- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 18:41
collins írta: Na akkor most rendben van a gépPetikére lehet hallgatni
Lehet ám!
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_smile.gif)
Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 18:41
collins írta: Na akkor most rendben van a gépPetikére lehet hallgatni
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 15:42
moo320d írta:zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
mi az a turbogeometria javítás ilyet még nem hallottam....
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 15:04
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 12:18
kyncza írta:Mathias írta:kyncza írta:zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
szia,
hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...
Hi!
Azért a 10-15e km kicsit kevés...
70e km körül nem árt cserélni az automata válto olajat ami nem olcsó dolog!
Huzos lenne minden 10e km után 70-80.000 ft.-ot költeni a váltora
üdv
Jó reggelt!
valóban húzós, mondjuk nekem szûrõvel együtt volt kerek 50e, ami szintén nem occsó, de erõsen hajlok megcsináltatni![]()
pláne, hogy van egy kis chip az autóban. egy évben ez nekem 3x cserét jelent
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 08:54
Mathias írta:kyncza írta:zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
szia,
hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...
Hi!
Azért a 10-15e km kicsit kevés...
70e km körül nem árt cserélni az automata válto olajat ami nem olcsó dolog!
Huzos lenne minden 10e km után 70-80.000 ft.-ot költeni a váltora
üdv
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 06:51
kyncza írta:zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
szia,
hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...
Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 02:50
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
Elküldve: 2007. december 22. szombat, 19:23
zezoka írta: Turbógeometria javítás (csere?) és termosztátcsere is volt mellette, és ez a lock-up csere. Minedezzel együtt volt 250 körül vagy max 300, pontosan már nemtom, mert fater intézte, pénzügyi részét nem annyira hallottam. De max 300 volt , mert én vettem ki rá egyszer 150et, 1x 100at két kártyával, plusz ami volt nála.
Elküldve: 2007. december 22. szombat, 19:03
Elküldve: 2007. december 22. szombat, 18:49
zezoka írta: Váltóban Lock-up csere után megszûnt a hiba! Nincs rezonálás. Köszönöm mindnekinek a segítséget!
Elküldve: 2007. december 22. szombat, 12:28
Elküldve: 2007. október 14. vasárnap, 13:08
alfatone írta: Ezt nem azért írom, hogy a te problémád is ugyanez, hanem azért, hogy vigyázni kell nagyon, mert sokszor a butaságon felül a rosszindulat is vezérli a szerelõket, hiszen nagyot szakíthat rajta.
Elküldve: 2007. október 13. szombat, 13:29
Elküldve: 2007. október 13. szombat, 11:43
Elküldve: 2007. október 12. péntek, 19:36
Petike írta: (Kovács??) Zsolt: 06-70-248-0628
petike