nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 16:11


Üdv

E46 N42B18 motornál a WATER VALVE egység mi lenne ?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 15:07


jakuzaa írta: ...Esetleg meg tudja valaki mondani,pontosan mi a szerepe? (nekem még egy kocsimban sem volt ilyesmi. a szelepfedél tetején szokott lenni egy szűrő,azt ennyi) Üdv: J.


Voila!

jakuzaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz jakuzaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 13:46


Plk89 írta:
jakuzaa írta:
Dan írta:
Pocses írta:
medveborke írta:
Plk89 írta:
Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak


Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...


Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.


Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.

Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.


És az honnan tudd,hogy vákum van a motorba ?
Nekem indulás után 10-20 km folyamatos országúti autózás után az első megállásnál szokott ingadozni az alapjárat,1-2 perc után beáll,és utána semmi gond vele egész nap. Engem is borzasztóan aggaszt ez a dolog,de itt látom,hogy elég sokan járnak hasonló cipőben : J

nekem is ezt jatsza,mondjuk megyek vele 20-30 v akarhany kilometert,;leallitom es utana iditas utan elso fekezeskor mar ingadozik....az idegtol olyankor nem latok.


Láttam a kisvideót,amin mutatja,ezt a vákum dolgot. Ezen felbuzdúlva lementem,és megnéztem az enyémet. Egy nagyon kicsi vákumot éreztem,hallottam én is,de nem tudom,hogy ez természetes,vagy semmi nem lehet?Nem egy nagy összeg,de ez alapján nem akarom esetlegesen potyára cserélni a kartergázmembránt. Esetleg meg tudja valaki mondani,pontosan mi a szerepe? (nekem még egy kocsimban sem volt ilyesmi. a szelepfedél tetején szokott lenni egy szűrő,azt ennyi) Üdv: J.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 13:52


[quote="Pocses"]
anubisz írta: Na ez azért nem semmi

YouTube videó

Ez brutális! Nekem összesen ennyit nem füstölt mióta megvan...

Csúnya dolgot is tud csinálni,olvastam olyat is akinek szétnyomta a tömítéseket a motorblokkba.Mindenűt ömlött az olaj.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 12:35


[quote="anubisz"]Na ez azért nem semmi

YouTube videó

Ez brutális! Nekem összesen ennyit nem füstölt mióta megvan...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:24


Na ez azért nem semmi

YouTube videó

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:19


medveborke írta: Hogyan állapítom meg, hogy vákum van-e a motorban?

Egyébként furcsállom, hogy kb mindenkinél fent áll ez a probléma, de tuti megoldás nincs rá, mivel mindenki mást mond.


Van egy pár videó a youtubon, lehet szemezgetni.

YouTube videó

http://www.youtube.com/results...&sm=12

amúgy van erre műszer ami kiméri a vákuumot,de aki ért hozzá,BMW szerelő, csak letekeri az olajsapkát,már megmondja, jó,vagy nem, kezükkel szokták letakarni, stb...


medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 07:59


Hogyan állapítom meg, hogy vákum van-e a motorban?

Egyébként furcsállom, hogy kb mindenkinél fent áll ez a probléma, de tuti megoldás nincs rá, mivel mindenki mást mond.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 16:52


jakuzaa írta:
Dan írta:
Pocses írta:
medveborke írta:
Plk89 írta:
Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak


Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...


Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.


Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.

Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.


És az honnan tudd,hogy vákum van a motorba ?
Nekem indulás után 10-20 km folyamatos országúti autózás után az első megállásnál szokott ingadozni az alapjárat,1-2 perc után beáll,és utána semmi gond vele egész nap. Engem is borzasztóan aggaszt ez a dolog,de itt látom,hogy elég sokan járnak hasonló cipőben : J

nekem is ezt jatsza,mondjuk megyek vele 20-30 v akarhany kilometert,;leallitom es utana iditas utan elso fekezeskor mar ingadozik....az idegtol olyankor nem latok.

jakuzaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz jakuzaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 15:20


Dan írta:
Pocses írta:
medveborke írta:
Plk89 írta:
Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak


Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...


Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.


Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.

Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.


És az honnan tudd,hogy vákum van a motorba ?
Nekem indulás után 10-20 km folyamatos országúti autózás után az első megállásnál szokott ingadozni az alapjárat,1-2 perc után beáll,és utána semmi gond vele egész nap. Engem is borzasztóan aggaszt ez a dolog,de itt látom,hogy elég sokan járnak hasonló cipőben : J

Dan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Dan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 15:02


Pocses írta:
medveborke írta:
Plk89 írta:
Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak


Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...


Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.


Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.

Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 13:18


medveborke írta:
Plk89 írta:
Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak


Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...


Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.

medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 11:48


Plk89 írta:
Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak


Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Plk89

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 23:17


Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 20:38


mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!