mrdani írta:
Üdv újra mindenkinek. Olyan problémám lenne hogy ( javítsatok ki ha tévedek ) nekem csak egy ventilátorom van a motorba.Tudtommal kettőnek kell lenni. Egy a hűtőrács mögött ami a felmelegedett hűtővizet hűti, és egy ami közvetlen a motorra fújja a levegőt. Nekem az előbbire lenne szükségem.Itt a fórumon tudtok ajánlani valakit, akitől vásárolhatnék?! Itt miskolcon szinte semmilyen választék nincs...
nekem most újat mondtál... venti csak a hűtőt hűti... küéönbség annyi van, hogy a régi modelleknél a főtengely hajtja a ventit, illetve az újabb száriáknál a nagyobb motorosokat. neked nem volt külön elektromos ventid. én így tudom.
Köszönöm szépen a választ! Utána néztem még pár oldalon és igen csak a főtengelyen van egy venti Mégegyszer köszönöm a gyors választ!!!!
Üdv újra mindenkinek. Olyan problémám lenne hogy ( javítsatok ki ha tévedek ) nekem csak egy ventilátorom van a motorba.Tudtommal kettőnek kell lenni. Egy a hűtőrács mögött ami a felmelegedett hűtővizet hűti, és egy ami közvetlen a motorra fújja a levegőt. Nekem az előbbire lenne szükségem.Itt a fórumon tudtok ajánlani valakit, akitől vásárolhatnék?! Itt miskolcon szinte semmilyen választék nincs...
moca írta:
Üdv. Magyarországon be lehet szerezni nekem is ugyanilyen problémám volt és egybe az egész 8000 Ft volt.
Előre is köszönöm a választ. Ha láttad a képet amit meg osztott hil akkor azon nekem a 8 és 9es kell szerintem. Neked pontosan melyik volt a problémád? Mert nekem ilyen problémám még sose volt, szóval ott kell lennie két műanyagnak vagy csak egynek?! Te honnan szerezted be? A profilomba van kép 3 is.
Én az egészet cseréltem egybe ,és én Szombathelyen vettem Attilátol a Graficoba itt az oldalon megtalálod az elérhetőségét .. Remélem tudtam segiteni
Köszönöm de már vettem a maszeknál egyet és mostmár jó
moca írta:
Üdv. Magyarországon be lehet szerezni nekem is ugyanilyen problémám volt és egybe az egész 8000 Ft volt.
Előre is köszönöm a választ. Ha láttad a képet amit meg osztott hil akkor azon nekem a 8 és 9es kell szerintem. Neked pontosan melyik volt a problémád? Mert nekem ilyen problémám még sose volt, szóval ott kell lennie két műanyagnak vagy csak egynek?! Te honnan szerezted be? A profilomba van kép 3 is.
mrdani írta:
Üdv mindenkinek! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a motorháztető és a szélvédő közti részen ahol az ablaktörlő van nagyon szépen akadály nélkül belátok a motortérbe.(legfőképp az aksira látok rá) Tudom, hogy elméletileg lenni kéne neki ott valami műanyagnak/guminak ami megakadályozza a víz befolyását, de nem igazán van ott semmi... Valaki tudja hogy mi annak a neve, hogy pótolni tudjam, mielőtt egy nagy zuhi elkapja... Előre is köszönök mindent. gondolom nem muszáj újonnan elég bontóból is?!
Szia! Arra a fekete műanyag elemre gondolsz, amiből kiállnak az ablaktörlő tengelyei és az egyik fele a szélvédő aljára támaszkodik?
Lehet, hogy a 8-as tétel. Két részből áll, úgy 3500Ft/db (51711960844 51718108613) Tűzfal takaró bal/jobb
Bocs, képtelen voltam feltenni a képet róla, pedig próbálkoztam vele rendesen....
De mégis sikerült!!!! 14.próbálkozásra.... kitartó vagyok
Naggyon köszönöm szépen! most értem haza melóból, sötét van de úgy emléxek hogy valami műanyag féle van a vezetőoldalon, az utasoldalinál meg még az se. Szerintem, kell a műanyagrésze és/vagy a gumi része. Ezeket itt M.O.-on belehet szerezni? Külföldi rendelésben nem bízok. Mégegyszer köszönöm hogy fáradtál a kép feltöltéssel! Amúgy sztem igen arra a műanyagra gondolok feltéve, ha nem kell rá még gumi. Bár apunak a 12 éves 320d-én csak műanyag van ami a szélvédőre simul ahogy írtad. jó éjszakát mindenkinek!
Megtaláltam a képét a kocsinak a használtautón, még nem vette le a tulaj.mondjuk nyári fénykép,de feltöltöm, mert nem tudom holnap mikor lesz rá időm, akkor majd feltöltöm a mostani képet.
mrdani írta:
Üdv mindenkinek! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a motorháztető és a szélvédő közti részen ahol az ablaktörlő van nagyon szépen akadály nélkül belátok a motortérbe.(legfőképp az aksira látok rá) Tudom, hogy elméletileg lenni kéne neki ott valami műanyagnak/guminak ami megakadályozza a víz befolyását, de nem igazán van ott semmi... Valaki tudja hogy mi annak a neve, hogy pótolni tudjam, mielőtt egy nagy zuhi elkapja... Előre is köszönök mindent. gondolom nem muszáj újonnan elég bontóból is?!
Kéderguminak hívják tudtommal, ez szigeteli a motorteret, hogy ne úgy ömöljön be a víz, és irányítottan távozzon a meleg levegő (konkrétan a szélvédőre)... Törve volt az eleje, vagy miért hiányozhat?
Nem törve nem volt vagyis a szerelő akihez elvittük azt mondta. Bár gyanús nekem hogy a vízhűtő egyik felfogatása törött és a vízhűtőrács alul semmihez nincs odafogatva pedig a csavar helye látszik.
Üdv mindenkinek! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a motorháztető és a szélvédő közti részen ahol az ablaktörlő van nagyon szépen akadály nélkül belátok a motortérbe.(legfőképp az aksira látok rá) Tudom, hogy elméletileg lenni kéne neki ott valami műanyagnak/guminak ami megakadályozza a víz befolyását, de nem igazán van ott semmi... Valaki tudja hogy mi annak a neve, hogy pótolni tudjam, mielőtt egy nagy zuhi elkapja... Előre is köszönök mindent. gondolom nem muszáj újonnan elég bontóból is?!
troooger írta:
Szia! Nézz be a galériámba, ott találsz képet a jrtom által mondott dolgoról. Nekem is ez volt a baj.
jrtom írta:
Szia! A kartergázcsövet nézd meg, ami a szelepfedél hátúljából megy a szívósor irányába. Azt szokta szétenni az olaj és olyan lesz mint a gyúrma. Eltömődik és kilyukad, aztán fals levegőt szív a motor.
mrdani írta:
Üdv mindenkinek! Remélem tudtok segíteni. Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom. Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le... Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.
Köszi az infót megnézem, csak kajolok mert most értem haza a melóból. Ha Netalántán nem az lenne akkor mi más lehet még?! Lambda szonda, gyújtótrafó, gyertyák? Mondjuk a legelső kissé necces anyagiakba, szóval azt választanám legutoljára. Előre is köszönöm a segítségedet Jaj majd el felejtettem hogy mikor beindítom, akkor az első 1-2-3 percbe nem csinálja, csak utána kezdi el...
hát pedig pont trafó, meg gyertya nem valószínű. ilyeneket légtömegmérő, lambda, injektor, alapjárati motor, főtengely jeladó hibája okozhat, vagy kilyukadt vákuumcsövek.
Értem. Töltöttem fel két képet, nem tudom hogy az e a kartercső, de mint látjátok a levegőszűrön azt a géz szerü fekete valamit, na azza l van becsavarva a baloldali piros nyílnál, a cső. a jobb oldali piros nyílnál a cső megy a motorba de a töve repedt amit mondott a tag akitől vettük hogy cserélni kellesz, majd. A kék nyil az egy másik csövet mutat ami az olajhoz megy szerintem de kurva puha ahogy megnyomtam Amiket felsoroltatok ( lambda, injektor, alapjárati motor, főtengely jeladó ) ezeket a műszerfalon nyomon lehet követni hogy mi romlott el? Mondjuk nekem a légzsákos ikon folyamatosan világit. Sorry hogy ennyire nem értek hozzá, de újabb bmw-m volt/van de az az ősöké lett s azzal nem volt hálistennek ilyen fajta probléma. szóval visszatérve a piros nyíl gumi csövei nem tudom mire csatlakoznak, a jobboldali piros nyíl csöve az a légszűrőre csatlakozik de azt nem tudtam lefotózni. Remélem segít valamennyit a problem meghatározására.
troooger írta:
Szia! Nézz be a galériámba, ott találsz képet a jrtom által mondott dolgoról. Nekem is ez volt a baj.
jrtom írta:
Szia! A kartergázcsövet nézd meg, ami a szelepfedél hátúljából megy a szívósor irányába. Azt szokta szétenni az olaj és olyan lesz mint a gyúrma. Eltömődik és kilyukad, aztán fals levegőt szív a motor.
mrdani írta:
Üdv mindenkinek! Remélem tudtok segíteni. Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom. Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le... Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.
Köszi az infót megnézem, csak kajolok mert most értem haza a melóból. Ha Netalántán nem az lenne akkor mi más lehet még?! Lambda szonda, gyújtótrafó, gyertyák? Mondjuk a legelső kissé necces anyagiakba, szóval azt választanám legutoljára. Előre is köszönöm a segítségedet Jaj majd el felejtettem hogy mikor beindítom, akkor az első 1-2-3 percbe nem csinálja, csak utána kezdi el...
mrdani írta:
A másik problémám az hogy nem tudom a kulccsal kinyitni egy ik ajtot se ( vezető oldali, anyós ülés oldali. De ha bezárom a csomagtartót kulccsal akkor bezár mindenhol egyszerre.
mármint ugy h beledugod a kulcsot és elfordítod, vagy távirányítóval?
Igen úgy hogy elfordítanám de nem megy forogna de nem kattan.Semelyik ajtonál. Nem tudom h kp-i záras e, de elvileg igen a kulcson van gomb de az csak egy lámpát működtet a kulcson... A csomagtartónál bedugom elfordítom és lezár mindenhol. Nem rossz megoldás de nem ez a hivatalos verzió sztem...
Hát ott tutira valami zár csere-bere volt.Más különben hogy lehet az hogy hátul működik máshol meg nem.Szerintem nem mindenhol ugyanolyan a zárad.A csomagtartózárad egyébként tutira jól működik.Annak így kell. És igen.Tutira központi záras.Mindegyik az. A kulcsot újra kéne tanítani.le van itt írva hogy hogyan kell és akkor menne a távirányítóval.Persze kulccsal akkor sem nyilna de úgy nem is kell.
Értem.Amúgy most d.u. próbálgattam, és sikerült kinyit vele a vezetőoldali ajtót, de nagyon nehéz.többször kell forgatgatni míg belekap, aztán nyitja de az anyós oldali továbbra sem működik.. A másik a kulcson van gomb de ha azt benyomom, akkor csak a kulcson lévő kis lámpa világít...Sem lezárás semmi... Szóval kétlem hogy az nyitna mindent ráadásul riasztó is van benne de sztem nem is müxik vagy nem tudom.
Üdv mindenkinek! Remélem tudtok segíteni. Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom. Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le... Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.
mrdani írta:
A másik problémám az hogy nem tudom a kulccsal kinyitni egy ik ajtot se ( vezető oldali, anyós ülés oldali. De ha bezárom a csomagtartót kulccsal akkor bezár mindenhol egyszerre.
mármint ugy h beledugod a kulcsot és elfordítod, vagy távirányítóval?
Igen úgy hogy elfordítanám de nem megy forogna de nem kattan.Semelyik ajtonál. Nem tudom h kp-i záras e, de elvileg igen a kulcson van gomb de az csak egy lámpát működtet a kulcson... A csomagtartónál bedugom elfordítom és lezár mindenhol. Nem rossz megoldás de nem ez a hivatalos verzió sztem...
Üdv mindenkinek! Remélem tudtok segíteni. Nem tudtam hogy hova írjam a problémáimat. Először is az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom. Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le... Valami kiinduló pontot aki tud segítsen. A másik problémám az hogy nem tudom a kulccsal kinyitni egy ik ajtot se ( vezető oldali, anyós ülés oldali. De ha bezárom a csomagtartót kulccsal akkor bezár mindenhol egyszerre. Szóval aki tud segítsen, előre is köszi. Ha kell videot tudok mellékelni a hibákról... Dani
mrdani írta:
Üdv Mindenkinek! Olyan problémám lenne, hogy a üzemanyag mérő a műszerfalon a fele előtt van egy rublikával akkor leáll az autó mert kifogyott a tank.Holott a tankba van bőven üzemanyag.A tank két részre van osztva az egyikbe egy szivattyú, illetve szintmérő a másikba csak egy szintmérő.Elviekben a szivattyú a másik tankba nyomja át az üzemanyagot.Na de akkor miért adja meg magát a kocsi?
A tank azért van kettéosztva, mert ott megy a kardán. A két fél közötti szintkiegyenlítésről egy folyadéksugár szivattyú gondoskodik, amit az üzemanyag szivattyú működtet. Az egyik lehetséges hiba, hogy lecsúszott a tömlő a szivattyúról, a másik pedig, hogy fennakadt a szintjelződ
Nem vagyok annyira kezdő hogy ne tudnám hogy ketté van osztva a tank.Többször néztem már alá a csöveket ellenőriztük. A szivattyú ha ráadjuk a gyújtás szív mert megnéztük aztán abbahagyja.kb 1-1,5 percig. Lecsúszva nincs.Csak egy szivattyú van az anyós ülés mögötti oldalon, de két vezeték (kék fekete) megy előre. Hogy fent akadt a szintjelző? Az nem hiszem mert 8e vettünk bele üzemanyagot 100 km-nél meg megadta magát.Átlagos utakon mentünk nem nyomtuk oda neki sehol. A folyadéksugár szivattyú az hol helyezkedik el? a tankba? Mert ott csak egy szivattyút találtunk.Ezek szerint van még egy?