zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. június 15. szombat, 23:32


ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




Első kérdés:van-e létjogosultsága,hogy diesel-t akarsz venni?
Évente mennyi km-t mész,mennél vele?

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. június 15. szombat, 23:01


AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. június 15. szombat, 20:55


Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila

bata0305
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bata0305

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. június 08. szombat, 13:58


Sziasztok,

Kis segítséget kérnék hátha volt vkinek ilyen problémája. A kocsival minden frankó de néha inkább ritkán 3000 fordulat után megtorpan és nem nagyon akar húzni.Elváltok és a következő fokozatban semmi baja.Még nem zavar csakhogy mire készüljek

Esetleg valakinek vmi ötlete mi kezdhet bedögleni? (320d,150LE)

Köszönöm a segítséget

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 22:43


Oké, jól van, feladom, hagyjuk is
Mikor kell utánatölteni? Ha csökken a szint.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 07. péntek, 22:48

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 21:23


YELLOW írta:
Milan írta:
ZoleeSRB írta:
Milan írta: Honnan szedted ezt az autót?
Miért nem vizsgáltattad át, vétel előtt?
Először is Őszinte részvétem.
Másodszor, inkább vidd el valahova ahol értenek is hozzá.
Ezt azért mondom, mert ha a "lehet hogy porlasztót kell cserélni" szöveget
elejtik, akkor ott lehúzás szag terjeng. Ugyanis az vagy jó, vagy nem, ezt pedig
ha felteszik gépre, ki lehet deríteni pár perc alatt, sőt azt is hogy melyik porlasztó
a rossz, vagy melyik döglődik!
Az hogy ennyire eszi az olajat... készülj a legrosszabbra. De NE legyen igazam azt kívánom, inkább érjen kellemes csalódás.
Az enyémbe most ment bele a 200 ezredik km (Ezt is ki lehet deríteni), de gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt. (én itt le is szoktam ereszteni)
Vidd el egy normális, megbízható helyre.


"gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt" ezen jót nevettem, minden autó még az új autó is fogyaszt valamennyi olajat.Na de ezt be is fejeztem nem ez a kérdés.

Na de a lényeg tényleg egy másik szerelővel is meg kéne nézetni



Én is jót nevetek azon, hogy minden autó, még az új autó is fogyaszt valamennyi olajat
Igaz, 1-2 liter manapság már előfordul, de hogy én minden teletank után nézem a nívópálcát, és soha nem kell utána tölteni, tényleg elég vicces
Ez van


az, hogy nem kell utána tölteni, meg nem fogyaszt olajat eleve nem ugyanaz...
utána tölteni elég akkor ha a minimum-hoz közelít. a min-max között meg mennyi is 0,5-1L van?
nekem 4,25 L kell a motorba, eddig 2x is csak 4 litert töltöttem bele. így a nívónál a felső bogyó alatti bevágás, ahova írva vagyon a max, mindig ott áll. 10ezer km alatt kb 3mm szintkülönbséget látok, én mindig úgy nézem a szintet, amikor 1-3 napot áll az autó, bár leállítás után 10-15perccel is ugyanaz a szint szinte. nem benzin szagú az olajam, nem fogy a vizem, szóval én örülök neki. igaz én még 100ezernél sem járok...



"az, hogy nem kell utána tölteni, meg nem fogyaszt olajat eleve nem ugyanaz... "
hát igen én is erre próbáltam rávilágítani csak hát Milan kolléga nem igazán van tisztában a dolgokkal...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 19:00


Milan írta:
ZoleeSRB írta:
Milan írta: Honnan szedted ezt az autót?
Miért nem vizsgáltattad át, vétel előtt?
Először is Őszinte részvétem.
Másodszor, inkább vidd el valahova ahol értenek is hozzá.
Ezt azért mondom, mert ha a "lehet hogy porlasztót kell cserélni" szöveget
elejtik, akkor ott lehúzás szag terjeng. Ugyanis az vagy jó, vagy nem, ezt pedig
ha felteszik gépre, ki lehet deríteni pár perc alatt, sőt azt is hogy melyik porlasztó
a rossz, vagy melyik döglődik!
Az hogy ennyire eszi az olajat... készülj a legrosszabbra. De NE legyen igazam azt kívánom, inkább érjen kellemes csalódás.
Az enyémbe most ment bele a 200 ezredik km (Ezt is ki lehet deríteni), de gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt. (én itt le is szoktam ereszteni)
Vidd el egy normális, megbízható helyre.


"gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt" ezen jót nevettem, minden autó még az új autó is fogyaszt valamennyi olajat.Na de ezt be is fejeztem nem ez a kérdés.

Na de a lényeg tényleg egy másik szerelővel is meg kéne nézetni



Én is jót nevetek azon, hogy minden autó, még az új autó is fogyaszt valamennyi olajat
Igaz, 1-2 liter manapság már előfordul, de hogy én minden teletank után nézem a nívópálcát, és soha nem kell utána tölteni, tényleg elég vicces
Ez van


az, hogy nem kell utána tölteni, meg nem fogyaszt olajat eleve nem ugyanaz...
utána tölteni elég akkor ha a minimum-hoz közelít. a min-max között meg mennyi is 0,5-1L van?
nekem 4,25 L kell a motorba, eddig 2x is csak 4 litert töltöttem bele. így a nívónál a felső bogyó alatti bevágás, ahova írva vagyon a max, mindig ott áll. 10ezer km alatt kb 3mm szintkülönbséget látok, én mindig úgy nézem a szintet, amikor 1-3 napot áll az autó, bár leállítás után 10-15perccel is ugyanaz a szint szinte. nem benzin szagú az olajam, nem fogy a vizem, szóval én örülök neki. igaz én még 100ezernél sem járok...


Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 18:42


ZoleeSRB írta:
Milan írta: Honnan szedted ezt az autót?
Miért nem vizsgáltattad át, vétel előtt?
Először is Őszinte részvétem.
Másodszor, inkább vidd el valahova ahol értenek is hozzá.
Ezt azért mondom, mert ha a "lehet hogy porlasztót kell cserélni" szöveget
elejtik, akkor ott lehúzás szag terjeng. Ugyanis az vagy jó, vagy nem, ezt pedig
ha felteszik gépre, ki lehet deríteni pár perc alatt, sőt azt is hogy melyik porlasztó
a rossz, vagy melyik döglődik!
Az hogy ennyire eszi az olajat... készülj a legrosszabbra. De NE legyen igazam azt kívánom, inkább érjen kellemes csalódás.
Az enyémbe most ment bele a 200 ezredik km (Ezt is ki lehet deríteni), de gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt. (én itt le is szoktam ereszteni)
Vidd el egy normális, megbízható helyre.


"gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt" ezen jót nevettem, minden autó még az új autó is fogyaszt valamennyi olajat.Na de ezt be is fejeztem nem ez a kérdés.

Na de a lényeg tényleg egy másik szerelővel is meg kéne nézetni



Én is jót nevetek azon, hogy minden autó, még az új autó is fogyaszt valamennyi olajat
Igaz, 1-2 liter manapság már előfordul, de hogy én minden teletank után nézem a nívópálcát, és soha nem kell utána tölteni, tényleg elég vicces
Ez van

matug
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matug

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 18:36


Köszönöm mindenkinek a segítséget, elnézést ha kicsit összevisszaságokat írtam!
Amúgy szerencsére nem vok az a fajta aki összeomlik ha vmi probléma történik, de nyilván nem jött jól a dolog...(előtte alfám volt úgyhogy szinte hozzászoktam h mindig van vmi)
Meg kell csinálni és akkor egy ideig megint jó lesz, úgyis hosszabb távra tervezek!




matug írta:
Milan írta: Honnan szedted ezt az autót?
Miért nem vizsgáltattad át, vétel előtt?
Először is Őszinte részvétem.
Másodszor, inkább vidd el valahova ahol értenek is hozzá.
Ezt azért mondom, mert ha a "lehet hogy porlasztót kell cserélni" szöveget
elejtik, akkor ott lehúzás szag terjeng. Ugyanis az vagy jó, vagy nem, ezt pedig
ha felteszik gépre, ki lehet deríteni pár perc alatt, sőt azt is hogy melyik porlasztó
a rossz, vagy melyik döglődik!
Az hogy ennyire eszi az olajat... készülj a legrosszabbra. De NE legyen igazam azt kívánom, inkább érjen kellemes csalódás.
Az enyémbe most ment bele a 200 ezredik km (Ezt is ki lehet deríteni), de gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt. (én itt le is szoktam ereszteni)
Vidd el egy normális, megbízható helyre.


Hát figyi, őszinte leszek...voltam átvizsgáláson!
DS Motorsport Kft. ingyen megnézték, mondták h két nagy szilent szar kormányösszekötő, meg kormányszög jeladó...én szóltam h nézzünk meg résolajveszteséget v vmit, ott azt mondták az 1es porlasztó nem az igazi de még jó!
Nem vették észre az olajfolyást a turbó felöli oldalon!!!ha mondták volna h lehet gáz van a turbóval akkor nem veszem meg!ennyi!

Most jó kezekben van amugy, csak több helyről kapom az infókat h kinek mi volt, meg mi lehet stb!
Azért a turbot már el is vitték egy másik turboshoz is bemérni!
Én is úgy gondoltam h 100 alatt nem úszom meg!de legalább utána jó lesz!





matug
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matug

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 18:16


Milan írta: Honnan szedted ezt az autót?
Miért nem vizsgáltattad át, vétel előtt?
Először is Őszinte részvétem.
Másodszor, inkább vidd el valahova ahol értenek is hozzá.
Ezt azért mondom, mert ha a "lehet hogy porlasztót kell cserélni" szöveget
elejtik, akkor ott lehúzás szag terjeng. Ugyanis az vagy jó, vagy nem, ezt pedig
ha felteszik gépre, ki lehet deríteni pár perc alatt, sőt azt is hogy melyik porlasztó
a rossz, vagy melyik döglődik!
Az hogy ennyire eszi az olajat... készülj a legrosszabbra. De NE legyen igazam azt kívánom, inkább érjen kellemes csalódás.
Az enyémbe most ment bele a 200 ezredik km (Ezt is ki lehet deríteni), de gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt. (én itt le is szoktam ereszteni)
Vidd el egy normális, megbízható helyre.


Hát figyi, őszinte leszek...voltam átvizsgáláson!
DS Motorsport Kft. ingyen megnézték, mondták h két nagy szilent szar kormányösszekötő, meg kormányszög jeladó...én szóltam h nézzünk meg résolajveszteséget v vmit, ott azt mondták az 1es porlasztó nem az igazi de még jó!
Nem vették észre az olajfolyást a turbó felöli oldalon!!!ha mondták volna h lehet gáz van a turbóval akkor nem veszem meg!ennyi!

Most jó kezekben van amugy, csak több helyről kapom az infókat h kinek mi volt, meg mi lehet stb!
Azért a turbot már el is vitték egy másik turboshoz is bemérni!
Én is úgy gondoltam h 100 alatt nem úszom meg!de legalább utána jó lesz!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 07. péntek, 18:16

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 14:44


Milan írta: Honnan szedted ezt az autót?
Miért nem vizsgáltattad át, vétel előtt?
Először is Őszinte részvétem.
Másodszor, inkább vidd el valahova ahol értenek is hozzá.
Ezt azért mondom, mert ha a "lehet hogy porlasztót kell cserélni" szöveget
elejtik, akkor ott lehúzás szag terjeng. Ugyanis az vagy jó, vagy nem, ezt pedig
ha felteszik gépre, ki lehet deríteni pár perc alatt, sőt azt is hogy melyik porlasztó
a rossz, vagy melyik döglődik!
Az hogy ennyire eszi az olajat... készülj a legrosszabbra. De NE legyen igazam azt kívánom, inkább érjen kellemes csalódás.
Az enyémbe most ment bele a 200 ezredik km (Ezt is ki lehet deríteni), de gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt. (én itt le is szoktam ereszteni)
Vidd el egy normális, megbízható helyre.


"gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt" ezen jót nevettem, minden autó még az új autó is fogyaszt valamennyi olajat.Na de ezt be is fejeztem nem ez a kérdés.

Na de a lényeg tényleg egy másik szerelővel is meg kéne nézetni

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 14:19


Honnan szedted ezt az autót?
Miért nem vizsgáltattad át, vétel előtt?
Először is Őszinte részvétem.
Másodszor, inkább vidd el valahova ahol értenek is hozzá.
Ezt azért mondom, mert ha a "lehet hogy porlasztót kell cserélni" szöveget
elejtik, akkor ott lehúzás szag terjeng. Ugyanis az vagy jó, vagy nem, ezt pedig
ha felteszik gépre, ki lehet deríteni pár perc alatt, sőt azt is hogy melyik porlasztó
a rossz, vagy melyik döglődik!
Az hogy ennyire eszi az olajat... készülj a legrosszabbra. De NE legyen igazam azt kívánom, inkább érjen kellemes csalódás.
Az enyémbe most ment bele a 200 ezredik km (Ezt is ki lehet deríteni), de gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt. (én itt le is szoktam ereszteni)
Vidd el egy normális, megbízható helyre.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 13:02


matug írta:
YELLOW írta:
matug írta:
YELLOW írta:
matug írta: Sziasztok!

Van egy nagy gondom a kocsival...
Annyira füstöl(kormol), hogy már ciki vele menni!Nem csak amikor odalépek neki, hanem folyamatosan, fekete csíkot húzok az aszfalton ha lepadlózom!
A turbó most lett felújítva 3000km-t mentem vele!visszavittük, mert volt egy kis olaj a coolercsőben és szakvélemény készült arról h jó a turbó!
3000km alatt nívó közepére ment le az olajszint!az órában 195k van de 100-al tuti h több van benne!
Mondtak nekem porlasztókat, vagy h lehet meg kell gyűrűzni!számítógép a résolajveszteség vizsgálatnál az 1esre kicsit többet írt mint a gyári, de azt mondták h még jó!
lehet h ettől még rossz a porlasztó?
Ha vkinek volt hasonló kérem ne legyen rest leírni!
Előre is köszönöm!

Ja amikor megvettem olaj cimke szerint 15w-s olaj volt benne...hmmm lehet h nem véletlenül?


- hülyék lennének elismerni, hogy fel sem, vagy rosszúl újították fel a turbót... lehet máshova is érdemes lenne elvinni, aztán ott amit írásba adnak, azzal visszamenni
- 15w-s olaj LOL, hát az már régen rossz, ez komolyabb bontásnak tűnik
- a résolajveszteség megmondta volna ha a porlasztó szar, szerintem ilyenkor hiába kompenzálják egymást az ilyenkor kibukik, de ezt nem tudom

elég szivattyúsnak (gáznak) tűnik az eseted...


Köszönöm a gyors választ...azt néztem h szinte mindig Te vagy az első hozzászóló...
Én is kicsit kételkedem a felújítókban, de ezek szerint nem vok egyedül!
Lehet h az lesz, elviszem máshova is...
Csak nem érem el a szerelőmet, m homokzsákozik!
Nem szeretem ezt a bizonytalanságot!
Lehet jobb lett volna egy benzinest venni?
Eddig 250-nél tartok(turbo generátor futómű olaj szűrők)


én csak azt írtam le amit gondolok, mások ezt jobban tudják.
igen szerintem jobban jártál volna egy benyással. vagy ha kifogsz egy jó dízelt, ami elég nehéz.
van akinek 230ezres ilyen dízele, még 0w-30 olajjal megy és alig van olajfogyasztása. a 15w retetntően nem való ebbe (főleg mert legjobb esetben is csak rész szintetikus), de még 10w sem nagyon... amikbe ilyen olaj kell, azonál komoly generálra van szükség. szelepszárszimering csere, gyűrűsor csere, stb. valószínű azért került bele 15w-s, mert nem volt már pénz megjavítani, így meg el tudták még adni.
sajnos nagyon nehéz megbízni már bárkiben is. én meg tapasztalom magunkon. műanyag ablak, ajtó, gázkazán, stb. mindenki csak terel, egymásra mutogatnak, ez azért meg ezért van. hülyének nézik az embert. nagyon kevés szakember van, aki elismeri a hibát. főleg ha ilyne nagy pénzekről van szó. gondold el milyen kiesés lenne az neki. egyszerűbb másra fogni a hibát, oszt mossa kezeit.


Sajnos ilyenkor van az h inkább megérné a drágább szakembert megfizetni aki vállal is felelősséget érte...(de persze ott is vannak kivételek)
Nem hangzik jól ez a gyűrűzés, szelepszárszimeringezés dolog!
Mibe fájhat egy ilyen?
Hozzávetőleges információk?
Köszönöm


nem megrémiszteni akartalak, de gyanús adolog, főleg ha már más szerelő is mondta, meg ez a 15w-s olaj...
ha meg kell csinálni, akkor inkább a munkadíj sok, elég jó meló bontani kell a hengerfejet. + iylenkor lehetnek járulékos költségek, tömítések, vagy amit éppen észrevesznek. de nekem az az érzésem, ha bontanak és benézel a motorba szerintem sírva fakadsz. (mondjuk olajbetöltőn keresztül lámpával bekukucskálnék, csak legyen ott veled valaki, aki felmos, vagy hívja a mentőket)
szerintem egy olyan 85ezerbe alsóhangon benne lesz.
de nem írok többet, hátha valaki veszi majd a fáradtságot és leírja mit gondol. vagy megerősít, vagy megcáfol.

matug
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matug

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 11:48


YELLOW írta:
matug írta:
YELLOW írta:
matug írta: Sziasztok!

Van egy nagy gondom a kocsival...
Annyira füstöl(kormol), hogy már ciki vele menni!Nem csak amikor odalépek neki, hanem folyamatosan, fekete csíkot húzok az aszfalton ha lepadlózom!
A turbó most lett felújítva 3000km-t mentem vele!visszavittük, mert volt egy kis olaj a coolercsőben és szakvélemény készült arról h jó a turbó!
3000km alatt nívó közepére ment le az olajszint!az órában 195k van de 100-al tuti h több van benne!
Mondtak nekem porlasztókat, vagy h lehet meg kell gyűrűzni!számítógép a résolajveszteség vizsgálatnál az 1esre kicsit többet írt mint a gyári, de azt mondták h még jó!
lehet h ettől még rossz a porlasztó?
Ha vkinek volt hasonló kérem ne legyen rest leírni!
Előre is köszönöm!

Ja amikor megvettem olaj cimke szerint 15w-s olaj volt benne...hmmm lehet h nem véletlenül?


- hülyék lennének elismerni, hogy fel sem, vagy rosszúl újították fel a turbót... lehet máshova is érdemes lenne elvinni, aztán ott amit írásba adnak, azzal visszamenni
- 15w-s olaj LOL, hát az már régen rossz, ez komolyabb bontásnak tűnik
- a résolajveszteség megmondta volna ha a porlasztó szar, szerintem ilyenkor hiába kompenzálják egymást az ilyenkor kibukik, de ezt nem tudom

elég szivattyúsnak (gáznak) tűnik az eseted...


Köszönöm a gyors választ...azt néztem h szinte mindig Te vagy az első hozzászóló...
Én is kicsit kételkedem a felújítókban, de ezek szerint nem vok egyedül!
Lehet h az lesz, elviszem máshova is...
Csak nem érem el a szerelőmet, m homokzsákozik!
Nem szeretem ezt a bizonytalanságot!
Lehet jobb lett volna egy benzinest venni?
Eddig 250-nél tartok(turbo generátor futómű olaj szűrők)


én csak azt írtam le amit gondolok, mások ezt jobban tudják.
igen szerintem jobban jártál volna egy benyással. vagy ha kifogsz egy jó dízelt, ami elég nehéz.
van akinek 230ezres ilyen dízele, még 0w-30 olajjal megy és alig van olajfogyasztása. a 15w retetntően nem való ebbe (főleg mert legjobb esetben is csak rész szintetikus), de még 10w sem nagyon... amikbe ilyen olaj kell, azonál komoly generálra van szükség. szelepszárszimering csere, gyűrűsor csere, stb. valószínű azért került bele 15w-s, mert nem volt már pénz megjavítani, így meg el tudták még adni.
sajnos nagyon nehéz megbízni már bárkiben is. én meg tapasztalom magunkon. műanyag ablak, ajtó, gázkazán, stb. mindenki csak terel, egymásra mutogatnak, ez azért meg ezért van. hülyének nézik az embert. nagyon kevés szakember van, aki elismeri a hibát. főleg ha ilyne nagy pénzekről van szó. gondold el milyen kiesés lenne az neki. egyszerűbb másra fogni a hibát, oszt mossa kezeit.


Sajnos ilyenkor van az h inkább megérné a drágább szakembert megfizetni aki vállal is felelősséget érte...(de persze ott is vannak kivételek)
Nem hangzik jól ez a gyűrűzés, szelepszárszimeringezés dolog!
Mibe fájhat egy ilyen?
Hozzávetőleges információk?
Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. június 07. péntek, 11:23


matug írta:
YELLOW írta:
matug írta: Sziasztok!

Van egy nagy gondom a kocsival...
Annyira füstöl(kormol), hogy már ciki vele menni!Nem csak amikor odalépek neki, hanem folyamatosan, fekete csíkot húzok az aszfalton ha lepadlózom!
A turbó most lett felújítva 3000km-t mentem vele!visszavittük, mert volt egy kis olaj a coolercsőben és szakvélemény készült arról h jó a turbó!
3000km alatt nívó közepére ment le az olajszint!az órában 195k van de 100-al tuti h több van benne!
Mondtak nekem porlasztókat, vagy h lehet meg kell gyűrűzni!számítógép a résolajveszteség vizsgálatnál az 1esre kicsit többet írt mint a gyári, de azt mondták h még jó!
lehet h ettől még rossz a porlasztó?
Ha vkinek volt hasonló kérem ne legyen rest leírni!
Előre is köszönöm!

Ja amikor megvettem olaj cimke szerint 15w-s olaj volt benne...hmmm lehet h nem véletlenül?


- hülyék lennének elismerni, hogy fel sem, vagy rosszúl újították fel a turbót... lehet máshova is érdemes lenne elvinni, aztán ott amit írásba adnak, azzal visszamenni
- 15w-s olaj LOL, hát az már régen rossz, ez komolyabb bontásnak tűnik
- a résolajveszteség megmondta volna ha a porlasztó szar, szerintem ilyenkor hiába kompenzálják egymást az ilyenkor kibukik, de ezt nem tudom

elég szivattyúsnak (gáznak) tűnik az eseted...


Köszönöm a gyors választ...azt néztem h szinte mindig Te vagy az első hozzászóló...
Én is kicsit kételkedem a felújítókban, de ezek szerint nem vok egyedül!
Lehet h az lesz, elviszem máshova is...
Csak nem érem el a szerelőmet, m homokzsákozik!
Nem szeretem ezt a bizonytalanságot!
Lehet jobb lett volna egy benzinest venni?
Eddig 250-nél tartok(turbo generátor futómű olaj szűrők)


én csak azt írtam le amit gondolok, mások ezt jobban tudják.
igen szerintem jobban jártál volna egy benyással. vagy ha kifogsz egy jó dízelt, ami elég nehéz.
van akinek 230ezres ilyen dízele, még 0w-30 olajjal megy és alig van olajfogyasztása. a 15w retetntően nem való ebbe (főleg mert legjobb esetben is csak rész szintetikus), de még 10w sem nagyon... amikbe ilyen olaj kell, azonál komoly generálra van szükség. szelepszárszimering csere, gyűrűsor csere, stb. valószínű azért került bele 15w-s, mert nem volt már pénz megjavítani, így meg el tudták még adni.
sajnos nagyon nehéz megbízni már bárkiben is. én meg tapasztalom magunkon. műanyag ablak, ajtó, gázkazán, stb. mindenki csak terel, egymásra mutogatnak, ez azért meg ezért van. hülyének nézik az embert. nagyon kevés szakember van, aki elismeri a hibát. főleg ha ilyne nagy pénzekről van szó. gondold el milyen kiesés lenne az neki. egyszerűbb másra fogni a hibát, oszt mossa kezeit.