja?????????????


csak úgy megjegyzem, attól, hogy megy világítás meg rádió, meg stb, attól még lehet rossz az akksi. én is így jártam (másik topic), csak nekem indításnál, hatalmas kattogó hangok az önindítóból, és az első lámpák villogtak. ha neked is kattog, akkor az akksi lesz, bár utána nem indulna be mint ahogy írod.

szerintem lefagyott a rendszer
lehet az immobilasered szarakszik... próbáld úgy, hogy amikor ráadod a gyújtást, vársz egy 10 sec-et és indíts utána.
mondjuk lehet az izzítással is baj, hogy nem izzít már rendesen.



aksi, izzitó gyertya, izzítás vezérlő tavaly télen cserélve!!
amúgy meg ha aksi baja lenne akkor nem indulna a nap többi szakában sem ezt mindig csak reggel első indításnál csinálja amióta reggelenként-5fok körül van!!


amúgymeg leírtam, hogy én is miért zárom ki az akksi bajt. az csak infó volt a részemről.



ugyan ez a gondom,sikerült megoldani?:


Ez a hiba AC pumpa gyanús. Azt kéne megnézni.
Nekem is volt ilyen bajom mikor vettem az autót és az AC cseréje oldotta meg a problémát.

Ha az aksi szarakodna akkor pár indítózás után (főleg ebben a hidegben) csak kattogna és nem pörgetne........

Robin68 Elküldve: 2010-12-25 14:47 Üzemanyag fogyasztás

lacaca írta:
bomos535 írta:
YELLOW írta:
bomos535 írta: 2004es 320d most a nagy minuszok alatt 8.5l fogyasztasra volt kepes. Elozo gepem 320d 2001es beerte 7.2vel holott az meg adagolos volt meg sok kilometeres. Mindaketto manualis es indulasnal 30C ig helyben jaratom.


pont az a baj, hogy 30 fokig egy helyben járatod... beindítás után szinte rögtön el kell vele indulni, persze nem terhelve, csak minimálisan, azaz 1500 körül elváltogatni. alapjáraton főleg, amíg hideg a motor sokkal többet fogyaszt, mintha mennél vele...



csak hat nem szeretnek hideg motorral belekeveredni a forgalomba



Helyesen teszed! -néhány perc járatás hideg téli reggeleken nem árt a motornak sőt! Azt se hidd el,hogy a motor többet fogyaszt alapjáraton mint menet közben. (Yellow gondolom majd helyesbít ha utána nézett) BMW 525 TDS fogyasztás hideg motornál (indítás után 30-60 mp-el) 1.9-2,2 L/óra üzem meleg motornál 0,8-1,2 L/óra (függ a bekapcsolt segédberendezésektől és az üzemanyag minőségétől!) És hogy az 1500/perc fordulatszámon működő "nyomatékszegény'" hideg motor mennyire számít terheletlennek hááááát? Mindenki döntse el maga!




Itt most egy kicsit mindenkinek igaza van.
De Yellow is jól mondja mert a BMW kézikönyében is úgy írja a gyártó, hogy indítás után egyből induljunk, ne járassuk álló helyzetben. (aki nem hiszi járjon utána itt a vége fuss el véle) Ezt én is olvastam.........
Na meg lehetne itt osztani-szorozni, hogy ha áll az autó mennyit fogyaszt és ha egyből indul vele a tulaj akkor az idő alatt mekkora távolságot tenne meg és amennyivel több a fogyasztás, abból ha levonjuk az álló állapotban elfogyasztott fogyasztásbeli külömbséget akkor mi az eredmény (na ezt bogozzátok ki ).

Robin68 Elküldve: 2010-12-24 10:00 Boldog Karácsonyt

Békés, boldog, ajándékokban gazdag karácsonyi ünnepeket mindenkinek

Robin68 Elküldve: 2010-12-17 21:09 Most vettem BMW-t

woodstock írta: Hát figyelj miután ezt leszedtem kipróbáltam befogtam az egyik csövet másikon jött rendesen igaz kis késéssel aztán fordítva ugyanúgy...de ezen akármerre fújok levegőt nem megy át semmi ha azt a kis lyukat befogom. Amúgy érdekelne ha nem teszem vissza csak simán rádugom a csövet a spricnire az mennyire rossz? amúgy amikor fenn volt ugye a víz nem ment át rajta tehát ablakot mosni nem tudtam de a pumpa meg nyomta volna mert ahol tudott folyt ki a mosófoly. ha gyengélkedne a pumpa akkor ezt sem csinálná...gondolom. de ha mégis rossz lenne mibe fáj és honnan jövök rá h kezd elszállni? és mégegyszer: minek ez a visszacsapó szelep? Amúgy nekem boltban mondták h univerzális nincs gyári 5k tisztítsam ki...de ha más márkához van univerzális aminek ilyen a mérete az jó nem? tudtok ilyet?



Megakadályozza a cső visszaürülését a tartályba.
Ez azért kell mert ha hosszan húzod a kart, hogy vizet spriccelj a szélvédőre, késleltetve elindul az ablaktörlő is. Ha visszaengedné a vizet akkor szárazon indulna el mert nem biztos, hogy a víz is felkerülne addigra a tartályból és nagy eséllyel össze karcolná az üveget na meg az ablaktörlő gumija is hamarabb tönkremenne.

Robin68 Elküldve: 2010-12-10 21:55 hûtõ

hil írta:
aba írta: sziasztok mi lehet az oka elszakat a vizz bazinom es meg ragasztattam es ismet el van szakadva es mind ki fojt a vizz ...valaki tudja mi lehet az ok?


Mi az a vizz bazinod? Valszeg rosszul ragasztattad meg

elszakat=elszakadt
vizz= (talán) víz
ismet=ismét
es=és
ki fojt=kifolyt
ragasztattam=ragasztottam



Akkor egy kis logikai játék:
-vizz: nagy bizonyossággal víz, bár ebben a formában fogalmam sincs melyik nyelvből van kiszerelve mert csak a magyarban használatos szóra hasonlít.....
-bazin: a bazen szóból eredhet ami medencét jelent más nyelvekben is egy kis csavarással (általában a szláv nyelvek mint pl. szlovák, cseh, szlovén, lengyel) de még az angolban is szerepel főnévként mint basin......
Ezeket figyelembe véve nagy az esély rá, hogy vagy az ablamosó tartály repedt el vagy a hűtő. DE! Mindegy melyik az "elszakadt" alkatrész, cserélni kell és nem ragaszgatni mert ugye nem pár órás problémát kell megoldani hanem hosszútávút.

Az ékezet nélküli szavakat pedig el lehet nézni mert ha külföldről pötyögtetnek akkor nem igazán találhatóak meg a magyar karakterek a billentyűzeten

Szóval kedves aba ne ragaszd hanem cseréld.....
és üdv a fórumon

Robin68 Elküldve: 2010-12-10 19:38 Karcok

miniyakuza írta: Sziasztok!

Valami elmebeteg összekarcolta a kocsim csomagtartóját a jel körül!3 db 10cm-es karc van rajta, egy kicsi a jelben is!Nem mély karcok de olyan 1-2mm szélesek!Annyira nem látszik a körmöm sem akad bele!
Segítségeteket kérném mit javasoltok hogyan tüntessem el!Milyen polirt vegyek vagy vigyem profihoz?Bár nem akarok most év végén erre nagyobb összeget szánni!

Köszi!

M.


Egy kép segítene, hogy mennyire vészes a helyzet. De ha csak felületi karc ami inkább csak a lakkot sértette meg akkor bármelyik nem túl gagyi polírszerrel ki tudod hozni még kézzel is.
Én konkrét 3M - es cuccot használok de a RIWAX is elég jó.

Robin68 Elküldve: 2010-12-06 18:47 M3 vásárlás

YELLOW írta:
YELLOW írta:
balesz írta:
YELLOW írta:
NemethZoltan írta: Srácok,

Újabb infó az autóról.

Szombaton elmentem megnézni, de a stáb sajnos nem volt ott, így egy héttel tolódik a személyes randi. (Azt mondta a srác, hogy inkább a belseje a lényeg, bár én ezt nem osztom-ugyanakkor azt látom, hogy a következő a kategóriában 1 millióval feljebb van.

Az eladó állítja, hogy klímás, míg a klasszikus kivtel (mert ez amerikai) nem az. Igaz-e??

Azt is elmondta, hogy ennek az autónak 325-ös szívósor van a blokkján, így a kevesebb lóerő, mivel amerikai....Igaz lehet-e ez?? (Chippelve van, ezt már írtam korábban..)

Tisztában vagyok néhányotok segítőkészségével, de a továbbiakban is szükségem volna rá!!!
Köszi szépen előre is!!!!!


de most melyik autóról van szó? mert elvesztettem a fonalat... ha a csonti-car, akkor felejtős


igen ez a csonticar-os, az E46-os M3-ról én kértem infókat egy barátom számára...


nem ismerlek, így nincs jogom ítélkezni feletted.
DE!!!
ha a korábban leírtak után, Te képes voltál elmenni megnézni az autót, akkor vedd is meg, mert pont az az ember vagy, akinek a Csonti-Car szánja az autóit, azaz kis pénzből szart vevő, de divatolni keménykedni, arcoskodni vágyó fiataloknak.

korábban mindent leírtunk, ha Te azok után, még gondolkozol rajta, akkor úgy látszik semmit nem ér a véleményünk!!!



ha annyira kell a csonti-car-os csajozós M3, akkor ezt mindenképp meg kell venned hozzá... a szinvonal hasonló

http://www.vatera.hu/item/view...=189046110

Apple iphone 3g csajozós! Budapest 55 ezer! 8gb
NINCSEN CSAJOD? VEDD MEG EZT, TUTI LESZ! ILYEN CSAK LEGMENŐBB pasiknak van! Tartozz te is a felső tízezerhez! Csupán 60 ezerért! Mikor ezzel mentem buliba, hirtelen sokkal jobb képű csávó lettem, már csak ezért is megéri!
csak budapesti személyes átvétel!


Iphone 3G
8Gb
4.1-es kártyafüggetlen szoftverrel, jailbreakelve
a képek az eladó telóról készültek!



Hát van köztetek még egy barom (én) mert én is a Csonti-Car-nál vettem az autóm..... Nem mondhatom, hogy megbántam.
De szabadjon megjegyeznem, hogy nekem nem az a tapasztalatom mint amik fel vannak vázolva.... . Eleve kedves Yellow pont Te ítélkezel egy pesti kereskedőről mikor olyan messze laksz innen, hogy a környéketeken szinte már dinoszauruszok vannak..... . Ha venni akarsz egy autót akkor nem mész el megnézni???? Vagy neten rendeled meg?
Előtte volt egy Hondám amit sokkal jobb áron számoltak be a Csontinál mint bármelyik másik kereskedő. Nem problémáztak azon sem, hogy kp.-ra veszem a kocsit, nem pedig hitelre mert az nekik jobb. Az átírást is elintézték pillanatok alatt.
Természetesen mindenkinek oda kell figyelni bármelyik kereskedőnél vesz autót mert az ördög nem alszik..... (azért piros a szeme)

Néztem az eladó autóikat, de vagy én vagyok vak, vagy nem ismerem ki magam de nem láttam náluk most M3-ast..........

Robin68 Elküldve: 2010-12-02 20:57 Fóliázás

Bianconero írta: Sziasztok!

Tudtok olyan fóliást ajánlani,ahol profin dolgoznak és nem bontanak hozzá kárpitot?
Elsősorban Budapesten és környékén (Budaörs előnyben). Olyan fóliát szeretnék,ami UV szűrő és üvegbetörés ellen is véd valamennyire.
Javaslatok?


Budaörsön is van (sajna nem tudom pontosan hol), az egyik volt kollégám ott csináltatta off kocsiját és teljesen körbe. Műbizonylatot természetesen csak "B" oszloptól "B" oszlopig kapott.
Szerintem kis utánajárással meg lehet találni.