« előző12következő »
bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 21:12


hancurozo írta:
bmw320d4 írta:
hancurozo írta:
bmw320d4 írta:
p166 írta: Elírtam a motorszámot!!!!! Sorry!
Az adagolóban a forgásszög jeladó volt rossz, amit kicseréltek Kecelen. Azóta jól megy a vas. Köszönök mindent!


Nem csak a motorszámot (ami nem szám, hanem kód) írtad el, hanem az adatlapodban az autód évjáratát is.
Nyugodtan kijavíthatod 2001-re, esetleg 2002-re. (Utóbbi elég ritka)



Facelift-es 2003-as 318d-t már láttam adagolósban.


Elhiszem, én is láttam már, de az nem compact volt. Compactba nem szerelték 2001 után a 204d1-et.


Azt nem néztem. Bocsánat, igazad van.






hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 21:04


bmw320d4 írta:
hancurozo írta:
bmw320d4 írta:
p166 írta: Elírtam a motorszámot!!!!! Sorry!
Az adagolóban a forgásszög jeladó volt rossz, amit kicseréltek Kecelen. Azóta jól megy a vas. Köszönök mindent!


Nem csak a motorszámot (ami nem szám, hanem kód) írtad el, hanem az adatlapodban az autód évjáratát is.
Nyugodtan kijavíthatod 2001-re, esetleg 2002-re. (Utóbbi elég ritka)



Facelift-es 2003-as 318d-t már láttam adagolósban.


Elhiszem, én is láttam már, de az nem compact volt. Compactba nem szerelték 2001 után a 204d1-et.


Azt nem néztem. Bocsánat, igazad van.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 20:47


hancurozo írta:
bmw320d4 írta:
p166 írta: Elírtam a motorszámot!!!!! Sorry!
Az adagolóban a forgásszög jeladó volt rossz, amit kicseréltek Kecelen. Azóta jól megy a vas. Köszönök mindent!


Nem csak a motorszámot (ami nem szám, hanem kód) írtad el, hanem az adatlapodban az autód évjáratát is.
Nyugodtan kijavíthatod 2001-re, esetleg 2002-re. (Utóbbi elég ritka)



Facelift-es 2003-as 318d-t már láttam adagolósban.


Elhiszem, én is láttam már, de az nem compact volt. Compactba nem szerelték 2001 után a 204d1-et.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 17:54


bmw320d4 írta:
p166 írta: Elírtam a motorszámot!!!!! Sorry!
Az adagolóban a forgásszög jeladó volt rossz, amit kicseréltek Kecelen. Azóta jól megy a vas. Köszönök mindent!


Nem csak a motorszámot (ami nem szám, hanem kód) írtad el, hanem az adatlapodban az autód évjáratát is.
Nyugodtan kijavíthatod 2001-re, esetleg 2002-re. (Utóbbi elég ritka)



Facelift-es 2003-as 318d-t már láttam adagolósban.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 01:49


p166 írta: Elírtam a motorszámot!!!!! Sorry!
Az adagolóban a forgásszög jeladó volt rossz, amit kicseréltek Kecelen. Azóta jól megy a vas. Köszönök mindent!


Nem csak a motorszámot (ami nem szám, hanem kód) írtad el, hanem az adatlapodban az autód évjáratát is.
Nyugodtan kijavíthatod 2001-re, esetleg 2002-re. (Utóbbi elég ritka)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 12. csütörtök, 01:49

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2005

státusz p166

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. január 11. szerda, 10:35


harmas írta:
bmw320d4 írta:
p166 írta:
kempelen írta:
p166 írta:
kempelen írta:
p166 írta: Sziasztok!

Sajnos úgy tűnik, hogy a Bimmeremben az adagoló elfújta a gyertyát. Az autó egyszer csak megállt. Se előre se hátra. Az egyik barátom jött értem, akivel gyorsan átfutottuk a probléma lehetséges voltát. Kiszedtük az üzemanyagszűrőt, ami rettenetesen koszos volt ( kiderült, hogy annak ellenére, hogy kifizettem nem cserélték ki azt vagy a csere folyamán sosem takarították ki a szűrőházat, ahol 1 cm vastagon felgyúlt a mocsok. Ezt már sosem tudom meg. ). Aztán leengedtük az üzemanyagot, kitakarítottuk a tankot, az AC-pumpát, a csövezést, a motor elindul és leáll. Ennyi.

Elvittük egy szervízbe, ahol van computeres vizsgálat. Gépre tettük, töröltünk minden hibát ( 2 volt, az egyik a szokásos CAN-busz nyafi ) és indítóztunk. A hiba: "73 IWZ-rendszer / fordulatszám szenzor". Ezt megismételtük többször is: mindig ugyan ez a hibakód. Ennek utánajárva sikerült megtudni, hogy ez a nyavalyás szenzor az adagolóban van. Most ott tartunk, hogy az új szervízben lebontják és megpróbálják kitakarítani, hátha a szűrő miatt az is csak mocskos. Szerintetek?

Ha úgy adódik, hogy mégis elhalálozott mennyibe kerül és hol lehet JÓ ÁRON venni egy ÚJAT? Nem feltétlenül szeretnék használtat, mert az autót nem akarom eladni.

Az autó adatai:
BMW 318d ( E46 )
Évjárat: 2003.07.
Motorkód: M47N204D4

Előre is köszönöm mindenki segítségét!


Az nem lehetséges, hogy a vastagon mocskos szűrő miatt az szivattyú is tönkrement és amiatt nem indul a kocsi? Vagy az AC tuti hogy jó?



Az AC ok, mert csodálatosan nyomja az üzemanyagot, ami szép slunggal megérkezik a visszafolyó ágon is. Első dolog volt, amit megnéztünk. Sajnos nem ez a gond. olcsóbb lett volna.


Akkor nem szóltam. Pont azért hozakodtam elő vele, mert ilyenkor mindenki nagyobb bajra gondol és legtöbbször valami kisebb alkatrész szívatja a nagyokat.
De ez esetben ezek szerint mégis valami komolyabb baj lehet.



Azért köszönöm. Minden segítség segítség akkor is ha nem oldja meg a problémát. Kiszedik az adagolót és elviszem bevizsgáltatni. Ha hibás javíttatom, ha nem akkor keressük tovább a kakit. Újat beszerezni szinte képtelenség. Rettenetesen körülményes és rohadt drága.


De komolyan, milyen adagolóról beszélsz? A te kocsidban nincs olyan...


Valami tényleg nem kerek
Már a "kitakarítottam a szűrőházat" is fura, mert az M47N szűrőt max flexel lehet megbontani (de utána nem rakod össze)
Rakj fel képet a motorról, burkolat nélkül, komolyan érdekel.


Elírtam a motorszámot!!!!! Sorry!
Az adagolóban a forgásszög jeladó volt rossz, amit kicseréltek Kecelen. Azóta jól megy a vas. Köszönök mindent!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. január 05. csütörtök, 20:56


bmw320d4 írta:
harmas írta: Valami tényleg nem kerek
Már a "kitakarítottam a szűrőházat" is fura, mert az M47N szűrőt max flexel lehet megbontani (de utána nem rakod össze)
Rakj fel képet a motorról, burkolat nélkül, komolyan érdekel.


Vagy az van, hogy nem 2003-as kocsi és nem 204d4 motoros, vagy...



Ha látnánk rögtön kiderülne
A srácon múlik, ha már elkezdte.
Vagy...


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 23:26


harmas írta: Valami tényleg nem kerek
Már a "kitakarítottam a szűrőházat" is fura, mert az M47N szűrőt max flexel lehet megbontani (de utána nem rakod össze)
Rakj fel képet a motorról, burkolat nélkül, komolyan érdekel.


Vagy az van, hogy nem 2003-as kocsi és nem 204d4 motoros, vagy...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 22:02


bmw320d4 írta:
p166 írta:
kempelen írta:
p166 írta:
kempelen írta:
p166 írta: Sziasztok!

Sajnos úgy tűnik, hogy a Bimmeremben az adagoló elfújta a gyertyát. Az autó egyszer csak megállt. Se előre se hátra. Az egyik barátom jött értem, akivel gyorsan átfutottuk a probléma lehetséges voltát. Kiszedtük az üzemanyagszűrőt, ami rettenetesen koszos volt ( kiderült, hogy annak ellenére, hogy kifizettem nem cserélték ki azt vagy a csere folyamán sosem takarították ki a szűrőházat, ahol 1 cm vastagon felgyúlt a mocsok. Ezt már sosem tudom meg. ). Aztán leengedtük az üzemanyagot, kitakarítottuk a tankot, az AC-pumpát, a csövezést, a motor elindul és leáll. Ennyi.

Elvittük egy szervízbe, ahol van computeres vizsgálat. Gépre tettük, töröltünk minden hibát ( 2 volt, az egyik a szokásos CAN-busz nyafi ) és indítóztunk. A hiba: "73 IWZ-rendszer / fordulatszám szenzor". Ezt megismételtük többször is: mindig ugyan ez a hibakód. Ennek utánajárva sikerült megtudni, hogy ez a nyavalyás szenzor az adagolóban van. Most ott tartunk, hogy az új szervízben lebontják és megpróbálják kitakarítani, hátha a szűrő miatt az is csak mocskos. Szerintetek?

Ha úgy adódik, hogy mégis elhalálozott mennyibe kerül és hol lehet JÓ ÁRON venni egy ÚJAT? Nem feltétlenül szeretnék használtat, mert az autót nem akarom eladni.

Az autó adatai:
BMW 318d ( E46 )
Évjárat: 2003.07.
Motorkód: M47N204D4

Előre is köszönöm mindenki segítségét!


Az nem lehetséges, hogy a vastagon mocskos szűrő miatt az szivattyú is tönkrement és amiatt nem indul a kocsi? Vagy az AC tuti hogy jó?



Az AC ok, mert csodálatosan nyomja az üzemanyagot, ami szép slunggal megérkezik a visszafolyó ágon is. Első dolog volt, amit megnéztünk. Sajnos nem ez a gond. olcsóbb lett volna.


Akkor nem szóltam. Pont azért hozakodtam elő vele, mert ilyenkor mindenki nagyobb bajra gondol és legtöbbször valami kisebb alkatrész szívatja a nagyokat.
De ez esetben ezek szerint mégis valami komolyabb baj lehet.



Azért köszönöm. Minden segítség segítség akkor is ha nem oldja meg a problémát. Kiszedik az adagolót és elviszem bevizsgáltatni. Ha hibás javíttatom, ha nem akkor keressük tovább a kakit. Újat beszerezni szinte képtelenség. Rettenetesen körülményes és rohadt drága.


De komolyan, milyen adagolóról beszélsz? A te kocsidban nincs olyan...


Valami tényleg nem kerek
Már a "kitakarítottam a szűrőházat" is fura, mert az M47N szűrőt max flexel lehet megbontani (de utána nem rakod össze)
Rakj fel képet a motorról, burkolat nélkül, komolyan érdekel.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 19:40


p166 írta:
kempelen írta:
p166 írta:
kempelen írta:
p166 írta: Sziasztok!

Sajnos úgy tűnik, hogy a Bimmeremben az adagoló elfújta a gyertyát. Az autó egyszer csak megállt. Se előre se hátra. Az egyik barátom jött értem, akivel gyorsan átfutottuk a probléma lehetséges voltát. Kiszedtük az üzemanyagszűrőt, ami rettenetesen koszos volt ( kiderült, hogy annak ellenére, hogy kifizettem nem cserélték ki azt vagy a csere folyamán sosem takarították ki a szűrőházat, ahol 1 cm vastagon felgyúlt a mocsok. Ezt már sosem tudom meg. ). Aztán leengedtük az üzemanyagot, kitakarítottuk a tankot, az AC-pumpát, a csövezést, a motor elindul és leáll. Ennyi.

Elvittük egy szervízbe, ahol van computeres vizsgálat. Gépre tettük, töröltünk minden hibát ( 2 volt, az egyik a szokásos CAN-busz nyafi ) és indítóztunk. A hiba: "73 IWZ-rendszer / fordulatszám szenzor". Ezt megismételtük többször is: mindig ugyan ez a hibakód. Ennek utánajárva sikerült megtudni, hogy ez a nyavalyás szenzor az adagolóban van. Most ott tartunk, hogy az új szervízben lebontják és megpróbálják kitakarítani, hátha a szűrő miatt az is csak mocskos. Szerintetek?

Ha úgy adódik, hogy mégis elhalálozott mennyibe kerül és hol lehet JÓ ÁRON venni egy ÚJAT? Nem feltétlenül szeretnék használtat, mert az autót nem akarom eladni.

Az autó adatai:
BMW 318d ( E46 )
Évjárat: 2003.07.
Motorkód: M47N204D4

Előre is köszönöm mindenki segítségét!


Az nem lehetséges, hogy a vastagon mocskos szűrő miatt az szivattyú is tönkrement és amiatt nem indul a kocsi? Vagy az AC tuti hogy jó?



Az AC ok, mert csodálatosan nyomja az üzemanyagot, ami szép slunggal megérkezik a visszafolyó ágon is. Első dolog volt, amit megnéztünk. Sajnos nem ez a gond. olcsóbb lett volna.


Akkor nem szóltam. Pont azért hozakodtam elő vele, mert ilyenkor mindenki nagyobb bajra gondol és legtöbbször valami kisebb alkatrész szívatja a nagyokat.
De ez esetben ezek szerint mégis valami komolyabb baj lehet.



Azért köszönöm. Minden segítség segítség akkor is ha nem oldja meg a problémát. Kiszedik az adagolót és elviszem bevizsgáltatni. Ha hibás javíttatom, ha nem akkor keressük tovább a kakit. Újat beszerezni szinte képtelenség. Rettenetesen körülményes és rohadt drága.


De komolyan, milyen adagolóról beszélsz? A te kocsidban nincs olyan...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2005

státusz p166

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 18:38


kempelen írta:
p166 írta:
kempelen írta:
p166 írta: Sziasztok!

Sajnos úgy tűnik, hogy a Bimmeremben az adagoló elfújta a gyertyát. Az autó egyszer csak megállt. Se előre se hátra. Az egyik barátom jött értem, akivel gyorsan átfutottuk a probléma lehetséges voltát. Kiszedtük az üzemanyagszűrőt, ami rettenetesen koszos volt ( kiderült, hogy annak ellenére, hogy kifizettem nem cserélték ki azt vagy a csere folyamán sosem takarították ki a szűrőházat, ahol 1 cm vastagon felgyúlt a mocsok. Ezt már sosem tudom meg. ). Aztán leengedtük az üzemanyagot, kitakarítottuk a tankot, az AC-pumpát, a csövezést, a motor elindul és leáll. Ennyi.

Elvittük egy szervízbe, ahol van computeres vizsgálat. Gépre tettük, töröltünk minden hibát ( 2 volt, az egyik a szokásos CAN-busz nyafi ) és indítóztunk. A hiba: "73 IWZ-rendszer / fordulatszám szenzor". Ezt megismételtük többször is: mindig ugyan ez a hibakód. Ennek utánajárva sikerült megtudni, hogy ez a nyavalyás szenzor az adagolóban van. Most ott tartunk, hogy az új szervízben lebontják és megpróbálják kitakarítani, hátha a szűrő miatt az is csak mocskos. Szerintetek?

Ha úgy adódik, hogy mégis elhalálozott mennyibe kerül és hol lehet JÓ ÁRON venni egy ÚJAT? Nem feltétlenül szeretnék használtat, mert az autót nem akarom eladni.

Az autó adatai:
BMW 318d ( E46 )
Évjárat: 2003.07.
Motorkód: M47N204D4

Előre is köszönöm mindenki segítségét!


Az nem lehetséges, hogy a vastagon mocskos szűrő miatt az szivattyú is tönkrement és amiatt nem indul a kocsi? Vagy az AC tuti hogy jó?



Az AC ok, mert csodálatosan nyomja az üzemanyagot, ami szép slunggal megérkezik a visszafolyó ágon is. Első dolog volt, amit megnéztünk. Sajnos nem ez a gond. olcsóbb lett volna.


Akkor nem szóltam. Pont azért hozakodtam elő vele, mert ilyenkor mindenki nagyobb bajra gondol és legtöbbször valami kisebb alkatrész szívatja a nagyokat.
De ez esetben ezek szerint mégis valami komolyabb baj lehet.



Azért köszönöm. Minden segítség segítség akkor is ha nem oldja meg a problémát. Kiszedik az adagolót és elviszem bevizsgáltatni. Ha hibás javíttatom, ha nem akkor keressük tovább a kakit. Újat beszerezni szinte képtelenség. Rettenetesen körülményes és rohadt drága.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 17:09


p166 írta:
kempelen írta:
p166 írta: Sziasztok!

Sajnos úgy tűnik, hogy a Bimmeremben az adagoló elfújta a gyertyát. Az autó egyszer csak megállt. Se előre se hátra. Az egyik barátom jött értem, akivel gyorsan átfutottuk a probléma lehetséges voltát. Kiszedtük az üzemanyagszűrőt, ami rettenetesen koszos volt ( kiderült, hogy annak ellenére, hogy kifizettem nem cserélték ki azt vagy a csere folyamán sosem takarították ki a szűrőházat, ahol 1 cm vastagon felgyúlt a mocsok. Ezt már sosem tudom meg. ). Aztán leengedtük az üzemanyagot, kitakarítottuk a tankot, az AC-pumpát, a csövezést, a motor elindul és leáll. Ennyi.

Elvittük egy szervízbe, ahol van computeres vizsgálat. Gépre tettük, töröltünk minden hibát ( 2 volt, az egyik a szokásos CAN-busz nyafi ) és indítóztunk. A hiba: "73 IWZ-rendszer / fordulatszám szenzor". Ezt megismételtük többször is: mindig ugyan ez a hibakód. Ennek utánajárva sikerült megtudni, hogy ez a nyavalyás szenzor az adagolóban van. Most ott tartunk, hogy az új szervízben lebontják és megpróbálják kitakarítani, hátha a szűrő miatt az is csak mocskos. Szerintetek?

Ha úgy adódik, hogy mégis elhalálozott mennyibe kerül és hol lehet JÓ ÁRON venni egy ÚJAT? Nem feltétlenül szeretnék használtat, mert az autót nem akarom eladni.

Az autó adatai:
BMW 318d ( E46 )
Évjárat: 2003.07.
Motorkód: M47N204D4

Előre is köszönöm mindenki segítségét!


Az nem lehetséges, hogy a vastagon mocskos szűrő miatt az szivattyú is tönkrement és amiatt nem indul a kocsi? Vagy az AC tuti hogy jó?



Az AC ok, mert csodálatosan nyomja az üzemanyagot, ami szép slunggal megérkezik a visszafolyó ágon is. Első dolog volt, amit megnéztünk. Sajnos nem ez a gond. olcsóbb lett volna.


Akkor nem szóltam. Pont azért hozakodtam elő vele, mert ilyenkor mindenki nagyobb bajra gondol és legtöbbször valami kisebb alkatrész szívatja a nagyokat.
De ez esetben ezek szerint mégis valami komolyabb baj lehet.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2005

státusz p166

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 16:55


kempelen írta:
p166 írta: Sziasztok!

Sajnos úgy tűnik, hogy a Bimmeremben az adagoló elfújta a gyertyát. Az autó egyszer csak megállt. Se előre se hátra. Az egyik barátom jött értem, akivel gyorsan átfutottuk a probléma lehetséges voltát. Kiszedtük az üzemanyagszűrőt, ami rettenetesen koszos volt ( kiderült, hogy annak ellenére, hogy kifizettem nem cserélték ki azt vagy a csere folyamán sosem takarították ki a szűrőházat, ahol 1 cm vastagon felgyúlt a mocsok. Ezt már sosem tudom meg. ). Aztán leengedtük az üzemanyagot, kitakarítottuk a tankot, az AC-pumpát, a csövezést, a motor elindul és leáll. Ennyi.

Elvittük egy szervízbe, ahol van computeres vizsgálat. Gépre tettük, töröltünk minden hibát ( 2 volt, az egyik a szokásos CAN-busz nyafi ) és indítóztunk. A hiba: "73 IWZ-rendszer / fordulatszám szenzor". Ezt megismételtük többször is: mindig ugyan ez a hibakód. Ennek utánajárva sikerült megtudni, hogy ez a nyavalyás szenzor az adagolóban van. Most ott tartunk, hogy az új szervízben lebontják és megpróbálják kitakarítani, hátha a szűrő miatt az is csak mocskos. Szerintetek?

Ha úgy adódik, hogy mégis elhalálozott mennyibe kerül és hol lehet JÓ ÁRON venni egy ÚJAT? Nem feltétlenül szeretnék használtat, mert az autót nem akarom eladni.

Az autó adatai:
BMW 318d ( E46 )
Évjárat: 2003.07.
Motorkód: M47N204D4

Előre is köszönöm mindenki segítségét!


Az nem lehetséges, hogy a vastagon mocskos szűrő miatt az szivattyú is tönkrement és amiatt nem indul a kocsi? Vagy az AC tuti hogy jó?



Az AC ok, mert csodálatosan nyomja az üzemanyagot, ami szép slunggal megérkezik a visszafolyó ágon is. Első dolog volt, amit megnéztünk. Sajnos nem ez a gond. olcsóbb lett volna.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 15:26


p166 írta: Sziasztok!

Sajnos úgy tűnik, hogy a Bimmeremben az adagoló elfújta a gyertyát. Az autó egyszer csak megállt. Se előre se hátra. Az egyik barátom jött értem, akivel gyorsan átfutottuk a probléma lehetséges voltát. Kiszedtük az üzemanyagszűrőt, ami rettenetesen koszos volt ( kiderült, hogy annak ellenére, hogy kifizettem nem cserélték ki azt vagy a csere folyamán sosem takarították ki a szűrőházat, ahol 1 cm vastagon felgyúlt a mocsok. Ezt már sosem tudom meg. ). Aztán leengedtük az üzemanyagot, kitakarítottuk a tankot, az AC-pumpát, a csövezést, a motor elindul és leáll. Ennyi.

Elvittük egy szervízbe, ahol van computeres vizsgálat. Gépre tettük, töröltünk minden hibát ( 2 volt, az egyik a szokásos CAN-busz nyafi ) és indítóztunk. A hiba: "73 IWZ-rendszer / fordulatszám szenzor". Ezt megismételtük többször is: mindig ugyan ez a hibakód. Ennek utánajárva sikerült megtudni, hogy ez a nyavalyás szenzor az adagolóban van. Most ott tartunk, hogy az új szervízben lebontják és megpróbálják kitakarítani, hátha a szűrő miatt az is csak mocskos. Szerintetek?

Ha úgy adódik, hogy mégis elhalálozott mennyibe kerül és hol lehet JÓ ÁRON venni egy ÚJAT? Nem feltétlenül szeretnék használtat, mert az autót nem akarom eladni.

Az autó adatai:
BMW 318d ( E46 )
Évjárat: 2003.07.
Motorkód: M47N204D4

Előre is köszönöm mindenki segítségét!


Az nem lehetséges, hogy a vastagon mocskos szűrő miatt az szivattyú is tönkrement és amiatt nem indul a kocsi? Vagy az AC tuti hogy jó?



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. január 04. szerda, 13:17


p166 írta: Sziasztok!

Sajnos úgy tűnik, hogy a Bimmeremben az adagoló elfújta a gyertyát. Az autó egyszer csak megállt. Se előre se hátra. Az egyik barátom jött értem, akivel gyorsan átfutottuk a probléma lehetséges voltát. Kiszedtük az üzemanyagszűrőt, ami rettenetesen koszos volt ( kiderült, hogy annak ellenére, hogy kifizettem nem cserélték ki azt vagy a csere folyamán sosem takarították ki a szűrőházat, ahol 1 cm vastagon felgyúlt a mocsok. Ezt már sosem tudom meg. ). Aztán leengedtük az üzemanyagot, kitakarítottuk a tankot, az AC-pumpát, a csövezést, a motor elindul és leáll. Ennyi.

Elvittük egy szervízbe, ahol van computeres vizsgálat. Gépre tettük, töröltünk minden hibát ( 2 volt, az egyik a szokásos CAN-busz nyafi ) és indítóztunk. A hiba: "73 IWZ-rendszer / fordulatszám szenzor". Ezt megismételtük többször is: mindig ugyan ez a hibakód. Ennek utánajárva sikerült megtudni, hogy ez a nyavalyás szenzor az adagolóban van. Most ott tartunk, hogy az új szervízben lebontják és megpróbálják kitakarítani, hátha a szűrő miatt az is csak mocskos. Szerintetek?

Ha úgy adódik, hogy mégis elhalálozott mennyibe kerül és hol lehet JÓ ÁRON venni egy ÚJAT? Nem feltétlenül szeretnék használtat, mert az autót nem akarom eladni.

Az autó adatai:
BMW 318d ( E46 )
Évjárat: 2003.07.
Motorkód: M47N204D4

Előre is köszönöm mindenki segítségét!


A D4-es motor CR, úgyhogy nem fogsz hozzá adagolót találni.



« előző12következő »