anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-02-11 13:06 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.

Elnézést hogy újat nyitottam,előre is.
Csak annyit szeretnék véleményezni, hogy ha valakinek meg oldódott a problémája,vissza írhatná ott,ahol a kérdést fel tette. Sok embernek segítene, és nem kérdezgetne,futna felesleges köröket újra. Sokan megteszik, de sokan nem. Én személy szerint örülnék neki,mert mindig tanul az ember. Az meg szerintem nem korrekt,hogy kérjük mások tanácsát,aztán ha megoldódott a probléma eltűnünk.
Szerintem ezzel sokan egyet értenek. Mégiscsak ez egy fórum lényege.
Elnézést,ha valakit megbántottam, de szerintem ez alap.

anubisz Elküldve: 2011-02-11 12:46 Olajcsere_

cene írta: Ezt már írtam egy másik topikban is csak nem kaptam rá választ így beírom, végül is ide is kapcsolódik: a múlt héten érkezett el a bc szerint az olajcsere ideje ami meg is lett csinálva , szűrővel együtt. És miután visszaállítottam a szerviz intervallumot alig akartam hinni a szememnek, hisz a legközelebbi olajcserét 40ezer km múlva fogja kérni.( természetesen ezt nem fogom kivárni). Miért ír ki ekkora nagy intervallumot????


Főleg egy Diesel kocsinál. Abból már szurok fog kijönni
Ha még sokáig akarod használni a szép kocsidat,nem vársz addig
Akkor egy 2011 es új BMW be mát lehet csak 60 000 ként kel cserélni?

anubisz Elküldve: 2011-02-11 12:36 Olajzabálás

zoliika írta:
davech írta: Esetleg valakinek lenne ötlete mivel kezdjem a keresést?
Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?

(Nemhiszem ha most beleöntök prolongot, a fogyasztásom is 6L, és mili olajat se fog enni, itt nagyobb anomáliára gondolok. De persze attól független lehet kipróbálom )

zoliika írta:
davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………








Ez így van a prologot olajcserénél szokták belerakni.
99% az olajfogysztás kopott olajlehúzógyűrűkre utal ill. nem megfelelő olajat tettél bele gondolok itt 0w-re.
A magas fogyasztás az lehet légtömegmérő „behülyülése” rosszul adhatja le a jelet az üzemanyag befecskendező ill. adagoló rendszernek és több„diesel” megy az égéstérbe.De ez csak tipp menj el egy BOSCH SZAKSZERVÍZBE rárakják a gépre és ott megmondják mi a betegség.Addig csak találgatsz és parázol mi a f… lehet a gépeddel.




Hát most néztem a Prolongot ugye 1 liter 42200 Ft, mivel 6 hengereshez majdnem 8 liter olaj kel,és 10% keverési arányt ír, az úgy 8 deci, hát egy litert venni kel.Plusz a 21 000 Ft az olaj. 65 ezerért olajat cserélni,hogy aztán ki dobd 15-20000 Km után.Most mit mondjak. Gondolom minden olajcserénél bele kel rakni.Hát köszönöm szépen. Jobban jár az ember ha 4-500 000 után fel újítja a motort, vagy betolja a roncstelepre.Ezt egy pár évig használod,egy új motor ára, főleg ha sűrűn cserélsz olajat.Persze aki 10 000 ret megy egy évben,annak biztos megéri,de annak meg minek.Még azt mondom ha,8,10 000 lenne egy liter, de 43000 mi van ebbe? Platina? Aszem ezt a módját a motor kímélésnek,kihagyom Lehet nyomkodni a mennyiség gombot,aki rendelni akar
http://www.prolong.hu/page_onlineshop.php Ámen

Olyan mint a Calgon a mosógépbe,ha ki számolod 10 évig használod,egy új mosógép ára. Inkább ki cserélem a fűtőszálat 10 év alatt 2 szer, sosem használtam,mégis tiszta a gépem, pedig itt se lágy a víz

anubisz Elküldve: 2011-02-09 12:22 Lámpamosó

Adiii írta:
anubisz írta:
Adiii írta: Sziasztok!

Merre találom a lámpamosó motorját? Én pont rá szeretném kötni, mert szerintem nekem le van kötve hiszen nem működik. Válaszokat előre is köszönöm.


A motorból kettő van,legalább is ahol gyári a lámpamosó,1 a szélvédőnek,1 a lámpa mosónak. Nálam mind kettő a szélvédő mosó tartály oldalán van,a tartály is értelem szerűen olyan hogy két luk van benne ahova a motorokat kel bele illeszteni, 1 tartályból zabál mind a két motor. Ha utólag szerelted be nemtom. 1 motorra kötötted? vagy tartályt is cseréltél?

A gyári lámpamosós a te kocsidhoz http://bmwfans.info/parts/cata...container/

mellette a szimpla. a 4 es a lámpamosó pumpája.

Ez meg a szimpla, látom elméletileg ott a luk a másik motornak,csak gondolom dugaszolva van. http://bmwfans.info/parts/cata...container/



Gyári a lámpamosó. Ha netán mégis rá van kötve és annak ellenére nem működik a lámpamosó, akkor mit érdemes megnézni?


hát ha gyári és mégse megy,én először a motort nézném meg, mert a pumpa mikor nyomja a vizet az tolja ki a lámpamosót és spricceli a vizet,úgyhogy ha az el van gyengülve,vagy nem megy akkor nem is spriccel,hát ha jó a motor sok minden nem lehet,Akkor spriccel csak amikor fel van kapcsolva a világítás,kapcsold fel a lámpát és kel vele spriccelni,úgy hogy le húzod a motorról a sarut aztán meg kel nézni megy egyáltalán áram a motorhoz. Ha kap áramot,és jó a motor max dugulás lehet,mert nem hiszem hogy egyszerre szál el mind a két spriccelő,meg ritkán szokott,inkább ereszteni kezd,és el folyatja a vizet. Én már egyszer cseréltem motort.Húzd le a motorról a csövet és megtudod nézni nyomja e a vizet, de lámpát olts mert nem fog el indulni a pumpa.Hát így szakaszosan ki tudod zárni,hogy mi lehet a hiba.

anubisz Elküldve: 2011-02-09 10:19 Lámpamosó

Adiii írta: Sziasztok!

Merre találom a lámpamosó motorját? Én pont rá szeretném kötni, mert szerintem nekem le van kötve hiszen nem működik. Válaszokat előre is köszönöm.


A motorból kettő van,legalább is ahol gyári a lámpamosó,1 a szélvédőnek,1 a lámpa mosónak. Nálam mind kettő a szélvédő mosó tartály oldalán van,a tartály is értelem szerűen olyan hogy két luk van benne ahova a motorokat kel bele illeszteni, 1 tartályból zabál mind a két motor. Ha utólag szerelted be nemtom. 1 motorra kötötted? vagy tartályt is cseréltél?

A gyári lámpamosós a te kocsidhoz http://bmwfans.info/parts/cata...container/

mellette a szimpla. a 4 es a lámpamosó pumpája.

Ez meg a szimpla, látom elméletileg ott a luk a másik motornak,csak gondolom dugaszolva van. http://bmwfans.info/parts/cata...container/

anubisz Elküldve: 2011-02-09 10:19 Lámpamosó

Adiii írta: Sziasztok!

Merre találom a lámpamosó motorját? Én pont rá szeretném kötni, mert szerintem nekem le van kötve hiszen nem működik. Válaszokat előre is köszönöm.


A motorból kettő van,legalább is ahol gyári a lámpamosó,1 a szélvédőnek,1 a lámpa mosónak. Nálam mind kettő a szélvédő mosó tartály oldalán van,a tartály is értelem szerűen olyan hogy két luk van benne ahova a motorokat kel bele illeszteni, 1 tartályból zabál mind a két motor. Ha utólag szerelted be nemtom. 1 motorra kötötted? vagy tartályt is cseréltél?

anubisz Elküldve: 2011-02-09 09:24 Lopott M-es ködlámpa!!!

Basanyi írta: Sziasztok. 99-es 136 LE autóm van.
Már másodszor lopják el a ködlámpáimat. /Nagyon könnyü kipattintani/
Valakinek van-e valamilyen ötlete,hogyan lehetne megneheziteni a tolvaj dolgát?
Azon kívül,hogy törne el a keze annak aki ellopta.
Ötleteket elöre is köszönöm.
Basanyi


Szerintem ezt nem tudod meg gátolni,csak ha olyan szpojlert teszel fel ami teljesen takarja,és csak egy kerek luk van rajta ahol világítani tud.
Itt van olyan amire gondolok : http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/ nekem ilyen be pattintós beömlő takaró van előtte, de azt is ki tudják tépni ha akarják. teljesen el kel rejteni,máshogy nem tudod megoldani. Max el gyilkolod a csavar végét, de szerintem úgy is ki szedik,Ha rá látsz,én már rég vettem volna egy biztonsági kamerát és éjjel rögzíteném a képet.Mondjuk azzal se érsz sokat, max ha bele vigyorog. azért ha már kétszer ki szedték és gyárit vettél bele, bizony az mát üti a százat. De legyen csak 50.Ennyiért már vehettél volna szpojlert ami teljesen takarja, csak a lencse látszik ki. Különben mindenképpen hozzáférnek szerintem. Hát okosabb nem lettél, csak a véleményemet írtam le.

anubisz Elküldve: 2011-02-06 18:01 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

Attila74 írta:
anubisz írta:
Attila74 írta:
steveboy21 írta: Azt hiszem Illatos u. 9 a betonosokkal szemben van egy sorompon kell átmenni.


A lenti hiba nekem is jelentkezett. Az Illatos út 9. jó cím, legtöbb esetben én is oda viszem a gépet, most is így tettem. Kedden megcsinálták a szoftveres frissítést - nulla pénzért - de sajna nekem nem segített. Mire az M7-esen Székesfehérvárig elértem, újra kigyulladt a DSC és a kézifék lámpa sárgán.
Most Zalaegerszegen vagyok, eddig lejöttem vele gond nélkül, de holnap átviszem Kanizsára, mégis csak idegesít a dolog. Érdekes, hogy itt a városba nem gyulladtak még ki a lámpák (mondjuk nem is megyek vele túl sokat).


Azért nézd meg a fékpedál mögötti mágneskapcsoló érzékelőt. Nem biztos hogy az a baj nálad,de nekem az csinálta.Bár a gép is ki írta,mármint a szervizben.Tempomatot is le kapcsolta menet közbe,és néha már rá is fékezett magától. Ki cseréltem azóta semmi gond.
Ugyanis nálam szintén dsc,és fék hibát írt vissza mindig,és általában hosszú utakon,utána rosszabb lett.Kis kanyarba mentem 20 -al aztán be kapcsolt a dsc,fékezett hol,kellett,hol nem,Ha újra indítottam nekem is jó volt egy darabig. Viszont nekem látta a szervizben a hibát a gép.


Köszi! Azóta voltam a szervízbe, érzékelőcsere javallott 60E-ért (márkaszervíz). Ezt most kihagyom, mert elvileg a hiba jelentkezése csak annyit eredményez, hogy nem műxik a DSC. Pénteken pedig jöttem 200 km, után gyulladtak ki a lámpák.


Melyik érzékelő szállt el végül is?

anubisz Elküldve: 2011-02-04 18:51 Valaki segítsen

Adiii írta:
anubisz írta:
Adiii írta:
anubisz írta:
Adiii írta: Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.


Nekem régen volt hogy még 85 km írt hogy annyit mehetek,aztán villant a sárga,rá 2 km és már le is állt a kocsi,össze,vissza számolt, és mindig olyan volt mintha csak 40 liter körül menne a tankba.már kezdtem az hinni valami csempész cucc van benne és csutkóra tele tankolva sem ment el 400 km nél többet. abban az időben csomagtartóban mindig vittem benzint,mert egyszer a pályán is elfogyott ripsz,ropsz.
Üzemanyagszint jelző volt. Gépre kötötték,és mondták is. Csere után minden oké volt, most annyira pontos hogy 10km ír még mindig megy a kocsi,tovább nem mértem,nem akartam kannából tankolni. Ja, a sima szintjelző,az egyik tankba,mert ugye kettő van benne,a másik a szivattyún, és ugye ha az egyik jól mér,a másik nem, tuti meg bolondítja a rendszert . Hallottam olyat is hogy fent is akadhat az úszó.
Ma már nem vinném szervizbe,előbb én ki szedném,meg mozgatnám vagy valami,mert ha felakadt és meg rendelte az ember az alkatrészt,kit érdekel már. Be rakják ( vagy nem ) és kész. Lehet csak meg kellett volna mozgatni kicsit,azt ki csenget az ember 40-50 ezret.


Köszönöm a megtisztelő válaszodat. Igen nekem most az lesz , hogy ki lesz szedve az AC mert ugye az egyik szintjelző sajnos azzal vagy egybeépítve. A másikat meg nem tom hol van, de meg lesz keresve. Lehet felakadt, megszorult. Az is lehet az érzékelő szakadt el. Ezek a tippeket kaptam idáig, de továbbra is várom még a véleményeket.Egy nem öreg az AC mert cserélve volt, és üzemképes az autó. tehát AC csere biztos nem lesz.


mind a kettő a tankba van,ugye két oldalas a tank,mindegyikbe van egy. ülés alatt.Lehet hogy cserélni kell,de azért jobb előtte megnézni,ki tudja.jártam már úgy hogy gép rosszat írt alkatrészre azt csere,18000 lett volna, egy elektromos szelep ami a benzingőzt vagy mit vezet vissza a szívó torokba vagy hova, aztán ki szereltem,meg fújtam egy párszor, ki pucoltam,azóta is tökéletes,vagy fél éve.


Én nem láttam még sehol külön csak szintjelzőt. Nem tudom melyik oldalon van melyik, de feltételezem a jobb oldalon van az AC-vel az a nagyobb tank a kisebbiknek pedig bal oldalt külön. Nyilván a költséghatékony megoldást fogom választani a lehetőségek szerint.





Pedig itt van,látod. http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

http://bmwfans.info/parts/cata...el_sensor/

anubisz Elküldve: 2011-02-04 18:13 Valaki segítsen

Adiii írta:
anubisz írta:
Adiii írta: Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.


Nekem régen volt hogy még 85 km írt hogy annyit mehetek,aztán villant a sárga,rá 2 km és már le is állt a kocsi,össze,vissza számolt, és mindig olyan volt mintha csak 40 liter körül menne a tankba.már kezdtem az hinni valami csempész cucc van benne és csutkóra tele tankolva sem ment el 400 km nél többet. abban az időben csomagtartóban mindig vittem benzint,mert egyszer a pályán is elfogyott ripsz,ropsz.
Üzemanyagszint jelző volt. Gépre kötötték,és mondták is. Csere után minden oké volt, most annyira pontos hogy 10km ír még mindig megy a kocsi,tovább nem mértem,nem akartam kannából tankolni. Ja, a sima szintjelző,az egyik tankba,mert ugye kettő van benne,a másik a szivattyún, és ugye ha az egyik jól mér,a másik nem, tuti meg bolondítja a rendszert . Hallottam olyat is hogy fent is akadhat az úszó.
Ma már nem vinném szervizbe,előbb én ki szedném,meg mozgatnám vagy valami,mert ha felakadt és meg rendelte az ember az alkatrészt,kit érdekel már. Be rakják ( vagy nem ) és kész. Lehet csak meg kellett volna mozgatni kicsit,azt ki csenget az ember 40-50 ezret.


Köszönöm a megtisztelő válaszodat. Igen nekem most az lesz , hogy ki lesz szedve az AC mert ugye az egyik szintjelző sajnos azzal vagy egybeépítve. A másikat meg nem tom hol van, de meg lesz keresve. Lehet felakadt, megszorult. Az is lehet az érzékelő szakadt el. Ezek a tippeket kaptam idáig, de továbbra is várom még a véleményeket.Egy nem öreg az AC mert cserélve volt, és üzemképes az autó. tehát AC csere biztos nem lesz.


mind a kettő a tankba van,ugye két oldalas a tank,mindegyikbe van egy. ülés alatt.Lehet hogy cserélni kell,de azért jobb előtte megnézni,ki tudja.jártam már úgy hogy gép rosszat írt alkatrészre azt csere,18000 lett volna, egy elektromos szelep ami a benzingőzt vagy mit vezet vissza a szívó torokba vagy hova, aztán ki szereltem,meg fújtam egy párszor, ki pucoltam,azóta is tökéletes,vagy fél éve.

anubisz Elküldve: 2011-02-04 18:03 Valaki segítsen

Adiii írta: Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.


Nekem régen volt hogy még 85 km írt hogy annyit mehetek,aztán villant a sárga,rá 2 km és már le is állt a kocsi,össze,vissza számolt, és mindig olyan volt mintha csak 40 liter körül menne a tankba.már kezdtem az hinni valami csempész cucc van benne és csutkóra tele tankolva sem ment el 400 km nél többet. abban az időben csomagtartóban mindig vittem benzint,mert egyszer a pályán is elfogyott ripsz,ropsz.
Üzemanyagszint jelző volt. Gépre kötötték,és mondták is. Csere után minden oké volt, most annyira pontos hogy 10km ír még mindig megy a kocsi,tovább nem mértem,nem akartam kannából tankolni. Ja, a sima szintjelző,az egyik tankba,mert ugye kettő van benne,a másik a szivattyún, és ugye ha az egyik jól mér,a másik nem, tuti meg bolondítja a rendszert . Hallottam olyat is hogy fent is akadhat az úszó.
Ma már nem vinném szervizbe,előbb én ki szedném,meg mozgatnám vagy valami,mert ha felakadt és meg rendelte az ember az alkatrészt,kit érdekel már. Be rakják ( vagy nem ) és kész. Lehet csak meg kellett volna mozgatni kicsit,azt ki csenget az ember 40-50 ezret.

anubisz Elküldve: 2011-02-04 14:18 Műszerfal kijelzés

ihorvath írta:
hil írta:
ihorvath írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy létezik-e az e46-ban valami rejtett menüben km számláló a valós km kiszűrésére?
Egy cikkben írták, hogy a műszerfalon nyomkodva kideríthető mennyi a valós km, amit állítólag nem lehet átütni. Igaz ez? Hogy deríthető ki az autómról, hogy mennyi lehet benne? Esetleg egy márkakereskedést felkeresve lekérhető az autó szervíztörténete? Ha igen, mi ennek a módja? 2 évet olaszban volt az autó, 4-et pedig Magyarországon.


Ha nagyon jól csinálják, de az nagyon sokba kerül, akkor szinte nem lehet felismerni a buherálást. A BMW Scanner viszont meg tudja mondani, hogy hányszor volt állítva Km állás, és ha az olcsó megoldást csinálták, akkor még Km -t is tud mondani



Mikor megvettem az autót, akkor a Wallisban átvizsgálták 2 órán át. Elkértek érte 25 ezret, majd mondták, hogy minden remek az autóban, a km is valódinak tűnik, azonban nem találnak egy szervízbejegyzést sem a computerben, mintha nem járt volna soha márkaszervízben. A km-ek egyeztek mindenhol (lámpamodul, computer, kulcs).

Ennek ellenére miután elhoztam (aznap megvettem a magánembertől és elhoztam), az első hosszabb úton kiderült, hogy csúszik a kuplung... ezt a próbavezetésen nem vettem észre sajnos, de a szerviz sem...
A km valóságát nem tudom, mert fura, hogy nincs egy szervízbejegyzés sem... 2 évet volt olaszban az autó, és azalatt 67 ezer km keletkezett benne, ez talán még hihető is nem?


Szerintem,ha már meg vetted felesleges ezen rágódni. Csak őrlöd magad.Amit nem tudsz,az nem fáj na meg 50 ezer alatt is tönkre lehet gyilkolni egy autót. E46 nem arról híres hogy márkaszervizben keltek,feküdtek velük. Az új BMW talán,úgy 2-3-4 évesek,amik nagy részét korrekten szervizelik,persze van kivétel.

anubisz Elküldve: 2011-02-04 14:03 Hallott már valaki ilyen hibáról?

lacaca írta:
320dIvan írta: Sziasztok!

Egy 320d aut boldog tulaja vagyok már másfél éve.
Most csinált valami érdekeset az autó. Autópályán tempomattal megyek 140-nel, semmi gond. Jön egy tartós emelkedô, és a sebesség visszaesik úgy 120 körülire. Hiába nyomom a gázt padlóig, kapcsolok át esetleg manuálisba, semmi. Amikor eléri az emelkedô végét, újra elindul a vas és szépen reagál a gázadásra, húz mint a veszedelem.
Átnéztem egy pár oldalt és errôl nem találtam semmit. Szerintetek mi lehet a baj?

Elôre is köszönöm.


Szia Mielőtt még teljes letargiába esnél a lehetséges hibáktól , valószínűleg a megfelelő mennyiségű üzemanyag hiánya okozza a jelenséget. Ellenőrizd (ha kell cseréld ki!)a gázolajszűrőt ,a levegőszűrőt ,a légtömegmérőt,az üa. szivattyút és az üa. ellátó rendszert.


pár ezer forintból ki is jön

anubisz Elküldve: 2011-02-03 20:13 alapjárat leesik, ingadozik

Bocs hogy kétszer küldte el,de esküszöm egyszer nyomtam rá a küld gombra,nemtom mért csinálja.
Előző témára visszatérve,jó lenne ezt tisztába tenni,mert nekem már mondták az ellenkezőjét is,hogy akkor jó a CCV ha van vákum,mikor le tekerem a kupakot, és meg változik az alapjárat. Már csak azért mert nekem is vannak hidegindítás gondjaim,és egy BMW szerelő azt mondta CCV csere, állítólag erős olaj fogyasztást,gyújtás kimaradást, egyenetlen motor járást okoz hidegen. Külföldi fórumokon olvasta hogy sokan éreztek kipufogó füst szagot indítás után,az utastérben. Legszebb hogy én is érzek egy ideje ,és mindig,és csak reggel mikor hidegen indíttok,utána,melegen,napközben soha.Hogy ez miként függ össze nem tudom,de Kanadai oldalakon sok a téma, mert ott a hideg miatt rengetegen szívnak az eldugult,elfagyott CCV miatt,és sokat írnak róla,viszont nem tudok angolul,és csak fordító programmal tudom olvasni,így lehet sok szó amit másképp fordít a program.
Azért nem cseréltettem ki eddig a CCV mert nem vagyok biztos a hibájában,a ki szerelése meg egy rémálom, 5-6 óra meló rutin nélkül.Szervizbe meg az anyagárral együtt tuti 100 ezer lenne. Ezért vagyok óvatos ezzel a témával.

anubisz Elküldve: 2011-02-03 19:36 alapjárat leesik, ingadozik

hil írta:
kito írta: Sziasztok,

Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?

Elore is koszi,

Kito

Mi történik akkor, ha járó motornál leveszed az olajbetöltő kupakot? Ha vákumot érzel, akkor a kartergáz szelep rossz, esetleg kartergázcső, vagy mindkettő. A facelift előttinél legalábbis.



Ezt jól értem? tehát jár a motor és ha le veszem a sapkát,és van vakum,akkor rossz a CCV kartergáz szelep? mondjuk úgy rá terítek egy darab nejlont és úgy szívná befelé,akkor rossz a szelep? Mert nekem pont ezt csinálja,de viszont a fordulat változik mikor le csavarom az olaj sapkát. Nem szabad vakumnak lenni ha le veszem a sapkát?