YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. január 30. péntek, 20:43


mivel voltál olyan intelligens és megköszönted a tájékoztató jellegű segítségnyújtásom, és mivel fasza gyereknek minősítetél (vagy fasz a gyerek?). bár nem tudom a szerkesztés előtt mi volt ott... biztos hasonló, csak cifrábban

ugyan mit lehetne tenni, ha megszakad a teknőben a menet?
menetjavítani. hogyan? autótól függetlenül, bármely, lakatos, vagy vasas témában jártasabb ember tudja, na de ha itt a keresőt hazsnálva a kommentekre szűrsz, akkor menetjavításra biztos dobott volna valamit.
szóval menetjavítás: Helicoil - keress rá, meg fogod érteni. magadnak elég drága egy behajtó szettel meg mindennel, de egy gépműhelyben van, vagy ahol motorfelújítással foglalkoznak.
második lehetőség, hogy nagyobb menetet fúrni bele, és nagyobb csavar bele, aminek mágneses, vagy van benne mágnes (összegyűjteni az olajból a fém cuccokat, majd később). menetfúrás után, ki kell mosni. ha nem akarod levenni a teknőt. valami mosóoldattal, esetleg olajjal átmosni.
harmadik az új, vagy bontott teknő. bontva szerintem nem nagyon van, legfalábbis nagyon nem láttam még.

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. január 30. péntek, 19:27


YELLOW írta: azért ehhez gratulálni tudok... gondolom nem véletlen nem írtak még ide, én viszont kimondom.

gondolod ez olyan különleges eset, hogy csak 316i Touring 1.8 olajteknővel fordul elő?
esetleg csináljunk külön:
minden motorváltozatra x karosszéria változatra x minden alkatrészre egy külön topic-ot?

ha jól emlékszem van kerter topic, nyílvál ha kartel-ként kerestél rá, még akár úgy is dobhatott valamit, amik itt előfordulnak már.
nyílván így te hamarabb megtalálod a választ a kérdésedre, viszont lehet pont emiatt nem fogsz kapni rá választ.

szerintem egy simán "Olajteknő" címmel lett volna értelme, vagyis több értelme lett volna. de számtalan más helyen elfért volna a kérdésed.


köszi a segítséget, most aztán jól megmondtad, fasza gyerek vagy...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 30. péntek, 19:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. január 30. péntek, 19:01


azért ehhez gratulálni tudok... gondolom nem véletlen nem írtak még ide, én viszont kimondom.

gondolod ez olyan különleges eset, hogy csak 316i Touring 1.8 olajteknővel fordul elő?
esetleg csináljunk külön:
minden motorváltozatra x karosszéria változatra x minden alkatrészre egy külön topic-ot?

ha jól emlékszem van kerter topic, nyílvál ha kartel-ként kerestél rá, még akár úgy is dobhatott valamit, amik itt előfordulnak már.
nyílván így te hamarabb megtalálod a választ a kérdésedre, viszont lehet pont emiatt nem fogsz kapni rá választ.

szerintem egy simán "Olajteknő" címmel lett volna értelme, vagyis több értelme lett volna. de számtalan más helyen elfért volna a kérdésed.

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. január 30. péntek, 09:17


Sziasztok!

Nem találtam ilyen témát, létrehoztam. Érdeklődöm más is járt e úgy, hogy az olaj leeresztőcsavaron, vagy még rosszabb, az olaj dekniben elment a menet.

Valami barom az előző olajcserénél megtépte, vagy nem tudom mit csinált, Most a csavaron nem volt menet, mire kiszedtük. A deknibe is sérült a menet, de úgy tűnik azt menetfúróval helyrehoztuk, az új csavar rendesen megszorult benne, meg lehetett húzni, felöntöttük olajjal, járattuk felemelve, néztük, nem láttuk, hogy szivárogna az olaj.

Ma reggelre viszont kb 2 cm átmérőjű olajfolt volt alatta. Most nem tudom máshonnan jön e, vagy mellécsöpögött feltöltéskor...

Ha mégis szar a helyzet és teknőt kell cserélni, az mekkora munka? Fel kell emelni a motort?

Esetleg olajteknőt valaki olcsón? (N46B18AA)

Köszi!