Elküldve: 2013. november 13. szerda, 09:32
Koszonom mindenkinek a segitseget!
Elküldve: 2013. november 13. szerda, 05:14
Tano írta:Rikkanto írta: Sziasztok
Miszerint is a van-e turbo vagy nincs benne egy bmw 320D (318d) 145 Le 2008-as de elvileg 2009 alkatreszekkel szerelt BMW-ben.
...
Ha mar itt tartunk az normalis h egy 192ezer km-t ment bmw (amirol szo volt) alapjaraton kek fustot ereget? Mogotte nem mentem igy nem lattam meg menet kozben. De sztem ez se normalis. De ehhez se ertek a tulaj szerint...m a pasija azt mondta h ez normalis...
Igen, biztosra veheted, hogy van benne turbó. Amióta az eszemet tudom, a BMW nem gyártott turbó nélküli dízelt. Intecooler nélküli változatok voltak, de szerintem turbó nélkül egyáltalán nem gyártottak még a 80-as években sem.
De ha ott az autó, akkor csak egyszerűen megnézitek és vita lezárva.
A sötétszürke füst a "természetes" a korom miatt. A világosszürke vizet, a kék pedig olajat jelent a kipuffogógázban, tehát nem jelent jót.
Az írásod alapján nekem úgy tűnik nő az illető. Szerintem ne foglalkozz vele, van akiket nem lehet meggyőzni sehogy.
Elküldve: 2013. november 13. szerda, 00:58
Tano írta:
Amióta az eszemet tudom, a BMW nem gyártott turbó nélküli dízelt. Intecooler nélküli változatok voltak, de szerintem turbó nélkül egyáltalán nem gyártottak még a 80-as években sem.
Elküldve: 2013. november 13. szerda, 00:21
Rikkanto írta: Sziasztok
Miszerint is a van-e turbo vagy nincs benne egy bmw 320D (318d) 145 Le 2008-as de elvileg 2009 alkatreszekkel szerelt BMW-ben.
...
Ha mar itt tartunk az normalis h egy 192ezer km-t ment bmw (amirol szo volt) alapjaraton kek fustot ereget? Mogotte nem mentem igy nem lattam meg menet kozben. De sztem ez se normalis. De ehhez se ertek a tulaj szerint...m a pasija azt mondta h ez normalis...
Elküldve: 2013. november 13. szerda, 00:04
Elküldve: 2012. március 20. kedd, 23:52
Elküldve: 2012. március 19. hétfő, 09:48
nemethpeter1986 írta: Tisztelt BMW Fun-ok!
Az lenne a kérdésem, hogy 318d-be be lehet-e rakni 320d turbóját? Most szállt el a turbóm 318d, és arra gondoltam hogy a 320d turboját kéne belerakni, kell ezen kivul mást is cserélni a nagyobb turbó miatt? egyébként 2004-es faceliftes a gép, tehát a motor ugyanaz, elvileg a turbó kisebb mint a 320d-nél, meg a váltó ebbe csak 5 sebességes!
Vagy haggyam a francba és maradjak a gyári méretnél?
ELőre is köszönöm a segítséget!
Elküldve: 2012. március 19. hétfő, 00:06
Elküldve: 2011. február 16. szerda, 21:37
Gatinho írta:Tano írta:Gatinho írta: A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros(motorkód:M47N204D4). A 318d ugyanezt a kétliteres Common Rail motort kapta meg majd két évvel később 2003.03 hónaptól. A turbó méretében van különbség, valamint a 320d 6 sebességes, a 318d csak 5.
Talán a 318d azáltal megbízhatóbb, hogy nincs annyira "kihegyezve" teljesítményre. Viszont azért a 35 lóerő és a nyomatékkülönbséget különbséget nagyon érezni. Nekem 318d-m van, az én igényeimnek megfelel, ez is jól megy, ez is BMW. De azért a 320d sokkal sportosabb. A megbízhatóságuk egyébként szerintem azon múlik, hogy mennyit futottak, milyen körülmények között és hogy rendesen karbantartották őket vagy sem. A ténylegesen kevés kilométert futottak még mindig nagyon drágák és hát ritkák is. Szerintem a használtautó piacon lévő eladó e46 diesel autók majd mindegyikébe van min. 180-200ezer kilométer. Arra kell figyelni nehogy egy 400ezrest fogj ki, amit visszatekertek.
Szia!
Ó, igazán rendes tőled, hogy egy majd 6 éves hozzászólásra is reagáltál.
Igaz közben már magam is kiismertem a különbségeket az 5,5 év alatt amióta használom a vasat, de sosem lehet tudni, lehet más is idetéved és érdekli a különbség.
azért is írtam be... Most kezdik sokan venni ezeket az évjáratokat (2004-2005) mivel kezdenek megfizethetővé válni. Meg hátha feléled kicsit a téma.
Elküldve: 2011. január 18. kedd, 01:09
Tano írta:Gatinho írta: A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros(motorkód:M47N204D4). A 318d ugyanezt a kétliteres Common Rail motort kapta meg majd két évvel később 2003.03 hónaptól. A turbó méretében van különbség, valamint a 320d 6 sebességes, a 318d csak 5.
Talán a 318d azáltal megbízhatóbb, hogy nincs annyira "kihegyezve" teljesítményre. Viszont azért a 35 lóerő és a nyomatékkülönbséget különbséget nagyon érezni. Nekem 318d-m van, az én igényeimnek megfelel, ez is jól megy, ez is BMW. De azért a 320d sokkal sportosabb. A megbízhatóságuk egyébként szerintem azon múlik, hogy mennyit futottak, milyen körülmények között és hogy rendesen karbantartották őket vagy sem. A ténylegesen kevés kilométert futottak még mindig nagyon drágák és hát ritkák is. Szerintem a használtautó piacon lévő eladó e46 diesel autók majd mindegyikébe van min. 180-200ezer kilométer. Arra kell figyelni nehogy egy 400ezrest fogj ki, amit visszatekertek.
Szia!
Ó, igazán rendes tőled, hogy egy majd 6 éves hozzászólásra is reagáltál.
Igaz közben már magam is kiismertem a különbségeket az 5,5 év alatt amióta használom a vasat, de sosem lehet tudni, lehet más is idetéved és érdekli a különbség.
Elküldve: 2011. január 18. kedd, 00:53
Gatinho írta: A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros(motorkód:M47N204D4). A 318d ugyanezt a kétliteres Common Rail motort kapta meg majd két évvel később 2003.03 hónaptól. A turbó méretében van különbség, valamint a 320d 6 sebességes, a 318d csak 5.
Talán a 318d azáltal megbízhatóbb, hogy nincs annyira "kihegyezve" teljesítményre. Viszont azért a 35 lóerő és a nyomatékkülönbséget különbséget nagyon érezni. Nekem 318d-m van, az én igényeimnek megfelel, ez is jól megy, ez is BMW. De azért a 320d sokkal sportosabb. A megbízhatóságuk egyébként szerintem azon múlik, hogy mennyit futottak, milyen körülmények között és hogy rendesen karbantartották őket vagy sem. A ténylegesen kevés kilométert futottak még mindig nagyon drágák és hát ritkák is. Szerintem a használtautó piacon lévő eladó e46 diesel autók majd mindegyikébe van min. 180-200ezer kilométer. Arra kell figyelni nehogy egy 400ezrest fogj ki, amit visszatekertek.
Elküldve: 2011. január 18. kedd, 00:30
Tano írta: Sziasztok!
A közeljövõben pályáznák egy ilyen kis szépségre, és az lenne a kérdésem, hogy a 2001-es modelfrissítés elõtti szériákban a 320-as és a 318-as dízelek motorjában mi a különbség? Mert azt látom hogy ugyanolyan a hengerürtartalom, turbódízel mindkettõ, de miben térnek el? Esetleg csak szoftveresen van lebutítva a 115 lovas?
Elõre is köszi!
Elküldve: 2007. március 29. csütörtök, 20:45
Elküldve: 2007. január 09. kedd, 09:21