autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 18:41


collins írta: Na akkor most rendben van a gép Petikére lehet hallgatni


Lehet ám!

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 15:42


moo320d írta:
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.

mi az a turbogeometria javítás ilyet még nem hallottam....


Elvileg be szoktak kokszosodni azok a kis fülek, amik terheléstõl és sokmindentõl függõen megvezetik a füstöt a turbó belsejében és így más fordulatszámra késztetik...Aztán ha a kosz miatt kiakad, akkor maximális fordulatszámon dolgozik a turbó és hamar tengelytörés, vagy olyan mértékü kopás lesz az eredménye, hogy a lapátok beleérnek a házba...dehogy ezt hogy a francba tudják javítani?? érdekes nálam fel sem merült a javítás kérdése, csak cserélni lehet az egész turbót. Ja, de csak úgy, ha a régit visszaadom (ezt szervíz mondta, ha nem adom a réigt, akkor még drágább az új). Csak azt nem tudom, ha nem lehet javítani, akkor minek nekik...biztos dísznek.

Még valamit el tudok képzelni, a geometria vezérlõje egy vákuum szelep, esetleg talán az lyukadt ki, de ezt nem tartom valószínünek...

státusz moo320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 15:04


zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.

mi az a turbogeometria javítás ilyet még nem hallottam....

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 12:18


kyncza írta:
Mathias írta:
kyncza írta:
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.


szia,

hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...


Hi!
Azért a 10-15e km kicsit kevés...
70e km körül nem árt cserélni az automata válto olajat ami nem olcsó dolog!
Huzos lenne minden 10e km után 70-80.000 ft.-ot költeni a váltora
üdv


Jó reggelt!

valóban húzós, mondjuk nekem szûrõvel együtt volt kerek 50e, ami szintén nem occsó, de erõsen hajlok megcsináltatni
pláne, hogy van egy kis chip az autóban. egy évben ez nekem 3x cserét jelent


Netes bótból kell venni az olajat, márkaszervizes szerelõvel otthon cseréltetni - félárból megvan úgy, hogy a minõség se csorbul...... nekem ugyan nem automata a váltóm, de én is cseréltettem váltóolajat, szerelõ szerint aki elhiszi, hogy tényleg élete végéig kitart a váltóolaj, az tényleg az élettartamfeltöltésû olajjal együtt dobja ki a váltóját 150e-nél!!! Szerinte 70-90e táján célszerû megcsinálni.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 08:54


Mathias írta:
kyncza írta:
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.


szia,

hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...


Hi!
Azért a 10-15e km kicsit kevés...
70e km körül nem árt cserélni az automata válto olajat ami nem olcsó dolog!
Huzos lenne minden 10e km után 70-80.000 ft.-ot költeni a váltora
üdv


Jó reggelt!

valóban húzós, mondjuk nekem szûrõvel együtt volt kerek 50e, ami szintén nem occsó, de erõsen hajlok megcsináltatni
pláne, hogy van egy kis chip az autóban. egy évben ez nekem 3x cserét jelent

Mathias
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz Mathias

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 06:51


kyncza írta:
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.


szia,

hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...


Hi!
Azért a 10-15e km kicsit kevés...
70e km körül nem árt cserélni az automata válto olajat ami nem olcsó dolog!
Huzos lenne minden 10e km után 70-80.000 ft.-ot költeni a váltora
üdv

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 02:50


zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.


szia,

hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...


státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 19:23


zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.


Na akkor most rendben van a gép Petikére lehet hallgatni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 19:03


Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 18:49


zezoka írta: Váltóban Lock-up csere után megszûnt a hiba! Nincs rezonálás. Köszönöm mindnekinek a segítséget!


mennyi lett a vége?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2007. december 22. szombat, 12:28


Váltóban Lock-up csere után megszûnt a hiba! Nincs rezonálás. Köszönöm mindnekinek a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2007. október 14. vasárnap, 13:08


alfatone írta: Ezt nem azért írom, hogy a te problémád is ugyanez, hanem azért, hogy vigyázni kell nagyon, mert sokszor a butaságon felül a rosszindulat is vezérli a szerelõket, hiszen nagyot szakíthat rajta.


Pontosan, fater felhivta akit itt megadtatok, és Õ is azt mondta, hogy nem feltétlenül a váltó baja!


Viszont arra még minddig nem válaszolt senki: lock-p van ezeben vagy nincs? Magyarán összeár a váltó bizonyos fokozatokban, vagy sem? Mert a mienkben tuti nincs most. Mindnen fokozatban a gázadásokkor olyan, mintha mezei váltóval mintha csúsztatnám a kupplungot.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. október 13. szombat, 13:29


Nekem egyszer alapjáraton nyivákolt valami P-R-D-N közti kapcsolgatásnál, mintha reszelnének benne. Gázadásra elmúlt.
Elmentem szervízbe, azt mondták, az autómata váltó olajszivattyúja, javítás 300ezer. Mielõtt betoltam volna egy kereskedésbe, elmentem egy másik szerelõhöz. A zaj a mechanikus szíjfeszítõbõl jött, és azért csak akkor, mert kapcsolásnál kicsit nõ a terhelés, és esik egy picit a fordulatszám. Mondjuk azóta csak hozzájuk megyek, ha valami gubanc van.

Ezt nem azért írom, hogy a te problémád is ugyanez, hanem azért, hogy vigyázni kell nagyon, mert sokszor a butaságon felül a rosszindulat is vezérli a szerelõket, hiszen nagyot szakíthat rajta.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2007. október 13. szombat, 11:43


Na felhívtuk, Õ megint mást mondott. Most akkor kinek fizessünk 200-500000 Ft-ot, mert ilyen összegekkel jönnek, mert akkor ezek szerint vkinek tuti nincs igaza! És egy átlgembert simán be lehet palizni, mert ez egy bonyolult szerkezet, most honnan tudjam, h lehet h egy 100ft-os alátét kopott ki, és elkér érte rakás lóvét, vagy csak szimplán kell neki most mittomén 100000Ft akkor annyival többet kér. Ugyse tudom leellenõrizni! Szóval az õ becsületükre vagyok alapozva. Azért fordultam hozzátok, hátha tudtok megbízhatót, és esetleg ha már találkozott is ilyen hibával, és csak legyint, hogy ááá, csak a "pacifikációs-cerbabrációs-rúd-végén-levõ-szuper-bigerés-tárcsát kell kicserélni, és az 220000Ft, az is jó nekünk. Csak tuti legyen. Mert simán el tud kérni vki tulképp súlyos százezreket, és lehet nem is lesz meg a hiba, illetve nem tudja mi, lóvét elkér, majd mikor észrevesszük, h továbbra is van hiba, csak annyit fog mondani, ez is tuti hiba volt, õ is javított egy hibát. Azt süthetjük... Mindenesetre ide is elmegyünk. Mégiscsak Ti ajánlottátok!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2007. október 12. péntek, 19:36


Petike írta: (Kovács??) Zsolt: 06-70-248-0628

petike


Ma már nem , de holnap felhívjuk! Azt meglátjuk! Köszi!