- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E91
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2013. december 20. péntek, 16:11
Üdv
E46 N42B18 motornál a WATER VALVE egység mi lenne ?
Elküldve: 2013. december 20. péntek, 16:11
Elküldve: 2013. december 20. péntek, 15:07
jakuzaa írta: ...Esetleg meg tudja valaki mondani,pontosan mi a szerepe? (nekem még egy kocsimban sem volt ilyesmi. a szelepfedél tetején szokott lenni egy szűrő,azt ennyi) Üdv: J.
Elküldve: 2013. december 20. péntek, 13:46
Plk89 írta:jakuzaa írta:Dan írta:Pocses írta:medveborke írta:Plk89 írta:Zolee írta:mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?
Brigéciolt neki!
hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak
Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...
Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.
Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.
Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.
És az honnan tudd,hogy vákum van a motorba ?
Nekem indulás után 10-20 km folyamatos országúti autózás után az első megállásnál szokott ingadozni az alapjárat,1-2 perc után beáll,és utána semmi gond vele egész nap. Engem is borzasztóan aggaszt ez a dolog,de itt látom,hogy elég sokan járnak hasonló cipőben : J
nekem is ezt jatsza,mondjuk megyek vele 20-30 v akarhany kilometert,;leallitom es utana iditas utan elso fekezeskor mar ingadozik....az idegtol olyankor nem latok.
Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 13:52
anubisz írta: Na ez azért nem semmi
YouTube videó
Ez brutális! Nekem összesen ennyit nem füstölt mióta megvan...
Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 12:35
Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:19
medveborke írta: Hogyan állapítom meg, hogy vákum van-e a motorban?
Egyébként furcsállom, hogy kb mindenkinél fent áll ez a probléma, de tuti megoldás nincs rá, mivel mindenki mást mond.
Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 07:59
Elküldve: 2013. december 11. szerda, 16:52
jakuzaa írta:Dan írta:Pocses írta:medveborke írta:Plk89 írta:Zolee írta:mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?
Brigéciolt neki!
hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak
Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...
Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.
Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.
Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.
És az honnan tudd,hogy vákum van a motorba ?
Nekem indulás után 10-20 km folyamatos országúti autózás után az első megállásnál szokott ingadozni az alapjárat,1-2 perc után beáll,és utána semmi gond vele egész nap. Engem is borzasztóan aggaszt ez a dolog,de itt látom,hogy elég sokan járnak hasonló cipőben : J
Elküldve: 2013. december 11. szerda, 15:20
Dan írta:Pocses írta:medveborke írta:Plk89 írta:Zolee írta:mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?
Brigéciolt neki!
hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak
Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...
Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.
Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.
Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.
Elküldve: 2013. december 11. szerda, 15:02
Pocses írta:medveborke írta:Plk89 írta:Zolee írta:mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?
Brigéciolt neki!
hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak
Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...
Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.
Elküldve: 2013. december 11. szerda, 13:18
medveborke írta:Plk89 írta:Zolee írta:mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?
Brigéciolt neki!
hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak
Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...
Elküldve: 2013. december 11. szerda, 11:48
Plk89 írta:Zolee írta:mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?
Brigéciolt neki!
hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak
Elküldve: 2013. december 10. kedd, 23:17
Zolee írta:mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?
Brigéciolt neki!
Elküldve: 2013. december 10. kedd, 20:38
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?