- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 18:41
collins írta: Na akkor most rendben van a gép Petikére lehet hallgatni
Lehet ám!
Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 18:41
collins írta: Na akkor most rendben van a gép Petikére lehet hallgatni
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 15:42
moo320d írta:zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
mi az a turbogeometria javítás ilyet még nem hallottam....
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 15:04
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 12:18
kyncza írta:Mathias írta:kyncza írta:zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
szia,
hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...
Hi!
Azért a 10-15e km kicsit kevés...
70e km körül nem árt cserélni az automata válto olajat ami nem olcsó dolog!
Huzos lenne minden 10e km után 70-80.000 ft.-ot költeni a váltora
üdv
Jó reggelt!
valóban húzós, mondjuk nekem szûrõvel együtt volt kerek 50e, ami szintén nem occsó, de erõsen hajlok megcsináltatni
pláne, hogy van egy kis chip az autóban. egy évben ez nekem 3x cserét jelent
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 08:54
Mathias írta:kyncza írta:zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
szia,
hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...
Hi!
Azért a 10-15e km kicsit kevés...
70e km körül nem árt cserélni az automata válto olajat ami nem olcsó dolog!
Huzos lenne minden 10e km után 70-80.000 ft.-ot költeni a váltora
üdv
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 06:51
kyncza írta:zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
szia,
hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 02:50
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
Elküldve: 2007. december 22. szombat, 19:23
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
Elküldve: 2007. december 22. szombat, 19:03
Elküldve: 2007. december 22. szombat, 18:49
zezoka írta: Váltóban Lock-up csere után megszûnt a hiba! Nincs rezonálás. Köszönöm mindnekinek a segítséget!
Elküldve: 2007. december 22. szombat, 12:28
Elküldve: 2007. október 14. vasárnap, 13:08
alfatone írta: Ezt nem azért írom, hogy a te problémád is ugyanez, hanem azért, hogy vigyázni kell nagyon, mert sokszor a butaságon felül a rosszindulat is vezérli a szerelõket, hiszen nagyot szakíthat rajta.
Elküldve: 2007. október 13. szombat, 13:29
Elküldve: 2007. október 13. szombat, 11:43
Elküldve: 2007. október 12. péntek, 19:36
Petike írta: (Kovács??) Zsolt: 06-70-248-0628
petike