adams22 Elküldve: 2022-05-29 20:05 N43 motorok
Ez volt az én tapasztalatom. A bmw-be már nem ez szokott lenni Most van egy ilyen pont bent, tekert órás kitudja mennyi van benne. De az injektorok beszartak rajta, mivel így jártak vele egy darabig a szar injektor tönkre tette az ecu-ban az injektor áramkör végfokait (ecu felújítás) + 4 injektor 400 ezerért. Hiánycikk, nem volt sehol csak olaszországban, onnan kellett rendelni. Ezen kívül még bajos szokott lenni az olajszivattyúja is és főtengely csapágyasodás is utol éri előbb-utóbb. A sok trafó-gyertya hibáról nem írok az a szokásos benzines nyűg, csak úgy mint a szelepszárszimeringek kikeményedése miatti magas olajfogyasztás. Emellett ha rossz minőségű benzint kap vagy nagyon kijárják a tankot és nem hűti/keni a nagynyomású üa.pumpát akkor az is szeret lefeküdni.
Nagyjából most ennyi jutott eszembe, hálistennek nem mindegyik példány ilyen belőle, leginkább a lerúgottak. De megvételüket nem tanácsolja senki. Már lehet én is inkább egy 163 lovas eur3 dízelre váltanék ugyan ezzel a kasztnival, részecskeszűrő nélkül. Max egy turbó kell rá. Kuplung, kettőstömegű a benzinesnél is ott van.