b0gar fórum hozzászólásai

b0gar Elküldve: 2006-07-04 13:07 Klíma automatika hiba

Sziasztok!

Lenne egy hibám: Be van állítva a ventillátor sebesség 1-es vagy 2-es sebességre (kicsire) és néha gondol egyet a kocsi és full fordulaton elkezdi betolni a levegõt úgy 5-10 másodpercig, aztán visszaáll a beállított értékre. Ez vajon mitõl lehet? Tegnap óta csinálja, elõtte soha.

Van egy olyan gond is vele, hogy nem mûködik a ventillátor a hõérzékelõ mögött és ezért azt hiszi, hogy meleg van a kocsiban (mivel az egész panel melegszik a világítástól) és hideget fúj be. Ez tuti így van már utánajártam csak nem akartam ez egész elektronika egységet (68000.-ér) cserélni. Gondoltam megúszom de ha ez az új hiba is ebben van, akkor nem úszom meg.

Várom az ötleteket! Elõre is köszi!

b0gar Elküldve: 2006-07-04 12:57 Váltózsák csere

Hát a kézifék fogóját még nem vettem le , mert az ottani zsák cseréjéhez azt nem kellett levenni. A zsák a fogó tövéhez van rögzítve. Legalábbis nálam. Ha zsák alsó (hátsó) fele ugyanúgy müanyag kereten van mint a váltónál. Ha leveszed a többit már látni fogod.

b0gar Elküldve: 2006-06-30 14:16 Tanksapka elõtti ajtó hiba

Na akkor örülünk!

b0gar Elküldve: 2006-06-30 10:24 Tanksapka elõtti ajtó hiba

Hát próbáldd meg nyitott állapotba ki-be zárogatni a kocsit. Annak kis tüskének kellene mozogni ki-be. Ha nem mozog akkor biztos valami baja van. Én ilyenkor esetleg valami zárolajozót próbálnék vagy WD40-et.

Ha nem segít akkor szervíz!

b0gar Elküldve: 2006-06-30 00:41 Fogyasztási adatok

Ez vicc vót! Remélem nem vettétek komolyan! ServicePack-ot a windows-hoz szoktak feltenni.

Bár a viccet félretéve múltkor az egyik céges OPEL-al voltak alapjáratproblémák. Elvittük szervízve, meg is javították. Amikor kérdeztem, hogy mit csináltak azt mondták:
Töltöttünk rá újabb szoftvert!

b0gar Elküldve: 2006-06-29 11:41 Fogyasztási adatok

Hát amilyen adatokat írtál ahhoz nekem is BC 6,0-ot mutat de amennyire figyeltem kb pontos lehet.

Amúgy Service Pack 3-at javaslok!

b0gar Elküldve: 2006-06-26 18:30 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

A kézifék karnál állítgattam, de azzal csak azt tudom állítani, hogy hány kattanásig menjen fel.
A gond szerintem a hátsó kerék környékén lesz! Asszem a következõ inspekciónál szétszedetem.

b0gar Elküldve: 2006-06-26 10:30 Márkakereskedések

Hát ahogy többször írtam én márkakereskedésbe hordom. Asszem ott mégiscsak jobban értenek hozzá. (Nem szeretem az olyan helyeket ahol a tag elkezdi feszegetni meg mittuomén, mert nem tudja, hol és hogy kell valamit leszedni) Tudom, hogy drágább meg jatt is elvárt de ez van.
Nekem jók a tapasztalataim, mivel ott vettem a verdát ott szervizeltetem sokat vagyok náluk autót is teszteltem rengeteget. Egyik szerelõ a katonacimborám (remélem nem megy el), ja és persze ahogy írtam én mindig ottá állok a kocsi mellett javítás alatt. (el is vároma pénzemért hogy láthassam.) Lehet, hogy nem mindenkinek engedik meg , de mint mondottam törzsvendégnek számítok.
És ez a pécsi Schneider autóház.

b0gar Elküldve: 2006-06-26 10:25 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

A gond az, hogy a ház elõtt (szerintem 10% emelkedõ) nem fogja meg. A kanyarodáshoz a kormányt használom.

b0gar Elküldve: 2006-06-26 10:22 Féktárcsa és fékbetét

Errõl a kérdésrõl kicsit lemaradtam. Nos én is cseréltem fékeket (betét+tárcsa) elsõ tengelyen. Márkaszervízben ottani alkatrésszel. Árra nem emlékszem de nem éreztem vészesen drágábbnak más márkákhoz képest. Ha valakinek van hol kivel megcsináltassa akkor érdemes megvenni az alkatrészt kereskedésbe és olcsón vagy házilag beszerltetni.
A kopásjelzõ visszajelzésének eltüntetésére szerintem a koputerbõl kell törölni. Mondjuk én úgy gondolom , hogy a kopásjelzõ az egy szál drót ami zárja az áramkört normál esetben és amikor a fékbetét nagyon kopott akkor az a drótszál is elpattan. így megszûnik az zárás és ezt érzékeli. (Lehet, hogy hülyeség de amikor cseréltettem megmutatta a szerelõ és valamit ilyet láttam.) Érdemes korábban cseeréltetni mint hogy ez elkopjon mert akkor ezt is cserélni kell (1000-2000 FT.)
Ja és persze lehet csak betétet is cserélni. Egy idõ után összekopik a tárcsával és semmi gond.
herpa: Ha rám hallgatsz elsõn cseréltetsz. Amúgy az nem fordulhat elõ, hogy a kopottabb fék miatt (mondjuk hátul) csökkenne a fékhatás. Amíg van valamennyi a betétbõl és a tárcsából addig a fékhatás nem változik.

Hú ez hosszú lett...

b0gar Elküldve: 2006-06-26 10:07 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

Hát szerintem az biztos, hogy a kerékleszedésnek semmi köze a fék szoruláshoz. Úgy értem a kresz is úgy írja elõ, hogy a kézifékkel kell rögzíteni az autót a kerékcseréhez.
A fékre sajnos nincs ötletem de a kézifékemet én is meg fogom nézetni , mert nekem meg nem fog eléggé.

b0gar Elküldve: 2006-06-20 21:45 Car key memory

Igen
Ha valaki rájön , hogyan akkor ossza már meg mindenkivel!!!

b0gar Elküldve: 2006-06-17 20:29 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Ötletem nekem sincs de szerintem az indító kapcsolóval lehet a gond amibe a kulcsot rakod mivel kulcs ki-be után indul. Ha nincs ötlet esetleg érdemes lenne kicseréltetni azt ha nem túl drága.

brazil: Örülök sikerült megcsinálni az ablakmosót!

b0gar Elküldve: 2006-06-13 01:08 Turbo

Hát szerintem ezt igen nehéz észrevenni. Legfeljebb abból, hogy nem megy a kocsi (Jelentõs teljesítményvisszaesés).

Amúgy nekem volt ismerõsöm akinek egy év alatt cserélték (még garanciálisan). Szóval bármitõl és bármikor tönkremehet.

Egy biztos A turbó ugyanonnan kapja a kenést mint a motor. Ha nagy fordulatszámon használtad (1500 felett) akkor nem szabad rögtön leállítani mert elveszed a kenést a motortól és a turbótól is. Az meg pörög mint állat hihetetlen fordulaton és ilyenkor egy pillanat alatt beállhat és jöhet a csere. Erre nagyon kell figyelni ahogy kiránduló is írta. (Bár szerintem nem a hûtés miatt kell) De egy fél perc alapjáraton leállítás elõtt az mindenképpen fontos.

b0gar Elküldve: 2006-06-06 10:58 Vásárlás

Ha esetleg érdekel érdemes megkérdezni, hogy a "prémium slection"-ben van-e valami jó kocsi. Ez egy új program amiben a BMW németországi dolgozói által leadott autókat értékesítik. Tudtommal MO-n 3 kereskedõnek van rá eddig engedélye.
Az autók: minden típus létezik, max 1 évesek és többnyire erõsen full extrásak.